PDA

View Full Version : Prijsvraag Fight058



Wheelie
02-06-2010, 11:07
Fight058 is een openlucht vechtsport evenement in Leeuwarden en zal plaats vinden op zaterdag 26 juni.
De organisatie verloot 5 x 2 kaarten onder de leden van Mixfight.nl.
Wil jij in aanmerking komen voor deze gratis kaarten ? Laat dan in deze topic weten waarom jij deze kaarten graag wilt hebben.

Winnaars worden maandag 21 juni bekend gemaakt.




http://www.fight058.nl/wp-content/uploads/2010/05/Poster_A2_2-150x150.jpg (http://www.fight058.nl/wp-content/uploads/2010/05/Poster_A2_2.jpg)LEEUWARDEN – In de aanloop naar het grote Thaiboks openlucht evenement wat op 26 juni zal worden gehouden op het Oldehoofsterkerkhof te Leeuwarden organiseerden de initiatiefnemers van dit spektakel op 25 april een kleiner evenement om het publiek alvast op te warmen. Dit kleinere evenement werd in sporthal het Kalverdijkje te Leeuwarden gehouden. De organisatie kan terugblikken op een groot succes!




In een kleinere, maar gemoedelijke setting troffen veel lokale vechters elkaar. Maar ook van buiten de regio werden een aantal aantrekkelijk jonge talenten aangetrokken om het geheel te complimenteren. Onder ander het grootste vechtsportportaal van de Benelux, Mixfight.nl was aanwezig om een compleet verslag van de avond te maken en topfotograaf Bas Uterwijk maakte een indrukwekkende fotoserie, die goed de sfeer van de avond onderstreepte. Deze fotoreportage is na te lezen op www.mixfight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/../)


Voor 26 juni heeft de organisatie van Fight 058 zijn main line-up inmiddels bekend gemaakt! De absolute hoofdpartij die avond is het gevecht om de senioren Wereldtitel tot 86 kilogram van de W.F.C.A. tussen Jan Lomulder van de gelijknamige sportschool Muaythai Lomulder en Andre Mannaart uitkomend voor de Amsterdamse sportschool Mejiro Gym alwaar Mannaart de hoofdtrainer is. Afgezien van deze partij maakt de organisatie de overige vier A-klasse partijen bekend die samen het hoofdprogramma van de avond zullen vormen.


Een partij waar vooral in het noorden naar uit zal worden gekeken is die tussen Michal Duut (KB Groningen) en Raemon van Welborn in het zwaargewicht. Duut is een zeer talentvolle zwaargewicht die vorig jaar nog won van de Spanjaard Frank Munoz, die de Amsterdamse sportschool Vos vertegenwoordigde. Dit maal staat Duut in Leeuwarden tegenover Welborn, die uitkomt voor de andere topschool uit Amsterdam: Mejiro Gym. Welborn staat bekend als een zeer stugge vechter die de bekende Mejiro stijl meester is en recentelijk won van Christiano Delgado en onbeslist vocht tegen Brian Douwes (Top Team Beverwijk). In Leeuwarden zal Duut zijn kans krijgen om zich in de kijker te knokken tegen een gevestigde naam!


In de lagere gewichtklassen staan er nog een drietal A-klasse partijen gematched. De eerste is die in de klasse tot 63,5 kilogram tussen Brahim Kamal van FightClub Purmerend en Piet Doorjé. Vooral Doorjé staat te boek als een opkomend talent die sinds jaar en dag traint bij één van de toptrainers die Nederland rijk is, Lucien Carbin, die momenteel trainer is van de sportschool Continental-Fighting Factory Carbin.


In de klasse tot 70 kilogram, die bekend staat als het gewicht voor de K-1 MAX zijn het Marvin Sansaar (Sportcentrum IJsselmuiden) en Miloud el Geubli (Mejiro Gym) die elkaar zullen treffen. Sansaar is een vechter die de ervaring heeft en recentelijk van sportschool is gewisseld. Hetzelfde kan worden gezegd over zijn resultaten, die als wisselend kunnen worden samengevat. Desondanks is Sansaar een vechter die al geruime tijd in het metier meedraait. Tegenover hem staat één van dé talenten in de -70 kilogram klasse Miloud el Geubli. Afgezien van één onbeslist gevochten partij tegen “de student” Atik (FFC) in de Zilvermeeuwen is deze Amsterdammer nog ongeslagen en recentelijk moest de Duitster Emre Top al na één ronde opgeven in de Powerzone alwaar Slamm!! Events een gala had georganiseerd.


De laatste partij in het hoofdprogramma is die tussen Darryl Sichtman en Brahim Azoum in een A-klasse partij tot 76 kilogram, een categorie die vroeger bekend stond als de “koningsklasse”. Sichtman is een onverslagen toptalent uit Den Haag en pasgeleden heeft hij een contract getekend bij Team Slamm!!, een groep vechters die internationaal opereert en op vele podia in de meest verre oorden hebben gestaan. Sichtman maakte furore door in zijn tweede B-klasse partij de zeer ervaren Remco Hiksen van Angelo Gym in het Zonnehuis te Amsterdam in een zwaar slugfest op een medische interventie te verslaan. In zijn partij te Leeuwarden zal hij gematched staan tegenover Brahim Azoum van Kickboxing Arnhem onder leiding van één van de pioniers van het Nederlandse kickboksen, Fred Royers. Azoum heeft van zijn 11 gevochten B-klasse partijen er 10 van gewonnen en één onbeslist gedraaid. Als beginnend A-klasse vechter heeft hij meteen een aardige maatstap voor zichzelf opgezocht in de vorm van Sichtman.


Sportieve groeten,
Fight 058

Sadix
02-06-2010, 12:21
Ik wil deze Kaarten graag hebben omdat Miloud el Guebli een goede vriend van mij is maar ik heb hem nog nooit live zien vechten.
Ik zou heel graag een kaartje winnen om hem een keer live in actie te zien.

Ook ben ik nog nooit in friesland geweest :$

dus kan ik 2 vliegen in 1 klap slaan.

Osuuu

kickboxer1992
02-06-2010, 13:35
Ik zou graag in aanmerking willen komen voor gratis kaarten.
Ik was ook op de vorige editie aanwezig omdat ik moest vechten maar dat was toen niet doorgegaan jammer genoeg.
Het gala zag er goed verzorgd uit en het was erg gezellig omdat het erg druk was het was vet om een gala in het buitenlucht te zien.
Hopelijk kan ik er weer bij zijn.

Groetjes

Hejar
02-06-2010, 17:30
Ik zou graag in aanmerking komen voor deze kaarten omdat, ik niet op vakantie ga dit jaar. Nog nooit naar een kickboksgala ben geweest. Ik naar Itsshowtime wou gaan met mijn broer maar ik examens had. En omdat ik de hele vakantie ga werken, wil ik ook een beetje plezier.

thescorpion
02-06-2010, 19:31
De kaarten zou ik graag willen winnen, omdat ik de laatste tijd super veel aan het trainen ben geweest en heel veel heb moeten leren voor school, zodat ik niet naar gala's kon. En om het feit dat ik soms weleens word meegenomen door een vriendin en dat ik nu eens iets terug zou kunnen/willen doen!

Ush,

yahya_ch
02-06-2010, 22:35
Ik zou heel graag de kaarten winnen, omdat ik het heel leuk zou vinden om een keer in een openlucht gala bij te wonen aangezien ik dat nog nooit heb gedaan. Alhoewel ik in Amsterdam woon was ik al van plan in eind van juni naar leeuwaarden te reizen, en als ik dan nog kaartjes kan winnen van een superleuke gala en alleen maar top partijen is dat dan heel mooi meegenomen. Kan ik eindelijk iets leuks doen in leeuwaarden.:blush:

Fight058
02-06-2010, 23:51
Klinkt allemaal leuk haha maar voor de winnaar zijnw e toch opzoek naar iemand die iets meer creativiteit kan brengen in de redenen waarom we hem zouden moeten uitnodigen. ik wacht vol spanning

Crixus
03-06-2010, 02:38
IK MOET HIERHEEN!

Zelf ben ik een c klasse vechter. Ik heb meer dan 7 jaar in leeuwarden gewoond, ben er opegroeid dus. Maar door prive omstandigheden moest ik verhuizen. in die 7 jaar ben ik ook niet terug gegaan naar leeuwarden oftewel LWD zoals de jeugd het noemt! ik mis het heel erg moet ik zeggen.

ik had nooit de tijd en g*ld om te reizen naar leeuwarden om mijn vrienden weer te zien, maar nu ik eindelijk 17 ben en een baantje heb genomen wel! ik was dus ook van plan om hier binnenkort heen te gaan!

en om dan ook nog eens een mooi stukje kickboksen te zien is helemaal mooi meegenomen, en ik bedoel? Andre manaart gaat de ring in.. daar moet ik gewoon bij zijn en het is ook nog eens een openlucht gala, altijd al een keer willen mee maken dit.

ik hoop de kaartjes te winnen, dat zou echt geweldig zijnn!

USHH

yahya_ch
03-06-2010, 17:10
Klinkt allemaal leuk haha maar voor de winnaar zijnw e toch opzoek naar iemand die iets meer creativiteit kan brengen in de redenen waarom we hem zouden moeten uitnodigen. ik wacht vol spanning

Wat moet ik nog meer zeggen. Als ik die kaartjes zou winnen zou ik zeker 3 dagen van te voren niet slapen wegens spanning. Want zulke dingen maak je nauwelijks mee. Ik heb heel veel positieve dingen daarover gehoord dus mij zou u zeker blij maken als u mij die kaartjes zou geven!

Simon-chellie
03-06-2010, 19:11
Ik zou heel graag deze kaarten willen winnen omdat ik op 19 juni jarig ben haha. Natuurlijk kan ik dat met dit berichtje niet bewijzen.. Als jullie het wel een goeie 'reden' vinden kan ik het altijd aantonen natuurlijk ! Zal super zijn :D

Tevens ben ik zelf ook opgegeven voor dit gala? Dus zou nog mooier zijn natuurlijk als ik ze win !;)

Wheelie
08-06-2010, 23:15
TTT

catalaan84
08-06-2010, 23:45
ik zou graag hierbij willen zijn omdat ik nog nooit op een open luchtgala ben geweest en dit zou ik nog mooi kunnen meepakken dan omdat ik in spanje ga wonen voor een half jaar dus zou fantastisch zijn:D
veel succes iedereen!!!!

jerome-lebanner
09-06-2010, 01:59
Ik wil 2 kaarten winnen omdat ik dat verdien! (ik organiseer) want ik heb een touringcar gehuurd! we gaan met een hele groep speciaal voor Brahim Azoum om hem in actie te zien! En natuurlijk de rest van de spannende partijen en als klap op de vuurpijl natuurlijk de partij lomulder vs manaart! Wie in nederland wil die partij nou niet zien!!

Wheelie
20-06-2010, 14:33
TTT

Irishrover
20-06-2010, 14:38
Omdat ik de vorige keer ben belazerd door een neppe Ron Nygvist & die vertelde mij dat ik kaarten had gewonnen voor de Arena haha.

Tov
20-06-2010, 23:21
Kan ik ook een keer rustig kijken ipv foto's maken. ;) Ben heel benieuwd, zeker na het lezen van het interview met Jan Lomulder.

redjuh
20-06-2010, 23:45
ik wil ze graag hebben want dan kan ik ze doorverkopen en het gat in mijn begroting vullen

Sadix
21-06-2010, 12:46
Omdat ik de vorige keer ben belazerd door een neppe Ron Nygvist & die vertelde mij dat ik kaarten had gewonnen voor de Arena haha.


hahaha je lult, heb je die tickets niet gehad toen?

Justinian
21-06-2010, 13:02
hahaha je lult, heb je die tickets niet gehad toen?
Iemand vond het nodig om een fake-account aan te maken en hiermee 'prijswinnaars bekend te maken'. Onder het echte account zijn de echte winnaars bekend gemaakt en deze mensen hebben de kaarten ook netjes ontvangen.

Irishrover
21-06-2010, 14:46
hahaha je lult, heb je die tickets niet gehad toen?

Hahaha, Justinian heeft het antwoord al gegeven.
Gelukkig had ik zelf nog kaartjes, zo erg was het niet.

Ik kon er om lachen omdat het best een leuke streek was.

Sadix
21-06-2010, 18:58
hahaha idd een rotstreek, maar wel grappig.

justinian, je kan via ip trace achter halen van wie die dubbel account was toch? gedaan? wie was de mol?

Wheelie
21-06-2010, 19:30
De prijswinnaars zijn:

Irishrover (geen grap ;) )
Sadix
Crixus
TOV
jerome-lebanner

Jullie hebben ieder 2 kaarten gewonnen voor dit unieke evenement.
Willen jullie mij jullie adresgegevens PM'n zodat ik de kaarten kan versturen ?

Sadix
21-06-2010, 20:18
IK heb nog nooit eerder wat gewonnen!!!!! :D

Hendy
21-06-2010, 20:34
Gefeliciteerd mannen!!

Irishrover
21-06-2010, 20:37
Hahahaha thanks!

Sadix, heb ook nog nooit gewonnen.

Ik vind dit wel erg leuk Mixfight.

Bedankt!

Ik post nu via me telefoon, ik PM vanavond me adres gegevens naar je Wheelie.

Crixus
21-06-2010, 21:15
De prijswinnaars zijn:

Irishrover (geen grap ;) )
Sadix
Crixus
TOV
jerome-lebanner

Jullie hebben ieder 2 kaarten gewonnen voor dit unieke evenement.
Willen jullie mij jullie adresgegevens PM'n zodat ik de kaarten kan versturen ?



YESS tnxx,
maar eventjes voor de mindere computerbegaafde mensen onder ons?
Wat is PM'n ???

Richelieu
21-06-2010, 22:06
YESS tnxx,
maar eventjes voor de mindere computerbegaafde mensen onder ons?
Wat is PM'n ???

Private Message naar Wheelie sturen ;) Op de naam kikken (Wheelie) en daarna Private Message.

jerome-lebanner
23-06-2010, 04:22
De prijswinnaars zijn:

Irishrover (geen grap ;) )
Sadix
Crixus
TOV
jerome-lebanner

Jullie hebben ieder 2 kaarten gewonnen voor dit unieke evenement.
Willen jullie mij jullie adresgegevens PM'n zodat ik de kaarten kan versturen ?




thanks!! heb echt zin in zaterdag................... ik ga je proberen te pm'n heb het namelijk nog nooit gedaan haha

yahya_ch
23-06-2010, 16:22
De prijswinnaars zijn:

Irishrover (geen grap ;) )
Sadix
Crixus
TOV
jerome-lebanner

Jullie hebben ieder 2 kaarten gewonnen voor dit unieke evenement.
Willen jullie mij jullie adresgegevens PM'n zodat ik de kaarten kan versturen ?

Jammer dan maar naar fighting talents new west kijken ;)

Fight058
24-06-2010, 00:26
Alle prijswinnaars hierbij gefeliciteerd. Het gaat een heerlijk warm feestje worden.

Irishrover
24-06-2010, 01:21
Alle prijswinnaars hierbij gefeliciteerd. Het gaat een heerlijk warm feestje worden.


Thanks, ik kijk er al naar uit !

jerome-lebanner
24-06-2010, 01:36
Alle prijswinnaars hierbij gefeliciteerd. Het gaat een heerlijk warm feestje worden.


Dat sowieso Als je een touringcar ziet dan weet je dat ie rechtstreeks vanuit Arnhem komt Brahim Azoum0 moet onze avond goed maken........

ff wat anders die kaarten die ik gewonnen heb krijg ik die thuis opgestuurd of via mail en uitprinten of zo iets?

Richelieu
24-06-2010, 11:46
Dat sowieso Als je een touringcar ziet dan weet je dat ie rechtstreeks vanuit Arnhem komt Brahim Azoum0 moet onze avond goed maken........

ff wat anders die kaarten die ik gewonnen heb krijg ik die thuis opgestuurd of via mail en uitprinten of zo iets?

De partij tussen Brahim en Darrly is zeker een langverwacht gevecht!

Sadix
24-06-2010, 19:17
Ik heb de kaartjes zo net binnen gekregen!! hartstikke bedankt heren!

Richelieu
24-06-2010, 22:58
Ik heb de kaartjes zo net binnen gekregen!! hartstikke bedankt heren!

Veel kijkplezier aanstaande zaterdag!

jerome-lebanner
25-06-2010, 00:53
ik heb de kaartjes ook binnen in iedergeval thanks......

Wheelie
25-06-2010, 11:28
Veel plezier jongens

Tov
25-06-2010, 19:09
Ze zijn net binnen! Thanx!!

Simone
26-06-2010, 21:05
Zijn er mensen aanwezig bij dit gala? Evt. uitslagen al? Kon er jammergenoeg niet bij zijn!