PDA

View Full Version : Persbericht van Badr Hari!



Pages : [1] 2

Mike's Gym
30-05-2010, 14:14
Persbericht
Amsterdam Zondag 30 mei 2010

Onbeperkte tijd tussen uit

Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It's showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt.
Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld.

Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan Hesdy Gerges en het Amsterdam ArenA publiek aanbieden voor deze wan prestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen weer kan laten genieten van onze sport.

Met vriendelijke groet,
Badr Hari

wrestler_nl
30-05-2010, 14:16
Het is wel leuk dat ie excuses aanbiedt maar ik geloof hem in ieder geval niet meer!
Van mij hoef je niet meer terug te komen!

arabic-sniper
30-05-2010, 14:17
Stiekem hoop ik toch dat hij er bij is bij de laatste 16.. Maar inderdaad wat gister is gebeurt is onacceptabel, maar dat weet hij zelf ook en dat is belangrijk! Succes met je zelf terug vinden en tot ooit!

Mickey
30-05-2010, 14:19
Bedankt voor het plaatsen van dit persbericht! Ik ben erg benieuwd hoe men hier op gaat reageren. Het is wel duidelijk dat hij zich beseft dat hij over de schreef is gegaan.

Nightwalker
30-05-2010, 14:21
Badr Hari,

Ik hoop dat je zelf terug kan vinden... Je bent en blijft een topvechter !!!... Ik hoop dat we wellicht in de toekomst een relaxt kalme Badr Hari zullen zien... Het is niet goed te praten, maar de druk was te hoog voor hem.. Zoveel media aandacht, zoveel verwachtingen in NL en Marokko...

Nogmaals, ook als je verliest Badr, blijf je nr 1... Verliezen hoort er ook bij.. Als je dat accepteert in het leven.. Dan zal je de allerbeste vechter ooit worden..

Good luck Badr !! Tot snel inchallah ( Werstler_nl wat jij vind mag je gerust plaatsen.. Maar weet wel zeker dat mensen liever Badr terug zien... Alleen hoop ik diep uit mijn hart dat hij voortaan beheerst )

Slome
30-05-2010, 14:21
Ik zie dat zeker als positief.... Badr is dan wel een badboy... doet dingen die zeker niet kunnen in een ring... maar blijft een topsporter!!!!!!

iconian
30-05-2010, 14:24
badr komt wel weer terug, sterker dan ooit. bokswerk zag er top uit

Mr.dragon
30-05-2010, 14:25
Was gisteren echt pissig maar moet nu eerlijk zeggen dat ik ook hoop dat het niet te lang duurt deze pauze want zonder een Badr zoals vorig jaar in de partijen tegen schilt, overeem is het toch een gemis.

Badr, werk eraan en kom snel terug om te doen waar je goed in bent regelementair Knallen!

wrestler_nl
30-05-2010, 14:26
thanks. gerges had wel gewoon op mogen staan, badr zat fout maar hesdy zat zich wel aan te stellen, ff makkelijk een titel binnenslepen door niet op te staan

:confused:Ik hoop dat je dit niet meent?

iconian
30-05-2010, 14:26
als hij de rematch wint is zijn aandeel hierdoor alleen maar gestegen, net als na de WGP 2008

zoveel aandacht als door deze 2 incidenten heeft hij nog nooit gehad


:confused:Ik hoop dat je dit niet meent?

nee ik zat ff te trollen :p

de emoties lopen hier ook wel erg hoog op, mag wel s wat luchtiger gedaan worden

gisteravond was een enorm goed evenement, om nou alle aandacht naar 1 vechter uit te laten gaan doet het helemaal geen recht. Heeft voor mij niet afgedaan van een topavond

Groundwork
30-05-2010, 14:27
Wa heeft gerges er nu fout aan ?
neerduwe op de grond is een foutieve actie en ik vind da Gerges absoluut geen fout had hieraan.
DQ van Hari vond ik terecht..

Veel Succes!

guess2007
30-05-2010, 14:31
thanks. gerges had wel gewoon op mogen staan, badr zat fout maar hesdy zat zich wel aan te stellen, ff makkelijk een titel binnenslepen door niet op te staan

Lijkt er op dat je nog nooit een soccer kick met de kracht van Badr in je gezicht heb gehad.
Kijken of je dan nog zo'n reactie plaatst, die trap zat er toch echt wel goed op.

Effective
30-05-2010, 14:35
Tja terechte DQ, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is. Check wat er op het voetbalveld gebeurt, ik praat het niet goed, het is en blijft een domme actie, maar niet dommer dan die van de voetballers op zondagmiddag half drie, waar ook half Nederland naar kijkt, ellebogen bij corners, natrappen op de grond, met noppen over elkaar heen lopen als de ander ligt. Badr is ook gewoon iemand die soms z'n streken heeft en de regels overtreed, zoals zoveel sporters de regels overtreden.
Ik zeg; neem een lange vakantie en daarna gewoon weer knallen en dan die K1 finale winnen!

Sendur
30-05-2010, 14:38
Pff nep excuses.

Had dat maar meteen gedaan en niet via een zielig berichtje op forums.

Triest maar dan ook diep triest dat je het niet aan durfde na die stomme kut actie van je.

Beetje Melvin jou vieze werk op laten lossen terwijl hij daarvoor nog KO is gegaan.
Neem een voorbeeld aan Melvin echt waar Badr want hij is tenminste een sportieve gast.

Badr you fucked it up this time.

universele
30-05-2010, 14:41
Is naar mijn mening zo wie zo een DQ of hesdy nu snel was op gestaan of niet.
Wanneer badr vecht is het mooi, maar jammer genoeg heeft hij ook zijn "negatieve" kant.
Jammer genoeg is er volgens mij geen organisatie meer waar het mag anders had hij daar kunnen gaan vechten.

andyhugfan
30-05-2010, 14:44
Ach kom op zeg, al dat gejank over dat Badr niet meer mag vechten. Bob Sapp heeft deze dingen tig keren uitgehaald en nog steeds houden mensen van hem.
Gerard idemdito, heeft zelfs een tegenstander blind gemaakt aan een oog, maar is wel chief van ibk?

Amsterdam'r
30-05-2010, 14:45
"..Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf. .."

Hij durft wel hé?
Lekker met vakantie, zonder sanctie, attenooie!

Met alle respect, dat lijkt me onvoldoende 'straf'.

Facade
30-05-2010, 14:47
Nouja beter laat dan nooit... maar ik zou als ik hem was nu écht aan zichzelf gaan werken al is het alleen maar eigenbelang want anders gaan we zeker nog een derde keer zien of misschien zelf dat het misgaat buiten de ring.

Hoe dan ook correct dat hij voor onbeperkte tijd eruit stapt, maar alles is nog lang niet vergeven en vergeten wat mij betreft. Als hij ervoor kiest om niet op de K-1 van dit jaar te staan, weten we of deze woorden iets waard zijn.

Tykill
30-05-2010, 14:48
Ik kijk nu wel veel minder tegen hem op. Hij was mijn nummer 1 voorbeeld voor vechten en met zulke onsportieve acties kan ik daar absoluut geen voorbeeld aan nemen.

Badr ik hoop de je begrijpt dat heel veel mensen tegen je op kijken en dit maakt het allemaal zo jammer.

marcelt
30-05-2010, 14:51
Idd. Nepexcuses, afgedwongen door manager en trainer. Hij weigerde excuus te maken toen hij de kans had met de microfoon. Dat is het moment dat je kan laten zien dat je een man bent. Toendertijd met Remy weigerde hij ook al excuus te maken en kwam later met een slap excuus,niet eens richting Remy.

Tactisch gezien vind ik dit wel een hele slimme oplossing, want nu kan Simon Rutz ook makkelijker van zijn verantwoordelijkheid in deze weglopen.

cornelus
30-05-2010, 14:52
Goedzo Badr.. ik zou zeggen ga ergens ver weg naar je roots.
Trek naar de bergen in eenzaamheid en vind je nieuwe meester.
Zoek de oorsprong van je vuur en leer het te temmen.

:ninja2:

(of zoiets)

Vinand
30-05-2010, 14:55
Ach kom op zeg, al dat gejank over dat Badr niet meer mag vechten. Bob Sapp heeft deze dingen tig keren uitgehaald en nog steeds houden mensen van hem.
Gerard idemdito, heeft zelfs een tegenstander blind gemaakt aan een oog, maar is wel chief van ibk?

Hoe kun je Bob sapp vergelijken met Hari, Bob sap is een fucking freak show en hari is een ambassadeur voor deze sport (Gezien zijn fans en media aandacht). Als hij dit doet krijgt de sport negatieve aandacht maar bij Bob Sapp krijg je die negatieve aandacht niet..

el bastardo
30-05-2010, 14:55
Verplicht nummertje imo. Naar sponsoren, Mike en overgebleven fans. Zelf nog ff bepalen dat ie geen sanctie krijgt opgelegd en het is weer vergeven. Ik hoop dat er een Badr terugkeert die zich kan beheersen, maar ben bang dat het de aard van het beestje is.
Ook mooi om te zien hoe hij gisteren werd uitgekotst door zo goed als iedereen en nu alweer wordt vergeven als hij een excuus maakt. Ik kan me nog een filmpje van vorige maand herinneren op Mixfight waarin in een gast ook steeds doorging terwijl de scheids hem stopte. Iedereen was het er roerend over eens dat dit niet kon, maar bij Badr ligt dat voor sommigen blijkbaar anders. Ik moest ook aan de vergelijking met Bob Sapp denken. Enige verschil is dat Badr een van de beste kickboksers ter wereld is en Sapp een clown en een freakshow. Beide heren hebben echter een rode lap voor de ogen in de ring en weten zich niet te beheersen.
Jammer van de vechter Badr Hari, maar de persoon Badr is wederom door de mand gevallen. Een schorsing is imo dus zeker op zn plaats. Ik zie het niet gebeuren, maar ik zou hem niet voor de laatste 16 in aanmerking laten komen. Badr = $$$ dus daar zal wel niks van terecht komen.
Eeuwig zonde van zijn talent!

el bastardo
30-05-2010, 14:57
Tactisch gezien vind ik dit wel een hele slimme oplossing, want nu kan Simon Rutz ook makkelijker van zijn verantwoordelijkheid in deze weglopen.

x2

Irishrover
30-05-2010, 14:57
Blijft mijn favoriete heavyweight ondanks die gare actie van gister.

Een echte powerpuncher pur sang, zonder hem vind ik veel minder. ( Qua vechten )
Nog sneller & krachtiger geworden, maar helaas kon je de druk toch weer niet aan.

Maar ok, hoop dat het goed komt.

Good luck.

andyhugfan
30-05-2010, 14:57
Hoe kun je Bob sapp vergelijken met Hari, Bob sap is een fucking freak show en hari is een ambassadeur voor deze sport (Gezien zijn fans en media aandacht). Als hij dit doet krijgt de sport negatieve aandacht maar bij Bob Sapp krijg je die negatieve aandacht niet..

Ze moeten beiden aan de regels houden toch? Of de een een freak is of ambassadeur (Hari is helemaal geen ambasadeur, laat dat maar over aan peter en remy) het zijn ook mensen.

wrestler_nl
30-05-2010, 15:01
Pff nep excuses.

Had dat maar meteen gedaan en niet via een zielig berichtje op forums.

Triest maar dan ook diep triest dat je het niet aan durfde na die stomme kut actie van je.

Beetje Melvin jou vieze werk op laten lossen terwijl hij daarvoor nog KO is gegaan.
Neem een voorbeeld aan Melvin echt waar Badr want hij is tenminste een sportieve gast.

Badr you fucked it up this time again

fixed

Wiseguy
30-05-2010, 15:01
Domme actie! Maar wel weer spektakel.

leks
30-05-2010, 15:01
Achja ze moeten toch wat doen om verlies aan marktwaarde proberen in te perken. Vraag me enkel af dat als Badr in zijn zoektocht naar zichzelf erachter komt dat de echte Badr, de Badr is van de laatste 5 seconden van de partij, wat dan?

andyhugfan
30-05-2010, 15:03
Achja ze moeten toch wat doen om verlies aan marktwaarde proberen in te perken. Vraag me enkel af dat als Badr in zijn zoektocht naar zichzelf erachter komt dat de echte Badr, de Badr is van de laatste 5 seconden van de partij, wat dan?

Dan schakelt hij over naar GROUND AND POUND







http://nbcsportsmedia2.msnbc.com/j/NBCSports/Sections/UFC/PhotoArchive/UFC/UFC84/ThiagoKO.aim640.jpg

simtekf1
30-05-2010, 15:04
Laat hem maar lekker een flinke tijd weg blijven.
Maar ik denk, weet het haast wel zeker dat hij binnen de kortste keren weer vecht voor de K-1.

Op de Telegraaf site stond trouwens een foto waar je op ziet dat zijn soccer kick vol in Hesdy's gezicht was.
Dit was echt niet te vergelijken als die 2 stoten en halve schramp tegen Bonjasky.

Lennie
30-05-2010, 15:07
is er trouwens al een officiële verklaring van it's showtime?

marokkaan
30-05-2010, 15:07
Het verschil tussen een ferari en een fiat heeft Badr gisteren inderdaad laten zien. Een ferari hapert niet wanneer het hobbels en heuvels tegenkomt. Een fiat laat het wel eens afweten en is niet betrouwbaar, een fiat hapert wel eens.
Zo ook met Badr. Badr hapert wel eens wanneer hij hobbels en heuvels tegenkomt.
Ze zeggen weleens, "Genialiteit en krankzinnigheid zitten dicht bij elkaar". Badr, je hebt je weer eens aan je woord gehouden. Je hebt ons het verschil laten zien tussen een fiat en een ferari. Gister was jij de fiat.

Hesdey, je hebt er een fan bij!

leks
30-05-2010, 15:09
Dan schakelt hij over naar GROUND AND POUND


Lijkt me niet dat hij uitermate geschikt is voor mma, het zou wel beter bij zijn karakter passen, daar heb je een punt.

leks
30-05-2010, 15:15
Domme actie! Maar wel weer spektakel.

Ik had liever gezien hoe de partij afliep, dat leek me eigenlijk spectaculairder.

Facade
30-05-2010, 15:15
Ik denk dat K-1 eerder dit voorval zal aangrijpen om het toernooi meer te hypen dan Badr te bannen, door bijvoorbeeld ook Gerges uit te nodigen om zo een eventuele rematch te laten plaatsvinden...
Net als toen hij met Graham vocht op de persconferentie, dat voorval gebruiikten ze eerder dan dat er consequenties voor Badr waren.

bladetrinity
30-05-2010, 15:22
Het verschil tussen een ferari en een fiat heeft Badr gisteren inderdaad laten zien. Een ferari hapert niet wanneer het hobbels en heuvels tegenkomt. Een fiat laat het wel eens afweten en is niet betrouwbaar, een fiat hapert wel eens.
Zo ook met Badr. Badr hapert wel eens wanneer hij hobbels en heuvels tegenkomt.
Ze zeggen weleens, "Genialiteit en krankzinnigheid zitten dicht bij elkaar". Badr, je hebt je weer eens aan je woord gehouden. Je hebt ons het verschil laten zien tussen een fiat en een ferari. Gister was jij de fiat.

Hesdey, je hebt er een fan bij!

Mooi omschreven!!

Ben zelf geen Hari fan, maar wat gooit het toch steeds zijn eigen glazen in.

Overal word die op handen gedragen en dan heb je dit toch echt niet nodig lijkt mij.

levuhh
30-05-2010, 15:24
Badr Hari is gewoon nog steeds dezelfde als altijd. Een uitstekend vechter, maar super onsportief. Natuurlijk heeft hij Peter Aerts en andere opgetild na zijn overwinning op hun. Tuurlijk, omdat hij dan de winnaar is, dan laat die respect zien maar zodra hij het moeilijk krijgt, of verliest dan is de ring te klein.

Heel erg jammer, want hij heeft het niet nodig, dat is duidelijk. Hoop dat hij wordt geschorst, en niet dat er een rematch komt. Grote kans dat Badr dan wint, en Gerges omhelst na de partij en dan is het weer de o zo sportieve Badr die heeft geleerd van het verleden

Je zou haast hopen dat een Overeem een keertje de regels overtreedt op Badr, want iemand als badr die leert alleen met de harde hand~!

ROUND1
30-05-2010, 15:28
Sorry met alle respect ik vind dat hij wel geschorst moet worden!! dit is weeer heel slim gedaan geen enkele organisatie hoeft een sanctie op te leggen... heel slim en dan de leuke gala's wel vechten dan jaja bedankt BADR HARI ik heb 110 euro betaald om jou te zien vechten en dan krijg je er dat voor terug en dan zo een stomme persbericht ... wie kan dit nou nog serieus nemen???

ArjanV
30-05-2010, 15:34
Pff nep excuses.

Had dat maar meteen gedaan en niet via een zielig berichtje op forums.

Triest maar dan ook diep triest dat je het niet aan durfde na die stomme kut actie van je.

Beetje Melvin jou vieze werk op laten lossen terwijl hij daarvoor nog KO is gegaan.
Neem een voorbeeld aan Melvin echt waar Badr want hij is tenminste een sportieve gast.

Badr you fucked it up this time.

Helemaal mee eens!
Ben eigenlijk best benieuwd van wie het initiatief komt tot dit persbericht en of er ook maar één letter uit Badr Hari's mond is gekomen van wat we hier krijgen voorgeschotteld...

Bied dan je excuses aan in de ring...die kans was er...maar dat liet meneer over aan iemand die WEL een ambassadeur voor de sport is,Melvin Manhoef! En als je dan toch met een excuus aan komt zetten doe dat dan met een video waar Badr zelf spreekt....dan zijn er misschien nog een paar goedgelovige mensen die enige waarde aan het geheel hechten..

Marquis
30-05-2010, 15:35
Te makkelijk dit.. een man van zijn status moet een persbericht ergens in een hotel doen voor pers en geintereseerden.
Dan pas kom je echt over... hier prikt men door heen.. daarnaast arrogant ook om te zeggen dat hij zich zelf straft en anderen dat niet hoeven te doen. Dat zegt eigenlijk al hoe de vork in de steel zit in vechtsportland.

Lionheart
30-05-2010, 15:40
Dit persbericht komt gewoon van Mike/Simon uit de naam van Badr.

Als je echt een groot sportman bent, dan pak je na zo een grote fout de mic en bied je voor het gehele publiek je excuses aan en neem je het als een man.

Maar zelfs dat weigerde hij...


Als hij zo graag echt los wil gaan in een ring, laat hem dan maar een MMA match draaien tegen een subtopper in het MMA.

dirk5
30-05-2010, 15:41
Dit had je ook kunnen doen toen ze me de mic voor je neus stonden, maar toen kon je niks anders doen dan een schijnheilige kop trekken.

Badr, blijf aub gewoon weg. Dat is beter voor de sport en beter voor jou.

boola
30-05-2010, 15:49
Ik wil het eerst uit badt zijn eigen mond horen dan geloof ik het. Nou is het zo dat iemand anders voor hem zijn exuses aan biedt. Gister had hij de kans om het te doen en liet hij melvin het werk opknappen. Ik geloof er niks van dat dit bericht vanuit hem zelf komt. Maar er mag ook best een sanctie opstaan dan weet de rest in het vervolg ook dat je bij zo actie er niet zomaar mee wegkomt

El Bambino
30-05-2010, 15:49
Urrg jammer, echter je kunt pas veranderen als je zelf toegeeft en Badr heeft toegegeven.
Badr is een erg emotioneel mens dit is zijn kracht in de ring maar ook zijn zwakte. Badr je bent geen crimineel of slecht mens omdat je af en toe je control kwijtraakt, je geeft meer dan 200% met je hart ziel en ik weet zeker dat je er beter uitkomt. Succes!!

T15Boxing
30-05-2010, 15:50
Waar het op neer komt voor mij is: Elke partij met Hari is spectaculair. Zowat elke keer eindigt het in een KO ook al is hij het zelf. K1 zonder hem is niet hetzelfde dus hoe fout zijn acties ook zijn, ik wil hem er gewoon weer bij zien bij de WGP. Uiteindelijk wil ik gewoon een mooie gevecht zien en dat brengt hij elke keer.

Lionheart
30-05-2010, 16:02
Een groot sportman zijn is niet alleen goede skills hebben, maar ook de juiste mentaliteit hebben in welke situatie je ook begeeft.

Badr bezit de skills, maar daarmee is ook alles, maar dan ook alles gezegd.

PinPoint
30-05-2010, 16:15
Urrg jammer, echter je kunt pas veranderen als je zelf toegeeft en Badr heeft toegegeven.
Badr is een erg emotioneel mens dit is zijn kracht in de ring maar ook zijn zwakte. Badr je bent geen crimineel of slecht mens omdat je af en toe je control kwijtraakt, je geeft meer dan 200% met je hart ziel en ik weet zeker dat je er beter uitkomt. Succes!!


Verder er naast kan je er bijna niet zitten...........geen slecht mens omdat je af en toe de controle kwijt raakt. Ow ow ow


Badr is wél een slecht persoon. Hij is arrogant, niet bijster slim, zeer onsportief, raddraaier en crimineel. Dit is niet iets wat ik verzin dit is de waarheid. Zie bv ook de reportage die toen hij 16? was is gemaakt. Dit zegt genoeg.


Iemand zegt ga terug naar je roost....ja dat moet ie vooral niet doen! Daar begonnen juist de problemen.



Dan nog even een reactie op de excuses; ....geloof je het zelf
Dit bericht heb je zo niet zelf geschreven! Of uit eigen beweging. 'met vriendelijke groet' erg grappig

De organisatie hoeft je niet te straffen? Wat een lachertje zeg. Dat is hetzelfde als bv een winkeldief die zegt sorry ik ga wel een week in mijn kamer zitten. Om zo dus niet gestraft te worden hou is op zeg.


Er is simpel weg maar 1 conclusie na deze TWEEDE kans die je hebt verspeeld. Geschorst worden voor het leven. Je bewijst jezelf niet in de hand te hebben en het siert dat je zelf al besluit om te stoppen voor onbepaalde tijd, ja tt het geld op is zeker.


Goed we weten ook allemaal dat jij geld in het laadje brengt bij diverse organisaties en personen, dus een schorsing voor het leven zit er helaas niet in.

Je bent een goede vechter maar als mens bak je er niets van....

Ush

ps: voor al diegene die Manhoef uitfloten gisteren YOU SUCK! dat is pas GEEN respect tonen zeg. Manhoef probeerde uiterst correct te handelen als sportman die hij wel is en dan wordt er zo door jullie opgereageerd. Schaam je!

RobVan de V
30-05-2010, 16:24
Whahahaha...Sorry moet er een beetje om lachen. Wel minste reactie die m.i. idd niet van hem zelf komt en puur zakelijk om voor zover mogelijk imago schade te beperken.


En dan ook nog de opmerking: "Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf." Getuigd toch wel van een behoolijk staaltje arrogantie. Net of dat hij dat bepaald die pannekoek.

Lekker makkelijk. Gaan we toch gewoon twee maandjes langer op vakantie. Het is weer zomer......

phranq
30-05-2010, 16:35
Tactisch gezien vind ik dit wel een hele slimme oplossing, want nu kan Simon Rutz ook makkelijker van zijn verantwoordelijkheid in deze weglopen.

En wie zegt dat Simon Rutz dat doet, Je kent hem schijnbaar goed?

Jeru
30-05-2010, 16:40
Het enige nuttige van dit geheel is dat Mixfight weer eens genoemd wordt. Bij AT5 in dit geval.
Badr stopt er voorlopig mee - AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/artikelen/41956/badr-stopt-er-voorlopig-mee)

Justinian
30-05-2010, 16:51
Je kunt veel vinden van dit persbericht; makkelijk, te laat of beter laat dan nooit, etc. Badr heeft de schijn tegen zich doordat dit niet de eerste keer is dat hij zoiets flikt. Ik lees in deze thread dat Badr direct excuses had moeten maken. Daar ben ik het natuurlijk wel mee eens en het leek er ook op dat Badr dit direct wilde doen. Ik heb de beelden nog eens terug bekeken. Je ziet dat Joop vertelt wat er moet gebeuren en Badr die kennelijk instemt. Dan heeft hij de microfoon voor zich en lijkt hij aanstalten te maken om het publiek (en Hesdy) toe te spreken. Wat volgt is een fluitconcert.

Badr lijkt dan even te wachten tot het publiek wat rustiger wordt. Het publiek wordt echter niet rustiger en volgens mij zegt Melvin dan iets als 'laat mij maar' of 'zal ik het doen', in ieder geval woorden van die strekking. Dan zie je Badr instemmend knikken.

Na het hele verhaal komt Hesdy naar Badr toegelopen en wordt hij feitelijk genegeerd door Badr. Dat is een kwalijke zaak. Denk dat dat het moment is dat Badr denkt 'k*t, ik heb het weer verpest' en hij weet zich geen houding te geven.

Er valt dus genoeg over te zeggen. Persoonlijk denk ik over het persbericht en de excuses 'beter laat dan nooit'. Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.

Irishrover
30-05-2010, 16:59
Je kunt veel vinden van dit persbericht; makkelijk, te laat of beter laat dan nooit, etc. Badr heeft de schijn tegen zich doordat dit niet de eerste keer is dat hij zoiets flikt. Ik lees in deze thread dat Badr direct excuses had moeten maken. Daar ben ik het natuurlijk wel mee eens en het leek er ook op dat Badr dit direct wilde doen. Ik heb de beelden nog eens terug bekeken. Je ziet dat Joop vertelt wat er moet gebeuren en Badr die kennelijk instemt. Dan heeft hij de microfoon voor zich en lijkt hij aanstalten te maken om het publiek (en Hesdy) toe te spreken. Wat volgt is een fluitconcert.

Badr lijkt dan even te wachten tot het publiek wat rustiger wordt. Het publiek wordt echter niet rustiger en volgens mij zegt Melvin dan iets als 'laat mij maar' of 'zal ik het doen', in ieder geval woorden van die strekking. Dan zie je Badr instemmend knikken.

Na het hele verhaal komt Hesdy naar Badr toegelopen en wordt hij feitelijk genegeerd door Badr. Dat is een kwalijke zaak. Denk dat dat het moment is dat Badr denkt 'k*t, ik heb het weer verpest' en hij weet zich geen houding te geven.

Er valt dus genoeg over te zeggen. Persoonlijk denk ik over het persbericht en de excuses 'beter laat dan nooit'. Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.

Goed gezien & verwoord Justinian.

Ik hoop ook dat hij echt serieus gaat nadenken & hopelijk komt hij down to earth terug.
Meer kan ik er niet van maken.

dirk5
30-05-2010, 17:01
Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.

-Je grootste fout als kickbokser?
Badr: Dat ik bleef zitten in mijn eerste gevecht in 2006 tegen Ruslan Karaev. Laten we maar zeggen dat ik bij het uitglijden nog een halve natrap van hem kreeg waardoor ik uitgeteld werd. Stom! Ik had hoe dan ook moeten opstaan. Dat was voor mij de ommekeer. Ik dacht: de tyfus! Maar ik zal nooit meer blijven zitten! Ik werd me toen wel bewust wie ik als vechter was. Ook als ik wankel, altijd proberen op te staan. Ik besefte toen dat ik gevoelsmatig niet kan verliezen.

Ga er maar van uit dat hij het niet meent, hij noemt het blijven zitten als grootste fout, niet het footstompen van Remy. Zelfs ik, dacht de beste man veranderd was, blijkbaar niet, hoeveel kansen moeten ze hem nog geven?

Justinian
30-05-2010, 17:12
-Je grootste fout als kickbokser?
Badr: Dat ik bleef zitten in mijn eerste gevecht in 2006 tegen Ruslan Karaev. Laten we maar zeggen dat ik bij het uitglijden nog een halve natrap van hem kreeg waardoor ik uitgeteld werd. Stom! Ik had hoe dan ook moeten opstaan. Dat was voor mij de ommekeer. Ik dacht: de tyfus! Maar ik zal nooit meer blijven zitten! Ik werd me toen wel bewust wie ik als vechter was. Ook als ik wankel, altijd proberen op te staan. Ik besefte toen dat ik gevoelsmatig niet kan verliezen.

Ga er maar van uit dat hij het niet meent, hij noemt het blijven zitten als grootste fout, niet het footstompen van Remy. Zelfs ik, dacht de beste man veranderd was, blijkbaar niet, hoeveel kansen moeten ze hem nog geven?
Ik mag in ieder geval de hoop uitspreken lijkt me.

gieloe
30-05-2010, 17:16
Hoe verzint hij het. Zichzelf even terugtrekken?

Hij moet hier door de organisatie waar hij voor optreedt gewoon bestraft worden. Als meneertje zichzelf dan alsnog terugtrekt zoals niet meer trainen of langer dan de daadwerkelijke opgelegde sanctie zichzelf terugtrekt. Moet hij dat helemaal zelf weten.

In mijn ogen zou de organisatie in dit geval It's showtime echt een flater slaan als zij hier geen duidelijk standpunt in nemen en het vervolgens onbestrafd laten. Ben ook wel benieuwd of KIA nog wel met deze "sporter" geassocieerd wilt worden.

dirk5
30-05-2010, 17:17
Ik mag in ieder geval de hoop uitspreken lijkt me.

natuurlijk

univers1l
30-05-2010, 17:22
Je kunt veel vinden van dit persbericht; makkelijk, te laat of beter laat dan nooit, etc. Badr heeft de schijn tegen zich doordat dit niet de eerste keer is dat hij zoiets flikt. Ik lees in deze thread dat Badr direct excuses had moeten maken. Daar ben ik het natuurlijk wel mee eens en het leek er ook op dat Badr dit direct wilde doen. Ik heb de beelden nog eens terug bekeken. Je ziet dat Joop vertelt wat er moet gebeuren en Badr die kennelijk instemt. Dan heeft hij de microfoon voor zich en lijkt hij aanstalten te maken om het publiek (en Hesdy) toe te spreken. Wat volgt is een fluitconcert.

Badr lijkt dan even te wachten tot het publiek wat rustiger wordt. Het publiek wordt echter niet rustiger en volgens mij zegt Melvin dan iets als 'laat mij maar' of 'zal ik het doen', in ieder geval woorden van die strekking. Dan zie je Badr instemmend knikken.

Na het hele verhaal komt Hesdy naar Badr toegelopen en wordt hij feitelijk genegeerd door Badr. Dat is een kwalijke zaak. Denk dat dat het moment is dat Badr denkt 'k*t, ik heb het weer verpest' en hij weet zich geen houding te geven.

Er valt dus genoeg over te zeggen. Persoonlijk denk ik over het persbericht en de excuses 'beter laat dan nooit'. Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.


helemmal mee eens justinian
dit is echt de meest zinnige wat ik vandaag op de site heb gezien
hij probeerde echt wel zijn excuses aan te bieden, maar kreeg geen kans.
het publiek is gewoon bekend met zijn kritische uitlatingen, goed voorbeeld was het fluitconcert toen ryan simson niet echt meer vooruit kon, terwijl zeker 19.000 mensen niet weten hoe groot simson voor de sport was en dat hij longproblemen had.

ZakKa!
30-05-2010, 17:23
Badr straft dus zichzelf door er tussen uit te gaan. Ik vind het eigenlijk wel de juiste beslissing. Verder sluit ik me bij Justi's mening aan.

Dus uhm geen badr op k-1 dit jaar waarschijnlijk?

Garcia
30-05-2010, 17:24
Het blijft een kwalijke zaak, maar het is ook een topvechter die altijd voor spectakel zorgt in zijn partijen. Ik vond het een super domme actie en nergens voor nodig. Hoop ook dat Badr de juiste disciplinaire straf gaat krijgen. En natuurlijk hoop ik ook dat hij terugkomt om weer voor spectakel te zorgen in de ring op een respectvolle manier.

CannieY
30-05-2010, 17:26
Je kunt veel vinden van dit persbericht; makkelijk, te laat of beter laat dan nooit, etc. Badr heeft de schijn tegen zich doordat dit niet de eerste keer is dat hij zoiets flikt. Ik lees in deze thread dat Badr direct excuses had moeten maken. Daar ben ik het natuurlijk wel mee eens en het leek er ook op dat Badr dit direct wilde doen. Ik heb de beelden nog eens terug bekeken. Je ziet dat Joop vertelt wat er moet gebeuren en Badr die kennelijk instemt. Dan heeft hij de microfoon voor zich en lijkt hij aanstalten te maken om het publiek (en Hesdy) toe te spreken. Wat volgt is een fluitconcert.

Badr lijkt dan even te wachten tot het publiek wat rustiger wordt. Het publiek wordt echter niet rustiger en volgens mij zegt Melvin dan iets als 'laat mij maar' of 'zal ik het doen', in ieder geval woorden van die strekking. Dan zie je Badr instemmend knikken.

Na het hele verhaal komt Hesdy naar Badr toegelopen en wordt hij feitelijk genegeerd door Badr. Dat is een kwalijke zaak. Denk dat dat het moment is dat Badr denkt 'k*t, ik heb het weer verpest' en hij weet zich geen houding te geven.

Er valt dus genoeg over te zeggen. Persoonlijk denk ik over het persbericht en de excuses 'beter laat dan nooit'. Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.

gesproken als een echte advocaat, ik sluit me bij deze heldere waarneming aan.

mikeymcd
30-05-2010, 17:27
Leuk bedacht dit, maar het slaat nergens op. Ten eerste heeft hij dit natuurlijk nooit zelf geschreven. Dat maakt het al 1 grote grap. Daarbij kan hij nu nog steeds zelf bepalen wanneer hij weer vecht, wat er dus voor zorgt dat dit totaal geen straf voor hem zal zijn. Hij heeft nl. maar 1 doel en dat is die K-1 final titel.

ZakKa!
30-05-2010, 17:27
Sorry met alle respect ik vind dat hij wel geschorst moet worden!!

Hij heeft min of meer zichzelf geschorst nu.

761217186
30-05-2010, 17:33
het zal mij benieuwen met welk bericht EN MAATREGELEN de organistatie naar buiten komt. Het kan toch niet zo zijn dat Hari zelf bepaald wat de gevolgen zijn en dat de organistatie(s) is ook nog accepteren.

Dit persbericht komt op mij niet oprecht over!

ZakKa!
30-05-2010, 17:37
Hopelijk gaat Badr in zijn time-off MMA trainen.

T15Boxing
30-05-2010, 17:55
Hopelijk zien we hem voor de WGP weer terug in de ring. Sorry hoor, maar Hari-Overeem 3, Hari-Schilt 3, Hari-Bonjasky 3, Hari-Zimmerman 2...als vechtsport liefhebber wil ik absoluut geeneen van deze partijen missen en je zou liegen als je er niet 1 van wilt zien.

Pindakaas
30-05-2010, 18:00
helemmal mee eens justinian
dit is echt de meest zinnige wat ik vandaag op de site heb gezien
hij probeerde echt wel zijn excuses aan te bieden, maar kreeg geen kans.
het publiek is gewoon bekend met zijn kritische uitlatingen, goed voorbeeld was het fluitconcert toen ryan simson niet echt meer vooruit kon, terwijl zeker 19.000 mensen niet weten hoe groot simson voor de sport was en dat hij longproblemen had.

Dat is echt onzin, hoezo kreeg hij niet de kans? hij kreeg een microfoon voor zijn neus gedrukt, dat lijkt mij kans genoeg of er nou gefloten wordt of niet.

Maar ik hoop echt dat Badr psychische hulp zoekt. Dat zal hem niet alleen in de ring helpen maar ook in zijn verdere leven. En het blijft natuurlijk een vechter met fantastische kwaliteiten.

Mr.dragon
30-05-2010, 18:01
Hopelijk zien we hem voor de WGP weer terug in de ring. Sorry hoor, maar Hari-Overeem 3, Hari-Schilt 3, Hari-Bonjasky 3, Hari-Zimmerman 2...als vechtsport liefhebber wil ik absoluut geeneen van deze partijen missen en je zou liegen als je er niet 1 van wilt zien.

Heb ook het idee dat dat wel gaat gebeuren. En eerlijk gezegd kan ik niet wachten.

ZakKa!
30-05-2010, 18:04
Dat is echt onzin, hoezo kreeg hij niet de kans? hij kreeg een microfoon voor zijn neus gedrukt, dat lijkt mij kans genoeg of er nou gefloten wordt of niet.


Ben het met je eens hoor, maar ergens begrijp ik wel dat je in zo;n situatue met je mond vol tanden komt te staan. tegen 20 000 mensen die je aan het uitfluiten zijn je excuses aanbieden na zon wanprestatie, tja.

Sendur
30-05-2010, 18:07
Ach kom op zeg, al dat gejank over dat Badr niet meer mag vechten. Bob Sapp heeft deze dingen tig keren uitgehaald en nog steeds houden mensen van hem.
Gerard idemdito, heeft zelfs een tegenstander blind gemaakt aan een oog, maar is wel chief van ibk?

Bob sapp kan ook niks anders lol

mario the count
30-05-2010, 18:19
badr komt wel weer terug, sterker dan ooit. bokswerk zag er top uit Ik hoop dat je dit niet serieus meent. ZIjn bokswerk was waardeloos en totaal niet technisch. Zwaaiwerk van hier tot tokyo en je kon het verschil niet eens meer zien tussen zijn hoeken en directe,s. Als ze raak zijn ga je dekken dat wel, maar zeg nou niet dat zijn bokswerk er top uit zag.

Irishrover
30-05-2010, 18:22
Ik hoop dat je dit niet serieus meent. ZIjn bokswerk was waardeloos en totaal niet technisch. Zwaaiwerk van hier tot tokyo en je kon het verschil niet eens meer zien tussen zijn hoeken en directe,s. Als ze raak zijn ga je dekken dat wel, maar zeg nou niet dat zijn bokswerk er top uit zag.

Zijn bokswerk is geniaal ! Totaal anders het normale boksen.
Maar kom op zeg, welke vechter maakt een serie van 7 a 8 stoten ?
Links rechts, zwaai, uppercut, direct, links rechts etc & dat allemaal met enorme explosiviteit en power.
Hesdy vloog letterlijk door de ring heen.

Heel moeilijk om zijn boxseries te verdedigen, sterker nog, kan niet.
Je moet mee of je gaat neer.

gustafacci
30-05-2010, 18:24
Dit persbericht komt gewoon van Mike/Simon uit de naam van Badr.

Als je echt een groot sportman bent, dan pak je na zo een grote fout de mic en bied je voor het gehele publiek je excuses aan en neem je het als een man.

Maar zelfs dat weigerde hij...


Als hij zo graag echt los wil gaan in een ring, laat hem dan maar een MMA match draaien tegen een subtopper in het MMA.


Persbericht is door hem zelf geschreven en door mij verspreid.

yuko
30-05-2010, 18:27
Ik vraag me af of Badr na dit incident nog de motivatie kan vinden om zo hard voor de sport te gaan als hij de afgelopen tijd heeft gedaan. Ik bedoel als je jezelf telkens naait op het moment suprême, dan is de kans erg klein dat je het hoogst haalbare gaat bereiken en daar deed hij het toch voor. Waarom zou je zo hard trainen en zoveel dingen laten als je van jezelf weet dat je geen controle hebt over jezelf en op elk moment kan ontploffen?

Ik zie Badr een beetje dezelfde weg als Ignashov bewandelen en zijn beloofde nooit inlossen

mario the count
30-05-2010, 18:28
Zijn bokswerk is geniaal ! Totaal anders het normale boksen.
Maar kom op zeg, welke vechter maakt een serie van 7 a 8 stoten ?
Links rechts, zwaai, uppercut, direct, links rechts etc & dat allemaal met enorme explosiviteit en power.
Hesdy vloog letterlijk door de ring heen.

Heel moeilijk om zijn boxseries te verdedigen, sterker nog, kan niet.
Je moet mee of je gaat neer.
Hesdy ging de ring door maar liep geen schade op, en dat wilde zwaaiwerk zorgde ervoor dat badr in de 2e ronde al zonder lucht zat. Heb je het verschil tussen badr en hesdy gezien na de 1e ronde. Badr staat zwaar te ademen in de hoek en dat ging bij hesdy nog vrij normaal. Badr wil olympische spelen gaan boksen, veel succes als je zo bokst die gasten laten hem alles missen totdat zn lucht op is.

Hejar
30-05-2010, 18:29
Complot, de hele gevecht was voorbereid. Joop Ubeda is een spion van de overheid.

Sjaak
30-05-2010, 18:31
Je kunt veel vinden van dit persbericht; makkelijk, te laat of beter laat dan nooit, etc. Badr heeft de schijn tegen zich doordat dit niet de eerste keer is dat hij zoiets flikt. Ik lees in deze thread dat Badr direct excuses had moeten maken. Daar ben ik het natuurlijk wel mee eens en het leek er ook op dat Badr dit direct wilde doen. Ik heb de beelden nog eens terug bekeken. Je ziet dat Joop vertelt wat er moet gebeuren en Badr die kennelijk instemt. Dan heeft hij de microfoon voor zich en lijkt hij aanstalten te maken om het publiek (en Hesdy) toe te spreken. Wat volgt is een fluitconcert.

Badr lijkt dan even te wachten tot het publiek wat rustiger wordt. Het publiek wordt echter niet rustiger en volgens mij zegt Melvin dan iets als 'laat mij maar' of 'zal ik het doen', in ieder geval woorden van die strekking. Dan zie je Badr instemmend knikken.



Objection your honor .....pure speculatie

Irishrover
30-05-2010, 18:32
Hesdy ging de ring door maar liep geen schade op, en dat wilde zwaaiwerk zorgde ervoor dat badr in de 2e ronde al zonder lucht zat. Heb je het verschil tussen badr en hesdy gezien na de 1e ronde. Badr staat zwaar te ademen in de hoek en dat ging bij hesdy nog vrij normaal. Badr wil olympische spelen gaan boksen, veel succes als je zo bokst die gasten laten hem alles missen totdat zn lucht op is.

Hesdy ging 2 keer zitten, de eerste keer wankelde hij zwaar, maar je kan zeker stellen dat de punches van Badr raak waren.
Alleen Hesdy ging niet K.O, is heel iets anders dan het vangen en vallen.
Plus hij kreeg een a la Alistair gooi tegen de touwen.

Zwaar ademen is ook een ander verhaal, ik had het dus puur over het vechten, daarin was Hesdy veel te zwak.

Badr was zwaar gespannen & gaf inderdaad te veel i.m.o, daardoor was hij moe.

Maar dan alsnog ging Hesdy weer zitten in de 2e ronde.

mario the count
30-05-2010, 18:37
Hesdy ging 2 keer zitten, de eerste keer wankelde hij zwaar, maar je kan zeker stellen dat de punches van Badr raak waren.
Alleen Hesdy ging niet K.O, is heel iets anders dan het vangen en vallen.
Plus hij kreeg een a la Alistair gooi tegen de touwen.

Zwaar ademen is ook een ander verhaal, ik had het dus puur over het vechten, daarin was Hesdy veel te zwak.

Badr was zwaar gespannen & gaf inderdaad te veel i.m.o, daardoor was hij moe.

Maar dan alsnog ging Hesdy weer zitten in de 2e ronde.
Vergeet er niet bij te vermelden dat hesdy direct opstond nadat hij ging zitten en direct opstond en totaal niet aangeslagen was. We zullen nooit weten hoe de wedstrijd verlopen zou zijn zonder die voetbaltrap maar als ik kijk hoe moe badr al was lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat hesdy had gewonnen. Wat Badr zijn bokswerk van gisteren betreft, misschien is het effectief maar totaal niet technisch.Beetje bob sapp achtig, maar dan sneller.

Sjaak
30-05-2010, 18:38
Persbericht is door hem zelf geschreven en door mij verspreid.

Dan vind ik ongeacht wat hij heeft gedaan klasse dat hij dit schijft. Blijkbaar ziet hij in dat hij fout zit, heel zwaar fout.

En nu hoop ik dat de mensen rondom hem heen hem zullen steunen op de juiste manier en dat er professionele hulp wordt gezocht want knokken kan die maar nu moet hij ook laten zien dat hij onder hoogspanning niet doorslaat zoals al 2 x eerder.

Mensen help die jongen zodanig dat dit NOOIT meer voor zal komen want dit is zo jammer als je ziet wat die allemaal in huis heeft en hoe die bezig was. Hij was op weg naar het K1 kampioenschap en naar de absolute top alleen jammer dat die onderweg een rotonde over de kop zag en een frontale botsing veroorzaakte.

Bartju
30-05-2010, 18:39
Heel goed dat Badr nu begrijpt dat hij tijd moet nemen en dat hij zijn fout inziet en erkend.
dat hoort bij volwassen worden.
Als vechter is hij top vol passie en agressie alleen een echte nummer 1 kan zich beheersen
maar ik vind zijn actie ontoelaatbaar en hoe dan ook moet daar sanctie op staan
Of hij dat zelf doet of de organisatie doet er niet toe.
Hij heeft hoe dan ook veel fans tegen zichin het harnas gewerkt puur omdat hij dit WEER doet.
Als hij daaraan werkt is het de beste vechter fysiek technisch en mentaal.
Of hij tegen die tijd de verloren fans weer terug kan winnen is een ander. maar op dit moment ben ik
ook klaar met badr. ik denk als je dit accepteerd je het niet goed voor hebt met de vechtsport.
HEt is en blijft de smaakmaker van elk toernooi laat hem alsjeblieft volwassen verstandig professioneel
maar vooral sportief terug keren!

Irishrover
30-05-2010, 18:40
Dan vind ik ongeacht wat hij heeft gedaan klasse dat hij dit schijft. Blijkbaar ziet hij in dat hij fout zit, heel zwaar fout.

En nu hoop ik dat de mensen rondom hem heen hem zullen steunen op de juiste manier en dat er professionele hulp wordt gezocht want knokken kan die maar nu moet hij ook laten zien dat hij onder hoogspanning niet doorslaat zoals al 2 x eerder.

Mensen help die jongen zodanig dat dit NOOIT meer voor zal komen want dit is zo jammer als je ziet wat die allemaal in huis heeft en hoe die bezig was. Hij was op weg naar het K1 kampioenschap en naar de absolute top alleen jammer dat die onderweg een rotonde over de kop zag en een frontale botsing veroorzaakte.

Klasse reactie, helemaal mee eens.

Christophe
30-05-2010, 18:43
Persbericht
Amsterdam Zondag 30 mei 2010

Onbeperkte tijd tussen uit

Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It's showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt.
Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld.

Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan Hesdy Gerges en het Amsterdam ArenA publiek aanbieden voor deze wan prestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen weer kan laten genieten van onze sport.

Met vriendelijke groet,
Badr Hari

Geachte voorzitter van de Politie-rechtbank Hasselt,

Afgelopen zaterdagnacht werd ik door een onbemande camera op het kruispunt van het Kolonel Dusardplein in het centrum van Hasselt geflitst met een snelheid van 167 km/u (ruwe schatting) terwijl er een maximumsnelheid van 70 km/u geldt. Een actie waarmee ik de veiligheid van de andere weggebruikers en mezelf in het gedrang heb gebracht en daardoor niet alleen u maar ook mezelf en zelfs mijn ouders zwaar heb teleurgesteld.

Ik heb erover nagedacht, en ben tot de beslissing gekomen dat het beter is voor mij om voor onbepaalde tijd niet meer achter het stuur te kruipen. Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mijzelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
U hoeft geen sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan u alsook aan de andere weggebruikers die op dat moment op de baan waren aanbieden voor deze wanprestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen zich weer met een gerust hart op straat kunnen begeven.

Met vriendelijke groet,
Christophe

iconian
30-05-2010, 18:47
Geachte voorzitter van de Politie-rechtbank Hasselt,

Afgelopen zaterdagnacht werd ik door een onbemande camera op het kruispunt van het Kolonel Dusardplein in het centrum van Hasselt geflitst met een snelheid van 167 km/u (ruwe schatting) terwijl er een maximumsnelheid van 70 km/u geldt. Een actie waarmee ik de veiligheid van de andere weggebruikers en mezelf in het gedrang heb gebracht en daardoor niet alleen u maar ook mezelf en zelfs mijn ouders zwaar heb teleurgesteld.

Ik heb erover nagedacht, en ben tot de beslissing gekomen dat het beter is voor mij om voor onbepaalde tijd niet meer achter het stuur te kruipen. Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mijzelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
U hoeft geen sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan u alsook aan de andere weggebruikers die op dat moment op de baan waren aanbieden voor deze wanprestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen zich weer met een gerust hart op straat kunnen begeven.

Met vriendelijke groet,
Christophe

hehe

maargoed, NL publiek vond hem de verlosser van de K1 nadat hij schilt eruit sloeg, en keert net zo massaal tegen hem als hij de druk niet aankan. misschien maar beter als hij it's showtime even laat voor wat het is.

hopelijk leert hij hier echt van, zonde om weer een onnodige loss op zijn record te hebben

mario the count
30-05-2010, 18:48
Geachte voorzitter van de Politie-rechtbank Hasselt,

Afgelopen zaterdagnacht werd ik door een onbemande camera op het kruispunt van het Kolonel Dusardplein in het centrum van Hasselt geflitst met een snelheid van 167 km/u (ruwe schatting) terwijl er een maximumsnelheid van 70 km/u geldt. Een actie waarmee ik de veiligheid van de andere weggebruikers en mezelf in het gedrang heb gebracht en daardoor niet alleen u maar ook mezelf en zelfs mijn ouders zwaar heb teleurgesteld.

Ik heb erover nagedacht, en ben tot de beslissing gekomen dat het beter is voor mij om voor onbepaalde tijd niet meer achter het stuur te kruipen. Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mijzelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
U hoeft geen sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan u alsook aan de andere weggebruikers die op dat moment op de baan waren aanbieden voor deze wanprestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen zich weer met een gerust hart op straat kunnen begeven.

Met vriendelijke groet,
Christophe

hahahahahahahahahahaha. Goed punt.

GerritTonijn
30-05-2010, 18:48
WsBriefType (http://bezwaarhulp.flitsservice.nl/WebSite/WsBriefType.aspx)

Bartju
30-05-2010, 18:49
x2

Harrie Nak
30-05-2010, 18:55
Aardig gesproken van het management, of de heer Rutz.

Ronald
30-05-2010, 19:01
Geachte voorzitter van de Politie-rechtbank Hasselt,

Afgelopen zaterdagnacht werd ik door een onbemande camera op het kruispunt van het Kolonel Dusardplein in het centrum van Hasselt geflitst met een snelheid van 167 km/u (ruwe schatting) terwijl er een maximumsnelheid van 70 km/u geldt. Een actie waarmee ik de veiligheid van de andere weggebruikers en mezelf in het gedrang heb gebracht en daardoor niet alleen u maar ook mezelf en zelfs mijn ouders zwaar heb teleurgesteld.

Ik heb erover nagedacht, en ben tot de beslissing gekomen dat het beter is voor mij om voor onbepaalde tijd niet meer achter het stuur te kruipen. Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mijzelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
U hoeft geen sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan u alsook aan de andere weggebruikers die op dat moment op de baan waren aanbieden voor deze wanprestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen zich weer met een gerust hart op straat kunnen begeven.

Met vriendelijke groet,
Christophe
Je vergeet nog 1 ding te vermelden in je brief: zo'n 2 jaar geleden ben je op dezelfde weg ook al geflitst terwijl je daar 180 reed. Je hebt daar toen een boete voor gekregen die niet veel hoger was dan een bekeuring voor het fietsen op de stoep. Ik vermoed dat de voorzitter van de Politie-rechtbank te Hasselt dat nog wel wil meewegen in zijn oordeel ;)

T15Boxing
30-05-2010, 19:11
Heb ook het idee dat dat wel gaat gebeuren. En eerlijk gezegd kan ik niet wachten.

Insgelijks, ook al was het heel fout zo'n 25 jarige beest kun je niet schrappen van een sport.

Vergeet niet, fietsen op de stoep is ook fout:)

761217186
30-05-2010, 19:17
Geachte voorzitter van de Politie-rechtbank Hasselt,

Afgelopen zaterdagnacht werd ik door een onbemande camera op het kruispunt van het Kolonel Dusardplein in het centrum van Hasselt geflitst met een snelheid van 167 km/u (ruwe schatting) terwijl er een maximumsnelheid van 70 km/u geldt. Een actie waarmee ik de veiligheid van de andere weggebruikers en mezelf in het gedrang heb gebracht en daardoor niet alleen u maar ook mezelf en zelfs mijn ouders zwaar heb teleurgesteld.

Ik heb erover nagedacht, en ben tot de beslissing gekomen dat het beter is voor mij om voor onbepaalde tijd niet meer achter het stuur te kruipen. Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mijzelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
U hoeft geen sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan u alsook aan de andere weggebruikers die op dat moment op de baan waren aanbieden voor deze wanprestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen zich weer met een gerust hart op straat kunnen begeven.

Met vriendelijke groet,
Christophe


dit bedoel ik... nu wachten of de rechtbank (lees hier: de organistaties) dit accepteren van Hari...

ZakKa!
30-05-2010, 19:17
Persbericht is door hem zelf geschreven en door mij verspreid.

Enig idee of dit betekent dat we badr niet zullen zien in japan dit jaar?

gie-es-pie
30-05-2010, 19:18
Aardig gesproken van het management, of de heer Rutz.


Persbericht is door hem zelf geschreven en door mij verspreid.

goed lezen vriend

RocknRolla
30-05-2010, 19:27
Dat hij gewoon nooit meer de ring in komt two times is gewoon strike out. kakkerlak is het. Met zijn stomme persbericht. Ja ik ga er even tussenuit dus ik hoef geen sanctie??? Wie denkt ie wel niet dat hij is. Als hij ballen had gehad had hij gisteren gewoon zijn excuses meteen aangeboden en schaamte getoond. maar nee melvin mocht het oplossen. intriest figuur is het die het nooit zal leren. Mijn avond was gister verpest echt een deceptie had op een oorlog gehoopt. Ben na die oerstomme actie meteen weggelopen net als bijna iedereen. Hoop dat hij nooit meer mag vechten en dat al zijn sponsors hem laten zitten. Ergste is nog wel dat melvin het op moest lossen geen eer dat Knulletje.....

univers1l
30-05-2010, 19:32
Persbericht is door hem zelf geschreven en door mij verspreid.

goed om te horen, dat hij zelf zijn excuses maakt, nu nog een persconferentie, zou mooi zijn. de fans verdienen te weten waarom?

gustafacci
30-05-2010, 19:38
Dat hij gewoon nooit meer de ring in komt two times is gewoon strike out. kakkerlak is het. Met zijn stomme persbericht. Ja ik ga er even tussenuit dus ik hoef geen sanctie??? Wie denkt ie wel niet dat hij is. Als hij ballen had gehad had hij gisteren gewoon zijn excuses meteen aangeboden en schaamte getoond. maar nee melvin mocht het oplossen. intriest figuur is het die het nooit zal leren. Mijn avond was gister verpest echt een deceptie had op een oorlog gehoopt. Ben na die oerstomme actie meteen weggelopen net als bijna iedereen. Hoop dat hij nooit meer mag vechten en dat al zijn sponsors hem laten zitten. Ergste is nog wel dat melvin het op moest lossen geen eer dat Knulletje.....

Wat is dit voor domme opmerking. Heb je gezien dan wat er in de ring afspeelde na de wedstrijd?

Bekijk anders de beelden, Joop vraagt of hij iets wilt zeggen en Badr knikte ja. Hij wou toen al aan het publiek en Hesdy zijn excuses uitbrengen maar het publiek (waarschijnlijk JIJ ook) begon toen met een fluit concert. Badr wachtte toen af tot het wat stiller werd maar na een paar seconde kwam Melvin naar hem toe (eigen initiatief) en stelde voor om zelf maar te proberen (hij dacht Badr is nu het pispaaltje dus misschien dat het publiek mij niet uitfluit). Maar het publiek was blijkbaar niet bereid om naar enig commentaar te luisteren en bleef doorfluiten. Badr heeft de volgende dag een persbericht geschreven en dan is het nog niet goed. Kickbox "Fans" zoals jou zijn het ergste soort.

mario the count
30-05-2010, 19:45
Wat is dit voor domme opmerking. Heb je gezien dan wat er in de ring afspeelde na de wedstrijd?

Bekijk anders de beelden, Joop vraagt of hij iets wilt zeggen en Badr knikte ja. Hij wou toen al aan het publiek en Hesdy zijn excuses uitbrengen maar het publiek (waarschijnlijk JIJ ook) begon toen met een fluit concert. Badr wachtte toen af tot het wat stiller werd maar na een paar seconde kwam Melvin naar hem toe (eigen initiatief) en stelde voor om zelf maar te proberen (hij dacht Badr is nu het pispaaltje dus misschien dat het publiek mij niet uitfluit). Maar het publiek was blijkbaar niet bereid om naar enig commentaar te luisteren en bleef doorfluiten. Badr heeft de volgende dag een persbericht geschreven en dan is het nog niet goed. Kickbox "Fans" zoals jou zijn het ergste soort.
Ben het met je eens dat de reactie van rocknrolla overdreven is en respectloos. Maar je bent het denk wel met me eens dat alleen een persconferentie en excuses alles in een keer goed maakt. Het is de tweede keer dat badr zo over de scheef gaat en op een hele vieze manier. De vraag is " kan badr zodanig veranderen, dat zulke acties niet meer gebeuren?" ik denk het niet helaas, als badr gefrustreerd raakt kan hij zich niet inhouden. Ik hoop dat we nog veel mooie en vooral sportieve partijen van hem gaan zien want als hij vecht is het altijd spectakel, maar niet op deze manier.

ZakKa!
30-05-2010, 19:45
Gustafacci kan je please antwoord geven op mijn vraag? Ik denk dat de meesten dat heel graag willen weten en misschien weet jij het antwoord hierop : )

gustafacci
30-05-2010, 19:52
Ben het met je eens dat de reactie van rocknrolla overdreven is en respectloos. Maar je bent het denk wel met me eens dat alleen een persconferentie en excuses alles in een keer goed maakt. Het is de tweede keer dat badr zo over de scheef gaat en op een hele vieze manier. De vraag is " kan badr zodanig veranderen, dat zulke acties niet meer gebeuren?" ik denk het niet helaas, als badr gefrustreerd raakt kan hij zich niet inhouden. Ik hoop dat we nog veel mooie en vooral sportieve partijen van hem gaan zien want als hij vecht is het altijd spectakel, maar niet op deze manier.

Wil je mijn persoonlijke mening weten...
Als het in Japan was gebeurd dan had een persconferentie vind ik wel nut gehad. Persoonlijk zie ik het nut van een persconferentie in Nederland niet niet in. Badr heeft gister een grote fout gemaakt en ziet zelf in wat zijn fout is. Hierop wou hij... nogmaals... zijn verontschuldiging in de ring aanbieden. Met het Nederlands publiek (aanprijzen als het goed gaat en afbranden als het slechtgaat) zie ik zo'n persconferentie hier niet gebeuren op de manier hoe dat zou gebeuren als in Japan....

Klinkt negatief (werk zelf ook bij een kickbox site) maar wij kickbox jouralisten(fans) lopen nog erg achter wat betreft jouralistiek of omgaan met "sterren"... (in vergelijking met Japan)

Ps. Ik heb niet aan Badr gevraagd wat hij er van zou vinden maar puur mijn persoonlijke mening, dit vermeld ik zonadrukkelijk omdat op internet sommige reacties anders opgevat kunnen worden voor reageerders.

gustafacci
30-05-2010, 19:53
Enig idee of dit betekent dat we badr niet zullen zien in japan dit jaar?

Als Badr niet het gevoel heeft dat hij alles op een rijtje heeft kunnen zetten dan vecht hij niet in Japan...

new_world_order
30-05-2010, 19:54
op de 'officiële' afterparty had hij weinig spijt hoor gisteren, los op de vip!!

Lennie
30-05-2010, 19:57
Geachte voorzitter van de Politie-rechtbank Hasselt,

Afgelopen zaterdagnacht werd ik door een onbemande camera op het kruispunt van het Kolonel Dusardplein in het centrum van Hasselt geflitst met een snelheid van 167 km/u (ruwe schatting) terwijl er een maximumsnelheid van 70 km/u geldt. Een actie waarmee ik de veiligheid van de andere weggebruikers en mezelf in het gedrang heb gebracht en daardoor niet alleen u maar ook mezelf en zelfs mijn ouders zwaar heb teleurgesteld.

Ik heb erover nagedacht, en ben tot de beslissing gekomen dat het beter is voor mij om voor onbepaalde tijd niet meer achter het stuur te kruipen. Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mijzelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
U hoeft geen sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan u alsook aan de andere weggebruikers die op dat moment op de baan waren aanbieden voor deze wanprestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen zich weer met een gerust hart op straat kunnen begeven.

Met vriendelijke groet,
Christophe
reps

el bastardo
30-05-2010, 19:59
Wat is dit voor domme opmerking. Heb je gezien dan wat er in de ring afspeelde na de wedstrijd?

Bekijk anders de beelden, Joop vraagt of hij iets wilt zeggen en Badr knikte ja. Hij wou toen al aan het publiek en Hesdy zijn excuses uitbrengen maar het publiek (waarschijnlijk JIJ ook) begon toen met een fluit concert. Badr wachtte toen af tot het wat stiller werd maar na een paar seconde kwam Melvin naar hem toe (eigen initiatief) en stelde voor om zelf maar te proberen (hij dacht Badr is nu het pispaaltje dus misschien dat het publiek mij niet uitfluit). Maar het publiek was blijkbaar niet bereid om naar enig commentaar te luisteren en bleef doorfluiten. Badr heeft de volgende dag een persbericht geschreven en dan is het nog niet goed. Kickbox "Fans" zoals jou zijn het ergste soort.

Het had hem netjes gestaan als hij geprobeerd had wat Melvin nu deed. Als je zo'n domme actie maakt, dan moet je ook de consequenties dragen. Het lijkt me daarom logisch dat hij werd uitgefloten. En nee, een persbericht maakt zo'n actie niet goed. Zeker voor een 2e keer niet. Daarbij is het raar als je voor eigen rechter gaat spelen.
Wel goed dat hij inziet dat hij iets moet gaan doen. Hopelijk doet hij dit ook.

ZakKa!
30-05-2010, 20:00
Als Badr niet het gevoel heeft dat hij alles op een rijtje heeft kunnen zetten dan vecht hij niet in Japan...

Ok ik hoop dat hij er gewoon bij is.

LeeMurray
30-05-2010, 20:05
't Is al de tweede keer dat ie zo over de schreef gaat. Je moet mensen altijd vergeven als ze zich kwetsbaar opstellen en reflecteren, maar waarom zouden we z'n excuses moeten aanvaarden? Wie garandeert ons dat dit de laatste keer was dat ie zoiets flikt? Ik las vorige week dat interview in Ringsports en hij maakte een goede, gedreven induk op me, maar hoeveel zijn die woorden nu waard? Echt zonde dat zo een getalenteerde topsporter zo met z'n talenten omspringt.

Geachte voorzitter van de Politie-rechtbank Hasselt,

Afgelopen zaterdagnacht werd ik door een onbemande camera op het kruispunt van het Kolonel Dusardplein in het centrum van Hasselt geflitst met een snelheid van 167 km/u (ruwe schatting) terwijl er een maximumsnelheid van 70 km/u geldt. Een actie waarmee ik de veiligheid van de andere weggebruikers en mezelf in het gedrang heb gebracht en daardoor niet alleen u maar ook mezelf en zelfs mijn ouders zwaar heb teleurgesteld.

Ik heb erover nagedacht, en ben tot de beslissing gekomen dat het beter is voor mij om voor onbepaalde tijd niet meer achter het stuur te kruipen. Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mijzelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
U hoeft geen sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan u alsook aan de andere weggebruikers die op dat moment op de baan waren aanbieden voor deze wanprestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen zich weer met een gerust hart op straat kunnen begeven.

Met vriendelijke groet,
Christophe
haha Goeie post.

gustafacci
30-05-2010, 20:06
Het had hem netjes gestaan als hij geprobeerd had wat Melvin nu deed. Als je zo'n domme actie maakt, dan moet je ook de consequenties dragen. Het lijkt me daarom logisch dat hij werd uitgefloten. En nee, een persbericht maakt zo'n actie niet goed. Zeker voor een 2e keer niet. Daarbij is het raar als je voor eigen rechter gaat spelen.
Wel goed dat hij inziet dat hij iets moet gaan doen. Hopelijk doet hij dit ook.

Laten we reeel blijven. Wedstrijd is afgelopen en 2 min later sta je voor een microfoon... Je wilt reageren en je verontschuldigen en je hebt net 2 rondes op hoog tempo gedraaid. Kan je dan reageren net zoals Melvin dat deed? Melvin probeerde alles om maar boven het publiek uit te komen en nog lukte hem dat niet...

Als je een bezoeker bent van veel gala's (voorbeeld Zonnehuis) dan weet je dat Melvin niet voor het eerst een microfoon heeft gepakt voor een announcment. Meestal lukt het hem dan om het publiek stil te krijgen maar in de Amsterdam ArenA lukte hem dat niet...

el bastardo
30-05-2010, 20:11
Laten we reeel blijven. Wedstrijd is afgelopen en 2 min later sta je voor een microfoon... Je wilt reageren en je verontschuldigen en je hebt net 2 rondes op hoog tempo gedraaid. Kan je dan reageren net zoals Melvin dat deed? Melvin probeerde alles om maar boven het publiek uit te komen en nog lukte hem dat niet...

Als je een bezoeker bent van veel gala's (voorbeeld Zonnehuis) dan weet je dat Melvin niet voor het eerst een microfoon heeft gepakt voor een announcment. Meestal lukt het hem dan om het publiek stil te krijgen maar in de Amsterdam ArenA lukte hem dat niet...

Zit natuurlijk iets in, maar ik had wel misschien meer verwacht dan deze verklaring. Een echte persconferentie om openlijk een excuus aan te bieden misschien.
Hoe denk hij hier nu zelf over? Het is toch doodzonde dat iemand met zo'n talent zichzelf voor de 2e keer zo verliest!

Bartju
30-05-2010, 20:25
ik geloof weinig van dit persbericht..

http://www.at5.nl/artikelen/41946/badr-gaat-weer-in-de-fout-en-verliest

zijn reactie hier is niet echt vol met berouw en excuses.
hij erkend dat hij iets heeft gedaan wat niet mocht maar achja wat maakt het uit volgende keer beter
Jammer van zo'n goede vechter

univers1l
30-05-2010, 20:30
Laten we reeel blijven. Wedstrijd is afgelopen en 2 min later sta je voor een microfoon... Je wilt reageren en je verontschuldigen en je hebt net 2 rondes op hoog tempo gedraaid. Kan je dan reageren net zoals Melvin dat deed? Melvin probeerde alles om maar boven het publiek uit te komen en nog lukte hem dat niet...

Als je een bezoeker bent van veel gala's (voorbeeld Zonnehuis) dan weet je dat Melvin niet voor het eerst een microfoon heeft gepakt voor een announcment. Meestal lukt het hem dan om het publiek stil te krijgen maar in de Amsterdam ArenA lukte hem dat niet...


ik denk gustafacci ook al had badr super zijn best gedaan om excuses te maken, dan was het nog niet goed geweest, in japan en korea zal zijn imago wel weer goed komen na excuses en een goede pauze, hier in nederland moet hij maar niet meer vechten.

ZakKa!
30-05-2010, 20:34
Laten we reeel blijven. Wedstrijd is afgelopen en 2 min later sta je voor een microfoon... Je wilt reageren en je verontschuldigen en je hebt net 2 rondes op hoog tempo gedraaid. Kan je dan reageren net zoals Melvin dat deed? Melvin probeerde alles om maar boven het publiek uit te komen en nog lukte hem dat niet...

Als je een bezoeker bent van veel gala's (voorbeeld Zonnehuis) dan weet je dat Melvin niet voor het eerst een microfoon heeft gepakt voor een announcment. Meestal lukt het hem dan om het publiek stil te krijgen maar in de Amsterdam ArenA lukte hem dat niet...


Melvin doet inderdaad altijd zijn best om problemen om te lossen. IN het zonnehuis heeft hij vaak het publiek geprobeerd te sussen inderdaad. Blijf het zeggen: ware ambassadeur.

ZakKa!
30-05-2010, 20:38
ik geloof weinig van dit persbericht..

http://www.at5.nl/artikelen/41946/badr-gaat-weer-in-de-fout-en-verliest

zijn reactie hier is niet echt vol met berouw en excuses.
hij erkend dat hij iets heeft gedaan wat niet mocht maar achja wat maakt het uit volgende keer beter
Jammer van zo'n goede vechter

dat had ik nog niet gezien, hij leek idd verward zoals de nieuwslezer zei

Pindakaas
30-05-2010, 20:40
ik denk gustafacci ook al had badr super zijn best gedaan om excuses te maken, dan was het nog niet goed geweest, in japan en korea zal zijn imago wel weer goed komen na excuses en een goede pauze, hier in nederland moet hij maar niet meer vechten.

Het was ook niet genoeg geweest na wat hij gisteren deed, maar wel het minste wat hij had kunnen doen.

En een persconferentie of desnoods een youtube filmpje waarin Badr zelf zijn excuses geeft komt toch heel wat sterker over dan zo'n perbericht waar we maar op moeten vertrouwen dat hij het zelf heeft geschreven.

En dat at5 filmpje helpt inderdaad niet echt.

Harrie Nak
30-05-2010, 20:43
ik geloof weinig van dit persbericht..

http://www.at5.nl/artikelen/41946/badr-gaat-weer-in-de-fout-en-verliest

zijn reactie hier is niet echt vol met berouw en excuses.
hij erkend dat hij iets heeft gedaan wat niet mocht maar achja wat maakt het uit volgende keer beter
Jammer van zo'n goede vechterJa, inderdaad. Daarom is naar mijn mening dat persbericht ook gewoon lekker geschreven door zijn ietwat meer verstandige manager. Zo gaat alles na vandaag lekker in de doofpot, en horen we er zo tot rond september weinig meer over.
De Fiat bleek - schijnbaar tegen Hari's verwachting in - achteraf gezien van het modelletje Abarth.

RocknRolla
30-05-2010, 20:50
Ik heb me nooit een kickbox fan genoemd. Mijn reactie is respectloos omdat hij gister 20000 man respectloos behandelde. En niet eens meegeteld wie er live aan het volgen was. Ik was er bij en vond echt triest.
Vind je het gek dat mensen hem uitfluiten? Die gast moet gewoon dan het respect tonen wat niet hij kon opbrengen tijdens de wedstrijd om dan wat te zeggen. Consequentie was fluitconcert wacht dat af en bied dan je excuses aan METEEN. Nu komt gewoon over alsof het moet van zijn management en het niet oprecht. Vind gewoon dat hij ook de consequenties moet dragen van zijn daden en de directe consequentie was fluitconcert hij kan wel iemand in het gezicht schoppen maar niet even de tijd nemen om zich te verontschuldigen? Heel jammer.

Het maakt niet uit wat je van hem vindt is een supervechter maar geen sportman.

ZakKa!
30-05-2010, 21:17
Heb net mijn broertje van 10 die erg fan Badr is ent egne hem opkijkt alles verteld. Jullie hadden zijn gezicht moeten zien.

univers1l
30-05-2010, 21:25
Heb net mijn broertje van 10 die erg fan Badr is ent egne hem opkijkt alles verteld. Jullie hadden zijn gezicht moeten zien.


als je ziet hoeveel support badr blijft houden op z'n hyves door zn fans, dan zal jou broertje binnenkort ook wel weer hari fan worden (denk ik)

Sjaak
30-05-2010, 21:31
Persoonlijk (maar wie ben ik) is het heel verstandig als Hari op zeer korte termijn naar voren stapt en openlijk en wel gemeend persoonlijk zijn excusus maakt aan Hesdy en aan het publiek en dan .............................. dwing je respect af ondanks dat je fout bent.

Echte mannen maken fouten maar je steld je pas kwetsbaar op als je dat openlijk durft toe te geven.

Toon echt berouw en het publiek (en ook Hesdy) zal het nooit vergeten maar het je op termijn wel vergeven. Geloof me ........ dit is echt waar.

Hari toon je groot door nederig te zijn !!!!

Osu !!!

Kemal
30-05-2010, 21:33
tja wat een onzin om zelf een sanctie op te leggen. Hij moet gewoon geschorst worden incl een flinke geldboete... OSU

Budokan
30-05-2010, 21:37
Al zet je er 10 psychologen op, het is de aard van het beestje ( of in dit geval beest). Ik hoop dat hij er zelf achter komt en een overstap maakt naar MMA. Daar zijn ook nog wel regels maar al een heel stuk beter passend bij zijn natuurlijke gedrag.

ZakKa!
30-05-2010, 21:43
In the ultimate fighter gebeurde laatst ongeveer hetzelfde. Maarja toch anders bij mma gebeuren dat soort dingen vaker.

Shytown
30-05-2010, 22:04
Hopelijk gaat hij nu niet "trainen" in het Amsterdamse uitgaansleven tijdens zijn break...

Petrosyan188
30-05-2010, 22:15
hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik denk waar maken we ons in godsnaam druk om... ja hij geeft een trap na so what het is gebeurd hesdy hoor je zeker niet klagen die is allang blij met die belt en badr ja eigen schuld dikke bult hij is z'n belt al kwijt en kreeg voor hem een upset van het publiek lijkt me voor een publieklieveling als badr de laatste het zwaarste straf die je kunt krijgen door je eigen achterban nee je eigen 'volk' worden uitgefloten maar schorsing hoeft van mij echt niet een boete kun je geven maar dan wel naar hesdy toe en niet naar de organisatie maar het is niet dat hij hem heeft gekilt... en trouwens zag net de intervieuw na de match(van at5) en daar heeft die wel een punt tuurlijk moet je niet schoppen als je tegenstander op de grond ligt maar Ubeda doet helemaal niks echt helemaal niks en hesdy krabbelt op misschien dacht badr dat ze door mochten op dat moment het gaat ook allemaal een fractie van een seconde hé

Collina
30-05-2010, 22:21
hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik denk waar maken we ons in godsnaam druk om... ja hij geeft een trap na so what het is gebeurd hesdy hoor je zeker niet klagen die is allang blij met die belt en badr ja eigen schuld dikke bult hij is z'n belt al kwijt en kreeg voor hem een upset van het publiek lijkt me voor een publieklieveling als badr de laatste het zwaarste straf die je kunt krijgen door je eigen achterban nee je eigen 'volk' worden uitgefloten maar schorsing hoeft van mij echt niet een boete kun je geven maar dan wel naar hesdy toe en niet naar de organisatie maar het is niet dat hij hem heeft gekilt... en trouwens zag net de intervieuw na de match(van at5) en daar heeft die wel een punt tuurlijk moet je niet schoppen als je tegenstander op de grond ligt maar Ubeda doet helemaal niks echt helemaal niks en hesdy krabbelt op misschien dacht badr dat ze door mochten op dat moment het gaat ook allemaal een fractie van een seconde hé

Iets wat krom is kan je niet recht lullen.. kijk eens goed naar de beelden. (vanuit de andere camera hoek)

Petrosyan188
30-05-2010, 22:22
ja hij loopt naar hem toe maar echt in slakkentempo en roept helemaal niks geen break of stop of iets en badr kijkt vooruit en kan niet zien of ubeda van rechtsachter komt...

Facade
30-05-2010, 22:30
Kom op petrosyan, iedereen wil die sport vooruit helpen. Als mensen op geenstijl of zoiets lopen te schreeuwen dat het bespottelijk is dat mensen elkaar kapot schoppen voor geld, weet men hier te zeggen dat die mensen er niks van begrijpen want het is immers een SPORT.
Ik zelf ben het met die gedachte eens, maar als dat zo is en je wilt de sport main stream maken door iedereen te overtuigen van die gedachtegang, kun je dit gedrag echt niet toestaan of goedpraten hoor. Bovendien als je iets heel vaak ziet, wen je er op een gegeven moment aan natuurlijk...

mario the count
30-05-2010, 22:31
ja hij loopt naar hem toe maar echt in slakkentempo en roept helemaal niks geen break of stop of iets en badr kijkt vooruit en kan niet zien of ubeda van rechtsachter komt...

Laten we nou geen smoesjes gaan verzinnen. Hoe lang vecht badr al? Iedere kickbokser weet dat je je tegenstander niet mag trappen als hij op de grond ligt of zit en terug omhoog aan het komen is. We kunnen de schuld wel op Joop gaan schuiven maar dat is niet echt fair.

Petrosyan188
30-05-2010, 22:36
er mag toch wel gezegd worden dat joop hier zijn werk niet goed deed.... ik vind joop normaal een uitstekende scheids maar hij moet echt break of stop zeggen als hesdy op de grond ligt... badr moet niet trappen maar dat is weer een ander verhaal het is gewoon een fout van joop en daar verander je niks meer aan net zoals die trap van badr

Tony Galento
30-05-2010, 22:40
er mag toch wel gezegd worden dat joop hier zijn werk niet goed deed.... ik vind joop normaal een uitstekende scheids maar hij moet echt break of stop zeggen als hesdy op de grond ligt... badr moet niet trappen maar dat is weer een ander verhaal het is gewoon een fout van joop en daar verander je niks meer aan net zoals die trap van badr

Wat een gelul zeg. Clown.

mario the count
30-05-2010, 22:43
er mag toch wel gezegd worden dat joop hier zijn werk niet goed deed.... ik vind joop normaal een uitstekende scheids maar hij moet echt break of stop zeggen als hesdy op de grond ligt... badr moet niet trappen maar dat is weer een ander verhaal het is gewoon een fout van joop en daar verander je niks meer aan net zoals die trap van badr
Dat mag idd gezegd worden maar hier wordt gediscussierd over de fout van badr en niet van joop.En dat joop misschien niet snel genoeg tussenbeide kwam doet niks af aan de fout van badr.

Ronald
30-05-2010, 22:48
er mag toch wel gezegd worden dat joop hier zijn werk niet goed deed.... ik vind joop normaal een uitstekende scheids maar hij moet echt break of stop zeggen als hesdy op de grond ligt... badr moet niet trappen maar dat is weer een ander verhaal het is gewoon een fout van joop en daar verander je niks meer aan net zoals die trap van badr
Ik geef zelden negatieve reps... maar in dit geval hoefde ik niet zo lang na te denken. Dat je als Badr-fan blind raakt voor een aantal dingen kan ik best begrijpen, maar dat je terloops ook nog even de schuld voor het hele gedoe bij Joop probeert neer te leggen vind ik nogal... tja... misschien kun je daar beter zelf even een goed woord voor zoeken.

Petrosyan188
30-05-2010, 22:51
wat loop je nou te lullen, tuurlijk badr z'n schuld hij geeft die trap maar joop maakt gewoon een fout zeg gerust een blunder en daar zeg ik iets van en die neg reps van je steek maar in je hol want weet niet of jij klaar komt van reps of neg reps maar ik zeker niet

Justinian
30-05-2010, 22:56
wat loop je nou te lullen, tuurlijk badr z'n schuld hij geeft die trap maar joop maakt gewoon een fout zeg gerust een blunder en daar zeg ik iets van en die neg reps van je steek maar in je hol want weet niet of jij klaar komt van reps of neg reps maar ik zeker niet
Graag even letten op je taalgebruik, dit is nergens voor nodig. Ronald maakt op normale wijze zijn punt en dat kun jij ook neem ik aan.

Eerlijk gezegd zie ik ook geen verband tussen een fout van Joop (voor zover hiervan sprake) en de onreglementaire trap. Het is heel simpel: wanneer iemand op de grond zit mag je niet trappen. Simple as that! Daar staat Joop mijns inziens compleet buiten. Maar misschien begrijp ik je verkeerd. In dat geval is het denk ik goed dat je je punt nog even toelicht.

Petrosyan188
30-05-2010, 23:00
kijk dat badr z'n fout is snap ik ook wel zo blind verliefd ben ik echt niet.... maar als iemand valt oid hoor je als scheids break te zeggen in dit geval zegt joop helemaal niks hij doet ook niks ja na die trap

slashd
30-05-2010, 23:01
No way dat dit bericht door Hari geschreven is. Daar is het veel te veel een arrogante lul voor. Lijkt me eerder Mike of Melvin die dit in elkaar geflanst hebben.

Justinian
30-05-2010, 23:03
kijk dat badr z'n fout is snap ik ook wel zo blind verliefd ben ik echt niet.... maar als iemand valt oid hoor je als scheids break te zeggen in dit geval zegt joop helemaal niks hij doet ook niks ja na die trap
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo relevant vindt. Het is Badr zijn eigen fout, of Joop nu zus of zo had gehandeld, dat doet daar niets aan af. Maar bedankt voor je toelichting.

RocknRolla
30-05-2010, 23:04
Petrosyan188 wtf? Klinkklare onzin loop je te verkondigen.

Petrosyan188
30-05-2010, 23:07
omg kijk bv. naar dit filmpje http://www.at5.nl/artikelen/41946/badr-gaat-weer-in-de-fout-en-verliest en dan +/- 1.03 badr geeft zelf al aan dat die scheids niet zag en niet tussenin sprong en dat die het zelf ook niet meer wist toen

mario the count
30-05-2010, 23:10
omg kijk bv. naar dit filmpje http://www.at5.nl/artikelen/41946/badr-gaat-weer-in-de-fout-en-verliest en dan +/- 1.03 badr geeft zelf al aan dat die scheids niet zag en niet tussenin sprong en dat die het zelf ook niet meer wist toen
Dat zou ik ook zeggen ja, maar dan nog hij weet dat het een verboden handeling is. Zeker badr moet dat weten omdat het niet de eerste keer is.

Petrosyan188
30-05-2010, 23:14
het is ook een verboden handeling mij hoor je ook niet zeggen dat dat niet zo was, maar wat ik me nu afvraag en stel(ja ik weet het, hou ook niet zo van het stel stel etc. maar toch even) dus stel badr gaf die schop niet wat wou ubeda dan? gewoon direct doorgaan, want om break te noemen terwijl gerges dan net zou opgestaan zijn zie ik hem dan niet meer zeggen ik snap ubeda hier eigenlijk niet want wat was nu zijn bedoeling? ik hoor ze soms break zeggen om de meeste kleine dingetjes(1 sec. clinch) maar nu is er iemand gevallen/uitgegegleden etc. en doet die niks dat is het enige...

Sjaak
30-05-2010, 23:18
Ook al stapt Joop de ring uit om een bakkie te doen dan mag Hari nog steeds geen tegenstander op de grond in het gezicht trappen en dat snapt hijzelf nu ook. Snap niet dat je een verboden aktie wil afwimpelen op de scheids ??? Kom op zeg !

DonLino007
30-05-2010, 23:19
Je kunt veel vinden van dit persbericht; makkelijk, te laat of beter laat dan nooit, etc. Badr heeft de schijn tegen zich doordat dit niet de eerste keer is dat hij zoiets flikt. Ik lees in deze thread dat Badr direct excuses had moeten maken. Daar ben ik het natuurlijk wel mee eens en het leek er ook op dat Badr dit direct wilde doen. Ik heb de beelden nog eens terug bekeken. Je ziet dat Joop vertelt wat er moet gebeuren en Badr die kennelijk instemt. Dan heeft hij de microfoon voor zich en lijkt hij aanstalten te maken om het publiek (en Hesdy) toe te spreken. Wat volgt is een fluitconcert.

Badr lijkt dan even te wachten tot het publiek wat rustiger wordt. Het publiek wordt echter niet rustiger en volgens mij zegt Melvin dan iets als 'laat mij maar' of 'zal ik het doen', in ieder geval woorden van die strekking. Dan zie je Badr instemmend knikken.

Na het hele verhaal komt Hesdy naar Badr toegelopen en wordt hij feitelijk genegeerd door Badr. Dat is een kwalijke zaak. Denk dat dat het moment is dat Badr Hari denkt 'k*t, ik heb het weer verpest' en hij weet zich geen houding te geven.

Er valt dus genoeg over te zeggen. Persoonlijk denk ik over het persbericht en de excuses 'beter laat dan nooit'. Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr Hari serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.

Dit is inderdaad het nuttigste wat ik in deze hele discussie heb gelezen. Een hoede analyse Justinian. En voor de mensen met de mondvol over straffen en dergelijke. Makkelijk om van de zijkant te roepen. Mensen blijven mensen en Badr Hari is anders. So what. Ik ben het niet eens met zijn actie en ik vond het een anticlimax van het gevecht. Maar wat Justinian hier terecht opmerkt is dat 20.000 mensen maar blijven fluiten en Badr sowieso niet echt een spreker is en zich geen houding wist aan te nemen. Het is heel makkelijk om te oordelen en veroordelen. Ik vind het jammer dat er mensen zijn die alles wel weten en hoe te handelen in wat voor situatie dan ook zelfs als men er niet eens 1 situatie van druk meemaken.
Mijn hoop is dat Badr Hari niet zichzelf terug vind maar dat hij deze eigenschap naast zich neer zal leggen. Hij had Hesdy Gerges, met alle respect, ook gewoon KO kunnen slaan nadat Hesdy Gerges weer was opgestaan!

Komt het goed met Badr Hari in dat opzicht? De tijd zal het leren. Komt het niet goed er zijn zeker andere toptalenten die zich zullen profileren. De aarde draait door, de tijd stopt nooit en topkickboksers cq vechters zullen er altijd zijn. Hoe dan ook hij is 1 van de beste kickboksers en er zijn genoeg mensen die aan hem verdienen die er baat bij hebben dat hij zich zal gaan gedragen.

PS om iemand een crimineel te gaan noemen zoals sommige mensen op dit forum doen.... Hou je in met dit soort uitlatingen. Blijkbaar weten jullie niet wat een crimineel is!

Vertrouwende de slappe wassen met ongefundeerde meningen en uitlatingen op deze manier een goede les onderwijs te hebben gegeven. Ga ik nu weer verder met leven en wens ik jullie allen geluk en wijsheid in het leven.

De groeten,

mario the count
30-05-2010, 23:19
het is ook een verboden handeling mij hoor je ook niet zeggen dat dat niet zo was, maar wat ik me nu afvraag en stel(ja ik weet het, hou ook niet zo van het stel stel etc. maar toch even) dus stel badr gaf die schop niet wat wou ubeda dan? gewoon direct doorgaan, want om break te noemen terwijl gerges dan net zou opgestaan zijn zie ik hem dan niet meer zeggen ik snap ubeda hier eigenlijk niet want wat was nu zijn bedoeling? ik hoor ze soms break zeggen om de meeste kleine dingetjes(1 sec. clinch) maar nu is er iemand gevallen/uitgegegleden etc. en doet die niks dat is het enige...

Waarschijnlijk had hij hesdy op laten staan, ruimte gecreeërd tussen de twee vechters en fight geroepen. En vanaf daar werd het dan weer hervat.

Pindakaas
30-05-2010, 23:20
het is ook een verboden handeling mij hoor je ook niet zeggen dat dat niet zo was, maar wat ik me nu afvraag en stel(ja ik weet het, hou ook niet zo van het stel stel etc. maar toch even) dus stel badr gaf die schop niet wat wou ubeda dan? gewoon direct doorgaan, want om break te noemen terwijl gerges dan net zou opgestaan zijn zie ik hem dan niet meer zeggen ik snap ubeda hier eigenlijk niet want wat was nu zijn bedoeling? ik hoor ze soms break zeggen om de meeste kleine dingetjes(1 sec. clinch) maar nu is er iemand gevallen/uitgegegleden etc. en doet die niks dat is het enige...

Volgens mij is het alleen nodig om break te zeggen of er tussen te springen als een op de grond is gewerkt en de ander nog in de actie zit. Hier zat er al wat afstand tussen Hari en Gerges en was het gewoon wachten op Gerges die opstond zodat ze weer verder konden.

Petrosyan188
30-05-2010, 23:22
ja nu ik de beeld terug kijk en alleen op ubeda let zou hij dat waarschijnlijk doen... maar break te roepen op het moment dat hesdy viel had niet misgestaan net zoals badr die actie niet zou maken niet had misgestaan

Harrie Nak
30-05-2010, 23:27
Iets wat krom is kan je niet recht lullen.. kijk eens goed naar de beelden. (vanuit de andere camera hoek)En zeker zo schrijven niet. ;)

DonLino007
30-05-2010, 23:28
Misschien is het ook verstandig voor Badr Hari, zoals op de link van Petrosyan188, is te horen en te zien. Geen entourage van stupide snotneuzen mee te nemen voor en na de wedstrijd. Maar een aantal weldenkende personen/sportmensen die weten dat dat niet zo handig gedrag is na zo een gebeurtenis.

LeeMurray
30-05-2010, 23:32
ja hij loopt naar hem toe maar echt in slakkentempo en roept helemaal niks geen break of stop of iets en badr kijkt vooruit en kan niet zien of ubeda van rechtsachter komt...
Dus nu is het Ubeda's schuld :lol:. Je moet het helemaal zelf weten, maar je maakt jezelf echt belachelijk met dit soort posts. Dit is - met alle respect - ook niet de eerse keer dat ik je onzin heb zien uitkramen, dus eigenlijk verbaast deze post me niets.

Ik ben ook een fan van Badr, maar je ziet me niet recht lullen wat krom is...

Ronald
30-05-2010, 23:33
het is ook een verboden handeling mij hoor je ook niet zeggen dat dat niet zo was, maar wat ik me nu afvraag en stel(ja ik weet het, hou ook niet zo van het stel stel etc. maar toch even) dus stel badr gaf die schop niet wat wou ubeda dan? gewoon direct doorgaan, want om break te noemen terwijl gerges dan net zou opgestaan zijn zie ik hem dan niet meer zeggen ik snap ubeda hier eigenlijk niet want wat was nu zijn bedoeling? ik hoor ze soms break zeggen om de meeste kleine dingetjes(1 sec. clinch) maar nu is er iemand gevallen/uitgegegleden etc. en doet die niks dat is het enige...
Jij probeert een ander te laten bloeden (Joop dus) om het straatje van Badr schoon te vegen. Dat je je held verdedigd snap ik (een beetje); dat je dat ten koste wilt laten gaan van een ander... daar snap ik helemaal niets van.

Maar goed, ik herhaal mezelf merk ik al. Laat maar, als jij graag wilt denken dat Badr een slachtoffer van de omstandigheden is, dan ga gerust je gang.

Marchant
30-05-2010, 23:38
omg kijk bv. naar dit filmpje http://www.at5.nl/artikelen/41946/badr-gaat-weer-in-de-fout-en-verliest en dan +/- 1.03 badr geeft zelf al aan dat die scheids niet zag en niet tussenin sprong en dat die het zelf ook niet meer wist toen


Echt ik heb al veel domme opmerkingen gehoord maar jij spant de kroon.
Zelfs een beginnend vechter weet dat als er iemand valt en zelfs met zijn rug naar je toe legt dat je wacht! Of dacht badr dat hij door mocht omdat hij geen "break" hoorde :fp:

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/arena.jpg

Petrosyan188
30-05-2010, 23:41
Jezus christus... heb jullie mij horen zeggen dat die trap terecht was omdat badr geen break hoorde?? ik zeg toch alleen joop had best break mogen zeggen meer niet!! tuurlijk badr z'n schuld!!

slashd
30-05-2010, 23:45
Badr Hari Speaks (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?104550-Badr-Hari-Speaks)



Badr Hari Speaks
Je mag alles vragen!

Badr, waarom ben je zo'n smerige valsspelende rat?

ZakKa!
31-05-2010, 01:21
Badr Hari Speaks (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?104550-Badr-Hari-Speaks)



Badr, waarom ben je zo'n smerige valsspelende rat?

taalgebruik jongen taalgebruik...

delightone
31-05-2010, 05:16
Eindelijk een beetje normale reactie.
Kijk we weten nu allemaal dat wat hij deed niet hoort, en terecht dat hij zijn excuses aanbied.
Maar voor de mensen die zeggen dat hij gelijk iets moest zeggen toen hij die mic in zijn gezicht geduwd kreeg.
Ik zou ook niet weten hoe ik moet reageren als ik net een dikke vette fail begaan heb.
En nog niet duidelijk is of ik echt ge DQ ben, lijkt me een hoop gemengde gevoelens door elkaar gaan op dat moment.
Een heel stadion volk die je uit fluit en niet echt zitten te wachten op excuus van jou, je hebt ze net een teleurstelling bezorgd.

Je vertieft net je wereldtitel en een dikke bonus, de hele wereld zie jou als een monster.
En je weet dat je binnen een kwartier als de adreline uit je lichaam is wegtrokken een bak met spijt zult hebben.

Ik zou ook passen en een beter moment uitkiezen om mijn daden te excuseren.
Misschien is het wel verstandig dat hij daar ze mond houd,

Ik hoop in iedergeval dat hij er bij is in de finale als zou het met een wildcard zijn dat hij de final 16 overslaat of zo.

Dus bij deze excuses aanvaard maar goed de stream koste mij maar een tientje :)

Strange Cutbean
31-05-2010, 05:19
Ik vind het jammer, een onnodige actie. Maar zonder dit goed te praten zat het er misschien ook wel aan te komen. De druk op Badr is enorm en dan ook nog tegen een pupil van zijn oude sensei. Badr zegt zelf altijd dat hij een emotioneel iemand is, dat is hier wel gebleken. Misschien dat zijn team van begeleiders hier ook even naar zichzelf moet kijken. Immers Mike kan als de beste iemand tot op het bot motiveren (opnaaien) maar zou het niet beter zijn Badr ook eens op een andere manier (bij) te sturen? Dat is natuurlijk moeilijk want die emotionele kant is ook de kant die hem zo'n aantrekkelijk vechter maakt. Verder ga ik hem niet veroordelen want hij heeft zichzelf al genoeg genaaid. Hoe je het ook wendt of keert, hij is zelf zijn grootste slachtoffer. Hij voelt het zelf het hardste in zijn knip. En ondanks zijn bluf denk ik dat het hem best wel wat doet om door 20.000 man te worden uitgefloten als zal hij zijn pose blijven ophouden. Dat zal ook wel een deel van zijn probleem zijn, die branie. Maar ja, ik ben ook maar een 'psycholoog van de koude grond.'

Verder respect voor Thom Harinck en Hesdy natuurlijk. Die Harinck weet toch weer een zwaargewicht in de markt te zetten die er aan gaat komen.

Mister bokito
31-05-2010, 07:42
Vindt het eigelijk schandalig dat er nog mensen zijn die de fout van Badr proberen goed te praten.Ik vindt hem een goede vechter maar door zijn gedrag is hij in mijn ogen ver gezakt.

Kijk even naar een stukje van AT5 http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/5636 ik zie hier toch geen vechter die ergens spijt van heeft.En dan moet je de mensen om hem heen bekijken ze zijn gewoon trots op hun vechter.

Bobson
31-05-2010, 07:54
delightone

Eindelijk een beetje normale reactie.
Kijk we weten nu allemaal dat wat hij deed niet hoort, en terecht dat hij zijn excuses aanbied.
Maar voor de mensen die zeggen dat hij gelijk iets moest zeggen toen hij die mic in zijn gezicht geduwd kreeg.
Ik zou ook niet weten hoe ik moet reageren als ik net een dikke vette fail begaan heb.
En nog niet duidelijk is of ik echt ge DQ ben, lijkt me een hoop gemengde gevoelens door elkaar gaan op dat moment.
Een heel stadion volk die je uit fluit en niet echt zitten te wachten op excuus van jou, je hebt ze net een teleurstelling bezorgd.

Je vertieft net je wereldtitel en een dikke bonus, de hele wereld zie jou als een monster.
En je weet dat je binnen een kwartier als de adreline uit je lichaam is wegtrokken een bak met spijt zult hebben.

Ik zou ook passen en een beter moment uitkiezen om mijn daden te excuseren.
Misschien is het wel verstandig dat hij daar ze mond houd,

Ik hoop in iedergeval dat hij er bij is in de finale als zou het met een wildcard zijn dat hij de final 16 overslaat of zo.


X2. Het mag duidelijk zijn dat de gemaakte fout niet te verdedigen is. Zijn (uitblijven van) reactie geeft volgens mij juist aan dat hij in een opwelling gehandeld heeft waar hij toen zelf ook al spijt van had. Hij begrijpt ook wel dat hij er zelf de dupe van wordt.
Blijkbaar is het nog teveel 'aard van het beestje'. Ik geloof niet dat Mike enig overwicht op hem heeft en er dus iets aan kan veranderen. Tom had dat misschien wel gekund, maar helaas kunnen we dat niet vergelijken. Wellicht heeft hij daarvoor baat bij een mental coach die hem de goede richting op stuurt. Ik ken ze en heb gezien hoeveel dat kan uitmaken. Als professioneel team zullen zij die wel kunnen vinden. Want hoe je ook over Badr denkt, hij is verder wel een aanwinst voor de sport, en het zou jammer zijn om zo'n talent verloren te laten gaan.

dirk5
31-05-2010, 08:29
Verschrikkelijk zoals mensen hem hier in een slachtoffer rol stoppen.

mensen help hem aub dat hij dit nooit meer doet?

de gast is volwassen, en heeft al vaker aangetoont niks te kunnen leren.

WEG MET BADR!!!!

Justinian
31-05-2010, 08:56
Dirk je lijkt wel een haperende grammofoonspeler en ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrij irritant vind. Maak gewoon je punt en val niet in herhaling met je boodschap in caps ;)

Strange Cutbean
31-05-2010, 09:00
Het is niet dat ik hem in de rol van slachtoffer wil duwen (misschien lijkt dat zo) maar ik probeer alleen te snappen hoe het zo is gekomen.
Verder zoekt iedereen (fans, haters, Hesdy, Badr zelf etc.) het allemaal maar uit. Maar de meeste mensen die hier zo hard aan het veroordelen zijn staan straks te juichen als Badr weer een paar mooie partijen en zelfs de K-1 kroon pakt! Zoals ik al aangaf; ik vond het jammer maar meer ook niet, ik heb er niets mee verloren. Het is niet zo dat ik nu geen nieuwe KIA krijg omdat Badr verloren heeft.

dirk5
31-05-2010, 09:03
Dirk je lijkt wel een haperende grammofoonspeler en ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrij irritant vind. Maak gewoon je punt en val niet in herhaling met je boodschap in caps ;)

Onzin Justi, ook ik mag mijn mening ventileren, wat jij er van vind boeit me niet. Ik beledig hier niemand, geef alleen aan wat ik denk dat de beste oplossing is. Dat deze je niet aan staat, is iets anders.

Ik kan ook zeggen dat ik jouw diplomatieke uitspraken om te kotsen vind, iedereen een mening. Ik snap het wel, je bent mede eigenaar van de site en je wilt je eigen ruiten niet ingooien.

Ik blijf hier mensen lezen die Badr verdedigen, dus ook ik blijf het topic in evenwicht houden.

Marco
31-05-2010, 09:14
Petrosyan188, misschien kun je samen met Badr een tijdje onbeperkt ertussen uit gaan want jij lijkt me ook wat in de war als ik hier al jou reacties lees, pfff.

Justinian
31-05-2010, 09:17
Onzin Justi, ook ik mag mijn mening ventileren, wat jij er van vind boeit me niet. Ik beledig hier niemand, geef alleen aan wat ik denk dat de beste oplossing is. Dat deze je niet aan staat, is iets anders.

Ik kan ook zeggen dat ik jouw diplomatieke uitspraken om te kotsen vind, iedereen een mening. Ik snap het wel, je bent mede eigenaar van de site en je wilt je eigen ruiten niet ingooien.

Ik blijf hier mensen lezen die Badr verdedigen, dus ook ik blijf het topic in evenwicht houden.
Natuurlijk mag je je mening ventileren, net zoals ik dat mag en zojuist ook heb gedaan.

BoerHarms
31-05-2010, 09:47
Badr moet gewoon naar MMA overstappen, niet meteen naar de UFC of course.

Marquis
31-05-2010, 10:19
Badr moet gewoon naar MMA overstappen, niet meteen naar de UFC of course.


Badr moet zijn rust pakken en bij zich zelf te rade gaan, en werken aan zich zelf.

Mensen die Joop en Hesdy de schuld geven hier of iets in die richting zijn knettergek natuurlijk...
Delta psychiatrisch centrum zou hun niet misstaan.

micha
31-05-2010, 10:22
Badr moet gewoon naar MMA overstappen, niet meteen naar de UFC of course.



hij kan zo tegen Alistair die partij zou er nog moeten komen

kerlon
31-05-2010, 10:36
Makkelijk is dat. Zo van, ik trap iemand in elkaar op straat en ik weet dat ik fout zit... dus zal ik voorlopig maar niet over straat lopen. De overheid hoeft mij daarom geen sancties op te leggen. Zo ken ik er nog wel een paar.

superfreak
31-05-2010, 10:45
Het is misselijk makend om te zien hoe hij achteraf zo stom reageerd met die achterlijke gasten allemaal om zich heen.

Laat hem inderdaad maar voorgoed weg blijven. Zo jammer. Als je bedenkt dat Mike er zo veel tijd en moeite in steekt.

Laat hem weg blijven en gaan boksen voor zijn land en dan stevig stoten vangen want zijn boks skills zijn niet goed genoeg voor dat niveau let maar op.

Overstappen naar mma aub niet. mma heeft geen slechte publiciteit nodig. Daarbij mag je bij mma ook niet natrappen op het hoofd als je tegenstander op de grond ligt.

Sjaak
31-05-2010, 10:51
Snap ook niet wat al die opgefokte gassies op hem heen doen zo vlak na de wedstrijd, dit is zo fout voor de beeldvorming !!!!!!!

Zijn trainer en management hadden hem moeten afschermen en begeleiden in deze hektiek en emotionele toestand van Hari. Dit vind ik dus heeeeeeeel fout !

Ja de meeste keuren het af en ik al helemaal want dit gedrag behoord niet thuis in de vechtsport maar je hoeft niet te gaan schelden of verwensen met de vreselijkste ziektes, nergens voor nodig, verkondig je mening, mag hard zijn maar wel altijd met respect want anders verlaag je je tot een zelfde bedenkelijk niveau.

univers1l
31-05-2010, 11:01
wat zouden die gastjes om hem heen anders moeten doen? je kan die man toch ook niet helemmal laten vallen. dat zijn ze vrienden die waarschijnlijk denken we moeten hem blijven supporten.
ze zullen ook wel inzien dat hij fout zat, maar dat blijft hun held.

mario the count
31-05-2010, 11:05
wat zouden die gastjes om hem heen anders moeten doen? je kan die man toch ook niet helemmal laten vallen. dat zijn ze vrienden die waarschijnlijk denken we moeten hem blijven supporten.
ze zullen ook wel inzien dat hij fout zat, maar dat blijft hun held.
Echte vrienden hadden op dat moment wel beter nagedacht en zich gewoon rustig gehouden voor de camera, niet net doen alsof het een stoere actie was. Dit waren eerder meelopers in mijn ogen die mee willen profiteren van de roem van Badr.

Sjaak
31-05-2010, 11:08
wat zouden die gastjes om hem heen anders moeten doen? je kan die man toch ook niet helemmal laten vallen..

Dat zal ik je vertellen, je moet Hari ook niet laten vallen (zou te gek zijn voor woorden) maar je had hem wel kunnen beschermen tegen zichzelf en het circus er om heen en de rest vul je zelf maar in.

BiCkOnE
31-05-2010, 11:09
Ik zie dat zeker als positief.... Badr is dan wel een badboy... doet dingen die zeker niet kunnen in een ring... maar blijft een topsporter!!!!!!
X2.....

univers1l
31-05-2010, 11:17
Dat zal ik je vertellen, je moet Hari ook niet laten vallen (zou te gek zijn voor woorden) maar je had hem wel kunnen beschermen tegen zichzelf en het circus er om heen en de rest vul je zelf maar in.

dat ben ik met je eens, maar dat is de schuld van simon of mike, die hadden moeten ingrijpen of even reageren ipv badr, die was toen nog niet met zijn hoofd erbij. en heb even de beelden terug gezien, en zie links van hem zijn jongere broertje lachen, maar voor de rest waren ze niet hem overdreven aan het toejuichen.

musti
31-05-2010, 13:50
Badr gaat harder en beter als ooit tevoren terugkomen! Dit omdat hij de wereld gaat laten zien dat hij de beste is! In zovere hij dat nog niet heeft gedaan door de k1 GP te winnen.

Ook omdat dit in het belang van K1 en Showtime is. Een overgroot deel van de fans wilt maar 1 ding: Badr zien knallen!

Mashkadov
31-05-2010, 13:54
Welke K1 GP heeft hij gewonnen?
Badr gaat harder en beter als ooit tevoren terugkomen! Dit omdat hij de wereld gaat laten zien dat hij de beste is! In zovere hij dat nog niet heeft gedaan door de k1 GP te winnen.

Ook omdat dit in het belang van K1 en Showtime is. Een overgroot deel van de fans wilt maar 1 ding: Badr zien knallen!

musti
31-05-2010, 14:11
Welke K1 GP heeft hij gewonnen?

Als je goed leest schrijf ik in zoverre hij dat nog niet heeft gedaan (dus het winnen van een K1 gp)

mario the count
31-05-2010, 14:12
Als je goed leest schrijf ik in zoverre hij dat nog niet heeft gedaan (dus het winnen van een K1 gp)

Hij leest wel goed, jij formuleerde het niet goed

musti
31-05-2010, 14:17
Hij leest wel goed, jij formuleerde het niet goed

Ik heb letterlijk geschreven "In zovere hij dat nog niet heeft gedaan door de k1 GP te winnen". Wat dus betekent dat hij tot dusverre het K1 GP niet heeft gewonnen.

mario the count
31-05-2010, 14:37
Ik heb letterlijk geschreven "In zovere hij dat nog niet heeft gedaan door de k1 GP te winnen". Wat dus betekent dat hij tot dusverre het K1 GP niet heeft gewonnen.
Door de K1 GP te winnen, daarmee geef jij weer dat hij hem gewonnen heeft. Wat jij feitelijk schrijft is dat hij iets heeft gedaan door de K1 GP te winnen.

RamonaS
31-05-2010, 14:49
Hij leest wel goed, jij formuleerde het niet goed

Hij leest niet goed EN het is ook niet goed geformuleerd :)

Sjaak
31-05-2010, 14:52
Lekker belangrijk pfff

musti
31-05-2010, 14:55
Door de K1 GP te winnen, daarmee geef jij weer dat hij hem gewonnen heeft. Wat jij feitelijk schrijft is dat hij iets heeft gedaan door de K1 GP te winnen.

Stel je zegt dat Nederland de WK voetbal nog niet heeft gewonnen. Wat wil dat dan zeggen?????????????
Dat Nederland de WK voetbal heeft gewonnen????

Kom op zeg, nogmaals lees goed wat er staat voor het gelijk te beoordelen.

Ronald
31-05-2010, 15:33
Zullen we de tekstontleding verder aan de neerlandici overlaten? Het is duidelijk wat jullie beiden bedoelen, wie er dan ook gelijk heeft :lol:;)

Basjiujitsu
31-05-2010, 15:48
Badr blijft een van mijn favoriete vechters, ondanks dit soort akkefietjes. Jammer voor hem, dat gevecht was zonder twijfel voor hem geweest denk ik. Er hing een ko in de lucht.

mclahey
31-05-2010, 15:58
wat zouden die gastjes om hem heen anders moeten doen? je kan die man toch ook niet helemmal laten vallen. dat zijn ze vrienden die waarschijnlijk denken we moeten hem blijven supporten.
ze zullen ook wel inzien dat hij fout zat, maar dat blijft hun held.

Echte vrienden zeggen elkaar de waarheid en gaan niet belachelijk lopen joelen voor en na de wedstrijd alsof het een of andere god is. Echte vrienden hebben een gelijkwaardige relatie met elkaar. Je ziet het kwijl uit die monden lopen van die ´vrienden´. Zo lopen jou echte vrienden toch ook niet achter jouw aan hoop ik

Dit soort adorerende hersenloze figuren zijn volgens mij nou precies waar het fout gaat. Hun held berokkent schade aan het hele Marrokaanse volk (of had je zelf wel eens een stadion vol Nederlanders voor een Marokkaan zien juichen?), de sport, de sportschool, zijn familie, de koning van Marokko, Melvin Manhoef, Mike, zijn manager en ga zo maar door en die vrienden van hem staan om hem heen te joelen alsof hij net Idols gewonnen heeft.
Ik wil niet doen alsof ik de wijsheid in pacht heeft maar volgens mij moet hij als hij toch over zichzelf gaat nadenken eerst eens gaan afvragen met wie hij zich uiteindelijk wil omringen. Met asslickers of met echte vrienden. Echte vrienden vinden elkaar geen helden. Dan is de verhouding scheef en dat is niet goed. Ik wed dat hij 99 van de 100 mensen om hem heen beter bij het oud vuil kan zetten.

Marquis
31-05-2010, 15:59
Badr blijft een van mijn favoriete vechters, ondanks dit soort akkefietjes. Jammer voor hem, dat gevecht was zonder twijfel voor hem geweest denk ik. Er hing een ko in de lucht.


Er zat ook een penalty aan te komen :lol:

mclahey
31-05-2010, 16:01
omg kijk bv. naar dit filmpje http://www.at5.nl/artikelen/41946/badr-gaat-weer-in-de-fout-en-verliest en dan +/- 1.03 badr geeft zelf al aan dat die scheids niet zag en niet tussenin sprong en dat die het zelf ook niet meer wist toen

Dude. Anders zeg je gewoon even een tijdje niets meer dan heb je kans dat mensen het uiteindelijk vergeten hoe je jezelf hier belachelijk maakt. Dat is denk ik het beste wat je kan doen. Slappe ouwehoer.

Collina
31-05-2010, 16:15
Echte vrienden zeggen elkaar de waarheid en gaan niet belachelijk lopen joelen voor en na de wedstrijd alsof het een of andere god is. Echte vrienden hebben een gelijkwaardige relatie met elkaar. Je ziet het kwijl uit die monden lopen van die ´vrienden´. Zo lopen jou echte vrienden toch ook niet achter jouw aan hoop ik

Dit soort adorerende hersenloze figuren zijn volgens mij nou precies waar het fout gaat. Hun held berokkent schade aan het hele Marrokaanse volk (of had je zelf wel eens een stadion vol Nederlanders voor een Marokkaan zien juichen?), de sport, de sportschool, zijn familie, de koning van Marokko, Melvin Manhoef, Mike, zijn manager en ga zo maar door en die vrienden van hem staan om hem heen te joelen alsof hij net Idols gewonnen heeft.
Ik wil niet doen alsof ik de wijsheid in pacht heeft maar volgens mij moet hij als hij toch over zichzelf gaat nadenken eerst eens gaan afvragen met wie hij zich uiteindelijk wil omringen. Met asslickers of met echte vrienden. Echte vrienden vinden elkaar geen helden. Dan is de verhouding scheef en dat is niet goed. Ik wed dat hij 99 van de 100 mensen om hem heen beter bij het oud vuil kan zetten.

Helemaal eens!! Super eens!!

PinPoint
31-05-2010, 16:43
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo relevant vindt. Het is Badr zijn eigen fout, of Joop nu zus of zo had gehandeld, dat doet daar niets aan af. Maar bedankt voor je toelichting.

Ik heb het filmpje net wederom bekeken en het valt mij op dat 'de scheids' er net even te gemakkelijk mee om springt, zeker gezien de reputatie van Hari. Hij gaat klaarblijkelijk vanuit dat Hari een stap terug zal doen na de val van Hesdy.

Dat hari geen scheids zegt te zien is een reden om door te gaan, voor hem. DAAROM is dus naar mijn mening een scheids aanwezig en is er dus wel degelijk OOK een fout gemaakt door de scheids in kwestie.

Een scheids staat er toch om er voor te zorgen dat er een 'fair' spelletje gespeeld wordt en dat de wedstrijd lekker loopt. Denk hierbij aan het 'uit elkaar halen' van spelers in een clinch situatie. Maar vooral ook voor de VEILIGHEID van de vechters!

Ik ben erg benieuwd wat dan wél de reden is, volgens jou, dat er een scheids in de ring staat.


*gaat de volgende twee pagina's lezen :)

Sjaak
31-05-2010, 16:48
Je snapt het echt niet he ......... het is niet de fout van Joop ...... al stapt die uit de ring om effe te pissen dan nog heeft Hari niet het recht om iemand op de grond voor zijn bek te schoppen omdat iemand geen Yamee roept of er tussen duikt !!!!

1 miljard vechtsporters weten dat !!!!!!!!! en 5 miljard kinderen, mannen en vrouwen, vaders en moeders, zelfs opa's en oma's ...... en ook Hari weet en wist dat alleen was er weer effe kortsluiting bij hem.

Maar nogmaals het is maar 1 man zijn fout !!!

PinPoint
31-05-2010, 16:52
Zo grappig dat als je de scheids in deze bekritiseerd dat iedereen de hakken in het zand gooit.

lees mijn post nog eens, en reageer dan eens inhoudelijk op mijn stelling. Want ik denk echt dat jij het niet snapt!
Want feitelijk zeg jij dus dat (ring) scheidsrechters overbodig zijn.

mario the count
31-05-2010, 16:55
Zo grappig dat als je de scheids in deze bekritiseerd dat iedereen de hakken in het zand gooit.

lees mijn post nog eens, en reageer dan eens inhoudelijk op mijn stelling. Want ik denk echt dat jij het niet snapt!
Want feitelijk zeg jij dus dat (ring) scheidsrechters overbodig zijn.
Waarom zouden ze overbodig zijn, scheidsrechters treden niet alleen preventief maar ook repressief op.

Piet Hein
31-05-2010, 16:56
Je snapt het echt niet he ......... het is niet de fout van Joop ...... al stapt die uit de ring om effe te pissen dan nog heeft Hari niet het recht om iemand op de grond voor zijn bek te schoppen omdat iemand geen Yamee roept of er tussen duikt !!!!

1 miljard vechtsporters weten dat !!!!!!!!! en 5 miljard kinderen, mannen en vrouwen, vaders en moeders, zelfs opa's en oma's ...... en ook Hari weet en wist dat alleen was er weer effe kortsluiting bij hem.

Maar nogmaals het is maar 1 man zijn fout !!!

Natuurlijk heeft maar 1 man schuld aan deze situatie. Maar waar bleef de rode kaart voor Badr????
Waarom gaf de scheidsrechter niet meteen aan dat er een diskwalificatie was? Er gebeurde niks totdat Melvin Manhoef de microfoon pakte en namens 'het team' ;)schuld bekende.

Het 'zogenaamde stoppen' van Badr is natuurlijk een giller. Hij gaat lekker een paar maanden op vakantie naar Marokko, iets wat hij misschien toch al van plan was, en de gemoederen zijn weer bedaard. En let op.... in september gaat Badr nog een keer vertellen dat hij erg dom heeft gehandeld en dat hij spijt betuigt. En vervolgens gaan we verder alsof er niets is gebeurd.:whistling:

Sjaak
31-05-2010, 17:03
Ik scheidsrechter al een paar daagjes hoor ...... maar effe voor de duidelijkheid .... een scheidsrechter is er om (zo anoniem mogelijk) de partij in goede banen te leiden en de vechters een kans te geven om in competitie met elkaar te gaan binnen de gestelde regels.

Hij is er niet om losgeslagen aanslagen te voorkomen want aktie's als deze zijn nagenoeg niet te voorkomen door een scheids.

Ik zeg nagenoeg want wellicht had Joop misschien toch als een soort bodyguard op Hesdy kunnen duiken om hem te beschermen tegen dit soort aktie's en de schop zelf kunnen opvangen. Tja het leven van een scheids gaat niet over rozen en wordt steeds moeilijker en gevaarlijker.

Joop het is tijd voor een opfriscursus ........ schrijf ik me ook gelijk in ..

Ronald
31-05-2010, 17:08
Natuurlijk heeft maar 1 man schuld aan deze situatie. Maar waar bleef de rode kaart voor Badr????
Waarom gaf de scheidsrechter niet meteen aan dat er een diskwalificatie was? Er gebeurde niks totdat Melvin Manhoef de microfoon pakte en namens 'het team' ;)schuld bekende.
Ik kan me voorstellen dat een scheidsrechter zichzelf ook even achter de oren krapt als je dat meemaakt. Niet echt een alledaagse situatie. Het is volgens mij dan ook niet vreemd dat je op zo'n moment als scheids even in overleg treedt.

Overigens denk ik dat veel van het handelen na het incident ook ingegeven werd uit angst voor rellen in het publiek. Het enige wat ik namelijk vreemd vond aan de hele situatie was dat Badr zelf zou moeten aankondigen dat hij gediskwalificeerd werd. Het lijkt mij dat zoiets aan een official is om mede te delen, niet aan de vechter in kwestie. Vervolgens kan de mic dan natuurlijk wel aan een vechter gegeven worden om uitleg te geven (nog beter: een vechter kan er zelf om vragen).
Maar zoals gezegd vermoed ik dat e.e.a. voortkwam uit angst voor onrust in het publiek.

Sjaak
31-05-2010, 17:11
Het enige wat ik namelijk vreemd vond aan de hele situatie was dat Badr zelf zou moeten aankondigen dat hij gediskwalificeerd werd. Het lijkt mij dat zoiets aan een official is om mede te delen, niet aan de vechter in kwestie.

Is dat echt zo ???????? Dat meen je niet ..... is dit officieel bevestigd ?

PinPoint
31-05-2010, 17:14
[quote] Vechters een kans te geven om in competitie met elkaar te gaan binnen de gestelde regels.[/qoute]

En op het moment dat dit niet gebeurt, dan hoort een scheids dus....[door u in te vullen svp]

Het is wel vaker zo op internet; je moet jezelf eigenlijk liever 3 keer te veel dan 1x te weinig uitleggen. badr zit fout en ja dit soort leipe acties zijn (bijna) niet te voorkomen. Kijk maar naar de eerste actie van badr waarbij de scheids idd als een bodyguard op Remy hangt en de trap nog niet kan voorkomen

het probleem is dat jij je persoonlijk aangevallen lijkt te voelen. En het daarom voor Joop opneemt. Ik neem helemaal niemand iets kwalijk, ja Hari natuurlijk daar zijn we het duidelijk overeens. Maar ik ben het simpel weg gewoon niet eens met de stelling van Justian.....
En nogmaals, gezien de reputatie van Hari, kun of sterker nog mag je dit verwachten. Hoe erg ook!!


En je sarcasme mag/kan je best achter wegen laten want ook dat kan hier als serieus opgevat worden ;)

peterone
31-05-2010, 17:26
Als scheids is het onmogelijk een vechter te beschermen tegen dit soort acties, zou inhouden dat joop bij alle onderbrekingen voor gerges zou moeten springen met zijn dekking hoog (anders gaat hij zelf nokkie). Het ligt niet aan de scheids.......................

Sjaak
31-05-2010, 17:27
het probleem is dat jij je persoonlijk aangevallen lijkt te voelen. En het daarom voor Joop opneemt.

Nee hoor voel me totaal niet aangevallen ..... waarom zou ik ?

Vind alleen dat je aktie van Hari op geen enkele manier kan linken aan enig falen van Joop.

En als je dit van Hari gewoon kan verwachten zoals jij nu zegt dan behoord hij NOOIT meer een ring te betreden. Maar ik betwijfel of iemand en zelfs Hari dit had verwacht.

En wat kan serieus opgevat worden ?

Tot later ... moet nu weg

PinPoint
31-05-2010, 17:30
Nee hoor voel me totaal niet aangevallen ..... waarom zou ik ?

Helder want dat is niet mijn bedoeling....


Nou gezien de geschiedenis en reputatie van Hari en de beladenheid van de partij. Maar goed....ik had liever een reactie op mijn vraag gezien ;)
Misschien kunnen we beter een ander topic starten 'waarom een scheids in de ring?'

Later!

Facade
31-05-2010, 17:32
Allemaal speculatie, stel dat Ubeda overal als een gek tussengesprongen was terwijl hij break aan het gillen was en Badr had toch nagetrapt kunnen mensen weer zeggen dat mede door het hyperactieve en zenuwachtige gedrag van de scheidsrechter de partij uit de hand liep. Zo kun je dus nog tien scenario's bedenken...

gustafacci
31-05-2010, 17:58
Echte vrienden zeggen elkaar de waarheid en gaan niet belachelijk lopen joelen voor en na de wedstrijd alsof het een of andere god is. Echte vrienden hebben een gelijkwaardige relatie met elkaar. Je ziet het kwijl uit die monden lopen van die ´vrienden´. Zo lopen jou echte vrienden toch ook niet achter jouw aan hoop ik

Dit soort adorerende hersenloze figuren zijn volgens mij nou precies waar het fout gaat. Hun held berokkent schade aan het hele Marrokaanse volk (of had je zelf wel eens een stadion vol Nederlanders voor een Marokkaan zien juichen?), de sport, de sportschool, zijn familie, de koning van Marokko, Melvin Manhoef, Mike, zijn manager en ga zo maar door en die vrienden van hem staan om hem heen te joelen alsof hij net Idols gewonnen heeft.
Ik wil niet doen alsof ik de wijsheid in pacht heeft maar volgens mij moet hij als hij toch over zichzelf gaat nadenken eerst eens gaan afvragen met wie hij zich uiteindelijk wil omringen. Met asslickers of met echte vrienden. Echte vrienden vinden elkaar geen helden. Dan is de verhouding scheef en dat is niet goed. Ik wed dat hij 99 van de 100 mensen om hem heen beter bij het oud vuil kan zetten.

Je gaat hier falikant de fout in. Nogmaals een reactie van iemand die totaal nergens verstand van heeft en de situatie niet eens weet.

3 van de 4 die met hem mee opliepen of in de kleedkamer zaten zijn FAMILIE leden. Zoals die jongen links in beeld is zijn eigen BROERTJE. Denk eerst na voor dat je reageerd.

dirk5
31-05-2010, 18:04
Je gaat hier falikant de fout in. Nogmaals een reactie van iemand die totaal nergens verstand van heeft en de situatie niet eens weet.

3 van de 4 die met hem mee opliepen of in de kleedkamer zaten zijn FAMILIE leden. Zoals die jongen links in beeld is zijn eigen BROERTJE. Denk eerst na voor dat je reageerd.

Oke, correct me if I am wrong:

zijn familie is dus hersenloos?

(zijn post + jouw reply= mijn antwoord, meer kan ik er niet uit halen.)

remco pardoel
31-05-2010, 18:05
Na elke break zet je de sporters minimaal twee meter uit elkaar.
Dat is een basis regel.... zo voorkom je ook dat mensen gelijk tegen elkaar aan plakken
(zeker met Karate / K-1 / Thaiboksen)

Justinian
31-05-2010, 18:13
Na elke break zet je de sporters minimaal twee meter uit elkaar.
Dat is een basis regel.... zo voorkom je ook dat mensen gelijk tegen elkaar aan plakken
(zeker met Karate / K-1 / Thaiboksen)
Goede regel als je het mij vraagt. Joop was er alleen nog niet aan toegekomen want Hesdy lag nog op de mat.

Marquis
31-05-2010, 19:00
Goede regel als je het mij vraagt. Joop was er alleen nog niet aan toegekomen want Hesdy lag nog op de mat.

Ik wil Joop niet de schuld geven van iets maar als scheids moet je natuurlijk er kort op zitten.. Voor dat je zo een partij gaat scheidsen moet je weten wat voor vlees je in de kuip krijgt en weten dat zo een partij als deze een beladen partij is. Persoonlijk vond ik 'm passief maar de uiteindelijke schuld ligt bij Badr zelf natuurlijk.

Slome
31-05-2010, 19:08
Ik wil Joop niet de schuld geven van iets maar als scheids moet je natuurlijk er kort op zitten.. Voor dat je zo een partij gaat scheidsen moet je weten wat voor vlees je in de kuip krijgt en weten dat zo een partij als deze een beladen partij is. Persoonlijk vond ik 'm passief maar de uiteindelijke schuld ligt bij Badr zelf natuurlijk.

Joop is een topper... absoluut, maar hierin moet ik je gelijk geven in eerste instantie... vanuit vak 116 waar ik zat; kwam Joop heel passief over bij deze actie,,, alsof hij niet wist wat er nou gebeurde (kan me ergens wel voorstellen...-gebeurd niet dagelijks). uiteindeijk werd alles duidelijk op de tribune's door Melvin(respect hiervoor) maar vindt eigelijk dat org. of scheids in deze de mic. had moeten pakken en duidelijkheid had moeten verschaffen...

Ronald
31-05-2010, 21:25
Is dat echt zo ???????? Dat meen je niet ..... is dit officieel bevestigd ?
Hoe bedoel je "officieel bevestigd"? Heb je de beelden van de partij zelf nog niet gezien dan? Daar hoeft niemand verder iets officieel voor te bevestigen ;)

PinPoint
31-05-2010, 21:25
Goede regel als je het mij vraagt. Joop was er alleen nog niet aan toegekomen want Hesdy lag nog op de mat.


Grappig dat je dit nu zegt. Wellicht moet je je eigen post even terug lezen waarin je een andere forum broerer in het ongelijk zet? Terwijl deze wel een punt heeft. Net als Remco hierboven....

Maar ergens niet aan toekomen? Dat is natuurlijk totale kul. Hesdy stond al bijna weer en de scheids (ik noem hem bewust nog steeds niet bij naam omdat het wellicht een les is voor allen) moest nog tussen beide komen.

Als de bel gaat dan reageren ze toch ook direct. Als een vechter dus naar de grond gaat/valt dan moet een scheids imo net zo op reageren als na de bel...

Tony Galento
31-05-2010, 22:49
Grappig dat je dit nu zegt. Wellicht moet je je eigen post even terug lezen waarin je een andere forum broerer in het ongelijk zet? Terwijl deze wel een punt heeft. Net als Remco hierboven....

Maar ergens niet aan toekomen? Dat is natuurlijk totale kul. Hesdy stond al bijna weer en de scheids (ik noem hem bewust nog steeds niet bij naam omdat het wellicht een les is voor allen) moest nog tussen beide komen.

Als de bel gaat dan reageren ze toch ook direct. Als een vechter dus naar de grond gaat/valt dan moet een scheids imo net zo op reageren als na de bel...


Het is natuurlijk totale kul om over de scheids te beginnen als een vechter doortrapt op iemand die op de grond ligt.

De scheids is in deze helemaal niet relevant. Iedereen weet dat je een vechter die opstaat geen penalty op z'n bek mag geven. Zelfs al had Joop met een clownsneus op z'n handen gestaan.

Marco
31-05-2010, 22:56
ben benieuwd of we t.z.t. ook krijgen te horen wat hij zoal gedaan heeft om alles op een rijtje te zetten in zijn onbeperkte tijd ertussenuit....

gustafacci
31-05-2010, 23:06
Oke, correct me if I am wrong:

zijn familie is dus hersenloos?

(zijn post + jouw reply= mijn antwoord, meer kan ik er niet uit halen.)

Lees eens even goed. Als er hier één iemand hersenloos is dan ben jij dat wel....

Mijn reactie ging over de zogenaamde "vrienden" die hij kon weggooien.

jij + Jouw post = heel laag niveau... dus beter ga eerst goed lezen en nadenken voor dat je typt... je zet zo namelijk je zelf behoorlijk voor schut.

PinPoint
01-06-2010, 00:24
Ik ga iig niet meer reageren op het scheid verhaal in deze. Zolang men niet goed leest heeft het voor mij geen zin om in herhaling te vallen.

Niemand twijfelt aan de schuld/ onschuld van Hari

Petrosyan188
01-06-2010, 00:30
hehe sommige beginnen mijn punt te begrijpen... ik zeg niet dat het joop z'n schuld is... absoluut niet die van hari maar joop is normaal een uitstekende scheids misschien wel de beste van de k-1 ik kan niet zo voor de geest halen wie beter is maar hier maakt die echt een verwarde indruk, en wat ik niet begrijp deze partij was er al een die niet bekend stond van een sportieve match de spanning was al flink te snijden de dag ervoor en ook vlak voor de match... de publiek floot massaal hesdy uit en jubelde hari, misschien ligt het aan mij maar volgens mij gaat de egyptische volkslied niet iets van boeeehh en fluiten etc. dus er zat al veel spanning op dus je zou verwachten dat joop er kort op zou zitten maar helaas was dat niet maar nogmaals dit is hari z'n fout voor dat ik dalijk reacties krijg dat ik het probeer goed te praten :s

Darkness
01-06-2010, 00:39
Wat een Grappenmaker ben jij!

abujahjah
01-06-2010, 09:40
mooi dat ie er tijdelijk tussenuit gaat, kan hij er geen levenslange tussenstop van maken, die gast is voor geen meter te vertrouwen, de scheinheiligheid en argogantie straalt van hem af en tis nu tijd om deze koekwous eens definitief te boycotten op gala`s zelfs als bezoeker, waardeloze kerel is het en meer niet,

abujahjah
01-06-2010, 10:01
je bent zeker een vriend van badr of niet foei foei wat een geneuzel, die gast is geen knaak meer waard, levenslang schorsen die ballenhari , hij heeft de verkeerde sport gekozen, hij had voetballer moeten zijn , kortom, die gast is scheinheilig,arogant en al HELEMAAL NIET OPRECHT , kortom, straffen en alles afnemen ,sponsors, contracten etc etc , laat hem maar onder een brug wonen .

Darkness
01-06-2010, 10:11
je bent zeker een vriend van badr of niet foei foei wat een geneuzel, die gast is geen knaak meer waard, levenslang schorsen die ballenhari , hij heeft de verkeerde sport gekozen, hij had voetballer moeten zijn , kortom, die gast is scheinheilig,arogant en al HELEMAAL NIET OPRECHT , kortom, straffen en alles afnemen ,sponsors, contracten etc etc , laat hem maar onder een brug wonen .

Als jij een keer hem tegen komt,dan moet jij dit allemaal OPRECHT tegen hem zeggen!

abujahjah
01-06-2010, 10:25
wat wil hij doen dan, ook nog een celstraf erbij oplopen hahahaha, durf dat wel te zeggen tegen hem dat hij geen knip onder de neus waard is

abujahjah
01-06-2010, 10:26
o nee dan krijg ik zeker zn vriendjes tegen me , hahahahahaha die knappen het wel op, laat dat nu net vaker zijn gebeurt bij mensen

univers1l
01-06-2010, 10:36
abujajjah ik zou zeggen, dan kijk je toch niet meer als hij ooit weer vecht, boycot hem maar, maar maak je niet zo druk joh, is niet goed voor je hart.

Tony Galento
01-06-2010, 10:42
Als jij een keer hem tegen komt,dan moet jij dit allemaal OPRECHT tegen hem zeggen!


deden z'n vrienden dat maar eens een keer.

PinPoint
01-06-2010, 10:46
koekwous


het woord van 2010 is gekozen!

Tony Galento
01-06-2010, 11:03
Ach het is misschien niet goed te praten.. Maar zoiets gebeurd in de hitte van de strijd en getuigt wel van een echte vechtershart..

Een heele grote wilsPOWER..

Nogmaals niet goed te praten, maar deze gozer heeft wel SCHIJT..!!

Hoop dat je snel weer terug komt Badr..! Want ieder gevecht van jou is een spektakel en heeft onverwachte wendingen..!!

Top!

Als hij willpower heeft had hij dit bij Overeem of Schilt moeten doen.

Maar dat doet hij niet omdat hij weet dat zij z'n kop er af trekken.

CannieY
01-06-2010, 11:04
vind het een beetje overbodig dat iedereen volledig over Petrosyan188 valt. Zoals ik het lees legt hij de fout bij Badr maar zegt dus dat Joop er wat daadkrachtiger had kunnen staan door tussenbeide te springen of BREAK oid te roepen, waar ik me eerlijk gezegd wel in kan vinden. Het is in ieder geval een goede stelling om over door te discussieren, hoef je in ieder geval hem niet op de man te spelen iig.
Mijn take op de situatie? De adrenaline giert door het lijf van die mannen en de enige die de 2 ruziënde kinderen uit elkaar kan houden is de vader ;) maar als het ene kind de regels breekt dan krijgt hij straf en niet de vader (ook als de vader adequater kon optreden).
Joop had misschien preventief kunnen optreden, Badr moet repressief worden aangepakt.

shitt
01-06-2010, 11:10
abujajjah ik zou zeggen, dan kijk je toch niet meer als hij ooit weer vecht, boycot hem maar, maar maak je niet zo druk joh, is niet goed voor je hart.


juist ik heb zelf in emotionl toestand minder leuke dingen over badr gezegd en terecht hij heeft zijn fans in de steek gelaten, maar ik kan niet wachten om hm weer te zin knallen dus voor de mensen die hem voor het leven geschorst willen zien ik zou zeggen draai j om als je hem ziet vechten of zap weg of doe je pc uit

Sjaak
01-06-2010, 11:11
Hoe bedoel je "officieel bevestigd"? Heb je de beelden van de partij zelf nog niet gezien dan? Daar hoeft niemand verder iets officieel voor te bevestigen ;)

Waar zie ik in de beelden het volgende wat jij zegt : "Het enige wat ik namelijk vreemd vond aan de hele situatie was dat Badr zelf zou moeten aankondigen dat hij gediskwalificeerd werd".

Ik zie het niet en hoor het niet in de beelden, jij wel ?

Collina
01-06-2010, 11:39
Ach het is misschien niet goed te praten.. Maar zoiets gebeurd in de hitte van de strijd en getuigt wel van een echte vechtershart..

Een heele grote wilsPOWER..

Nogmaals niet goed te praten, maar deze gozer heeft wel SCHIJT..!!

Hoop dat je snel weer terug komt Badr..! Want ieder gevecht van jou is een spektakel en heeft onverwachte wendingen..!!

Top!

@ MeMyselfAndI,

En Badr Hari heeft er blijkbaar dus ook schijt aan, (zoals jij dat zo mooi omschrijft) dat door zulke acties de Hel kan losbarsten in de Amsterdam Arenda waar onschuldige mensen de dupe van kunnen worden in een massa gevecht. (denk ook aan kinderen die daar aanwezig zijn)

Badr Hari heeft er blijkbaar dus ook schijt aan (zoals jij dat zo mooi omschrijft) dat er duizende fans van beide kanten een eerlijk gevecht hadden willen zien en daar geld voor hebben betaald.

Badr Hari heeft er blijkbaar dus ook schijt aan (zoals jij dat zo mooi omschrijft) om zijn tegenstander op een oneerlijke valse achterbakse manier een letsel te kunnen trappen.

Dat is een hele hoop (schijt) Mister MeMyselfAndI, ik heb geen flauw benul in welke leeftijdscategorie jij je bevindt, maar je praat nu echt POEP!

Ik hoop Badr Hari ook terug te zien in de K1, maar zijn acties zijn gewoon onder geen beding goed te praten, simpel like that! Er zijn namelijk regels en daar hoor je als vechter simpelweg aan te houden, en dat argrument van "hitte van de strijd", HALLO, HIJ STAAT IN DE RING, maar regels zijn er om nageleefd te worden.

Er was maar één man die de regels niet nakwam dat WEL GOED UITPAKTE en dat was Albert Einstein, en dat is Badr Hari niet!

Collina

Guile
01-06-2010, 11:56
vind het een beetje overbodig dat iedereen volledig over Petrosyan188 valt .
Misschien omdat het een structureel probleem bij hem is? Onzin verkondigen.

Zoals het commentaar bij het filmpje op AT5 aangeeft komt Hesdy steeds beter in de wedstrijd. Zie een parellel met het Bonjasky gevecht, het is en een blijft een recidivist. Afgelopen K1WGP las je nog oh Hari heeft zijn leven gebeterd, alsof je blij moet zijn dat ie zich een keer gedraagt.

Het is natuurlijk een persbericht van niks, wat zegt het nou als ie in september de Final 16 vecht. De tijd zal het leren, nu Hari nog...

Nightwalker
01-06-2010, 12:03
Goedemorgen allemaaal,

Ik vind dat sommige mensen wel nu overdreven hypen over dit incident.. Badr Hari laat ook heel wat moois zien, dan heb ik het vooral over wedstrijden die hij op de juiste manier wint en er hangt altijd KO in de lucht.. Tuuurlijk, kan ik me vinden dat er heel wat mensen teleurgesteld raakt na zn incident.. Maar laten we eerlijk zijn, ik denk dat vele Badr gauw terug willen zien...

Die gozer zat echt onderdruk.. Heeel wat media aandacht gehad, in positieve zin maar ook in negatieve zin... Denk maar eens over portier die zogenaamd door Badr in elkaar is geslagen... Kortom, voor al jullie haters, boodschap is nu wel duidelijk.. En laten we nu gewoon naar het heden kijken ipv tlkens in herhaling te vallen..

En verder zit de schuld bij Badr... Joop Ubeda vind ik persoonijk de beste scheidsrechter, alleen had ik vermoede dat hij totaal niet verwachte dat Badr nog zal natrappen...

Schorsing lijk me terecht voor paar maanden en voor straf de tour de france laten rijden.kan hij trappen zo veel hij wil. :P:P .. Nee dat was een flauw grapje..

Badr blijft nr.1.. Alleen hoop ik dat hij nooit meer hetzelfde fout maak.. Mensen kicken erop .. Wat mij vooral opvalt, dat het hetzelfde personen zijn, die erop geilen, moment dat Badr grote fout maak... Vind het walgelijk.. Maar goed, Badr geeft ook voer aan dat soort mensen..

Collina
01-06-2010, 12:06
Nightwalker says: "Schorsing lijk me terecht voor paar maanden en voor straf de tour de france laten rijden.kan hij trappen zo veel hij wil. :P:P .. Nee dat was een flauw grapje"..


De beste grap van 2010, serieus. Vind t wel een mooie sanctie..

You're make my day gast. hahah... o shit.

Collina

Guile
01-06-2010, 12:14
Goedemorgen allemaaal,

Wat mij vooral opvalt, dat het hetzelfde personen zijn, die erop geilen, moment dat Badr grote fout maak... Vind het walgelijk.. Maar goed, Badr geeft ook voer aan dat soort mensen..

Works both ways natuurlijk. Als hij zich normaal gedraagt valt er weinig te zeggen. Hij heeft altijd een grote mond, als je het dan wederom niet waarmaakt, iig niet op de manier zoals het zou moeten dan kun je reacties verwachten. Moet iedereen hier fan zijn van Hari ofzo?

Ik weet persoonlijk (nog) niet wat ik moet ervan moet vinden, wat is een straf van een paar maanden in de K1 nou? Niks.

Het mooiste vind ik als ie op een jab van Schilt of een knie van Remy loopt. En wederom wordt aangetoond dat hij niet de beste is en nog nooit is geweest.

Nightwalker
01-06-2010, 12:18
Nightwalker says: "Schorsing lijk me terecht voor paar maanden en voor straf de tour de france laten rijden.kan hij trappen zo veel hij wil. :P:P .. Nee dat was een flauw grapje"..


De beste grap van 2010, serieus. Vind t wel een mooie sanctie..


Hahahah ja grapje moet kunnen.. :):) Toch beste Collina
You're make my day gast. hahah... o shit.

Collina

Jaa een grap moet kunnen.. Toch ?? :):)

Garcia
01-06-2010, 12:18
@ Nightwalker, mooie oplossing!!

Verder denk ik dat alles zo'n beetje gezegd is en dat het tijd is om het Badr onderwerp te laten voor wat het is. Het is nog afwachten welke (en of er een) sanctie wordt uitgedeeld aan Badr.

Maar door dit onderwerp vergeten wij gewoon welke topprestaties andere vechters op It's Showtime geleverd hebben en dat vind ik persoonlijk erg jammer. Iedereen heeft een eigen mening en ik denk dat een verdere discussie wat betreft Badr Hari overbodig is.

Persoonlijk heb ik de neiging om er een slotje op te doen, maar laat het nu nog maar even open in de hoop dat dit topic doodbloed.

Dannyboy
01-06-2010, 12:32
L.s.,

Kan het toch niet laten om nog een kleine opmerking/vraag/mening te geven/stellen inzake Badr.

Iemand de reactie van Rutz gezien RTL 7 uitzending?
Daar was naar mijn idee uit op te maken dat het qua sanctie wel mee gaat vallen: "hij heeft deze actie niet nodig", "klein anti-climaxje" (met enig sarcasme...) gaf Rutz aan.

Zodoende kreeg ikzelf de bevestiging (logisch ook) dat Badr een (te) dikke cashcow voor Simon is en dat het wel zal loslopen met de "straf".
Ben even benieuwd wat de reactie op Rutz zijn commentaar is.

Kan dit nog voor het slotje?








Voordat deze op slot gaat

mario the count
01-06-2010, 12:37
L.s.,

Kan het toch niet laten om nog een kleine opmerking/vraag/mening te geven/stellen inzake Badr.

Iemand de reactie van Rutz gezien RTL 7 uitzending?
Daar was naar mijn idee uit op te maken dat het qua sanctie wel mee gaat vallen: "hij heeft deze actie niet nodig", "klein anti-climaxje" (met enig sarcasme...) gaf Rutz aan.

Zodoende kreeg ikzelf de bevestiging (logisch ook) dat Badr een (te) dikke cashcow voor Simon is en dat het wel zal loslopen met de "straf".
Ben even benieuwd wat de reactie op Rutz zijn commentaar is.

Kan dit nog voor het slotje?








Voordat deze op slot gaat

Simon gaat er wat te laconiek mee om, en dat ligt idd aan het feit dat badr een goede inkomstenbron voor simon is denk ik. Ook denk ik dat hun band misschien al wat verder versterkt is buiten het zakelijk gebied, ze kennen elkaar nu ook al een tijdje, dit kan ook een reden zijn dat badr niet echt een straf krijgt.

Marquis
01-06-2010, 13:13
Simon gaat er wat te laconiek mee om, en dat ligt idd aan het feit dat badr een goede inkomstenbron voor simon is denk ik. Ook denk ik dat hun band misschien al wat verder versterkt is buiten het zakelijk gebied, ze kennen elkaar nu ook al een tijdje, dit kan ook een reden zijn dat badr niet echt een straf krijgt.



Als dat het geval is dan toloreert Simon crimineel gedrag in de ring/Arena .. wie belt er Vughts op ?!? :lol::lol::lol:

PinPoint
01-06-2010, 14:17
Goedemorgen allemaaal,

Ik vind dat sommige mensen wel nu overdreven hypen over dit incident.. Badr Hari laat ook heel wat moois zien, dan heb ik het vooral over wedstrijden die hij op de juiste manier wint en er hangt altijd KO in de lucht.. Tuuurlijk, kan ik me vinden dat er heel wat mensen teleurgesteld raakt na zn incident.. Maar laten we eerlijk zijn, ik denk dat vele Badr gauw terug willen zien...

Die gozer zat echt onderdruk.. Heeel wat media aandacht gehad, in positieve zin maar ook in negatieve zin... Denk maar eens over portier die zogenaamd door Badr in elkaar is geslagen... Kortom, voor al jullie haters, boodschap is nu wel duidelijk.. En laten we nu gewoon naar het heden kijken ipv tlkens in herhaling te vallen..

En verder zit de schuld bij Badr... Joop Ubeda vind ik persoonijk de beste scheidsrechter, alleen had ik vermoede dat hij totaal niet verwachte dat Badr nog zal natrappen...

Schorsing lijk me terecht voor paar maanden en voor straf de tour de france laten rijden.kan hij trappen zo veel hij wil. :P:P .. Nee dat was een flauw grapje..

Badr blijft nr.1.. Alleen hoop ik dat hij nooit meer hetzelfde fout maak.. Mensen kicken erop .. Wat mij vooral opvalt, dat het hetzelfde personen zijn, die erop geilen, moment dat Badr grote fout maak... Vind het walgelijk.. Maar goed, Badr geeft ook voer aan dat soort mensen..


Het grapje moest ik erg om lachen. Verder sla je net als velen hier de plank volledig mis.


Badr Hari laat ook heel wat moois zienMensen die goede dingen doen mogen dus ook slechte dingen doen. Of omdat iemand goed doet kan ie niet slecht doen?

Ik beroof een bank als clown in dit zelfde pak ben ik ook clini clown.....en dat trek alles weer recht?
het probleem is gewoon dat ie zich zelf niet in de hand heeft....en daarom dus niet terug moet in de ring!

Ik ben er moe van...............en klaar mee!

Sjaak
01-06-2010, 16:59
Ik beroof een bank als clown in dit zelfde pak ben ik ook clini clown.....en dat trek alles weer recht?

Als je het geld anoniem aan clini clown geeft wel, .................................................. ....... nee effe gekheid, snap je punt

Sendur
01-06-2010, 17:07
blablablablablablablablalblalballbalballblalballba llblbALALBALSALBALABLLBLALLBLALBL

zo

Petrosyan188
01-06-2010, 19:20
vind het een beetje overbodig dat iedereen volledig over Petrosyan188 valt. Zoals ik het lees legt hij de fout bij Badr maar zegt dus dat Joop er wat daadkrachtiger had kunnen staan door tussenbeide te springen of BREAK oid te roepen, waar ik me eerlijk gezegd wel in kan vinden. Het is in ieder geval een goede stelling om over door te discussieren, hoef je in ieder geval hem niet op de man te spelen iig.
Mijn take op de situatie? De adrenaline giert door het lijf van die mannen en de enige die de 2 ruziënde kinderen uit elkaar kan houden is de vader ;) maar als het ene kind de regels breekt dan krijgt hij straf en niet de vader (ook als de vader adequater kon optreden).
Joop had misschien preventief kunnen optreden, Badr moet repressief worden aangepakt.

dankjewel... als ik sommige reacties lijkt het wel of ik zelf die trap aan hesdy gaf....

Ronald
01-06-2010, 20:25
Waar zie ik in de beelden het volgende wat jij zegt : "Het enige wat ik namelijk vreemd vond aan de hele situatie was dat Badr zelf zou moeten aankondigen dat hij gediskwalificeerd werd".

Ik zie het niet en hoor het niet in de beelden, jij wel ?
Lijkt me helder Sjaak: er is nog helemaal niets gezegd door een official en Badr krijgt de microfoon. Lijkt me toch niet anders mogelijk dan dat hij iets over de situatie gaat zeggen. Ik neem aan dat ze hem onder deze omstandigheden geen Andre Hazes imitaite wilden laten doen ofzo ;) Als hij de microfoon vervolgens niet neemt neemt Melvin het van hem over en kondigt Melvin een en ander aan.

Sjaak
01-06-2010, 20:35
Lijkt me helder Sjaak: er is nog helemaal niets gezegd door een official en Badr krijgt de microfoon. Lijkt me toch niet anders mogelijk dan dat hij iets over de situatie gaat zeggen. Ik neem aan dat ze hem onder deze omstandigheden geen Andre Hazes imitaite wilden laten doen ofzo ;) Als hij de microfoon vervolgens niet neemt neemt Melvin het van hem over en kondigt Melvin een en ander aan.

Aannames Ronald om even een gebruikte MF term te gebruiken, maar wie weet heb je gelijk maar misschien ook niet.

Mocht je gelijk hebben dan is dat heel vreemd want niet een vechter moet vertellen dat hij gediskwalificeerd is/wordt maar de scheids moet gelijk een rode kaart trekken zodat het voor iedereen duidelijk is. Door dat niet te doen creeer je chaos en kan een fluitconcert gretig aftrek vindenomdat iedereen in het ongewisse wordt gelaten.

Mister T.
01-06-2010, 20:50
Het gevecht van zaterdagavond in Amsterdam werd echter onder de vlag van It’s Showtime gehouden. Omdat organisator Simon Rutz tevens de manager van Hari is, lijkt een fikse schorsing/straf onwaarschijnlijk.
Bron telegraaf

Toch excuses Badr Hari - Telegraaf.nl - Nieuws, Sport, Financin en Showbizz [Telesport] (http://www.telegraaf.nl/telesport/6822096/__Toch_excuses_Badr_Hari__.html?p=1,2)

zal dus wel niet waarschijnlijk,

vind het zelf heel jammer dat de partij zo moest lopen, en ik zou schorsing terecht vinden.

Gr T

Bromios
01-06-2010, 21:17
Aannames Ronald om even een gebruikte MF term te gebruiken, maar wie weet heb je gelijk maar misschien ook niet.

Mocht je gelijk hebben dan is dat heel vreemd want niet een vechter moet vertellen dat hij gediskwalificeerd is/wordt maar de scheids moet gelijk een rode kaart trekken zodat het voor iedereen duidelijk is. Door dat niet te doen creeer je chaos en kan een fluitconcert gretig aftrek vindenomdat iedereen in het ongewisse wordt gelaten.

Absoluut mee eens.

Ik vond joop heel goed want hij laat de partij aan de vechters over, en probeert niet de hoofdact van de avond te zijn zoals je bij veel mma partijen ziet. Je mag verwachten dat mannen van dit kaliber dat weten te waarderen.

Joop maakte maar 1 fout. Hij haalde de ringspeaker erbij inplaats van direct een rode kaart uit te delen. dat sloeg echt helemaal nergens op.

En waar was Mike ? Op de beelden stond hij een beetje sullig in de hoek te kijken. Hij is toch de baas van Badr in deze ? Klasse van Melvin dat hij de kastanjes uit het vuur haalt, maar het is niet zijn taak.

univers1l
01-06-2010, 23:26
ik heb it's showtime gisteravond gekeken en zag dat badr uiteindelijk wel hesdy omhelsde, het was niet heel overtuigend, maar ook niet zo van wat hier op mf is gezegd, alleen hoe zat het met mike, die was onzichtbaar, ik weet het niet zeker hoor, maar het leek zelfs alsof hij hesdy ook niet wou groeten.

correct me if I am wrong, ik weet dat mike een toffe peer is maar daar leek het niet op zaterdag.

Slome
01-06-2010, 23:54
ik heb it's showtime gisteravond gekeken en zag dat badr uiteindelijk wel hesdy omhelsde, het was niet heel overtuigend, maar ook niet zo van wat hier op mf is gezegd, alleen hoe zat het met mike, die was onzichtbaar, ik weet het niet zeker hoor, maar het leek zelfs alsof hij hesdy ook niet wou groeten.

correct me if I am wrong, ik weet dat mike een toffe peer is maar daar leek het niet op zaterdag.

Mike en Hesdy liepen samen de ArenA uit, Badr was nergens te zien...

Mattie73
02-06-2010, 00:36
Ik wordt een beetje moe van de selectieve verontwaardeging van sommige forumbroeders.

Kijk wat Badr heeft gedaan wil ik absoluut niet goed praten, sterker nog ik vind het schandalig.

Maar ik ben en blijf fan van Badr! Waarom? Hij is de gewoon de beste, en atractievste kickbokser die onze wereld op dit moment rijk is. Ook al de Badr haters zullen dat moeten erkennen. Dat zullen ze echter niet openlijk erkennen!

Terugkomend op het punt van selectieve verontwaardeging: de beste en atractievste vechtsporters die onze wereld gekend heeft waren geen koorknaapjes maar straatjongens, die hun emoties maar moelijk in bedwang konden houden. Andre Brillemans, Peter Smit, Mike Tyson, Lee Murray etc. hebben bijv. dingen gedaan die het daglicht niet kunnen verdragen. Het waren jongens die op de straat zijn opgegroeid en andere normen en waarden hadden als de meeste hier op dit forum. Moeten we hun op hun daden aanspreken: zeer zeker ja!! Moeten we hun voor altijd verketteren: zeer zeker nee!!

Op vechtsport gebied zijn deze personen voor mij allemaal helden en dat zullen ze ook blijven. Dat ze fouten hebben gemaakt, tja het zijn net mensen. (Cynisch:)Gelukkig maken de meeste mensen hier nooit fouten.

Mattie73
02-06-2010, 00:53
En toch kicken de meeste van jullie schijheiligen op Badr zijn wedstrijden. Weet je wat het met Badr is: precies zoals Tony Montana zei: You need people like me. You need people like me so you can point your f-ckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie. So say good night to the bad guy! Come on. The last time you gonna see a bad guy like this again, let me tell you. Come on. Make way for the bad guy. There's a bad guy comin' through! Better get outta his way!

Neivra
02-06-2010, 02:29
Gelukkig maken de meeste mensen hier nooit fouten.

Meestal niet twee dezelfde fouten relatief kort achter elkaar.:whistling:
Badr is een goede vechter, en één keer wil ik het hem nog vergeven, ,maar als ie daarna weer de zelfde fout maakt ja dan ben ik op z'n minst verontwaardigt.

En ja men mag dan openlijk er wat van zeggen. Of dat eenmalig is of niet, zolang Badr niet laat zien dat hij zichzelf verbeterd heeft, vind ik dat helemaal geen probleem.

Hoe laat Badr zien dat hij zo'n fout niet weer begaat? Geen idee, na wat er in de arena gebeurd is moet hij er in ieder geval heel wat voor doen....