PDA

View Full Version : Gokhan Saki daagt badr hari uit



Bumaye
03-06-2010, 21:15
BACK ON FORM: Gokhan Saki (pictured above) looked sensational in his win over Melvin Manhoef.

GOKHAN SAKI believes he is the fastest heavyweight kickboxer in the world - and is hoping his six-year pursuit of a rematch with Badr Hari will finally bear fruit after knocking out the Moroccan’s team-mate Melvin Manhoef in sensational style.

Saki may have to wait a while longer for the contest he craves, as hot-headed Hari has announced he is taking an indefinite break from fighting to “set some things straight” following his disqualification defeat for kicking Hesdy Gerges in the face while he was down.

Saki remains hopeful that a return with the fallen former It’s Showtime heavyweight champion will happen sooner rather than later however, and is more confident than ever he can avenge his rib injury retirement defeat from their 2004 encounter when it does.

Razor-sharp and with knockout power in both hands and feet, Saki first told Fightnewz.net he wanted to get to grips with Hari again two years ago after stopping Paul Slowinski.

And after producing the performance of the night to demolish Manhoef in two rounds before Hari had his meltdown at the annual It’s Showtime event in Amsterdam, a return looks one of the most appetising matches that could be made at the moment.

Saki says he has both the speed and temperament to topple Hari, who seemed to tire after unsuccessfully trying to take out resilient Gerges with heavy punch combinations.

"I’m the fastest heavyweight in the world - 100% - and I want to fight Badr Hari," he said.

"It’s time to fight him - I want my rematch.

"He is the best and he is popular but I know I can beat him and I want to take his place.

"That’s why I want to fight him and I’m confident I can beat him because I train hard and I’m a tactical fighter.

"He fights like Melvin Manhoef. He goes 20 seconds on full power and after that if you make good pressing you are going to win the fight for sure.

"It's about tactics - not just fighting. Like when I fought Manhoef - it's about controlling your emotions."

Saki is of the opinion that Hari - who was also disqualified in the 2008 K-1 World Grand Prix Final for stomping on the head of a downed Remy Bonjasky - committed his latest foul against Gerges because he was frustrated and beginning to gas out.

The technical Turkish-Dutchman said: "It's not nice what he did. I think Badr was going to win but he was tired, so that’s why he made that action.

"I'm a fighter too, I know these things. It’s not good what he did."

Saki has always been renowned for his fast reflexes but looked even quicker than usual in his devastating three knockdown victory against slugger Manhoef, his fourth in a row since rebounding from an injury-affected 2009 which included three consecutive K-1 losses.

The 26-year-old nicknamed 'The Rebel' added: "I train with light guys and heavyweights - I train a lot of time for explosion and that’s why I’m so fast.

"A lot of people thought he was going to knock me out, but I know I’m faster than him.

"I felt good on the day. I trained good and I wasn’t nervous."

Robkitetop03
03-06-2010, 21:22
Zijn overwinning op Manhoef vond ik erg indrukwekkend en denk zelf dat hij van Badr zou kunnen winnen als hij inderdaad tactisch vecht. Wordt dan in ieder geval een knal partij!

Wiseguy
03-06-2010, 21:23
Dat gaat hij niet redden maar is wel een partij die ik zou willen zien.

shitt
03-06-2010, 21:24
nou ik denk dat Saki zwaar neer gaat tegen Badr

ReZp
03-06-2010, 21:31
Saki op K.O tijdens slagenwisseling met een snelle hoek

Bumaye
03-06-2010, 21:37
Jammer dat Saki zijn lengte niet mee heeft.

TOON
03-06-2010, 21:42
als saki z'n dekking op orde houdt die eerste ronde heeft ie een kans....maar m'n geld zou ik op badr zetten....

Kemal
03-06-2010, 21:43
Ik zie wel winst voor Saki!

Petrosyan188
03-06-2010, 21:58
saki wint dit wel, 2e ronde DQ!!

is het ook weer gezegd en kunnen we het weer laten gaan,

nou lengteverschil zou als deze partij komt grote rol spelen maar zowiezo vind ik badr veel beter in slagenwisselingen en weet eigenlijk niet hoe saki zou winnen op trappen, ik heb badr nooit gezien dat die moeite had met low-kicks oid,

Naj85
03-06-2010, 22:28
Nou Badr is ook behoorlijk snel voor een heavyweight. de snelheid waarmee hij zijn stoten achter elkaar plaatst zie ik niet veel k1 vechters nadoen. dit zou een mooi partij worden, maar ik denk dat Badr het uiteindelijk wel zou winnen (als hij zich in kan houden en geen gekke dingen gaat doen)

blackadder
03-06-2010, 22:36
als saki z'n dekking op orde houdt die eerste ronde heeft ie een kans....maar m'n geld zou ik op badr zetten....
Als ie z'n dekking stijf dicht houdt en de eerste ronde door komt is de kans dat hij ook gebadred wordt ook groot. Dus dan dan gaat ie nog steeds neer. En wint als nog.

GerritTonijn
03-06-2010, 22:40
saki op DQ RNC

carlsson
03-06-2010, 22:43
Als Badr zijn hele stijl omgooit en niet meer alleen maar een snelle knock out wil maken dan maakt saki geen schijn van kans tegen badr.Mike Passenier is ook niet gek die ziet ook wel wat er verkeerd gaat dus let op mijn woorden we gaan een hele andere Badr zien.Een Badr die snel,explosief,slim en met een bere conditie.Badr is altijd sterk terug gekomen.Badr heeft zich in mijn ogen gewoon niet goed voor bereid.Kijk naar de trip naar turkije en als ik het goed heb zat hij een week voor het gevecht tegen Hesdy in Marokko hij zat toen nog in een marokkaanse show.Dus Badr ga je goed voorbereiden en laat ons de echte badr zien.

Ush

Sendur
03-06-2010, 23:03
saki op DQ RNC

hehe

Ik denk dat iedereen een kans maakt tegen Badr, al is de kans dat je wint wel erg klein.
Ook voor Saki.

GerritTonijn
03-06-2010, 23:06
met rampage en bisping in de UK

Nightwalker
03-06-2010, 23:18
Als Badr zijn hele stijl omgooit en niet meer alleen maar een snelle knock out wil maken dan maakt saki geen schijn van kans tegen badr.Mike Passenier is ook niet gek die ziet ook wel wat er verkeerd gaat dus let op mijn woorden we gaan een hele andere Badr zien.Een Badr die snel,explosief,slim en met een bere conditie.Badr is altijd sterk terug gekomen.Badr heeft zich in mijn ogen gewoon niet goed voor bereid.Kijk naar de trip naar turkije en als ik het goed heb zat hij een week voor het gevecht tegen Hesdy in Marokko hij zat toen nog in een marokkaanse show.Dus Badr ga je goed voorbereiden en laat ons de echte badr zien.


Ush


X 2 !!!! Je houd al mijn woorden uit mijn vingers.. Dat wilde ik namelijk ook net gaan typen.. Klasse !! Badr Hari heeft kort voor de wedstrijd zoveel bezoekjes genomen in diverse landen en show s... En dat heeft hem uiteindelijk zijn nek gekost . ( Ik hoop dat wedstrijd plaats zal vinden.. Gokhan en Errol staan bij mij op de zwarte lijst.. .Ik hoop dat Badr verwoestend uithaal naar zulke soort vechters... Gokhan ruikt dat Badr niet echt lekker in zijn vel zit, en dan slaat hij pas toe)

Maar voorheen, verstopte hij net een angsthaas in zijn hol.. Maar je daag hem uit... Bring it onn.. Ik hoop dat ik je in mijn Broodje Dunner Kebab tref..

knift
03-06-2010, 23:31
[QUOTE=Nightwalker;927112]X 2 !!!! Je houd al mijn woorden uit mijn vingers.. Dat wilde ik namelijk ook net gaan typen.. Klasse !! Badr Hari heeft kort voor de wedstrijd zoveel bezoekjes genomen in diverse landen en show s... En dat heeft hem uiteindelijk zijn nek gekost .


Sorry hoor maar als je dat serieus denkt dan ben je wel heel naief Badr heeft zich flink verkeken op Hesdy want anders had ie wel harder getraint in ik denk dat Saki wel kans maakt hij is lekker bezig de laatste tijd

Nightwalker
03-06-2010, 23:40
[QUOTE=Nightwalker;927112]X 2 !!!! Je houd al mijn woorden uit mijn vingers.. Dat wilde ik namelijk ook net gaan typen.. Klasse !! Badr Hari heeft kort voor de wedstrijd zoveel bezoekjes genomen in diverse landen en show s... En dat heeft hem uiteindelijk zijn nek gekost .


Sorry hoor maar als je dat serieus denkt dan ben je wel heel naief Badr heeft zich flink verkeken op Hesdy want anders had ie wel harder getraint in ik denk dat Saki wel kans maakt hij is lekker bezig de laatste tijd

Nou ik zal je van je dromen verlossen.. Een goed getrainde Badr... Daar zie ik Gokhan nooit van winnen.. Een rustig gecontroleerde Badr Hari is niet te verslaan.. Maar hij zet zijn lat erg hoog... Hij wil per se vechters KO slaan... En dat doet ie voor ons.. Moet je nagaan he, hij wil mensen vermaken en hij gaat er elke gevecht 100 procent voor de KO... Maar mensen die zijn nooit te vreden.. Als dan iets fouts gebeurd..

Dan boren ze hem letterlijk de grond in.. Ik vind dat laag .. Tuurlijk Badr moet aan zichzelf werken, maar hij heeft ons nooit in de steek gelaten en ons altijd vermaakt... Er hangt altijd KO in de lucht en dat is wat de mensen wil zien.. Dus alle haters, denk daar maar eens over na, ipv gelijk je oordeel te plaatsen...

Ik kijk soms andere wedstrijden.. Daar word je echt niet vrolijk van.. Om de paar sec knuffelen ze elkaar.. Netof ze jaren droog zitten.. Badr laat spektakel zien en heel wat mooie partijen en dat speciaal voor ons.. Maar goed, Badr werk aan jezelf en nogmaals geef geen voer aan haters...

Als je dat beheerst.. Dan ben jij de allerbeste vechter ooit..

Fan1976
03-06-2010, 23:43
hehe

Ik denk dat iedereen een kans maakt tegen Badr, al is de kans dat je wint wel erg klein.
Ook voor Saki.

Wie weet maak jij ook kans, als je er toch zo makkelijk over denkt! Volgens mij had je ook het idee dat manhoef zou winnen maar helaas :)

Maar ik geef Saki een goeie kans, wie weet bij final 16. Hoewel ze in Turkije staan te springen voor deze pot.

en oja 'Nightwalker' donner kebab schrijf je zo, zet dat maar op je zwarte lijst!

Nightwalker
03-06-2010, 23:46
Wie weet maak jij ook kans, als je er toch zo makkelijk over denkt! Volgens mij had je ook het idee dat manhoef zou winnen maar helaas :)

Maar ik geef Saki een goeie kans, wie weet bij final 16. Hoewel ze in Turkije staan te springen voor deze pot.

en oja 'Nightwalker' donner kebab schrijf je zo, zet dat maar op je zwarte lijst!

Kan me geen moer schelen.. Gewoon afslachten die handel... Donner of dunner of wat dan ook.. Ik wil harde partijen zien... Punt uit

Fan1976
03-06-2010, 23:53
Kan me geen moer schelen.. Gewoon afslachten die handel... Donner of dunner of wat dan ook.. Ik wil harde partijen zien... Punt uit


misschien moet ie MMA doen, als ie toch zijn ei kwijt wil. breken ze hem gelijk 2'en over slachten gesproken haha

knift
03-06-2010, 23:53
[QUOTE=knift;927122]

Nou ik zal je van je dromen verlossen.. Een goed getrainde Badr... Daar zie ik Gokhan nooit van winnen.. Een rustig gecontroleerde Badr Hari is niet te verslaan.. Maar hij zet zijn lat erg hoog... Hij wil per se vechters KO slaan... En dat doet ie voor ons.. Moet je nagaan he, hij wil mensen vermaken en hij gaat er elke gevecht 100 procent voor de KO... Maar mensen die zijn nooit te vreden.. Als dan iets fouts gebeurd..

Dan boren ze hem letterlijk de grond in.. Ik vind dat laag .. Tuurlijk Badr moet aan zichzelf werken, maar hij heeft ons nooit in de steek gelaten en ons altijd vermaakt... Er hangt altijd KO in de lucht en dat is wat de mensen wil zien.. Dus alle haters, denk daar maar eens over na, ipv gelijk je oordeel te plaatsen...

Ik kijk soms andere wedstrijden.. Daar word je echt niet vrolijk van.. Om de paar sec knuffelen ze elkaar.. Netof ze jaren droog zitten.. Badr laat spektakel zien en heel wat mooie partijen en dat speciaal voor ons.. Maar goed, Badr werk aan jezelf en nogmaals geef geen voer aan haters...

Als je dat beheerst.. Dan ben jij de allerbeste vechter ooit..


Ik ben geen Badr hater maar jij bent een Badrlover want als je na 2 hersenloze acties nog niet in ziet dat zodra hij tegenstand krijgt de stoppen bij 'm door springen dan heb je echt een bord voor je hoofd en nog iets Badr hoeft mij voorlopig niet te vermaken ik kijk toch liever naar 2 "knuffelende"vechters die WEL respect voor elkaar hebben
OSU.

Nightwalker
03-06-2010, 23:55
misschien moet ie MMA doen, als ie toch zijn ei kwijt wil. breken ze hem gelijk 2'en over slachten gesproken haha

Dat is echt een reactie van een ezel die uren lang in de zon heeft gezeten.. Badr houd zich bezig met kickboksen en geen MMA... Begrijp je dat dan niet ??

GerritTonijn
03-06-2010, 23:56
misschien moet hij samen met kimbo gaan tag teamen.

CannieY
04-06-2010, 00:00
Bron? en echt uitdagen zou ik het niet noemen...
zou wel veel geld over hebben om die pot in de ArenA te zien.

Fan1976
04-06-2010, 00:01
Dat is echt een reactie van een ezel die uren lang in de zon heeft gezeten.. Badr houd zich bezig met kickboksen en geen MMA... Begrijp je dat dan niet ??

kickboksen? zou je niet zeggen na die pot van afgelopen zaterdag! leek meer aftrap van het wk

micha
04-06-2010, 00:01
WAR SAKI!

knift
04-06-2010, 00:03
WAR SAKI!



2x

Nightwalker
04-06-2010, 00:04
[QUOTE=Nightwalker;927124]


Ik ben geen Badr hater maar jij bent een Badrlover want als je na 2 hersenloze acties nog niet in ziet dat zodra hij tegenstand krijgt de stoppen bij 'm door springen dan heb je echt een bord voor je hoofd en nog iets Badr hoeft mij voorlopig niet te vermaken ik kijk toch liever naar 2 "knuffelende"vechters die WEL respect voor elkaar hebben
OSU.

Ik ben gewoon een eerlijk Fan... Ik zie tuurlijk ook mindere kanten van Badr.. Maar hij laat meer goede dingen zien dan twee grote fouten die hij in zijn carriere liet zien.. En dat jij hem niets vind, dat is jouw pakkie an.. Ik hoop hem gauw weer te zien vechten.. Zonder Badr geen ene moer aan..

En dan mag zulke gasten zoals jij.. Omhoog of omlaag springen... Mensen maken fouten en het is en blijft vechtsport, een klein fout kan per fractie per seconde gaan.. Als ze beide aan het tennissen waren, en je maak dan zn grove overtreding.. Kijk, dan vraag ik me echt af of je alles op een rijtje hebt..

Maar waar gaat dit over stelletjes afgerukte oliebollen.. Dammm, wat zijn we toch zo goed in dingen zo erg hypen en dingen erger maken dan het is.. Hesdy is allang al blij met zijn titel en money.. En hier heb je van die figuren lopen, waarvan ik echt denk of ze alles wel op een rijtje hebben..

Ga lekker knikkeren joh !!

GerritTonijn
04-06-2010, 00:06
snap niet dat dit nog een 'fout' wordt genoemd, een 'fout' vind ik je dekking laag houden keer op keer wanneer je aanvalt a 'la manhoef vs lawler.

Darkness
04-06-2010, 00:06
Saki gaat zwaar k.O!
30sec..

Fan1976
04-06-2010, 00:10
WAR SAKI!

3x

Nightwalker
04-06-2010, 00:17
Hmmm, ik vind Errol en Gokhan zulke vreemde vogels... Reeds verliespartijen achter de rug...Dan beweren dat ze de beste zijn en de beste kunnen verslaan.. En tot mijn grootste verbazing verzinnen ze altijd smoesjes, als ze een partij verliezen .. Ik persoonlijk hou niet van zulke soort vechters en daarom zal ik ook nooit fan van hun zijn..

Nee in mijn ogen zijn ze beide suptoppers... Gokhan die altijd verzint, dat de juri niet neutraal is of dat zijn scheenbeschermers niet lekker zat, vandaaar dat hij niet lekker kon trappen..

En die Errol maak er helemaal potje van.. Die zei bijv, potje tegen Bonjasky dat hij ongesteld was, en dat zijn maandverband scheef zat, vandaar dat hij niet lekker/minder goed kon trappen..

Dat soort gekke opmerkingen kan je van die twee vechters verwachten.. Bah bah..

Irishrover
04-06-2010, 00:30
Saki is technisch één van de beste vechters, snelle & goedgeplaatste trappen & stoten.
Uit stand trappen is voor hem ook geen punt, ben gecharmeerd van z'n style.

Saki had een opmerking het betreft 20 seconden rammen van Badr & dat hij dan gassed out is.

Dat is lang niet altijd het geval, Badr kent 2 stylen:

Het rustige afwachtende dan ineens explosief & weer terug naar z'n plek zoals tegen: Alistair 2, Samedov, Iggy etc.
& het inderdaad rammen/kroeghoeken/zwaaien & slopen.

Als hij kiest voor het rustige & loerend op de K.O tegen Saki, wint hij dit zeker.
Met alle respect, Saki is goed.

Maar komt lengte/kracht & reach tekort.
Badr is vreselijk krachtig & explosief, met name de hoeken en linkertrap naar de lever & naar het gezicht.

Tegen Saki zal hij naar beneden slaan, komt dus met die linkerjab waar hij mensen naar het canvas heeft gestuurd.

Als Badr z'n dekking hoog houdt, want Saki zal het van de highkick moeten hebben zoals Samedov, wint hij dit met gemak.

Saki maakt geen kans ben ik bang, Badr op K.O .

2e ronde.

Lionheart
04-06-2010, 00:49
Lijkt mij een mooie pot Saki vs Badr! Het kan beide kanten opgaan.

Of Badr wint binnen 2 min. op TKO of Saki speelt het slim uit en pakt m op KO.

Ik wil Alistair vs Badr 3 zien! Aangezien Badr het gooien een beetje heeft overgenomen van Ali.
Was te zien in zijn partij tegen Hesdy, het lukte hem 1x bij Hesdy.

Kijken of hij dit ook bij Ali kan uitvoeren, wat ik zelf niet denk.

Irishrover
04-06-2010, 00:51
Lijkt mij een mooie pot Saki vs Badr! Het kan beide kanten opgaan.

Of Badr wint binnen 2 min. op TKO of Saki speelt het slim uit en pakt m op KO.

Ik wil Alistair vs Badr 3 zien! Aangezien Badr het gooien een beetje heeft overgenomen van Ali.
Was te zien in zijn partij tegen Hesdy, het lukte hem 1x bij Hesdy.

Kijken of hij dit ook bij Ali kan uitvoeren, wat ik zelf niet denk.

Hij deed ook zo iets tegen Iggy, gaat niet lukken tegen Ali denk ik.
Dat is één blok staal !

Tegen Ali moet hij niet meegaan met het werpen, maar uitvechten.

Vinand
04-06-2010, 00:56
Wat zijn die badr fans de laatste tijd toch actief hierzo op dit forum... (Bepaal zelf maar of ik dit positief of negatief vind)

On topic, Ik denk dat Saki een enorm mooie kans maakt om te winnen, hij heeft al indrukwekkende skills laten zien tegen manhoef waarvan ik dacht dat manhoef hem de grond in zou slaan... Hij traint de laatste tijd in mijn ogen ongelooflijk hard AKA fedorhard. Dus ik denk dat hij de beste man is voor een upset. Ik vond Badr daarintegen een beetje teleurstellend afgelopen zaterdag. Ik dacht dat hij gerges wel een pak slaag zou geven maar na de eerste ronde was zijn gastank al leeg.

Ben wel benieuwd hoe die wedstrijd afgelopen zou zijn, ik zou gerges en badr beide 50% geven voor de overwinning op KO na het zien van de 2de ronde. Ik heb Saki in mijn boekie boven Gerges staan. Ik denk dat Saki echt een mooie kans maakt om te winnen en ik hoop het stiekem ook na die lompe actie van Badr.

@ Nightwalker: Ga nou niet zeggen dat Badr niet goed getraint heeft voor de wedstrijd tegen gerges. Zijn lichaam zag er echt zwaar afgetraint uit, nog beter dan toen hij in de k1 2009 wgp stond. Tegen bouzidi, ja tegen hem had hij nauwelijks getraint.

Irishrover
04-06-2010, 01:02
Vinand: Afgetraind uit wil niet zeggen dat z'n conditie top was, kun je misschien ventileren waarvoor jij Saki ziet winnen.

Doormiddel van ?

Vinand
04-06-2010, 01:12
nou ik zie badr eigenlijk winnen (daarom gebruikte ik het woord "upset"). Maar ik zie badr ook zichzelf helemaal leegslaan zonder resultaat. Ik geloof er wel in dat saki goed kan incasseren als badr hem raakt en ik zie het wel gebeuren dat saki hem zou kunnen pakken zodra badr zijn gas tank begint leeg te raken. Saki heeft een erg snelle high kick en als die beland op de smoel van badr dan gaat hij zeker neer. Daarnaast zou het ook net zo goed een hoek kunnen zijn. Alles kan gebeuren in kickboksen, het is zo een ongelooflijk onvoorspelbare sport (Had jij die dq verwacht, ik niet hoor, :p). Saki of Badr zouden op alles kunnen winnen en verliezen.

Nightwalker
04-06-2010, 01:22
Wat zijn die badr fans de laatste tijd toch actief hierzo op dit forum... (Bepaal zelf maar of ik dit positief of negatief vind)

On topic, Ik denk dat Saki een enorm mooie kans maakt om te winnen, hij heeft al indrukwekkende skills laten zien tegen manhoef waarvan ik dacht dat manhoef hem de grond in zou slaan... Hij traint de laatste tijd in mijn ogen ongelooflijk hard AKA fedorhard. Dus ik denk dat hij de beste man is voor een upset. Ik vond Badr daarintegen een beetje teleurstellend afgelopen zaterdag. Ik dacht dat hij gerges wel een pak slaag zou geven maar na de eerste ronde was zijn gastank al leeg.

Ben wel benieuwd hoe die wedstrijd afgelopen zou zijn, ik zou gerges en badr beide 50% geven voor de overwinning op KO na het zien van de 2de ronde. Ik heb Saki in mijn boekie boven Gerges staan. Ik denk dat Saki echt een mooie kans maakt om te winnen en ik hoop het stiekem ook na die lompe actie van Badr.

@ Nightwalker: Ga nou niet zeggen dat Badr niet goed getraint heeft voor de wedstrijd tegen gerges. Zijn lichaam zag er echt zwaar afgetraint uit, nog beter dan toen hij in de k1 2009 wgp stond. Tegen bouzidi, ja tegen hem had hij nauwelijks getraint.

Beste Vinand,

Ik ben zeer zeker van mening dat Badr niet goed heeft voorbereid... Badr Hari zat er inderdaad afgetraind uit.. Maar als ik het goed heb.. Heeft hij driee en halve week voor de wedstrijd in Turkije getraind...( Dan heb ik het alleen over krachtraining ). En wellicht althans wat ik vermoed, is dat hij nauwelijks op kickboks zelf heeft getraind..

Hij werd namelijk vlak nadat hij in NL arriveerde, uitgenodigd door marokkaanse delegatie, hij moest namelijk boks toernooi bijwonen, en hij kreeg ook officiele verklaring dat hij dusdanig voor Marokko zal vechten in het Olympische Spelen.. Kortom, wat ik duidelijk probeer te maken.. Ik denk dat Badr Fysiek erg sterk uitzag.. Maar alleen kickboksen heeft hij beetje laten liggen.. En ik weet niet of jij zelf krachttrain ??

Maar geloof me, als je alleen krachttrain en je gaat daarna kickboksen.. Nou dan kan je in korte tijd heel zware stoten uitdelen.. Maar naar paar minuten ben je dan ook werkelijk leeg.. Badr Hari moet voortaan lekker naar de wedstrijd toe werken.. Dus geen Show s of bezoekjes brengen naar landen... Hij moet zich volop focussen, hij kwam twee a drie dagen voor de wedstrijd tegen Hesdy aan..

En dat is gewoon veelste kort.. Vooral niet tegen vechter als Hesdy.. Die bleef maar opstaan.. Heb wel respect voor hem.. Maar laat dit goede les zijn voor Badr.. Ik denk dat Badr zelf niet meer tegenstanders zo zwaar ga onderschatten.. En gewoon ruim van te voren lekker hard ga trainen... Zoals we dat van hem gewend zijn..

.. Dan weet ik wel zeer zeker dat Badr Hari drie rondes lang erg veel druk kan zetten.. Zie Zimmerman in het verleden, Iggy en noem maarop...

Vinand
04-06-2010, 01:36
@ Nightwalker

Dat is inderdaad wel zo wat je zegt maar daarvoor heeft hij toch een manager, trainer en coach om dat allemaal goed te regelen. En ik doe zelf wel af en toe krachttraining maar dat doe ik wel in verhouding met conditie, pads etcetera. Ik betwijfel het heel erg of badr te veel of alleen maar krachtraining gedaan heeft. Lijkt me een hele onlogische voorbereiding en dat met zo een slim team achter zich. Maarja, je hebt zeker gelijk dat je zegt dat hij iets te vaak met de media te maken heeft gehad. Daardoor heeft hij zich niet 100% gefocust op hesdy, iets wat hesdy wel gedaan heeft naar badr. Hierbij moet ik denken aan Alistair Overeem, die zei ook tegen Ariel Herwani na het Rogers gevecht dat hij alle media en iedere interviewer zoveel mogelijk probeerde te ontwijken voor zijn gevecht zodat hij zijn focus op maar 1 ding kan houden en dat is Brett Rogers.
Alsnog jammer van zaterdag, had zelf wel gehoopt op een gruwelijke KO (zoals bij leko).

ZakKa!
04-06-2010, 01:47
Hij was al erg tactish maar is nu echt een beest geworden. Hij zag er tegen Melvin geripped uit en supersnel. Met zijn 100 kilo perfecte techniek zou hij het badr eens aardig moeilijk kunnen maken. Ik denk dat Saki de grootste uidaging voor badr is na Overeem en Schilt. Ik wil deze partij zeker zien!
!

Irishrover
04-06-2010, 02:32
Badr heeft kracht & lengte voordeel, dat gaat heel erg meespelen tijdens de match.

Het wordt een Badr - Samedov match.

Alleen een highkick zal niet genoeg zijn.

Zakka ben het niet met je eens qua uitdaging voor Badr.

Je hebt Schilt, Ali, bonjasky, Iggy ( mits hij doortraint )

ArjanV
04-06-2010, 03:33
Als Saki bovenop Badr blijft zitten...zoals Hesdy overgens ook begon te doen de 2e ronde..en zoals Peter Aerts destijds Sem Schilt versloeg..maakt Saki een goede kans....als Hari de ruimte niet heeft kan hij relatief weinig uitrichten....dan gaat meneer zich weer ergeren en dus fouten maken of er komt weer kortsluiting in die bovenkamer en zal de Badr Hari propaganda machine weer bleren dat we allemaal wel eens een foutje maken maar dat hij toch de beste kickbokser ter wereld is!

blackadder
04-06-2010, 03:45
Als Saki bovenop Badr blijft zitten...zoals Hesdy overgens ook begon te doen de 2e ronde..en zoals Peter Aerts destijds Sem Schilt versloeg..maakt Saki een goede kans....als Hari de ruimte niet heeft kan hij relatief weinig uitrichten....dan gaat meneer zich weer ergeren en dus fouten maken of er komt weer kortsluiting in die bovenkamer en zal de Badr Hari propaganda machine weer bleren dat we allemaal wel eens een foutje maken maar dat hij toch de beste kickbokser ter wereld is!
En vergeet niet het 'mooiste' ahummm...'argument' wat graag wordt gebruikt. HIJ HIELD GEWOON DE HELE TIJD Z'N KKDEKKING DICHT!!! Met zulk onsportief gedrag is het toch wel logisch dat Hari een beetje gaat flippen. Waarom wordt zoiets niet afgestraft? Als je tegen Hari gaat heb je potverdikke je dekking laag te houden.:whistling:

reefer
04-06-2010, 09:03
[QUOTE=knift;927122]

Als je dat beheerst.. Dan ben jij de allerbeste vechter ooit..

Aan de hand van welke prestaties plaats jij deze opmerking?Of bedoel je dat zijn vechtstijl in jouw ogen van Hari de beste vechter ooit maakt?

On topic : Bij GG zijn ze natuurlijk ook bekend met de tactieken van Hari,dus daar zullen zij ook op trainen/focussen.Persoonlijk denk ik ook dat mocht Saki dicht op Hari blijft vechten,hem weinig ruimte geeft zeg maar zoals ArjanV aangeeft,dat Saki dan wel degelijk een kans maakt,meer kans dan menigeen hier denkt.

Khanom Thom
04-06-2010, 11:17
Overeem, Schilt, Hari, Saki, Zimmerman, Aerts, Gerges enz. Denk dat deze toppers allemaal kans maken tegenover elkaar, de één is misschien sterker, langer, sneller, slimmer maar...

Kickboksen: het blijft een spel... één foutje en het kan over zijn.

ulysse
04-06-2010, 11:33
nou ik denk dat Saki zwaar neer gaat tegen Badr
Zoals Saki zelf al aangeeft, een hoop mensen dachten dat hij KO zou gaan tegen Manhoef... Het werd alleen ff anders.
Ik denk dat Saki met zijn vechtstijl echt wel voor een verassing kan zorgen tegen Badr.

Illest
04-06-2010, 11:52
alles wat Hari doet is keihard, je zal geen goedplaatste leverstoten zien, geen afwisselingen tussen 'stoot trap stoot' of 'stoot knie stoot'....


hij maait als een bezetene en heeft dan ook totaal geen dekking....alles, maar dan ook alles voor de k.o.....dat is wat de hedendaagse fans willen zien....(blijkbaar)

Saki daarintegen vecht lekker oldskool....die combineert lekker, heeft keiharde poten en trapt snoeihard..

als Saki de 1e ronde overleeft, wint hij deze partij.....niet alleen omdat hij mentaal sterker is, maar gewoon omdat hij veel meer combineert en afwisselt, hij kan echt alles en doet het ook...


Saki lijkt nog steeds te groeien.....wordt steeds beter eigenlijk, dat had ik niet verwacht eigenlijk...

Wiseguy
04-06-2010, 12:04
Opportunisme ten top.

Illest
04-06-2010, 12:10
Opportunisme ten top.


toen Manhoef tegen Saki moest, dacht: 'Manhoef, die klasbak, die heeft al 3 oorlogen tegen Remy gevoerd en Saki ging meteen zitten op een lichaamstrap....'

zegt allemaal niks......Saki zou gewoon kunnen winnen van Badr

stoet
04-06-2010, 12:40
Badr heeft meerdere vechtstijlen en heeft vaker voor hete vuren gestaan, men doet hier alsof Badr niet tegen druk kan, alsof hij een of andere beginner is of een subtopper.

Ook als Badr 8 tellen krijgt, komt hij verdomd sterk terug. Ook al als de conditie van Badr niet helemaal optimaal is, flikt hij het om zijn tegenstander naar de canvas te slaan. Ook als Badr niet of nauwelijks getraind heeft, is hij een gevaar voor zijn tegenstander. Dit heeft hij meerdere keren bewezen, helaas wordt dit allemaal snel vergeten.

Maar goed.

Saki zal het zeer zwaar hebben tegen Badr, verwacht maar niet dat Badr tegend Saki niet zal gaan trainen ofzo. Badr is heel slecht als het vecht met emotie, hij heeft vaak bewezen dat het dan helemaal mis gaat. Wanneer hij met zijn verstand vecht, dan is hij levensgevaarlijk. Hiermee wil ik niet zeggen dat Saki geen schijn van kans heeft ofzo, integendeel Saki heeft de middelen om het Badr moeilijk te maken. Maar ik verwacht dit keer een Hari die met zijn verstand vecht en dan zie ik de kanzen voor Saki verkleinen.

Saki geeft aan dat Badr de zelfde vechtstijl heeft als Manhoef, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Badr is veel beter dan Manhoef. Saki vergeet dat in eerste instantie Badr veel langer is dan Manhoef, Badr daarneest veel completer is dan Manhoef, de combinatie`s van Badr veel beter zijn dan die van Manhoef, over het algemeen (op twee incidenten na) Badr veel beter een gameplan kan uitvoeren dan Manhoef, Badr een betere incasseringsvermogen heeft dan Manhoef en de als laatste punt, Badr een echter zwaargewicht is van +/- 108 kg. Manhoef daar in tegen weegt tussen de 85 en 95 kg. Hetgeen hierboven genoemd geeft eigenlijk aan dat Badr en Manhoef twee verschillende vechters zijn, bewering van Saki klopt niet. Als hij er echt zo over denkt, dan ben ik bang dat hij van een koude kermis thuis komt.

Ik hoop dat ze in Istanbul tegen elkaar zullen gaan vechten (in de hol van de leeuw), Badr heeft eerder in een interview aangegeven indien hij tegen hem aan zal treden dit graag in Istanbul te willen doen. Dit zou schitterend zijn.

Illest
04-06-2010, 12:47
Badr heeft meerdere vechtstijlen en heeft vaker voor hete vuren gestaan, men doet hier alsof Badr niet tegen druk kan, alsof hij een of andere beginner is of een subtopper. (dat zegt helemaal niemand, waar lees jij dat?)

Ook als Badr 8 tellen krijgt, komt hij verdomd sterk terug. Ook al als de conditie van Badr niet helemaal optimaal is, flikt hij het om zijn tegenstander naar de canvas te slaan. Ook als Badr niet of nauwelijks getraind heeft, is hij een gevaar voor zijn tegenstander. Dit heeft hij meerdere keren bewezen, helaas wordt dit allemaal snel vergeten.

Maar goed.

Saki zal het zeer zwaar hebben tegen Badr, verwacht maar niet dat Badr tegend Saki niet zal gaan trainen ofzo. Badr is heel slecht als het vecht met emotie, hij heeft vaak bewezen dat het dan helemaal mis gaat. Wanneer hij met zijn verstand vecht, dan is hij levensgevaarlijk. Hiermee wil ik niet zeggen dat Saki geen schijn van kans heeft ofzo, integendeel Saki heeft de middelen om het Badr moeilijk te maken. Maar ik verwacht dit keer een Hari die met zijn verstand vecht en dan zie ik de kanzen voor Saki verkleinen. (Hari vecht nooit met verstand, alleen voor de k.o.....met verstand vechten is 'laf', hij geeft de mensen waar ze voor betalen....z'n eigen woorden)

Saki geeft aan dat Badr de zelfde vechtstijl heeft als Manhoef, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Badr is veel beter dan Manhoef. Saki vergeet dat in eerste instantie Badr veel langer is dan Manhoef, Badr daarneest veel completer is dan Manhoef, de combinatie`s van Badr veel beter zijn dan die van Manhoef, over het algemeen (op twee incidenten na) Badr veel beter een gameplan kan uitvoeren dan Manhoef, Badr een betere incasseringsvermogen heeft dan Manhoef en de als laatste punt, Badr een echter zwaargewicht is van +/- 108 kg. Manhoef daar in tegen weegt tussen de 85 en 95 kg. Hetgeen hierboven genoemd geeft eigenlijk aan dat Badr en Manhoef twee verschillende vechters zijn, bewering van Saki klopt niet. Als hij er echt zo over denkt, dan ben ik bang dat hij van een koude kermis thuis komt. (Onzin, Manhoef combineert vele malen beter en kan zich wel degelijk aan een gameplan houden, zie vooral zijn mma partijen, en ja, Badr is langer en zwaarder)

Ik hoop dat ze in Istanbul tegen elkaar zullen gaan vechten (in de hol van de leeuw), Badr heeft eerder in een interview aangegeven indien hij tegen hem aan zal treden dit graag in Istanbul te willen doen. Dit zou schitterend zijn.

univers1l
04-06-2010, 13:11
Badr heeft meerdere vechtstijlen en heeft vaker voor hete vuren gestaan, men doet hier alsof Badr niet tegen druk kan, alsof hij een of andere beginner is of een subtopper.

Ook als Badr 8 tellen krijgt, komt hij verdomd sterk terug. Ook al als de conditie van Badr niet helemaal optimaal is, flikt hij het om zijn tegenstander naar de canvas te slaan. Ook als Badr niet of nauwelijks getraind heeft, is hij een gevaar voor zijn tegenstander. Dit heeft hij meerdere keren bewezen, helaas wordt dit allemaal snel vergeten.

Maar goed.

Saki zal het zeer zwaar hebben tegen Badr, verwacht maar niet dat Badr tegend Saki niet zal gaan trainen ofzo. Badr is heel slecht als het vecht met emotie, hij heeft vaak bewezen dat het dan helemaal mis gaat. Wanneer hij met zijn verstand vecht, dan is hij levensgevaarlijk. Hiermee wil ik niet zeggen dat Saki geen schijn van kans heeft ofzo, integendeel Saki heeft de middelen om het Badr moeilijk te maken. Maar ik verwacht dit keer een Hari die met zijn verstand vecht en dan zie ik de kanzen voor Saki verkleinen.

Saki geeft aan dat Badr de zelfde vechtstijl heeft als Manhoef, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Badr is veel beter dan Manhoef. Saki vergeet dat in eerste instantie Badr veel langer is dan Manhoef, Badr daarneest veel completer is dan Manhoef, de combinatie`s van Badr veel beter zijn dan die van Manhoef, over het algemeen (op twee incidenten na) Badr veel beter een gameplan kan uitvoeren dan Manhoef, Badr een betere incasseringsvermogen heeft dan Manhoef en de als laatste punt, Badr een echter zwaargewicht is van +/- 108 kg. Manhoef daar in tegen weegt tussen de 85 en 95 kg. Hetgeen hierboven genoemd geeft eigenlijk aan dat Badr en Manhoef twee verschillende vechters zijn, bewering van Saki klopt niet. Als hij er echt zo over denkt, dan ben ik bang dat hij van een koude kermis thuis komt.

Ik hoop dat ze in Istanbul tegen elkaar zullen gaan vechten (in de hol van de leeuw), Badr heeft eerder in een interview aangegeven indien hij tegen hem aan zal treden dit graag in Istanbul te willen doen. Dit zou schitterend zijn.

helemaal mee eens.
badr heeft zoveel manieren van vechten, opeens denkt iedereen na geres dat badr alleen kan maaien en geen conditie heeft.
men verkijkt zich hierop zwaar.
saki is een mooie vechter, maar badr is een trede hoger.

Irishrover
04-06-2010, 13:26
alles wat Hari doet is keihard, je zal geen goedplaatste leverstoten zien, geen afwisselingen tussen 'stoot trap stoot' of 'stoot knie stoot'....


hij maait als een bezetene en heeft dan ook totaal geen dekking....alles, maar dan ook alles voor de k.o.....dat is wat de hedendaagse fans willen zien....(blijkbaar)

Saki daarintegen vecht lekker oldskool....die combineert lekker, heeft keiharde poten en trapt snoeihard..

als Saki de 1e ronde overleeft, wint hij deze partij.....niet alleen omdat hij mentaal sterker is, maar gewoon omdat hij veel meer combineert en afwisselt, hij kan echt alles en doet het ook...


Saki lijkt nog steeds te groeien.....wordt steeds beter eigenlijk, dat had ik niet verwacht eigenlijk...

Badr kan inderdaad een kroegvechter zijn in de ring & flink zwaaien, maar doet dit niet altijd.

Hij kan juist ook plaatsen & gericht vechten.

Samedov ging k.o door een goed geplaatste leverstoot.

Bouzidi ging k.o door een goed geplaatste uppercut op de kin.

Tegen Iggy was hij ook bezig met plaatsen.

Tegen Ali was hij gericht bezig met plaatsen, nadat Ali 8 sec kreeg begon Badr pas wild te doen.

Tegen enkele vechters kiest hij die maaistyle.

Herinner je nog het gevecht tegen Bonjasky1 ?

Was van beide kickboxen op het hoogste niveau.

stoet
04-06-2010, 13:32
Dag Illest,

In eerste instantie kun je middels verscheidene reactie`s in deze topic opmaken dat men aangeeft, wanneer je druk op Badr blijft zetten Saki hem zal verslaan. Hier wordt een aantal keren een vergelijking gemaakt met Sem Schilt. Misschien heb je dit over het hoofd gezien.

Om maar een tegen reactie te geven op je tweede reactie, Hari vecht altijd voor de KO daar heb je gelijk in. Ook dit kun je met verstand doen en dat doet Hari ook, vandaar dat hij zoveel succes heeft geboekt. Met alleen maaien kan je nooit zoveel partijen winnen en tot de beste van de wereld behoren. Een mooie voorbeeld was zijn partij tegen Bouzidi en tegen Overeem (tweede partij), hier zag je dat hij zijn gezonde verstand heeft gebruikt. Dit maakt hem levensgevaarlijk. Daarnaast heeft Hari naar mijn weten nog nooit gezegd, met verstand vechten is voor laf. Hij neemt en durft risico`s te nemen om een KO te forceren, hiermee geeft hij mensen waar voor hun geld.

Als laatste reactie, Manhoef heeft vaak aangegeven zich niet te houden aan een gameplan omdat hij gretig wordt, hierdoor verliest hij wel eens een partij. Manhoef combineert goed met zijn handen, in zijn geheel bekeken combineert Hari beter. Hari kan goed trappen en knieen en kan dit makkelijk in de strijd gooien waardoor zijn combinatie`s beter zijn dan die van Manhoef. Al hoewel ik er bij moet zeggen dat Hari de laatste tijd bijna alleen maar bokst, ik denk dat hij tegen een Saki wel meer zijn benen gaat gebruiken hoor.

Ik weet in iedergeval wel dat dit een dikke partij zal gaan worden. Wat mij betreft mag deze er gauw gaan aankomen. :thup:

boola
04-06-2010, 15:04
saki tegen hesdy eerst zien en een rematch tegen spong

Sadix
04-06-2010, 15:05
ik schat de kansen zo in : badr wint 65% saki wint 35%
een Badr op ze top is 70%

maar, ik heb op dit moment geen behoefte om badr te zien winnen.
Zie liever de betere sportman winnen, Saki die melvin op ze schouders neemt, en badr die gerges in ze gezicht trapt.

Ik wil Saki, op KO zien winnen.

na die verlies, ben ik wel weer voor badr :$

Irishrover
04-06-2010, 15:59
Ben het eens met stoet, die netjes het vechtersprofiel van Badr beschrijft.

Slome
04-06-2010, 17:10
voor deze partij loop ik niet warm... het optreden van Melvin was ronduit slecht (voor zijn doen) in de ArenA, en Saki maakte daar goed en slim gebruik van... Saki is zeker een topper... maar tegen Badr geef ik hm geen kans, evenals tegen Melvin (de volgende keer);)

hoorde een gerucht dat Hesdy vs Badr II in Japan plaats zou kunnen vinden, maar gezien recente ontwikkelingen rondom Hari weet ik niet hoe en wat....

Devillrider
07-06-2010, 01:27
Saki.. is goed op weg, maar denk nog niet klaar genoeg voor Badr... Alhoewel beide vechters voor de KO gaan.. Ik denk dat Badr met de overwinning er vandoor gaat.. ;-)

Jackskiezo
07-06-2010, 11:07
Ik denk dat Saki beter nog even kan wachten daarmee. Marja Badr vecht verlopig toch nog niet. Ik denk dat we hem pas bij de Finals terug zien.