PDA

View Full Version : Fiat of Ferarri? **spoilers**



dundee
30-05-2010, 12:58
Nogmaals het laatste interview met Gerges en Hari. Let op Gerges zijn laatste woorden!! http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/5627

Kemal
30-05-2010, 13:03
Nogmaals het laatste interview met Gerges en Hari. Let op Gerges zijn laatste woorden!! http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/5627

vanaf 14:11 t/m 16:15 ;)

Naj85
30-05-2010, 13:09
mooie woorden!

Marquis
30-05-2010, 13:12
mooie woorden!


Heeft Hesdy toch gelijk gehad.. hij komt er wel met zijn Fiat.

BNP
30-05-2010, 13:27
haha echt een hele mooie opmerking en idd heeft ie 8eraf gelijk gehad ;)

Vale Tudo
30-05-2010, 13:27
mooie woorden!
X2! :lol:

Marco
30-05-2010, 13:39
leuk interview, hebben Gerges en Hari vroeger ook samen getraind bij chakuriki ?

Irishrover
30-05-2010, 14:43
leuk interview, hebben Gerges en Hari vroeger ook samen getraind bij chakuriki ?

Nee, ze hebben niet met elkaar getraind.

Achteraf gezien liep Badr zich dood door z'n eigen fout.

Lionheart
30-05-2010, 15:00
Mooie quote, en tja Hesdy had gelijk.

Mack
30-05-2010, 17:43
Fiat is toch eigenaar van Ferrari? :D

Khanom Thom
30-05-2010, 22:23
Fiat is toch eigenaar van Ferrari? :D

Owned

Irishrover
30-05-2010, 22:40
Owned

Owned ? Badr heeft de titel cadeau gegeven door een fout te maken.
Voor de rest was het Hesdy die zwaar werd geowned en mee werd gegooid.

Ch3f1
30-05-2010, 22:48
Owned ? Badr heeft de titel cadeau gegeven door een fout te maken.
Voor de rest was het Hesdy die zwaar werd geowned en mee werd gegooid.

De partij ging over drie rondes en waren nog niet halverwege...

Irishrover
30-05-2010, 22:49
De partij ging over drie rondes en waren nog niet halverwege...

Nee inderdaad, dan zouden we Hesdy voor de 3e keer zien zitten op z'n knieen.
Kom op zeg, Hesdy kreeg onwijs veel hoek te verduren, kreeg keiharde leverkicks.
Hij maakte geen schijn van kans.

yuko
30-05-2010, 22:57
inderdaad het is in de vechtsport nog nooit voor gekomen dat een vechter van mindere kwaliteit zich terug in de wedstrijd knokt en er met de winst vandoor ging...

Irishrover
30-05-2010, 23:19
inderdaad het is in de vechtsport nog nooit voor gekomen dat een vechter van mindere kwaliteit zich terug in de wedstrijd knokt en er met de winst vandoor ging...

Inderdaad nooit gebeurd dat je de tegenstander wegsmijt in de ring en vervolgens nog eens je titel wegsmijt voor niets.

BNP
30-05-2010, 23:31
Nee inderdaad, dan zouden we Hesdy voor de 3e keer zien zitten op z'n knieen.
Kom op zeg, Hesdy kreeg onwijs veel hoek te verduren, kreeg keiharde leverkicks.
Hij maakte geen schijn van kans.

Badr sloeg zijn eigen bijna leeg om een vroege KO te forceren en in de eerste ronde had Hesdy daar vrij weinig tegen in te brengen maar is geen een keer aangeslagen geweest. in de tweede ronde was Badr duidelijk vermoeider en kreeg goeie tegenstand van Hesdy dus je kunt nooit weten hoe dit was gelopen als 't over 3 rondes was gegaan.

Tony Galento
30-05-2010, 23:33
Inderdaad nooit gebeurd dat je de tegenstander wegsmijt in de ring en vervolgens nog eens je titel wegsmijt voor niets.

Na al die krachttrainingen zou ik ook met m'n tegenstander gooien, wel jammer dat hij er zo moe van werd.

Kon je in z'n werptechniek ook nog iets technisch hoogstaands ontdekken, uitgelezen voetenwerk of zoiets?

Irishrover
30-05-2010, 23:38
Na al die krachttrainingen zou ik ook met m'n tegenstander gooien, wel jammer dat hij er zo moe van werd.

Kon je in z'n werptechniek ook nog iets technisch hoogstaands ontdekken, uitgelezen voetenwerk of zoiets?


Tony zoals gewoonlijk snap je het niet, geef je geen aandacht meer haha.
Hesdy wilde clinchen en mee met slagenwisseling, de touwen in jongen.

Tony Galento
30-05-2010, 23:39
Tony zoals gewoonlijk snap je het niet, geef je geen aandacht meer haha.
Hesdy wilde clinchen en mee met slagenwisseling, de touwen in jongen.


Hij dreef de grote Badr zelfs de hoek in.

Wie had dat verwacht? Jij in elk geval niet.

Irishrover
30-05-2010, 23:41
Badr sloeg zijn eigen bijna leeg om een vroege KO te forceren en in de eerste ronde had Hesdy daar vrij weinig tegen in te brengen maar is geen een keer aangeslagen geweest. in de tweede ronde was Badr duidelijk vermoeider en kreeg goeie tegenstand van Hesdy dus je kunt nooit weten hoe dit was gelopen als 't over 3 rondes was gegaan.

Hesdy ving volop klappen & leverkicks in de 1e ronde, dat vergeet je te zeggen.
Zelfs na vermoeidheid ging Hesdy nog eens zitten.
Maar we weten wel dat Hesdy geen kans maakt tegenover de brute power van Badr.
K.O kan hij niet forceren & op punten stond hij zo ver achter.

Irishrover
30-05-2010, 23:42
Hij dreef de grote Badr zelfs de hoek in.

Wie had dat verwacht? Jij in elk geval niet.

100 keer gezegd, Hesdy liep vooruit, maar kopte heel veel slagen weg & ging 2 keer zitten.
Toen hij vloog en ging zitten, ging hij toch eventjes vooruit.

Tony Galento
30-05-2010, 23:43
Hesdy ving volop klappen & leverkicks in de 1e ronde, dat vergeet je te zeggen.
Zelfs na vermoeidheid ging Hesdy nog eens zitten.
Maar we weten wel dat Hesdy geen kans maakt tegenover de brute power van Badr.
K.O kan hij niet forceren & op punten stond hij zo ver achter.


Wat is ie goed hè, die Badr? Wil je z'n handtekening voor boven je bed?

Tony Galento
30-05-2010, 23:43
100 keer gezegd, Hesdy liep vooruit, maar kopte heel veel slagen weg & ging 2 keer zitten.
Toen hij vloog en ging zitten, ging hij toch eventjes vooruit.

Ik vind Fred Royers een betere commentator, jij doet me aan Bassie denken.

Darkness
31-05-2010, 01:00
Badr jij blijft nummer 1 en zal dat ook altijd blijven!
Kan niet wachten als je weer trug bent in de ring.
Mij steun heb je altijd.

univers1l
31-05-2010, 11:18
badr was vele male beter, stond voor op punten maar gaf de partij zelf weg. klaar that's it.

Marquis
31-05-2010, 11:39
badr was vele male beter, stond voor op punten maar gaf de partij zelf weg. klaar that's it.

Een K1 partij duurt 3 rondes .. het had alle kanten op kunnen gaan vooral omdat Badr na de eerste ronde al helemaal leeg was .. en in mijn optiek Hesdy conditioneel nog in orde was. Was het onmacht en gebroken zijn van Badr's kant dat hij die "penalty" nam ipv de regels na te leven?
Ging het niet zoals Badr wilde dat het ging was hij daarom doorgeslagen (zie Bonjasky) ?

simtekf1
31-05-2010, 11:40
Nou zoveel beter vond ik hem de 2de ronde niet.
Hesdy deed lekker mee en raakte Hari ook een paar keer goed.
Denk dat Hari zich wel een beetje verkeken heeft.

BNP
31-05-2010, 11:45
Hesdy ving volop klappen & leverkicks in de 1e ronde, dat vergeet je te zeggen.
Zelfs na vermoeidheid ging Hesdy nog eens zitten.
Maar we weten wel dat Hesdy geen kans maakt tegenover de brute power van Badr.
K.O kan hij niet forceren & op punten stond hij zo ver achter.

goed lezen! Ik zei al dat hesdy weinig in had te brengen de 1e ronde maar hij is NIET aangeslagen geweest ongeacht of tie nou volop klappen heeft gehad of niet.
2e ronde gaf hij goed tegenstand en ben benieuwd hoe 't verdere verloop zou zijn geweest.. ik ben er niet zo zeker van of Hesdy geen kans had gehad.
je moet die gekleurde Badr bril eens een keer afzetten en proberen objectief te zijn!

superfreak
31-05-2010, 11:50
Een K1 partij duurt 3 rondes .. het had alle kanten op kunnen gaan vooral omdat Badr na de eerste ronde al helemaal leeg was .. en in mijn optiek Hesdy conditioneel nog in orde was. Was het onmacht en gebroken zijn van Badr's kant dat hij die "penalty" nam ipv de regels na te leven?
Ging het niet zoals Badr wilde dat het ging was hij daarom doorgeslagen (zie Bonjasky) ?

Inderdaad. je gooit je hardste stoten erin maar hij gaat neer maar komt steeds weer terug. Je voelt dat je moe begint te worden en dat je tegenstander tegen gas begint te geven. Je weet dat je geen al te beste kin hebt dus daar kan je niet op bouwen. Wat doe je dan. Je trapt maar na wanneer hij op de grond ligt. 1 omdat het gewoon in je karakter zit.. 2 omdat het dan altijd afvragen blijft wat er zou gebeuren als je het zou uitvechten.

univers1l
31-05-2010, 11:52
Een K1 partij duurt 3 rondes .. het had alle kanten op kunnen gaan vooral omdat Badr na de eerste ronde al helemaal leeg was .. en in mijn optiek Hesdy conditioneel nog in orde was. Was het onmacht en gebroken zijn van Badr's kant dat hij die "penalty" nam ipv de regels na te leven?
Ging het niet zoals Badr wilde dat het ging was hij daarom doorgeslagen (zie Bonjasky) ?

dat zullen we nu nooit meer weten helaas, had graag de wedstrijd af willen kijken, maar ben wel overtuigd dat hari de pot zou winnen, misschien minder overtuigend dan vele dachten, maar zie hari gewoon niet de 3e ronde niets doen, ondanks het feit dat vele zagen dat hij na ronde 1 zichzelf leeg had geslagen.

hij had rustig aan kunnen doen in ronde 3 en hesdy laten komen, maar dan nog zou hari winnen op punten.
een goed voorbeeld zijn ze parijen karaev 2 en bonjasky 1, daar was hari ook leeg, maar als het moet kan hij door.

Marquis
31-05-2010, 11:56
dat zullen we nu nooit meer weten helaas, had graag de wedstrijd af willen kijken, maar ben wel overtuigd dat hari de pot zou winnen, misschien minder overtuigend dan vele dachten, maar zie hari gewoon niet de 3e ronde niets doen, ondanks het feit dat vele zagen dat hij na ronde 1 zichzelf leeg had geslagen.

hij had rustig aan kunnen doen in ronde 3 en hesdy laten komen, maar dan nog zou hari winnen op punten.
een goed voorbeeld zijn ze parijen karaev 2 en bonjasky 1, daar was hari ook leeg, maar als het moet kan hij door.


Ik heb Badr nog nooit zien zweten en hijgen (tong uit zijn mond) in de ring als afgelopen zaterdag..ik vond dit wel heel extreem hoor. Misschien in de voorbereiding te lang in de krachthonk gezeten ipv aan zijn conditie te werken? Deze pot kan je niet vergelijken met die van Bonjasky als het om zijn conditie gaat.

dundee
31-05-2010, 12:09
Ik heb Badr nog nooit zien zweten en hijgen (tong uit zijn mond) in de ring als afgelopen zaterdag..ik vond dit wel heel extreem hoor. Misschien in de voorbereiding te lang in de krachthonk gezeten ipv aan zijn conditie te werken? Deze pot kan je niet vergelijken met die van Bonjasky als het om zijn conditie gaat. Gerges is een echt conditiebeest en zou er over heengegaan zijn. Denk serieus dat dit de taktiek was. Badr uit laten razen en dan gaan werken. Vond het ook al zo raar dat een titelgevecht opeens 3 rondes moest zijn. Terwijl het afgesproken is op 5. Hesdy zou Badr zeker deruit geslagen hebben als het 5 rondes waren. Of misschien in de derde al!!

univers1l
31-05-2010, 12:13
Ik heb Badr nog nooit zien zweten en hijgen (tong uit zijn mond) in de ring als afgelopen zaterdag..ik vond dit wel heel extreem hoor. Misschien in de voorbereiding te lang in de krachthonk gezeten ipv aan zijn conditie te werken? Deze pot kan je niet vergelijken met die van Bonjasky als het om zijn conditie gaat.

ok maar kijk bijv karaev 2 even terug. ik ben het met je eens als het gaat om zn conditie, die zag er minder uit na ronde 1, maar hij is net als hesdy trouwens een doorzetter, zelfs hijgend.

mario the count
31-05-2010, 12:20
IK denk dat hesdy voor een verassing had gezorgd als de partij niet onderbroken werd door dit voorval.Hesdy is keihard en gaat niet zomaar KO, daarbij was badr al ver leeg en zag je dat hesdy lekker terug begon te stoten.Ronde 1 was voor badr maar we hebben nog een ronde 2 en 3 he. Daarbij is er in de 1e ronde geen KD gevallen dus kon de partij nog alle kanten op. Ik hoop dat we een keer een rematch krijgen als Badr zich eigen zogenaamd hervonden heeft.Ik denk dat badr nooit veranderd maar ik zou ook niet willen dat hij nooit meer vecht want het blijft tof om hem in de ring te zien. Maar ja over een paar maanden is het weer afgekoeld en begint iedereen hem weer te vergeven, bij de laatste 16 van de K1 zal hij heus wel aanwezig zijn.

BNP
31-05-2010, 12:32
IK denk dat hesdy voor een verassing had gezorgd als de partij niet onderbroken werd door dit voorval.Hesdy is keihard en gaat niet zomaar KO, daarbij was badr al ver leeg en zag je dat hesdy lekker terug begon te stoten.Ronde 1 was voor badr maar we hebben nog een ronde 2 en 3 he. Daarbij is er in de 1e ronde geen KD gevallen dus kon de partij nog alle kanten op. Ik hoop dat we een keer een rematch krijgen als Badr zich eigen zogenaamd hervonden heeft.Ik denk dat badr nooit veranderd maar ik zou ook niet willen dat hij nooit meer vecht want het blijft tof om hem in de ring te zien. Maar ja over een paar maanden is het weer afgekoeld en begint iedereen hem weer te vergeven, bij de laatste 16 van de K1 zal hij heus wel aanwezig zijn.

ik twijfel er ook niet over of hij bij de laatste 16 aanwezig zal zijn.. tegen die tijd heeft hij z´n eigen al lang weer hervonden joh!

F 079 R
31-05-2010, 15:05
hij had wel wat minder blij mogen reageren deed net ofg die badr eruit had geslagen

Sadix
31-05-2010, 15:21
Ik gunde het hesdy echt zo fuckin erg na die actie.

Ik was daar speciaal om Badr ff hesdy een pakslaag zien te geven, maar na die trap was ik 100% voor Hesdy.

Ik ging ook los toen hij op de touwen sprong.

Natuurlijk gaat hij juigen, hij heeft zijn best gedaan en EERLIJK, volgens de regels gewonnen. Natuurlijk had hij op een andere manier willen winnen, maar toch, al dat trainen etc is niet voor niets geweest.

Kortom, Hesdy, het is je echt gegunt gozer.

Tony Galento
31-05-2010, 15:33
hij had wel wat minder blij mogen reageren deed net ofg die badr eruit had geslagen


Ik zou ook blij zijn als je gewoon overeind bent gebleven terwijl bijna de hele wereld verwacht dat je geen ronde blijft staan.

Badr heeft alles op 'm los gelaten en hij stak gewoon z'n tong uit. Nogal logisch dat er een zekering sprong in het hoofd van Badr met die penalty als gevolg.