PDA

View Full Version : Wie heeft er een It's Showtime - Arena PPV gekocht?



Ronald
30-05-2010, 12:11
Gisteren was voor het eerst een It's Showtime Pay Per View te bestellen. Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er gekeken hebben en hoe het ze beviel. Of omgekeerd, waarom mensen dus juist niet gekeken hebben.

Zelf was ik gisteren helaas niet helemaal fit waardoor ik uiteindelijk thuis gebleven ben. De PPV was de ideale mogelijkheid om er toch nog wat van mee te krijgen. Ik moet zeggen dat het mij persoonlijk heel goed bevallen is. De kwaliteit van de stream was goed, de prijs was precies goed en de betaling ging makkelijk. Ik zou het een volgende keer zeker weer doen.

Enige wat van mij anders had gemogen is dat ik de overige wedstrijden ook wel had willen zien.

Jeru
30-05-2010, 12:14
Ik had helaas een verjaardag dus kon het niet kijken. Geen idee of ik het zou kopen. Denk als het ook via emma-steeve was gegaan dan ben ik er niet van overtuigd dat ik zou betalen....

TOON
30-05-2010, 12:26
had wat anders te doen, maar had het denk ik wel gekocht, misschien wat aan de dure kant als je het vergelijkt met de 4,- die je bij eurosport moest betalen voor de livestream van de GP final....

OXY
30-05-2010, 12:34
Heb hem gekocht en is me goed bevallen, kwaliteit was prima, beter als van die haperende streams die je vaak voor niks kan bekijken.

Enige puntje had ook graag de overige wedstrijden willen zien en had daar best nog wat extra's voor willen betalen, want € 10,00 is natuurlijk niet echt duur.

Kortom dikke reps voor It's Showtime en dus zeker voor herhaling vatbaar.

JeMalleMoer
30-05-2010, 12:35
Goed bevallen! Kwaliteit kan wel iets beter! Ben er zelfs dan voor bereid om meer voor te betalen. Had het namelijk op mijn tv aangesloten. Dus een HD stream voor 20 euro bijv!

tonebizz
30-05-2010, 12:40
zeker goed bevallen, betalen ging snel en de kwaliteit was goed!! volgend jaar zit ik weer achter de computer..en veel beter dan 110€ betalen met zo een afloop als gister...dan ben je voor 10€ beter af en voel je je niet zo genaaid

joury1986
30-05-2010, 12:59
Heb het ook bekeken over de stream met een paar vrienden, was wel goed te doen... Alleen idd jammer dat ze niet het hele evenement hebben uitgezonden en de stream gewoon €15 hebben gemaakt!

Naj85
30-05-2010, 13:09
Ik had helaas een verjaardag dus kon het niet kijken. Geen idee of ik het zou kopen. Denk als het ook via emma-steeve was gegaan dan ben ik er niet van overtuigd dat ik zou betalen....
wat is dat?


had wat anders te doen, maar had het denk ik wel gekocht, misschien wat aan de dure kant als je het vergelijkt met de 4,- die je bij eurosport moest betalen voor de livestream van de GP final....
ik vergeleek het ook daarmee en heb het daarom niet gekocht, vond het een beetje aan de dure kant. en hoorde ook dat de stream af en toe haperde en niet van de beste kwaliteit was. het werd volgens mij ook gewoon uitgezonden op Setanta sport 2 in gewoon goeie kwaliteit (daar heb ik het ook vorig jaar gekeken)

ZakKa!
30-05-2010, 13:09
Heb gekeken en het beviel me goed. Alleen jammer dat je niet alle partijen kon zien. Had graag meer betaald voor meer partijen.

En wie 10 euro te duur vind.... schaam je haha. UFC PPV's kosten bijna 50 dollar.

Naj85
30-05-2010, 13:13
ik ben arm
UFC kijk ik via MMA-tv eenmalige donatie van 5 dollar gedaan
of op jou manier, justin tv icm ultrasurf :p
Heb gekeken en het beviel me goed. Alleen jammer dat je niet alle partijen kon zien. Had graag meer betaald voor meer partijen.

En wie 10 euro te duur vind.... schaam je haha. UFC PPV's kosten bijna 50 dollar.

BNP
30-05-2010, 13:29
Heb het ook bekeken over de stream met een paar vrienden, was wel goed te doen... Alleen idd jammer dat ze niet het hele evenement hebben uitgezonden en de stream gewoon €15 hebben gemaakt!


was zeker goed te doen he maat ;) hoop volgende keer ook op alle partijen, dan maar wat meer betalen!

joury1986
30-05-2010, 13:34
x2!!! BBQ erbij en knallen maar!:lol:

Richelieu
30-05-2010, 13:47
Gisteren was voor het eerst een It's Showtime Pay Per View te bestellen. Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er gekeken hebben en hoe het ze beviel. Of omgekeerd, waarom mensen dus juist niet gekeken hebben.

Zelf was ik gisteren helaas niet helemaal fit waardoor ik uiteindelijk thuis gebleven ben. De PPV was de ideale mogelijkheid om er toch nog wat van mee te krijgen. Ik moet zeggen dat het mij persoonlijk heel goed bevallen is. De kwaliteit van de stream was goed, de prijs was precies goed en de betaling ging makkelijk. Ik zou het een volgende keer zeker weer doen.

Enige wat van mij anders had gemogen is dat ik de overige wedstrijden ook wel had willen zien.

Dat viel me inderdaad ook op. Als je een evenement voor 10 euro aanbied, kun je net zo goed alle partijen laten zien, in plaats van de beperkte selectie die nu te zien was. Ben overigens wel heel benieuwd hoeveel mensen er wereldwijd hebben gekeken. Vorig jaar was Slamm!! de eerste in Nederland die een vechtsportevenement wereldwijd via PPV streamde en ik denk dat het alleen maar meer gaat worden. Alhoewel Nederland er nog niet helemaal klaar voor is blijf ik van mening dat PPV en Internet televisie de toekomst heeft.


Heb gekeken en het beviel me goed. Alleen jammer dat je niet alle partijen kon zien. Had graag meer betaald voor meer partijen.

En wie 10 euro te duur vind.... schaam je haha. UFC PPV's kosten bijna 50 dollar.

Je kan Amerika was PPV betreft echt niet vergelijken met Nederland en Europa. We hebben hier (veel zullen dat gelukkig vinden) niet dezelfde cultuur als daar op dit vlak.

ZakKa!
30-05-2010, 13:59
ik ben arm
UFC kijk ik via MMA-tv eenmalige donatie van 5 dollar gedaan
of op jou manier, justin tv icm ultrasurf :p

Ik kijk ook donorstream op mma tv hoor :D



Je kan Amerika was PPV betreft echt niet vergelijken met Nederland en Europa. We hebben hier (veel zullen dat gelukkig vinden) niet dezelfde cultuur als daar op dit vlak.

Mee eens, maar kwaliteit van wat je aangeboden krijgt verschilt niet veel vind ik. Zoals jij al zei ik denk ook dat PPV de toekomst heeft. Wie weet zullen in de toekomst al die japanners ook een its showtime ppv kijken.

BNP
30-05-2010, 14:02
x2!!! BBQ erbij en knallen maar!:lol:

hahaha ;)

The boy
30-05-2010, 14:03
ik had voor de stream betaald, maar het beeld bleef best vaak hangen.
Had iemand dat ook?

Ronald
30-05-2010, 14:05
Enige puntje had ook graag de overige wedstrijden willen zien en had daar best nog wat extra's voor willen betalen, want € 10,00 is natuurlijk niet echt duur.
Ik had ook graag meer partijen willen zien maar de prijs vond ik precies goed. Als er meer gevraagd zou worden zou ik afhaken, ook als er meer partijen te zien zouden zijn geweest.


ik had voor de stream betaald, maar het beeld bleef best vaak hangen.
Had iemand dat ook?
Nope, gelukkig geen last van gehad.

BNP
30-05-2010, 14:12
ik had voor de stream betaald, maar het beeld bleef best vaak hangen.
Had iemand dat ook?

nee helemaal geen last van gehad.. werkte perfect

blackadder
30-05-2010, 17:51
Ik had wat anders te doen. Ik was aan het gamen en was het helemaal vergeten.

marokkaan
30-05-2010, 18:01
laptop aangesloten op mijn tv van 140 cm.
Jammer dat het geen HD kwaliteit was.
Dit zou een punt ter verbetering zijn. Ik weet dat het mogelijk is, youtube op mijn tv is soms wel in HD.

was dus wel voor herhaling vatbaar, ondanks de anticlimax.

Dit leek wel op sex met Fergie van de black eyed peace hebben en achteraf niet klaarkomen en met blauwe ballen naar huis gaan...

Pernik
30-05-2010, 19:40
Ja, en het beviel me goed, maar 10 euro is denk ik wel de max wat ik voor een PPV betaal.

m.g
31-05-2010, 01:24
Ik heb ook gekeken. Alleen is het de eerste keer verkeerd gegaan daardoor heb ik dus 20euro betaald ik hoop, en daar ga ik wel vanuit, dat ik die andere 10euro terug krijg.

LeeMurray
31-05-2010, 01:32
Ik heb die PPV gekocht en het was het geld meer dan waard. Nadat ik had betaald, kreeg ik nog geen minuut later een mailtje met een code. Binnen 2 minuten zat ik naar het event te kijken. Niets dan lof over dit en € 10,- is geen geld IMO.

Ronald
31-05-2010, 17:08
Volgens mij kun je op basis van bovenstaande wel een paar voorzichtige conclusies trekken.

- degenen die gekeken hebben waren doorgaans erg tevreden;
- de overgrote meerderheid besloot voor dit bedrag de PPV te kopen i.p.v. illegaal te gaan kijken;
- de prijs is goed;
- zo'n 71 procent van de stemmers heeft het evenement ook daadwerkelijk gezien;
- verbeterpunten zijn eventueel een HD stream en het voorprogramma in de PPV

Ik ben benieuwd of er nog offciële cijfers bekend worden gemaakt. Zou leuk zijn. Ik vraag me af hoeveel PPV's er nu feitelijk zijn afgenomen. Ook ben ik wel nieuwsgierig naar het percentage Nederlandse/Belgische afname's en buitenlandse.

Wat mij betreft zou het in ieder geval mooi zijn om dit volgend jaar ook weer tegemoet te kunnen zien.

YoMarK
31-05-2010, 17:35
Ik had niet de mogelijkheid om het hele evenement te bekijken, vandaar dat ik hem niet gekocht heb(speelde ook een beetje mee dat ik niet wist of de kwaliteit goed was, anders was ik er misschien wel voor thuis gebleven).
De volgende keer koop ik hem misschien wel, liefst ook in HD indien mogelijk.

Nightwalker
31-05-2010, 17:37
Goed kwaliteit en goed beeld.. Nee ik was zeer tevreden.. Heb niets te klagen .. :) ( Alleen hoop ik , dat er in de toekomst meer wedstrijden worden uitgezonden op de stream.. 10 euro is niet weinig voor 7 wedstrijden)