PDA

View Full Version : Fedor might retire from MMA



Ivo C.
04-06-2010, 09:54
MiddleEasy.com | BREAKING: Fedor will run for senate and may retire at the end of his Strikeforce contract (http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2316:breaking-fedor-will-run-for-senate-and-may-retire-at-the-end-of-his-strikeforce-contract&catid=36:fighters)

mooie news :)

dirk5
04-06-2010, 10:02
Wat ie ook doet en hoevaak ie ook nog zou verliezen...

Fedor is, en zal altijd zijn: the GOAT of MMA!

B3 lik3 M3
04-06-2010, 10:06
Wel typisch..


Nu zal een gevecht met Ali O heel onwaarschijnlijk worden!
Werdum, een pannekoek en dan retire..

GerritTonijn
04-06-2010, 10:09
verrast zou ik niet zijn.

Collina
04-06-2010, 10:22
Fedor blijft "The godfather of MMA" he's 1#

Maar ik hoop dan echt op een afscheidswedstrijd tegen Alistair Overeem.

Collina

GerritTonijn
04-06-2010, 10:36
ALS die besluit te retiren, dan gaat die zeker geen afscheids match doen tegen ali

Ivo C.
04-06-2010, 10:39
ALS die besluit te retiren, dan gaat die zeker geen afscheids match doen tegen ali
x2

tik_tok
04-06-2010, 11:21
Zou wel jammer zijn.. Ik vind Fedor echt geweldig, maar ik krijg een soms een beetje de indruk dat hij niet tegen Overeem wil vechten omdat hij bang is dat hij zal gaan verliezen.. Hebben jullie mischien ook die gedachte?

dirk5
04-06-2010, 11:26
Zou wel jammer zijn.. Ik vind Fedor echt geweldig, maar ik krijg een soms een beetje de indruk dat hij niet tegen Overeem wil vechten omdat hij bang is dat hij zal gaan verliezen.. Hebben jullie mischien ook die gedachte?

Grootste kolder ever, Kijk anders even tegen wie in het verleden allemaal heeft gevochten, Fedor is van niemand bang.

bigboz
04-06-2010, 11:33
Grootste kolder ever, Kijk anders even tegen wie in het verleden allemaal heeft gevochten, Fedor is van niemand bang.

Exactly !

Tony
04-06-2010, 11:38
Ik weet niet wat ik er van moet denken.... Fedor is no way bang voor Alistair.. Maar het zou best kunnen zijn dat Fedor een kans ziet dat Alistair wint... en dan is ie niet meer ongeslagen... en dan is 50% van de mythe ontkracht.

Hoe dan ook.. Fedor blijft de man... punt!

tik_tok
04-06-2010, 11:57
Ja dat heb ik ook een beetje.. Maargoed ik hoop echt dat die partij er komt zou echt een geweldige match zijn!!

B3 lik3 M3
04-06-2010, 12:18
Ik weet niet wat ik er van moet denken.... Fedor is no way bang voor Alistair.. Maar het zou best kunnen zijn dat Fedor een kans ziet dat Alistair wint... en dan is ie niet meer ongeslagen... en dan is 50% van de mythe ontkracht.

Hoe dan ook.. Fedor blijft de man... punt!

Dat denk ik ook.. Hij heeft nu de "GOD" status.. zodra hij verliest (en ik denk zeker dat Alistair hem kan hebben) gaat zijn marktwaarde enorm omlaag.

Ik denk dat het meer tactiek is dan angst. Denk ook dat het management er anders over denkt dan Fedor zelf..

Biiyen
04-06-2010, 12:28
Tegen Alistair moet hij sowieso nog? Hij had een contract voor 3 gevechten, en Werdum is nummer 2 en Ali is nummer 3.

GerritTonijn
04-06-2010, 13:18
Fedor is misschien niet bang, maar zn management wel...

bananenplukster
04-06-2010, 13:26
Now the accompanied rumor is that after Fedor fulfills the last two fights in his Strikeforce contract, he will retire from MMA.

Hij heeft nog 2 gevechten 1 daarvan is tegen werdum en die andere misschien heel misschien tegen overeem, zoals gerrit al zei als dat zijn laatste gevecht is dan is de kans groot dat hij tegen iemand anders gaat dan overeem maar veel blijft er niet over bij strikeforce. Enige matchup is tegen overeem al het andere is bullshit en denk dat de mensen dat gevecht(niet tegen overeem) dan zullen boycotten.

Collina
04-06-2010, 13:27
Zou wel jammer zijn.. Ik vind Fedor echt geweldig, maar ik krijg een soms een beetje de indruk dat hij niet tegen Overeem wil vechten omdat hij bang is dat hij zal gaan verliezen.. Hebben jullie mischien ook die gedachte?

Ik moet het toch een beetje opnemen voor Tik Tok, misschien begrijpen we hem verkeerd.

Fedor zal iig niet bang zijn, hij is een echte vechter, wel denk ik dat het management dit expres tegenhoudt omdat ze wellicht weten dat deze kans er in zal zitten.

Maar goed, de tijd zal 't leren. Ik hoop echt dat deze twee grootheden elkaar zullen treffen, uiteraard hoop ik dat Alistair wint, maar als Fedor dit zal winnen zal ik er niet om rouwen.. Hij is en blijft The Godfather of MMA.

Collina

Lionheart
04-06-2010, 13:33
Fedor is een topper en zal zo ook de boeken in gaan, maar om zijn legacy niet te schaden wordt de pot tegen Ali vermeden.

De MMA vechters ontwikkelen zich steeds meer en meer en Ali is daar een perfect voorbeeld van, ik vind dat Fedor nog niet tegen een vechter van het
kaliber van Ali O heeft gestaan (super sterke stand up en goed grondwerk).
2 vechters die het Fedor moeilijk zouden kunnen maken in zijn lijst waren Arlovski en Nog. Ik zie Ali O deze dagen van beide winnen.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat Fedor the GOAT is, maar als je mee wilt blijven draaien met de top dogs, you've got to beat the top dogs!

tik_tok
04-06-2010, 13:45
Ik moet het toch een beetje opnemen voor Tik Tok, misschien begrijpen we hem verkeerd.

Fedor zal iig niet bang zijn, hij is een echte vechter, wel denk ik dat het management dit expres tegenhoudt omdat ze wellicht weten dat deze kans er in zal zitten.

Maar goed, de tijd zal 't leren. Ik hoop echt dat deze twee grootheden elkaar zullen treffen, uiteraard hoop ik dat Alistair wint, maar als Fedor dit zal winnen zal ik er niet om rouwen.. Hij is en blijft The Godfather of MMA.

Collina


Idd dat bedoelde ik mischien een beetje verkeerd geformuleerd van mijn kant.

Tehlirian
04-06-2010, 13:52
als je mee wilt blijven draaien met de top dogs, you've got to beat the top dogs!
Oftewel, Alistair is geen "top dog". JDS, Cain, Brock en Carwin zijn ook geen "top dogs". Echt een goeie man, heel slim.

Lionheart
04-06-2010, 13:54
Oftewel, Alistair is geen "top dog". JDS, Cain, Brock en Carwin zijn ook geen "top dogs". Echt een goeie man, heel slim.

Waar heb jij het over???!?!

Als jij mijn post goed had gelezen, dan had jij erop uit kunnen maken dat ik JUIST Ali bedoel met een top dog!!!

Begrijpend lezen is deze dagen ook teveel gevraagd, maar wel meteen met een antwoord komen dat ECHT nergens op slaat.

Marquis
04-06-2010, 14:18
Er is zoveel gezeik en modder heen en weer gegooit door de mensen achter betreffende vechters.. t zou mij niks verbazen als ze Alistair deze match nu expres misgunnen.

Tehlirian
04-06-2010, 14:19
Waar heb jij het over???!?!

Als jij mijn post goed had gelezen, dan had jij erop uit kunnen maken dat ik JUIST Ali bedoel met een top dog!!!

Begrijpend lezen is deze dagen ook teveel gevraagd, maar wel meteen met een antwoord komen dat ECHT nergens op slaat.
HAHAHAHAHA. Als je te dom bent om iets te snappen slaat het nergens op, blijkbaar. In kindertaal dan maar?

Hoe word je, volgens jouw briljante logica, een "top dog"?
Door het verslaan van een "top dog".

Als we aannemen dat een "top dog" ook echt de nummer #1 betekent, zoals het begrip impliceert, is Fedor momenteel de enige "top dog". De enige man die een "top dog" heeft verslagen is namelijk Fedor (Antonio Rodrigo Nogueira 1).

Als we aannemen dat je er een groep mensen mee bedoelt had je net zo goed niets kunnen posten. Werdum staat gewoon in de top 10 en is dan dus een "top dog". Zelfs met zo'n brede definitie heeft Alistair eigenlijk niets bereikt. Brett Rogers, zijn enige grote win, stond achterin de top 10. Momenteel is Rogers niet eens meer ranked.

Hieruit kan je blijkbaar redeneren dat Fedor alleen tegen makkelijke tegenstanders vecht zoals Werdum. Fedor ontwijkt Alistair, want hij weet dat hij zou verliezen. Zie het filmpje hieronder maar, echt bruut. Overeem zou Werdum nog met twee handen op de rug verslaan. O, wacht...

uZa6Fdfu8oY

Lionheart
04-06-2010, 14:31
HAHAHAHAHA. Als je te dom bent om iets te snappen slaat het nergens op, blijkbaar. In kindertaal dan maar?

Hoe word je, volgens jouw briljante logica, een "top dog"?
Door het verslaan van een "top dog".

Als we aannemen dat een "top dog" ook echt de nummer #1 betekent, zoals het begrip impliceert, is Fedor momenteel de enige "top dog". De enige man die een "top dog" heeft verslagen is namelijk Fedor (Antonio Rodrigo Nogueira 1).

Als we aannemen dat je er een groep mensen mee bedoelt had je net zo goed niets kunnen posten. Werdum staat gewoon in de top 10 en is dan dus een "top dog". Zelfs met zo'n brede definitie heeft Alistair eigenlijk niets bereikt. Brett Rogers, zijn enige grote win, stond achterin de top 10. Momenteel is Rogers niet eens meer ranked.

Hieruit kan je blijkbaar redeneren dat Fedor alleen tegen makkelijke tegenstanders vecht zoals Werdum. Fedor ontwijkt Alistair, want hij weet dat hij zou verliezen. Zie het filmpje hieronder maar, echt bruut. Overeem zou Werdum nog met twee handen op de rug verslaan. O, wacht...
]



Vriendelijke vriend,

Je somt een heel verhaal op, maar je maakt nog geen sense, haha.

Wat ik gewoon bedoel is dat Ali O op dit moment één van de meest ontwikkelde HW vechters is in het MMA
en dat Fedor nog niet tegen zo een tegenstander heeft gestaan.

En dat filmpje van jou, kom op gozer, ik heb het over de Alistair van NU!

boola
04-06-2010, 14:45
wat een dom gelul allemaal. Fedor hoeft zich echt niet meer te gaan bewijzen om tegen ali o te gaan staan in zijn laatste partij. En als hij het wel zal doen en hij zou hem verliezen. Dan blijft hij nog de grootste. Daar zal Ali o dan nog niks aan veranderen.

Katsujinken
04-06-2010, 14:51
Fedor is een topper en zal zo ook de boeken in gaan, maar om zijn legacy niet te schaden wordt de pot tegen Ali vermeden.

De MMA vechters ontwikkelen zich steeds meer en meer en Ali is daar een perfect voorbeeld van, ik vind dat Fedor nog niet tegen een vechter van het
kaliber van Ali O heeft gestaan (super sterke stand up en goed grondwerk).
2 vechters die het Fedor moeilijk zouden kunnen maken in zijn lijst waren Arlovski en Nog. Ik zie Ali O deze dagen van beide winnen.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat Fedor the GOAT is, maar als je mee wilt blijven draaien met de top dogs, you've got to beat the top dogs!

Ik hoor dit wel vaker en ik vraag me telkens af waarom mensen toch denken dat Fedor stilstaat terwijl de rest van de wereld vooruitgaat. Fedor verbetert zijn spel ook en is nog steeds een van de weinige vechters die meer met z'n hoofd vecht dan met z'n hart. Wat dat betreft ligt hij (vind ik) mijlenver voor op de hele HW divisie.

Waarom Overeem een top dog zou zijn en Fedor niet is mij een raadsel, trouwens. Alistair heeft enorm veel potentieel maar mag dat nog wel een paar keer bewijzen zoals hij dat tegen Rogers gedaan heeft. Fedor heeft heel vaak tegenover mensen gestaan die (net als Overeem nu) destijds werden gezien als DE top dog of DE man om het Fedor moeilijk te maken. Nogueira werd onverslaanbaar geacht. Heath Herring was destijds een van de meest all-round MMA vechters. Cro Cop was toen nog echt heel erg scherp en goed. Arlovski en Sylvia hetzelfde verhaal. De meeste van deze vechters zijn nooit in betere vorm geweest dan toen ze tegenover Fedor stonden en we weten allemaal wat er met ze is gebeurd.

dirk5
04-06-2010, 15:00
Ik hoor dit wel vaker en ik vraag me telkens af waarom mensen toch denken dat Fedor stilstaat terwijl de rest van de wereld vooruitgaat. Fedor verbetert zijn spel ook en is nog steeds een van de weinige vechters die meer met z'n hoofd vecht dan met z'n hart. Wat dat betreft ligt hij (vind ik) mijlenver voor op de hele HW divisie.

Waarom Overeem een top dog zou zijn en Fedor niet is mij een raadsel, trouwens. Alistair heeft enorm veel potentieel maar mag dat nog wel een paar keer bewijzen zoals hij dat tegen Rogers gedaan heeft. Fedor heeft heel vaak tegenover mensen gestaan die (net als Overeem nu) destijds werden gezien als DE top dog of DE man om het Fedor moeilijk te maken. Nogueira werd onverslaanbaar geacht. Heath Herring was destijds een van de meest all-round MMA vechters. Cro Cop was toen nog echt heel erg scherp en goed. Arlovski en Sylvia hetzelfde verhaal. De meeste van deze vechters zijn nooit in betere vorm geweest dan toen ze tegenover Fedor stonden en we weten allemaal wat er met ze is gebeurd.

dit + hij veslaat ze op het vlak waar zijn tegenstanders in uitblinken.

NielsN
04-06-2010, 15:03
Hieruit kan je blijkbaar redeneren dat Fedor alleen tegen makkelijke tegenstanders vecht zoals Werdum. Fedor ontwijkt Alistair, want hij weet dat hij zou verliezen. Zie het filmpje hieronder maar, echt bruut. Overeem zou Werdum nog met twee handen op de rug verslaan. O, wacht...





Heb je het filmpje bekeken?

Collina
04-06-2010, 15:04
@ Tehlirian (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?16250-Tehlirian)

Je schets wel een vertekend beeld, waarom laat je deel 1 niet zien?

Heb je gezien wat er toen met Sergei gebeurde, of zat je toen nog in de luier? (nogmaal gesproken zijn dit niet mijn termologien hier op Mixfight.nl) maar jij schets zo'n verkeerd beeld...

Collina

dirk5
04-06-2010, 15:09
@ Tehlirian (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?16250-Tehlirian)

Je schets wel een vertekend beeld, waarom laat je deel 1 niet zien?

Heb je gezien wat er toen met Sergei gebeurde, of zat je toen nog in de luier? (nogmaal gesproken zijn dit niet mijn termologien hier op Mixfight.nl) maar jij schets zo'n verkeerd beeld...

Collina

ik ben ook een ali fan maar op de manier hoe jij het schetst is ook verkeerd. Ali heeft die partij gewonnen met een takedown waardoor sergei zijn schouder brak/uit de kom vloog, de rest wat daarna gebeurde kan ik niet zien als een prestatie.

Collina
04-06-2010, 15:21
@ Dirk5,

Ik ben van mening (en denk vele met mij) dat Alistair een ware tegenstander is voor Fedor. Simpel like that.

En ik weet dat Sergei zijn schouder brak, maar er word doormiddel van het publiceren van dit fimpje inclusief zijn tekst een verkeerd beeld geschetst en daar hou ik niet zo van.

Collina

Italian*Berlusconi*
04-06-2010, 15:30
Fedor hoeft echt niemand meer iets te bewijzen, neem aan dat iedereen daar wel zo over denkt.
Het zou leuk zijn voor de fans dat de pot met bijvoorbeeld Ali komt, maar heeft hij dat nodig voor zijn legacy??? NOOOOO WAYYYY!!! wat al eerder gepost is, Fedor heeft in zijn top tijd de top van toen verslagen, tuurlijk wat pannekoeken als opwarm partijtjes (maar die krijgt een Ali bijvoorbeeld ook) maar verder was het steeds top 3 competitie waar hij tegen vocht als nr 1 zijnde en tot op heden nog niet verslagen (since die cut waaaaay back).
Als hij het goed heeft qua financien geef ik hem geen ongelijk als hij retired en met andere dingen door gaat.

michaell
04-06-2010, 15:54
Dat is bullshit report trouwens. In feite is er tot zover geen sprake van retirement.


Fedor is een topper en zal zo ook de boeken in gaan, maar om zijn legacy niet te schaden wordt de pot tegen Ali vermeden. Niet waar aldus Scott Coker via Loretta Hunt. De partij tegen Overeem was nog nooit aangeboden door SF.

GerritTonijn
04-06-2010, 16:32
M-1 heeft al meerdere malen gezegd dat ze niet tegen Ali wilden vechten.

lopez86
04-06-2010, 16:36
IETS ruikt ernaar dat Fedor met pensioen gaat voordat Ali de kans krijgt om tegen hem te vechten.

Slome
04-06-2010, 17:06
bron: Midlife Easy - is dat net zoiets als midlife crisis???

TheCarnage
04-06-2010, 17:15
Zou het dood en dood zonde vinden als hij zou stoppen...

Wat voor mij een droom zou zijn op dit moment als hij van heavy naar light heavy weight zou gaan stappen en zich dan met de top daarvan te gaan meten, het heavy weight circuit zit nu vol met van die super grote super sterke juggernauts waarmee hij zich qua techniek makkelijk kan meten alleen zijn ze fysiek veel imposanter

Collina
04-06-2010, 17:25
bron: Midlife Easy - is dat net zoiets als midlife crisis???

Heel scherp ;)

Irishrover
04-06-2010, 18:57
Alles is al gezegd, voordat hij stopt nog één keer tegen Ali, ik vind dat hij hem een kans mag geven.

Ali roept het al een tijdje van de daken, hij wil zichzelf echt graag bewijzen tegenover de meest gevreesde.

Nu Ali Brett op een zeer overtuigende wijze heeft verslagen, vind ik dat hij dit verdient.

Fedor z'n prestaties spreken voor zich, de ideale voorbeeld vechter voor alle vechters around the world.

Irishrover
04-06-2010, 18:58
[.

Naj85
04-06-2010, 19:38
PRECIES! als het aan Fedor lag zou die iedere man die tegenover hem wordt gezet een pak slaag geven, al is diegene 2,20 ofzo
Fedor is misschien niet bang, maar zn management wel...

Perfectteamcindy
04-06-2010, 19:49
Misschien is het gewoon niet zo interessant voor hem om tegen Alistair te vechten. Wie trekt het meeste kijkers op Payperview? Ik geloof dat Alistair nog niet aan een derde komt van fedor en andere vechters wel,... Hij vecht in SF en misschien vinden Amerikanen dan wel leuker om hem tegen een Amerikaan te zien banen???

Petrosyan188
04-06-2010, 19:53
ik heb dit al paar keer geroepen dat zou gaan gebeuren als hij tegen werdum heeft gevocht, het is nog niet bevestigt maar zou me niks verbazen... voor zijn 'magie' zou het heel verstandig zijn want zie hem echt 0,0% kans maken tegen overeem, vindt het nog steeds lachwekkenend dat mensen denken dat hij nog steeds de beste is... was hij ooit maar allang nu niet meer, Lesnar,Overeem en JDS maken russische gehakt van hem en een gevecht tegen mannen als carwin en velasquez zou nog de maximum voor hem zijn maar zelfs dan zou het me niks verbazen als hij die zou verliezen, een grote legende voor de sport geweest maar allang niet meer de allerbeste

Marchant
04-06-2010, 22:43
Grootste kolder ever, Kijk anders even tegen wie in het verleden allemaal heeft gevochten, Fedor is van niemand bang.

Tja dat zegt natuurlijk niets .
Bergkamp vloog in tijd met internazionale de hele wereld rond en krijgt daarna bij Arsenal 1 keer turbulentie en heeft daarna vlieg angst ;)
Angst kan met de jaren komen alhoewel niet bang is voor het gevecht denk ik maar meer voor wat als hij verliest en dat met zijn status zou doen. vooral in $$$$$$.



http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/arann-chicken_6515.jpg

jay-elijah
04-06-2010, 23:59
Fedor is niet bang.
hij is zeg maar de beste in mma en tactisch heel slim

Ali is supersterk en heeft zeker momentum
maar sommige doen net alsof alistair overslaanbaar is en dat is hij zeker niet badr had hem toch goed in ze nek te pakken

cholitzu
05-06-2010, 00:24
http://img714.imageshack.us/img714/2430/fedorrunning02.jpg

bigboz
05-06-2010, 01:55
Friday, June 04, 2010
by Loretta Hunt ([email protected])

Fedor Emelianenko is one of 58 candidates named in a Russian internal election primary for the United Russian Party in the Belgorod region, according to M-1 Global officials. The June 25 primary elections are a first step to identifying one candidate to represent the party later in national elections against other party nominees for a seat in the country's regional Parliament.

The 33-year-old Emelianenko was nominated along with other notable politicians, including Belgorod Region Governor Yevgeny Savchenko and Belgorod Senator and State Duma Deputy Andrei Scotch. The world’s No. 1 heavyweight is among 24 new candidates added to the party’s primary ballot in that region this year.

Evgeni Kogan, M-1 Global’s Director of Operations, said Emelianenko was flattered by the nomination, which will in no way interfere with his fight career.

“He will easily be able to do both,” said Kogan via e-mail. “There has never been talk of one replacing the other.”

Emelianenko faces former top five UFC heavyweight Fabricio Werdum at Strikeforce “Fedor vs. Werdum” on June 26 at the HP Pavilion in San Jose, Calif.

Three-time Olympic wrestling gold medalist Alexander Karelin, also nominated by the United Russian Party, is currently a member of Russia’s Parliament.

Editor's Note: This article was corrected at 3:30 p.m. EST to reflect that Emelianenko has been nominated for Parliament and not a Senate position.


Fedor Nominated in Russian Primary, Will Continue Fighting (http://www.sherdog.com/news/news/Fedor-Nominated-in-Russian-Primary-Will-Continue-Fighting-24869)

T15Boxing
05-06-2010, 10:33
IETS ruikt ernaar dat Fedor met pensioen gaat voordat Ali de kans krijgt om tegen hem te vechten.

Als dat zou gebeuren dan heb ik het correct voorspeld. Fedor vocht gevaarlijke tegenstanders als Overeem en wat er nu in UFC rondloopt toen hij niets te verliezen had(dat is nu al heel lang geleden) maar nu heeft hij alles te verliezen met elke partij. Hij gaat de Mayweather route, helaas.

sebastiaan
05-06-2010, 13:36
Exactly !

Fedor misschien niet,maar zijn management daarintegen?

michaell
05-06-2010, 13:37
Belachelijk)))
Fedor is bang, M-1 is bang. ja.

Dit: Fedor Nominated in Russian Primary, Will Continue Fighting (http://www.sherdog.com/news/news/Fedor-Nominated-in-Russian-Primary-Will-Continue-Fighting-24869)
en vooral dit: Sherdog Mixed Martial Arts Forums - View Single Post - M-1 Says Overeem Bout Was Never Offered (http://www.sherdog.net/forums/38722418-post187.html)

en dan dit:
http://www.youtube.com/watch?v=FotUhcFC5z4&feature=player_embedded

Harrie Nak
05-06-2010, 22:23
Update on fedor; russian source tells us retirement talk/rumour is not true "has no basis in reality" 5:01 AM Jun 4th (http://twitter.com/FightersOnly/status/15410624369) via Twitter for BlackBerry® (http://blackberry.com/twitter)