PDA

View Full Version : Hari expects to fight in Final 16, says Mike



marcelt
03-06-2010, 02:21
Badr Hari Expects to Fight in K-1 World Grand Prix, says Mike Passenier; Bonjasky Wants to be K-1 Champ Again
Rumors and speculation as to what will become of Badr Hari after this weekend's It's Showtime event have been swirling around, mostly due to Badr Hari's statement that was released after the event. The statement claimed that he would take some time off from fighting to re-evaluate himself and why he fights, try to get his head in order, etc. This led many to believe that Badr Hari would withdraw from the K-1 World Grand Prix, with the Final 16 coming in September. Apparently this is not at all the case.
According to Jens Habermann of K-1sport.de, he spoke with Badr Hari's coach and manager, Mike Passenier after the event and the few month layoff was always planned for Badr Hari. Seeing as though Badr Hari does not have to qualify for the K-1 World Grand Prix anymore, the chances of him fighting over the summer were very slim, anyway. Passenier said that the plan was for Badr Hari to take a break after the Amsterdam ArenA show to rest up for the K-1 World Grand Prix Final 16 in September. So, either due to poor translation or deception, Badr hari is not taking a self-imposed sabbatical to collect his thoughts as much as he will do as he did last year; fight in the ArenA in May, then in K-1's Final 16 in September.
So it looks like, much like last summer, Badr Hari will spend his summer in Morrocco.
It should also be noted that Habermann spoke with Remy Bonjasky, who expressed that he of course wanted to become K-1 World Grand Prix champion again, and is looking to actually fight soon. I guess it is still a very big 'wait and see' situation with Bonjasky.
Who knows, maybe we will get to see Badr Hari and Remy Bonjasky tangle one last time.

source: HeadKickLegend (by Dave Walsh)

gie-es-pie
03-06-2010, 09:50
I hope so! :D

Hejar
03-06-2010, 10:36
Jammer, van mij mocht die weg blijven

carlsson
03-06-2010, 10:54
money talks !!!!!!!!

el bastardo
03-06-2010, 11:08
Lijkt me geen verrassing... Hoop alleen dat Remy zijn laatste pot niet tegen Badr is. Hij verdiend een waardig afscheid.

ReZp
03-06-2010, 11:09
Mja een grote ongeloofwaardige aanfluiting.
1 pauze die hij sowieso wel zou nemen.
+ geen boete/schorsing.

Harrie Nak
03-06-2010, 11:16
So it looks like, much like last summer, Badr Hari will spend his summer in Morrocco.Misschien kan ie meteen lekker blijven. Die hele "zelfschorsing" sloeg dus helemaal nergens op, aangezien zijn sabbatical allang gepland was.

Lennie
03-06-2010, 11:35
Heeft It's Showtime trouwens nog sancties opgelegd?

dirk5
03-06-2010, 11:36
zo, hij zal er dus weer veel van leren...

wachten op nummer 3?

bryan
03-06-2010, 12:09
Zo dat zal hem leren !.. echt die gast kan ook alles maken en iedereen slikt het meer omdat hij geld in het laatje brengt... schade voor K-1 en showtime

Sendur
03-06-2010, 13:16
zo, hij zal er dus weer veel van leren...

wachten op nummer 3?

en 4 en 5.

Nightwalker
03-06-2010, 13:19
Geweldig nieuws !!... Nou Badr, op naar de Grand Prix Titel... :):)

bananenplukster
03-06-2010, 13:30
Ik Zou zeggen K1 geef hesdy gerges een wildcard voor de laatste 16 en match hem tegen badr, dan mogen die 2 uitvechten wie tot de laatste 8 door dringt. Ik gun het hesdy gerges van harte om deel te nemen bij de laatste 16 alleen zijn er meer gegadigde die in aanmerking komen voor een wildcard denk aan saki bijvoorbeeld. Maar wat zou het geweldig zijn als ze hesdy oproepen om tegen badr te vechten bij de laatste 16.

tonebizz
03-06-2010, 13:35
sjonge jonge...lijkt alsof het allemaal gepland is, zal badr dan toch zijn geld op hesdy hebben gezet en daarmee goed geld hebben gepakt?? ..hij kan maken wat hij wilt, geen straf, rust was al afgesproken, gewoon vechten in de K1. simon rutz (manager) die heel lax reageert op tv en geen straf geeft... c'mon SON!!

Irishrover
03-06-2010, 13:42
sjonge jonge...lijkt alsof het allemaal gepland is, zal badr dan toch zijn geld op hesdy hebben gezet en daarmee goed geld hebben gepakt?? ..hij kan maken wat hij wilt, geen straf, rust was al afgesproken, gewoon vechten in de K1. simon rutz (manager) die heel lax reageert op tv en geen straf geeft... c'mon SON!!

Nee, dat is het niet.

Badr ging er vol tegenaan in de 1e ronde, als het om iets dergelijk ging had hij het op rustige losse stoten & trappen gehouden.

VR
03-06-2010, 13:46
Wat is de betrouwbaarheid uberhaupt van dit stuk?

In hetzelfde stuk staat dat Remy heeft aangegeven dat hij snel te ring weer in wilt, terwijl hij juist heeft aangegeven dat zijn contract voorbij is en misschien wel nooit meer zal vechten vanwege een blessure aan zijn oog.

bryan
03-06-2010, 13:53
ik zou volgende keer gewoon een honkbalknuppel in de ring meenemen... maakt niet uit ouwe.. zolang je geld binnen trekt zit je geramd..

Justinian
03-06-2010, 13:54
Wat is de betrouwbaarheid uberhaupt van dit stuk?
Hele goede vraag!

Darkness
03-06-2010, 14:13
Badr tegen remy zal wel leuk zijn!
Als remy nog gaat vechten natuurlijk.

Hesdy tegen saki lijkt me ook wel wat.

Irishrover
03-06-2010, 14:16
Betrouwbaarheid: HeadKickLegend (by Dave Walsh)

Ik zie dat hij ook o.a ook MMA nieuws post.

Wie het precies is, dont know.

Illest
03-06-2010, 14:26
zou leuk zijn om een prijsvraag van te maken...

1. 'Wanneer gaat Hari weer de fout in??':

A. volgend jaar

B.2012

C. later


2. 'Zal dit in de ring of prive zijn':

A. ring

B. prive



lijkt me wel lachen eigenlijk....we weten toch allemaal dat het weer zal gebeuren:lol:

Irishrover
03-06-2010, 14:43
zou leuk zijn om een prijsvraag van te maken...

1. 'Wanneer gaat Hari weer de fout in??':

A. volgend jaar

B.2012

C. later


2. 'Zal dit in de ring of prive zijn':

A. ring

B. prive



lijkt me wel lachen eigenlijk....we weten toch allemaal dat het weer zal gebeuren:lol:

Juist, En dan kun je een meet & greet winnen met hem, en dan doen we het zo dat jij de winnaar wordt.
Want jij weet immers alle antwoorden.

& dan kun je op je gemak vertellen waarom je het goed had haha.

Pracht scenario.

ArjanV
03-06-2010, 14:52
Geweldig nieuws !!... Nou Badr, op naar de Grand Prix Titel... :):)

Alweer?

Illest
03-06-2010, 15:07
Juist, En dan kun je een meet & greet winnen met hem, en dan doen we het zo dat jij de winnaar wordt.
Want jij weet immers alle antwoorden.

& dan kun je op je gemak vertellen waarom je het goed had haha.

Pracht scenario.

Irish fruitcake,

Wat zou er dan gebeuren volgens jou? Wat zou jouw held doen?

vertel het maar.....je bent immers zo trots op hem


ps:

op andere sites bedreigen Badr fans je ook als je kritiek op hun held hebt

'zeg het in z'n gezicht dan!'

.....hoe erg kun je falen....geezzz *slap to forhead*

Irishrover
03-06-2010, 15:18
Irish fruitcake,

Wat zou er dan gebeuren volgens jou? Wat zou jouw held doen?

vertel het maar.....je bent immers zo trots op hem


ps:

op andere sites bedreigen Badr fans je ook als je kritiek op hun held hebt.....hoe erg kun je falen....geezzz *slap to forhead*

Haha, ben je nu ineens beledigd straatjoch ?

Je bent toch van de straat of niet ? Dit hoort jou niets te doen.

Je bent immers 'The Illest'

Heerlijk hoe makkelijk je hapt, als een muis die het kaasje niet kon weerstaan haha.

& dan een slappe hap opmerking over bedreigingen.

The Illest op zoek naar een slachtoffer rol haha

Illest
03-06-2010, 15:26
Haha, ben je nu ineens beledigd straatjoch ?

Je bent toch van de straat of niet ? Dit hoort jou niets te doen.

Je bent immers 'The Illest'

Heerlijk hoe makkelijk je hapt, als een muis die het kaasje niet kon weerstaan haha.

& dan een slappe hap opmerking over bedreigingen.

The Illest op zoek naar een slachtoffer rol haha

Irish fag,

je faalt zwaar gozer....die post over prijsvraag wat als grap bedoeld......dus wie hapt er nou..
jij onleent je levensgeluk aan Badr's prestaties, je verdedigt hem alsof je z'n advocaat bent...take a chill pill dude...

ik ben 'The Illest'....dat klopt.....die bijnaam heb ik in de gevangenis gekregen.....niemand fokte met me.....ben er niet trots op, maar ja

Sadix
03-06-2010, 15:28
Irishrover, we kunnen badr vragen of je zn Advocaat kan worden?

Hij zal sowieso geen zaak verliezen met jou aan zijn zij :D

Irishrover
03-06-2010, 15:51
Irish fag,

je faalt zwaar gozer....die post over prijsvraag wat als grap bedoeld......dus wie hapt er nou..
jij onleent je levensgeluk aan Badr's prestaties, je verdedigt hem alsof je z'n advocaat bent...take a chill pill dude...

ik ben 'The Illest'....dat klopt.....die bijnaam heb ik in de gevangenis gekregen.....niemand fokte met me.....ben er niet trots op, maar ja

Tuurlijk weet ik dat het een grap is tasjesdief, wilde jou namelijk laten happen, zoals je de verleiding niet kont weerstaan om een tasje te stelen.

Haha, eerlijk. Krijg een gevoel van verplaatsvervangbare schaamte wanneer ik deze zin weer terug lees:

ik ben 'The Illest....dat klopt.....die bijnaam heb ik in de gevangenis gekregen....niemand fokte met me....ben er niet trost op, maar ja

Te triest haha.

Irishrover
03-06-2010, 15:53
Irishrover, we kunnen badr vragen of je zn Advocaat kan worden?

Hij zal sowieso geen zaak verliezen met jou aan zijn zij :D

Haha, nee joh, te weinig tijd voor, maar als ik het wordt, zal ik meteen ' The Illest' kruimeldief/internetheld gaan verdedigen.
Zodat hij niet meer de bak in hoeft haha.

Illest
03-06-2010, 15:54
Tuurlijk weet ik dat het een grap is tasjesdief, wilde jou namelijk laten happen, zoals je de verleiding niet kont weerstaan om een tasje te stelen.

Haha, eerlijk. Krijg een gevoel van verplaatsvervangbare schaamte wanneer ik deze zin weer terug lees:

ik ben 'The Illest....dat klopt.....die bijnaam heb ik in de gevangenis gekregen....niemand fokte met me....ben er niet trost op, maar ja

Te triest haha.


hahahah kijk hem eens happen die loser

Tykill
03-06-2010, 15:59
badr past goed bij het Marokkaanse straat tuig... leren van hun fouten doen ze niet.

blackadder
03-06-2010, 16:02
zo, hij zal er dus weer veel van leren...

wachten op nummer 3?
Daar kun je inderdaad op wachten. Zal wel eerst weer een tijdje duren en in de tussentijd roept iedereen weer: 'Ooooohh. Hij is zoooooo volwassen geworden. Hij heeft er echt van geleerd.' *zwijmel zwijmel* En dan ineens... een gevecht gaat weer niet volgens plan...
Of...een toekomstige tegenstander besluit Badr voor te zijn en past een Badr toe. Vraag me af wat daar dan de sancties voor zouden zijn. Denk niet dat Rutz dan zo coulant zou zijn en deze vechter met een paar weken 'zelfschorsing'
ervan af laat komen.