PDA

View Full Version : Kim Couture arrested for domestic violence in Las Vegas



Slome
02-06-2010, 18:27
Kim Couture arrested for domestic violence in Las Vegas

http://mmaggregate.files.wordpress.com/2010/06/16.jpg?w=200&h=289[/URL]

Kim Couture, female mixed martial artist and former wife to UFC Hall of Famer Randy Couture, was recently arrested and charged with domestic violence charges in Las Vegas.

FiveOuncesofPain.com recently received word on the situation from sources close to Couture and [URL="http://www.mmanewsleak.com/rumor-mill/kim-couture-arrested/"]MMAnewsleak (http://fiveouncesofpain.com/2010/06/01/kim-couture-arrested-for-domestic-violence-in-las-vegas/) was the first to report on the incident.
Sources have indicated that the police were alerted to a disturbance occuring at the home Kim Couture and her personal assistant share to find Couture choking the assistant. Sources have further indicated that Couture’s personal assistant displayed visble signs of abuse upon their arrival at the residence.
Couture had been booked into the Clark County Detention Center under domestic violence charges over the weekend for her part in the reported incident.
Couture has since posted bail and been released from the Las Vegas area detention center.

wrestler_nl
02-06-2010, 19:42
:( Domestic violence olalala

ICON
02-06-2010, 19:45
die mag me best wel in een triangle leggen

Kemal
02-06-2010, 21:07
die mag me best wel in een triangle leggen

Nou idd ja, lekker hoor

dirk5
02-06-2010, 21:15
Het zal allemaal wel mee vallen, het blijft Amerika :)

Ik blijf het toch raar vinden, zo graag willen scheiden van manlief maar toch de naam blijven houden......

dirk5
02-06-2010, 21:18
Marco van Calmaro Gym heeft haar voor haar partij in de states trouwens ook nog stand up proberen te trainen. Hij zei dat het zo'n drama was dat er niet veel van terecht is gekomen.

Pahlavan
02-06-2010, 22:06
Het zal allemaal wel mee vallen, het blijft Amerika :)

Ik blijf het toch raar vinden, zo graag willen scheiden van manlief maar toch de naam blijven houden......

volgens mij was randy juist degene die wou scheiden maar weet het niet zeker... anyway, als ze niet getrouwd was geweest met randy dan wist niemand nu wie ze is

Harrie Nak
03-06-2010, 00:06
die mag me best wel in een triangle leggenZeker weten? :)

http://www.mma-underground.com/articles/images/kim_couture_large1.jpg

calmarogym
03-06-2010, 02:14
Marco van Calmaro Gym heeft haar voor haar partij in de states trouwens ook nog stand up proberen te trainen. Hij zei dat het zo'n drama was dat er niet veel van terecht is gekomen.

Klopt Dirk,

Ik heb haar voor haar prof debut in 2008, tweemaal op de pads gehad en het was een drama. Ik bleef haar vertellen dat ze haar handen omhoog moest houden en telkens kwam ze met een ander smoesje. Maar, ik hoefde me geen zorgen te maken, want op de wedstrijddag zou ze het zeker doen....

Nou... zoals iedereen wel weet brak ze bij de eerste stoot die ze kreeg haar kaak in tweeen!!
Ik moet er wel bij zeggen dat het wel een harde/taaie tante is. Ze heeft die partij uitgevochten ondanks die gebroken kaak!

O ja, ik was op een gegeven moment met haar aan het trainen en Randy stond naast de ring en gaf haar af en toe aanwijzingen. Nou dat heeft hij geweten!! Waar bemoeide hij zich toch mee. Hij moest zijn mond dicht houden.. Ik stond met open mond te kijken hoe Randy afgebluft werd door Kim.. Wat denk je wel niet.. Captain America die aanwijzingen geeft, die volg je toch niet op!!! Wie denk die UFC Hall of famer wel niet dat hij is!...

Maar al bij al is ze tegen mij altijd heel aardig, dus geen enkel kwaad woord over Kim.

Marco
Team Calmaro

dirk5
03-06-2010, 09:17
Klopt Dirk,

Ik heb haar voor haar prof debut in 2008, tweemaal op de pads gehad en het was een drama. Ik bleef haar vertellen dat ze haar handen omhoog moest houden en telkens kwam ze met een ander smoesje. Maar, ik hoefde me geen zorgen te maken, want op de wedstrijddag zou ze het zeker doen....

Nou... zoals iedereen wel weet brak ze bij de eerste stoot die ze kreeg haar kaak in tweeen!!
Ik moet er wel bij zeggen dat het wel een harde/taaie tante is. Ze heeft die partij uitgevochten ondanks die gebroken kaak!

O ja, ik was op een gegeven moment met haar aan het trainen en Randy stond naast de ring en gaf haar af en toe aanwijzingen. Nou dat heeft hij geweten!! Waar bemoeide hij zich toch mee. Hij moest zijn mond dicht houden.. Ik stond met open mond te kijken hoe Randy afgebluft werd door Kim.. Wat denk je wel niet.. Captain America die aanwijzingen geeft, die volg je toch niet op!!! Wie denk die UFC Hall of famer wel niet dat hij is!...

Maar al bij al is ze tegen mij altijd heel aardig, dus geen enkel kwaad woord over Kim.

Marco
Team Calmaro

hehe, altijd cool om dit soort verhalen te horen. thanks Marco :)

ps. hoe is het trouwens met Amir, beetje heel uit zijn partij met stun gun gekomen?

Marco
03-06-2010, 10:38
kortom het is gewoon een hysterisch kutwijf

calmarogym
03-06-2010, 17:21
hehe, altijd cool om dit soort verhalen te horen. thanks Marco :)

ps. hoe is het trouwens met Amir, beetje heel uit zijn partij met stun gun gekomen?


Ja, Amir heeft, op een duim uit de kom na, geen ernstige blessures opgelopen.
Al in de eerste ronde schoot de duim uit de kom, die hij vervolgens zelf heeft teruggezet.

Marco
Team Calmaro

dirk5
03-06-2010, 17:25
Ja, Amir heeft, op een duim uit de kom na, geen ernstige blessures opgelopen.
Al in de eerste ronde schoot de duim uit de kom, die hij vervolgens zelf heeft teruggezet.

Marco
Team Calmaro

Gelukkig, jammer dat ie niet heeft kunnen winnen, maar weer op naar de volgende partij!
het blijft een warrior, zelf even de duim terug in de kom duwen :)

TOON
03-06-2010, 19:40
kortom het is gewoon een hysterisch kutwijf

stond idd tussen iedere regel in ja hahahahaa

wrestler_nl
03-06-2010, 20:00
Klopt Dirk,

Ik heb haar voor haar prof debut in 2008, tweemaal op de pads gehad en het was een drama. Ik bleef haar vertellen dat ze haar handen omhoog moest houden en telkens kwam ze met een ander smoesje. Maar, ik hoefde me geen zorgen te maken, want op de wedstrijddag zou ze het zeker doen....

Nou... zoals iedereen wel weet brak ze bij de eerste stoot die ze kreeg haar kaak in tweeen!!
Ik moet er wel bij zeggen dat het wel een harde/taaie tante is. Ze heeft die partij uitgevochten ondanks die gebroken kaak!

O ja, ik was op een gegeven moment met haar aan het trainen en Randy stond naast de ring en gaf haar af en toe aanwijzingen. Nou dat heeft hij geweten!! Waar bemoeide hij zich toch mee. Hij moest zijn mond dicht houden.. Ik stond met open mond te kijken hoe Randy afgebluft werd door Kim.. Wat denk je wel niet.. Captain America die aanwijzingen geeft, die volg je toch niet op!!! Wie denk die UFC Hall of famer wel niet dat hij is!...

Maar al bij al is ze tegen mij altijd heel aardig, dus geen enkel kwaad woord over Kim.

Marco
Team Calmaro

hahahaha thanks 4 sharing