PDA

View Full Version : Anuwat vs Segio wielzen *spoiler*



moop
30-05-2010, 14:08
Anuwat heeft gisteren op full mauy thay rull gevochten met Sergio Wielzen
Wielzen wist dit in de 1 este ronde te winnen op K.O.

is Anuwat wel ooit K.O. gegaan?
Payap our walking encyclopedia do you know something that I dont know


regards

moop

Slome
30-05-2010, 14:19
goed nieuws..... top overwinning voor Sergio!!!

Hendy
30-05-2010, 14:25
SOW!! Das wel een hele dikke prestatie van Wielzen!

payap
30-05-2010, 14:33
?????

Damn! had ik niet verwacht. Zo ver ik weet is Anuwat 1 x KO gegaan in zijn carriere tegen, ik meen, NongB Kiatyungyuth. Zal 2 a 3 jaar geleden zijn.

Anuwat is niet meer de man van vroeger. Dat was hij al een aantal jaar maar hij was nog wel steeds een van de gevreesde vechters in Thailand die zijn partijen zowel won als verloor daar. Wat ze bijna allemaal wel doen. In zijn goede jaren was het denk ik tegen Sergio het omgedraaide geweest en had Anuwat op KO gewonnen. Hij begint steeds meer te verliezen. Mootje Khamal, Liam Harrison bv. Ook in Thailand begint hij steeds vaker aan de verkeerde kant van de uitslag te staan. Nu zegt dat in Thailand niet alles. Alle toppers verliezen en winnen daar regelmatig van elkaar. Het niveau is daar nu eenmaal hoog. Maar er waren tijden dat hij wel heel vaak won.

Vreemd genoeg won Anuwat in zijn laatste partij in Thailand wel weer een nieuwe Rajadamnern titel tegen Kompayak.

Heden ten dage is Saiyok mijn favoriete Thaise vechter van het moment om te zien. Anuwat is dat jaren geweest. Maar ben bang dat zijn carriere echt naar zijn eind loopt nu. En dat doet me echt pijn om te zeggen. Denk dat hij door de vele zware partijen. Hij vocht altijd tegen de top, ging vijf ronden het gevecht aan, heeft een alles of niets stijl en zowel in het buitenland als in Thailand altijd gewicht toegeven.

Hendy
30-05-2010, 14:46
Kijk dat is de info waar we wat aan hebben Chris! Thanks!

moop
30-05-2010, 16:49
payap nice info
maar vergeet we doen anuwat tekort want telkens als anuwat in nl vecht, vecht hij tegen veel zwaarder tegenstanders
dan komt hij niet tot zijn recht

ik meende dat Wielzen op -60 vocht

pavani
30-05-2010, 17:28
Well Done Sergio!

payap
30-05-2010, 18:00
Heb nog geen beelden kunnen vinden. Maar hier van k-1fans een verslag van iemand die erbij was.


I was there watching the fight and I have to say it was not nice to watch! To see Anuwat getting KOed like this hurts...

The fight started with the very aggressive opponent of Anuwat which came forward throwing punches and kicks. Anuwat was surprised because he wanted to start the fight slow... They clinched, separated and the opponent threw a high kick which wobbled Anuwat, then he threw 3 or 4 lowkicks followed by a high kick which KOed him instantly!
His opponent had no respect screaming HOLLAND like there was a fight of nations... He didn't even go to look if Anuwat is okey he only stood there and threw punches in the air (didn't like it at all) Everyone was shocked because we wanted to see a good fight!

Before the fight I was able to make a picture with Anuwat He is still one of my all time favourites

moop
30-05-2010, 18:36
waar ik niet tegen kan is dat ze zeggen dat anuwat nu niks meer is of vroeger goed was

anuwat is nog steeds baas

1,5 jaar geleden was hij de man met de ijzere vuisten
en in 1,5 jaar word hij nu als passé beschreven

na twee drie nederlagen ben je niks meer terwijl die thai zwaar boven zijn gewicht vecht
behalve dit keer was het wel een aannemelijk gewicht

maar nederland schrijft snel iemand af vind ik wel jammer

Djani
31-05-2010, 00:52
waar ik niet tegen kan is dat ze zeggen dat anuwat nu niks meer is of vroeger goed was

anuwat is nog steeds baas

1,5 jaar geleden was hij de man met de ijzere vuisten
en in 1,5 jaar word hij nu als passé beschreven

na twee drie nederlagen ben je niks meer terwijl die thai zwaar boven zijn gewicht vecht
behalve dit keer was het wel een aannemelijk gewicht

maar nederland schrijft snel iemand af vind ik wel jammer

Waarom kan je daar niet tegen? Payap trekt nu de conclusie dat Anuwat na nederlagen tegen o.a. Harrison, Khamal en het jonge talent Sittichai een schim van zijn oude zelf is. Zijn resultaten spreken voor zich, daar kan je niks anders meer van maken.

Het is sowieso een wonder dat hij met zijn vechtstijl tot op heden vecht. Hij is nu 28/29 jaar oud, voor Thaise begrippen is hij bijna een dinosaurus. Dat een technicus als Saenchai het zolang volhoud okej, maar voor iemand die zoveel klappen neemt als hij is dat niet normaal.

connect
31-05-2010, 10:25
Heb nog geen beelden kunnen vinden. Maar hier van k-1fans een verslag van iemand die erbij was.


I was there watching the fight and I have to say it was not nice to watch! To see Anuwat getting KOed like this hurts...

The fight started with the very aggressive opponent of Anuwat which came forward throwing punches and kicks. Anuwat was surprised because he wanted to start the fight slow... They clinched, separated and the opponent threw a high kick which wobbled Anuwat, then he threw 3 or 4 lowkicks followed by a high kick which KOed him instantly!
His opponent had no respect screaming HOLLAND like there was a fight of nations... He didn't even go to look if Anuwat is okey he only stood there and threw punches in the air (didn't like it at all) Everyone was shocked because we wanted to see a good fight!

Before the fight I was able to make a picture with Anuwat He is still one of my all time favourites

haha nou dit heeft volgens mij niks met disrespect te maken, maar meer dat de adrenaline de overhand nam haha wielzen verslaat zo'n naam als anuwat op ko nog wel.respect

mokumnised
31-05-2010, 13:48
Payap:

Je hebt ontegenzeggelijk veel kennis over de thaise vechters, maar ik vind dat je iemand die kort geleden nog een Rajadamnern titel heeft binnengesleept. Dit heeft hij nu al in 5 verschillende gewichtsklassen geflikt. Ik denk persoonlijk dat Anuwat nog steeds tot de top behoort, daar doen een paar nederlagen niets aan af. Knappe zege van Sergio Wielzen!

payap
31-05-2010, 15:21
het is idd een knappe zege van Wielsen. anuwat is nog steeds een goede vechter. zeg ook niet voor niets erbij dat hij onlangs wederom een Rajadamnern titel pakte. Maar hij begint steeds vaker te verliezen. drie nederlagen op rij buiten Thailand was ondenkbaar bij hem vroeger. Dit is toch een teken. Helaas want zoals ik ook al vermelde is hij jarenlang mijn favoriete thai geweest. Als je weet hoe anuwat ooit was snap je het verschil. er was een tijd dat hij iedereen ko sloeg.

het engelse stukje is puur een verslag wat ik vondt van wat er gebeurde en niet van mij zelf. Ben momenteel druk aan hte speuren na beelden. net als van de rest van de partij van buakaw zaterdag waar ik al stukje van plaatste.