PDA

View Full Version : Rampage vindt acteren ‘voor homo’s’



Mickey
01-06-2010, 22:16
A-Team-acteur vindt acteren ‘voor homo’s’
Uitgegeven: 1 juni 2010 20:05
Laatst gewijzigd: 1 juni 2010 20:17

AMSTERDAM – Een uitspraak van acteur Quinton Jackson, die in de nieuwe A-team-film de rol van BA Baracus op zich neemt, heeft voor veel beroering gezorgd in de Verenigde Staten.

Jackson, die doorgaans de kost verdient als professionele vechtersbaas in de Ultimate Fighting Championship (UFC), zei tegenover de Los Angeles Times dat acteren iets is voor homo’s. ‘’Je wordt er een softie van’’, aldus de opvolger van de legendarische Mr. T. ‘’Iedereen is bezig met je kapsel en als je het koud krijgt wordt er een jas over je schouders gehangen. Dat wil ik helemaal niet. Ik ben een bikkel.’’

Kort lontje
Jackson heeft een kort lontje, zo bleek tijdens de draaidagen van de film. Een medewerker van het draaiteam vond de gespierde acteur homofobe trekjes vertonen en liet dat hem meermalen weten.
Volgens Jackson, die in de ring van de UFC vecht onder zijn artiestennaam Rampage, werd hij flink geprovoceerd. ‘’Hij wilde gewoon dat ik hem zou slaan, zodat hij me aan kon klagen voor fysiek geweld.’’ De acteur verwijderde zijn uitdagende collega hardhandig van de filmset.

Zachtaardige kant
Ondanks de gevoellige uitspraken en het incident op de set, heeft Jackson in het verleden aangetoond ook over een zachtaardige kant te beschikken. In de talkshow van Jimmy Kimmel vertelde hij twee jaar geleden over zijn kinderen, die allemaal zijn bijnaam hebben meegekregen in hun namen.

Professionele knokpartijen
Vanwege het draaischema van The A-team kwam Jackson enkele maanden niet toe aan professionele knokpartijen. Afgelopen zaterdag stond hij in Las Vegas voor het eerst sinds maanden weer eens in de ring voor een duel met zijn uitdager, Rashad Evans. Die wedstrijd was vanwege Jacksons verplichtingen bij The A-team al een paar keer uitgesteld.

Jackson startte agressief maar verloor de wedstrijd uiteindelijk door een unanieme jurybeslissing. De gespierde Amerikaan is vanaf 10 juni te zien in de bioscoop als onderdeel van The A-team.

Bron: A-Team-acteur vindt acteren | nu.nl/film | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/film/2260232/a-team-acteur-vindt-acteren-voor-homos.html)

GerritTonijn
01-06-2010, 22:21
Eat Day Poo Poo

ZakKa!
01-06-2010, 23:54
Haha storm in een glas water