PDA

View Full Version : It's Showtime Badr vs Hesdy op AT5



Dennis K.
30-05-2010, 21:12
Stukje wat ik naar aanleiding van de partij van gisteravond voor AT5 heb gemaakt.

http://www.at5.nl/artikelen/41946/badr-gaat-weer-in-de-fout-en-verliest

Bartju
30-05-2010, 21:20
hij lijkt niet veel berouw te tonen!

GilbertYvelFan24
30-05-2010, 21:37
Hij heeft ook geen berouw.
Persbericht is mooie praat maar ook niks van gemeend.

Op een of andere manier had ik wel van hem verwacht dat ie geen berouw zou tonen.
Geef Gerges maar zijn plek bij de Final 16 wat mij betreft.

Paulie Cicero
30-05-2010, 22:15
reporter: Hesdy, hoe voel je je nu?
Hesdy: Ik voel me een beetje als een ferrari. Hahahahahahhaa

Kemal
30-05-2010, 22:18
Mooi stukje dit!

Sadix
30-05-2010, 23:29
hahaha dat stukje over een ferrari, echt geweldig :D

BNP
30-05-2010, 23:36
wat is die Hesdy een droge kerel zeg haha echt mooi

Wiseguy
30-05-2010, 23:46
Hij heeft ook geen berouw.
Persbericht is mooie praat maar ook niks van gemeend.

Op een of andere manier had ik wel van hem verwacht dat ie geen berouw zou tonen.
Geef Gerges maar zijn plek bij de Final 16 wat mij betreft.

Grappig dat je Yvelfan bent en zo reageert.

marcelt
30-05-2010, 23:46
0,0 berouw. En gerges kopte hem goed in.

Ik begrijp echt totaal niet dat mensen zo iemand als Badr tof vinden . Hij is een mooie vechter ja, maar voor de rest................

Wiseguy
30-05-2010, 23:53
0,0 berouw. En gerges kopte hem goed in.

Ik begrijp echt totaal niet dat mensen zo iemand als Badr tof vinden . is een mooie vechter jamaar voor de rest................

That;s all that matters.

Petrosyan188
30-05-2010, 23:54
0,0 berouw. En gerges kopte hem goed in.

Ik begrijp echt totaal niet dat mensen zo iemand als Badr tof vinden . Hij is een mooie vechter ja, maar voor de rest................

ja wat wil je meer... snap dan ook niet waarom iedereen messie tof vinden hij is een goede voetballer ja, maar voor de rest....

Vinand
31-05-2010, 00:08
Snap niet dat er mensen zijn die dit nog steeds goed proberen te praten... (wiseguy en petrosyan)
Echt kortzichtig van jullie...

Wiseguy
31-05-2010, 00:11
Quote mij waar ik iets goedpraat.

yuko
31-05-2010, 00:28
ja wat wil je meer... snap dan ook niet waarom iedereen messie tof vinden hij is een goede voetballer ja, maar voor de rest....

Voor de rest is Messi een sportieve sporter en heeft ondanks zijn hoge status geen sterallures iets wat je van sommige sporters zoals Badr niet echt kunt zeggen

Petrosyan188
31-05-2010, 00:31
mwah vind badr zo'n mooi vechter dat de rest niet meer hoeft, ik heb ook zo'n gevoel dat ik niet de enige ben ;)

LeeMurray
31-05-2010, 00:39
Ik had dit op die site van AT5 gezien. Ik denk dat die reporter gelijk had toen ie opmerkte dat Badr nog wat verward was.

Snap niet dat er mensen zijn die dit nog steeds goed proberen te praten... (wiseguy en petrosyan)
Echt kortzichtig van jullie...
Ik ga me hieri neit mengen, maar eerlijk gezegd zie ik Wiseguy niets goed praten. Je doet hem ook te kort als je hem in een adem met petrosyan gaat noemen IMO...

Pahlavan
31-05-2010, 00:49
zo badr lijkt er echt spijt van te hebben backstage... not:fp:

tonebizz
31-05-2010, 00:57
iemand ook opgevallen dat badr een versnoven indruk maakt.....ik vond dat hij voor de partij begon al een verwarde indruk maakte..en tijdens zijn commentaar op at5 achteraf lijkt het er een beetje op alsof hij wat heeft gebruikt...hij is in ieder geval niet helemaal bij... misschien dat hij daarom zichzelf moet vinden en zich een tijdje terug trekt....rehab???

GilbertYvelFan24
31-05-2010, 01:53
Grappig dat je Yvelfan bent en zo reageert.

Pff had wel verwacht dat iemand dit zou zeggen (lekker voorspelbaar)
Kijk he ik kan Yvel fan zijn om zijn stijl he. Niet omdat hij 3 DQ's op zijn naam heeft staan.
Ik heb ook verder niks tegen Hari alleen zijn acties zijn walgelijk.
Daarbij heeft Yvel duidelijk WEL zijn attitude verbeterd in dat opzicht.
Dus je zit oude koeien uit de sloot te halen.

(on)
Pff en dan nog van de week beweren dat je een boksmedaille voor Marokko wil halen op de OS.
Als ik Marokko was zou ik hem niet eens de mogelijkheid geven om op de OS uit te komen.

Marco
31-05-2010, 09:59
!!!! wat is dit nu voor reactie van Badr, onvoorstelbaar wat een mafkees en dan die jolige vrienden van hem eromheen.... alsof er niks bijzonders is gebeurd en ook nog ff beginnen over de scheids die er volgens meneer niet tussen komt...
Oh oh oh, wat een slechte reactie, gewoon diep triest.
Wat mij betreft is dit een voorbeeld van de verloedering van de maatschappij, echt om van te kotsen dit.

TOON
31-05-2010, 10:18
das denk ik ook een van de oorzaken van het probleem....de mensen om hem heen die hem aanbidden, die hem zeggen dat hij nog steeds de nummer een is en dat het maar een foutje was....'steunen' door dik en dun noemen ze dat....nou we zien allemaal dat het Badr veel geholpen heeft dat steunen....