PDA

View Full Version : Nieuws over Badr Hari in Amerikaanse media



Sjakiezwart
06-06-2010, 19:31
Op een aantal Amerikaanse blogs wordt vandaag geschreven over ontwikkelingen in de "zaak" van Badr Hari. Is dat oud nieuws of klopt het dat daar hier nog niet over geschreven is.

http://www.cagepotato.com/ok-so-maybe-badr-hari-ididi-have-something-do-nightclub-beating

Het gaat erover dat ie nu alsnog opgepakt wordt voor het incident bij de nachtclub.

Slome
06-06-2010, 19:33
tja, hier gaan we weer of euhh,, kan de discussie gaan over de buitenlandse media ipv over het badr incident zelf?

Vinand
06-06-2010, 19:54
Amerikaanse media weet bijna niks over kickboxen en alles wat ermee te maken heeft. Dus meeste dingen die ze schrijven is meestal toch bull shit.

Aarti
06-06-2010, 20:17
Vrijdag stond in het AD dat Hari voortvluchtig zou zijn, omdat hij zich woensdag had moeten melden. Hij zou idd toch meer betrokken bij de zaak zijn geweest als dat ze dachten. Blijkbaar hebben ze hem van het weekend gevonden of hij heeft zich gemeld. Dus het was geen oud nieuws..

Sjakiezwart
06-06-2010, 20:25
Ik denk dat de blogs dat nieuws van het AD gewoon overgenomen hebben (vast niet uit het AD zelf, maar je weet wat ik bedoel). Er staat namelijk dat hij nog steeds zoek is, niet dat hij al gevonden is.

Harrie Nak
06-06-2010, 21:23
Gezien het feit dat het door mij geopende topic hierover onlangs nog werd gesloten, lijkt mij ook dit topic geen lang leven beschoren. :)