PDA

View Full Version : genoeg over badr



Bartju
01-06-2010, 12:43
de laatste dagen is het badr badr badr badr

ik geloof dat alles gezegt is ander onderwerp!

remco pardoel
01-06-2010, 12:52
Er waren zoveel andere mooie wedstrijden in het weekend.
Ik hoop dat Badr zich zelf snel terug vindt en alle "fans & zogenaamde vrienden" opzij zet.

wrestler_nl
01-06-2010, 12:54
Mee eens

Simone
01-06-2010, 13:01
Agree, let's shut up & move on! :)

Collina
01-06-2010, 13:02
Het mooie van Mixfight.nl en online forum is als een item minder interessant begint te worden, dat de subjectline automatisch verplaatst naar onderen tot naar een andere pagina.

Wat ook mooi is dat er moderators zijn binnen Mixfight.nl die onderwerpen/post monitoren, houdt men zich niet aan de regels.. (ban) word 't onderwerp uit z'n verband gerukt (slotje)

Hier is volgens mij geen Poll voor nodig, Mixfight.nl is net de natuur.... "Het lost zich vanzelf op".

Badr heeft zich zelf weer te kijk gezet, en daar gaat men over publiceren, en nogmaals, als het item minder interessant begint te worden en het laatste woord is gezegt.. verdwijnt de subject line vanzelf.

Collina

BNP
01-06-2010, 13:04
Ik begin ook wel een beetje Badr moe te worden door sommige figuren hier maar denk dat 't hier zo nog wel ff doorgaat!

Mule-Kick
01-06-2010, 13:08
Amen

Nightwalker
01-06-2010, 13:09
Bartju,

Ik ben het volledig eens en top dat je zoiets hebt verzonnen... Badr heeft zijn titel kwijt, en werd door zijn fans uitgefloten... En noem maarop... Gewoon vergeten die handel.. Ik word zo misselijk van sommige gasten die er alles aandoen, zodat Badr in het kwade daglicht blijf hangen..

Ik persoonijk vind het erg zwak.. Ik vind dat we ook enige respect moet tonen aan zn vechter als hij.. Hij laat ook heel wat moois zien.. Alleen moet er duideljk signaal komen, wat in mijn ogen is gebeurd en Badr merkte ook... Dat zelfs zijn trouwe fans hebben uitgefloten..

dirk5
01-06-2010, 13:10
3 daagjes bitchen, en dan maar afwachten welke straf hij zichzelf oplegt en of hij er iets van leert?

Wat mij betreft gaan we nog enkele weken door...

BNP
01-06-2010, 13:14
Bartju,

Ik ben het volledig eens en top dat je zoiets hebt verzonnen... Badr heeft zijn titel kwijt, en werd door zijn fans uitgefloten... En noem maarop... Gewoon vergeten die handel.. Ik word zo misselijk van sommige gasten die er alles aandoen, zodat Badr in het kwade daglicht blijf hangen..

Ik persoonijk vind het erg zwak.. Ik vind dat we ook enige respect moet tonen aan zn vechter als hij.. Hij laat ook heel wat moois zien.. Alleen moet er duideljk signaal komen, wat in mijn ogen is gebeurd en Badr merkte ook... Dat zelfs zijn trouwe fans hebben uitgefloten..

Dus al die gasten zorgen er voor dat badr in een kwaad daglicht komt? Als Badr niet van die gekke fratsen uit zou halen zou hier helemaal geen reden toe zijn, de enige die hier wat aan kan doen is Badr zelf!

En jij vind 't raar dat hij door z'n trouwe fans, die een kaartje voor hem kopen en zich al lang verheugen op dit gevecht, uitgefloten word?
zegt denk ik meer over jou...

Nightwalker
01-06-2010, 13:14
3 daagjes bitchen, en dan maar afwachten welke straf hij zichzelf oplegt en of hij er iets van leert?

Wat mij betreft gaan we nog enkele weken door...

Damm, wat ben jij kneusje.. Echt ongelofelijk... Heb jij verder geen leven ofso ???.. Je loop al vanaf minuut een, te bitchen.. Je lijk wel een oud wijf..

Gatverdamme, wat kan ik aan zulke personen als jij irriteren.. Als jij het beter kan dan Badr, ik zal zeggen stap in de Ring en laat jouw kunsten zien.. Het is heus niet makkelijk om voor zn menigte en zoveel drukte jezelf te zijn.. Daar moet je Mentaal heel sterk voor zijn..

Badr heeft daar nog even moeite mee... Vooral doordat hij zn agressieve vechtstijl beschikt... Maar nogmaals, heb er alle vertrouwen in dat hij dat nooit meer doe.. En ga jij maar lekker de heledag door bitchen, dat is ook de enige iets waar je goed in bent..

Kneusje dat je bent.. Bah bah !!!

dirk5
01-06-2010, 13:17
Damm, wat ben jij kneusje.. Echt ongelofelijk... Heb jij verder geen leven ofso ???.. Je loop al vanaf minuut een, te bitchen.. Je lijk wel een oud wijf..

Gatverdamme, wat kan ik aan zulke personen als jij irriteren.. Als jij het beter kan dan Badr, ik zal zeggen stap in de Ring en laat jouw kunsten zien.. Het is heus niet makkelijk om voor zn menigte en zoveel drukte jezelf te zijn.. Daar moet je Mentaal heel sterk voor zijn..

Badr heeft daar nog even moeite mee... Vooral doordat hij zn agressieve vechtstijl beschikt... Maar nogmaals, heb er alle vertrouwen in dat hij dat nooit meer doe.. En ga jij maar lekker de heledag door bitchen, dat is ook de enige iets waar je goed in bent..

Kneusje dat je bent.. Bah bah !!!

jankerd....

als hij het niet kan moet ie niet in de ring gaan staan :)

en hoe meer je mij een kneus vind hoe beter ik me ga voelen :)

Tony Galento
01-06-2010, 13:34
Damm, wat ben jij kneusje.. Echt ongelofelijk... Heb jij verder geen leven ofso ???.. Je loop al vanaf minuut een, te bitchen.. Je lijk wel een oud wijf..

Gatverdamme, wat kan ik aan zulke personen als jij irriteren.. Als jij het beter kan dan Badr, ik zal zeggen stap in de Ring en laat jouw kunsten zien.. Het is heus niet makkelijk om voor zn menigte en zoveel drukte jezelf te zijn.. Daar moet je Mentaal heel sterk voor zijn..

Badr heeft daar nog even moeite mee... Vooral doordat hij zn agressieve vechtstijl beschikt... Maar nogmaals, heb er alle vertrouwen in dat hij dat nooit meer doe.. En ga jij maar lekker de heledag door bitchen, dat is ook de enige iets waar je goed in bent..

Kneusje dat je bent.. Bah bah !!!


Jij hebt er alle vertrouwen in?

Nou, dan zal het wel goed komen.

makavelli
01-06-2010, 13:38
Damm, wat ben jij kneusje.. Echt ongelofelijk... Heb jij verder geen leven ofso ???.. Je loop al vanaf minuut een, te bitchen.. Je lijk wel een oud wijf..

Gatverdamme, wat kan ik aan zulke personen als jij irriteren.. Als jij het beter kan dan Badr, ik zal zeggen stap in de Ring en laat jouw kunsten zien.. Het is heus niet makkelijk om voor zn menigte en zoveel drukte jezelf te zijn.. Daar moet je Mentaal heel sterk voor zijn..

Badr heeft daar nog even moeite mee... Vooral doordat hij zn agressieve vechtstijl beschikt... Maar nogmaals, heb er alle vertrouwen in dat hij dat nooit meer doe.. En ga jij maar lekker de heledag door bitchen, dat is ook de enige iets waar je goed in bent..

Kneusje dat je bent.. Bah bah !!!

LOL ik heb er dus totaal geen vertrouwen in dat hij dat nooit meer doet... Ezel stoot zich geen 2 keer... Badr wel :-)

Wiebe
01-06-2010, 13:52
Ik ben sinds zaterdagavond een uur of 22:45 al helemaal klaar met Badr Hari.

Nightwalker
01-06-2010, 13:56
Dus al die gasten zorgen er voor dat badr in een kwaad daglicht komt? Als Badr niet van die gekke fratsen uit zou halen zou hier helemaal geen reden toe zijn, de enige die hier wat aan kan doen is Badr zelf!

En jij vind 't raar dat hij door z'n trouwe fans, die een kaartje voor hem kopen en zich al lang verheugen op dit gevecht, uitgefloten word?
zegt denk ik meer over jou...

GOed lezen gap.. Ik typ duidelijk sommige gasten... En ook heb ik nooit gezegd dat k het raar vond, dat trouwe fans hem uitfloot... Ik gaf juist aan dat Badr zelf weet dat hij grote fout heeft begaan, omdat zelfs zijn eigen aanhang hem fel uitfloot..

Dus eerst goed lezen en dan reageren..

Dank u

Nightwalker
01-06-2010, 13:58
LOL ik heb er dus totaal geen vertrouwen in dat hij dat nooit meer doet... Ezel stoot zich geen 2 keer... Badr wel :-)


Hmmm kromme vergelijking... Badr is voor zover ik weet een mens en geen ezel.. Fouten maken hoort erbij.. Mensen zullen ook fouten blijven maken.. Niemand is perfect !!! Alleen hoop ik dat Badr niet zn grote fout meer zal maken...

BiCkOnE
01-06-2010, 14:02
Agree, let's shut up & move on! :)
Inderdaad!
Ik zou zeggen, verder discuseren in de pit, rest van de Badr topics op slot!

Tony
01-06-2010, 14:05
Mensen, jullie mogen allemaal jullie mening over Badr hier ventileren.. Daar is een forum voor... Veel mensen hier die een hekel hebben (gekregen) aan Badr, en zat mensen die hem ondanks alles toch nog het beste gunnen. Daar is niks mis mee. Maar hou aub op om op de man te spelen. Daar is geen plek voor binnen mixfight.

-Tony

Irishrover
01-06-2010, 14:13
Het O' zo veel besproken woord ''Badr' verdampt vanzelf weer op deze site, het blijft een feit dat over het woord ''Badr'' graag langer gesproken wordt.
Positief of negatief, hij blijft een sensatie in de ogen van mensen.

Hij is eventjes weg, maar zal heus weer terugkomen ( helaas voor de personen die wrok in zich hebben )

Bartju
01-06-2010, 14:24
hij zla idd wel weer terug komen maar ik ben van mening alles is gezegt iedereen vind iets iedereen heeft gezegt wat hij/zij er van vind daarom klaar ander onderwerp!
of anders als je toch wil badr'en doe het in 1 topic!
mee eens of niet?

Irishrover
01-06-2010, 14:26
hij zla idd wel weer terug komen maar ik ben van mening alles is gezegt iedereen vind er iets over iedereen heeft gezegt wat hij/zij er van vind daarom klaar ander onderwerp!
mee eens of niet?

Zeker mee eens, want als mensen niks meer te zeggen hebben, zul je zien dat het er nog maar beledigd en gescholden gaat worden.

GerritTonijn
01-06-2010, 14:30
we moeten badr maar 'vergeten'... a la frank shamrock - UFC

Marquis
01-06-2010, 14:36
Toen men geen reden had om te ouwuhoeren hier over Badr en 30 pagina's vol stront aan het lullen was over die discotheek incident en puur aan het speculeren was ... en dat zelfs werd gestimuleerd voor commerciele doeleinden.. toen hoorde ik bijna geen hond krijsen hier.

Nu we echt redenen hebben om wat te ouwuhhoeren willen een hoop mensen het onderwerp skippen.

Ik zit te denken aan al die kleine gasten die na school hun best doen in de sportschool omdat ze dat gene wat Badr heeft bereikt ook willen bereiken.

Maar ja t schijnt in Kickboksland (nederland) 1 grote grap te zijn als het om regels gaat... Geen enkele orgaan die verantwoordelijk is om dit soort wangedrag in de ring te bestraffen. M.a.w. iedereen doet maar wat hij of zij wilt ... Je haalt je vergunning bij de gemeente je organiseert een evenement en als de hel los breekt dan maakt het niet uit want die tafel van 6 rooitjes en andere tickets zijn toch al betaald.

En dan heb je hier op MF een paar idioten die dit toejuichen want Badr heeft schijt en weet ik het allemaal .... denken jullie toch is verder dan Badr.. Onze sport word langzamerhand geaccepteerd en dit soort acties en amateurisme van organisatoren doet geen goed voor de jeugd en de toekomst van de sport. Het stagneert het alleen maar.

Een hoop mensen lopen hier te schreeuwen dat wij (onze sport) maar links worden gelaten maar dat komt natuurlijk deels door ons zelf.. Met deze mentaliteit komt de sport nooit vooruit!

Normen en Waarden is een achtergeschoven kindje en dat word door velen hier bevestigt.

Bartju
01-06-2010, 16:18
Toen men geen reden had om te ouwuhoeren hier over Badr en 30 pagina's vol stront aan het lullen was over die discotheek incident en puur aan het speculeren was ... en dat zelfs werd gestimuleerd voor commerciele doeleinden.. toen hoorde ik bijna geen hond krijsen hier.

Nu we echt redenen hebben om wat te ouwuhhoeren willen een hoop mensen het onderwerp skippen.

Ik zit te denken aan al die kleine gasten die na school hun best doen in de sportschool omdat ze dat gene wat Badr heeft bereikt ook willen bereiken.

Maar ja t schijnt in Kickboksland (nederland) 1 grote grap te zijn als het om regels gaat... Geen enkele orgaan die verantwoordelijk is om dit soort wangedrag in de ring te bestraffen. M.a.w. iedereen doet maar wat hij of zij wilt ... Je haalt je vergunning bij de gemeente je organiseert een evenement en als de hel los breekt dan maakt het niet uit want die tafel van 6 rooitjes en andere tickets zijn toch al betaald.

En dan heb je hier op MF een paar idioten die dit toejuichen want Badr heeft schijt en weet ik het allemaal .... denken jullie toch is verder dan Badr.. Onze sport word langzamerhand geaccepteerd en dit soort acties en amateurisme van organisatoren doet geen goed voor de jeugd en de toekomst van de sport. Het stagneert het alleen maar.

Een hoop mensen lopen hier te schreeuwen dat wij (onze sport) maar links worden gelaten maar dat komt natuurlijk deels door ons zelf.. Met deze mentaliteit komt de sport nooit vooruit!

Normen en Waarden is een achtergeschoven kindje en dat word door velen hier bevestigt.

ja iedereen is het er mee eens dat het niet kan dus het wordt hier helemaal niet naar achter geschoven da is overduidelijk.
maar klaar is klaar het was net een badr forum en wat hij zaterdag gedaan had.

Kemal
01-06-2010, 16:52
Inderdaad!
Ik zou zeggen, verder discuseren in de pit, rest van de Badr topics op slot!

X2

Sendur
01-06-2010, 16:58
jankerd....

als hij het niet kan moet ie niet in de ring gaan staan :)

en hoe meer je mij een kneus vind hoe beter ik me ga voelen :)

haha Dirk soms kan ik echt om je lachen.

Al die Badr groupies achter je aan nu :P

i say FUCK BADR!!

Darkness
01-06-2010, 17:41
Zonder Badr is er geen reet aan die k-1.

Darkness
01-06-2010, 17:43
haha Dirk soms kan ik echt om je lachen.

Al die Badr groupies achter je aan nu :P

i say FUCK BADR!!

I say FUCK YOU!!! Badr heeft jou niet nagetrapt(jammer genoeg)

Bartju
01-06-2010, 18:10
En hier we gaan hier gewoon verder met over badr praten haha

Dont do that!

The Bulldog
01-06-2010, 18:29
ik ben er persoonlijhk ook klaar mee.....vooral gezien de mooie andere vechtsport dingen afgelopen weekend....ufc, showtime....


maar ben het er mee eens dat het vanzelf weer af zal nemen.......

inc
01-06-2010, 18:35
ik neem mijzelf voor niet meer te kijken en te reageren in threads met badr of hesdy...op deze na dan....

blackadder
01-06-2010, 19:01
Bartju,

Ik ben het volledig eens en top dat je zoiets hebt verzonnen... Badr heeft zijn titel kwijt, en werd door zijn fans uitgefloten... En noem maarop... Gewoon vergeten die handel.. Ik word zo misselijk van sommige gasten die er alles aandoen, zodat Badr in het kwade daglicht blijf hangen..
Dat hij in een kwaad daglicht hangt daar zorgt ie anders wel zelf voor. Vergeten? Doen als of er niet alweer iets is gebeurt? Dacht het niet. Ben er wel voor om het nu over iets anders te hebben.

Dus. Heb net de nieuwe Dr. Who aflevering gekeken. Top.

TOON
01-06-2010, 19:31
nice....zoals iemand al eerder zei, als je genoeg van badr hebt moet je gewoon niet meer posten in badr topics....en al helemaal niet een badr topic starten :)
het lost zich idd vanzelf op.....of Dirk5 gaat topics bumpen hahahaha

carlsson
01-06-2010, 19:37
Badr is het slachtoffer van zijn eigen prestatie drang, hij mag in zijn ogen niet verliezen hij heeft een inmense druk en last op zijn schouders van zijn fans en zijn haters.Hij moet presteren en dat dan niet lukt zo als hij dat wil dan word hij overmoedig.Mischien moet Badr eens met Lucia Rijker gaan praten en zich meer gaan focussen op zijn techniek en conditie en zijn innerlijke rust.Tenminste dat is mijn mening.

Badr ik hoop dat je snel weer gaat vechten en al je fans en je haters mooie wedstrijden laat zien.En laat je niet gek maken door alle reacties van de mensen in NL.

Ush

dirk5
01-06-2010, 19:43
nice....zoals iemand al eerder zei, als je genoeg van badr hebt moet je gewoon niet meer posten in badr topics....en al helemaal niet een badr topic starten :)
het lost zich idd vanzelf op.....of Dirk5 gaat topics bumpen hahahaha

hahahahaha

we kunnen in de treuren doorgaan maar ook ik heb er wel een beetje genoeg van (ja zelfs ik)

Het is gebeurd, vergeten doe ik het niet, maar ik mag zijn schorsing toch niet bepalen....

so, whats the use? (behalve natuurlijk een beetje lol met de Badr fans)

Petrosyan188
01-06-2010, 20:24
maar al bij al succes van badr wederom hij heeft er weer voor kunnen zorgen dat alle aandacht naar hem toe ging ;) want was het een 'gewone' KO ging alle aandacht waarschijnlijk naar saki...