PDA

View Full Version : Persbericht It's Showtime inzake Badr Hari



Justinian
07-06-2010, 13:09
We ontvingen zojuist onderstaand persbericht van It's Showtime:

Naar aanleiding van Badrs overtreding tijdens zijn wedstrijd tegen Hesdy Gerges van zaterdag 29 mei jl. in de Amsterdam ArenA willen wij het volgende mededelen:

Wij van European Fighting Network willen duidelijk stellen dat dit soort gedrag absoluut niet wordt getolereerd in de ring. De beslissing om Badr te diskwalificeren was ook binnen enkele seconden gemaakt. De scheidsrechter had de beslissing gemaakt om dit Badr zelf te laten zeggen om zo de gemoederen in de zaal rustig te houden. Dat Badr dit niet kon en deed, kwam door een combinatie van het boe-geroep uit het publiek en omdat het incident net was gebeurd, en hij dit zelf nog allemaal moest verwerken.

Het allerbelangrijkste van de hele zaak is dat Badr zelf zeer goed weet dat zijn actie niet in de ring thuishoort en dat diskwalificatie een logisch gevolg hiervan is. Naast dat Badr een ongelofelijke reputatieschade heeft overgehouden en zijn ITS SHOWTIME-wereldtitel is kwijtgeraakt, hebben wij van European Fighting Network hem een behoorlijke geldboete opgelegd.

Aangezien het de allereerste keer is dat Badr Hari zich tijdens een ITS SHOWTIME-evenement heeft misdragen (zijn andere overtreding was tijdens een K-1-evenement), laten wij het als ITS SHOWTIME-organisatie bij deze bestraffing. Wel is medegedeeld dat bij een eerstvolgende ernstige misdraging een langdurige schorsing zal volgen.

De grootste zorg die onze organisatie heeft, is dat toekomstige kickboksers gaan denken dat dit soort gedrag getolereerd en/of gewaardeerd wordt. Kickboksen is een sport met strenge regels en wie deze regels niet wil naleven hoort niet in de ring thuis.

Wij van European Fighting Network hadden ook heel makkelijk kunnen zeggen dat Badr bijvoorbeeld voor de rest van dit jaar geschorst zou zijn voor ITS SHOWTIME-evenementen, maar dat zou een schorsing van niks geweest zijn, omdat hij dit jaar waarschijnlijk toch niet meer op ITS SHOWTIME-evenementen in actie zou komen. Dit komt omdat hij zelf al had aangegeven tijdelijk te stoppen met kickboksen en dat, als hij wel weer begint, hij voor de K-1 gaat vechten aan het einde van dit jaar.
Aangezien wij ook het management doen van Badr Hari gaan wij er alles aan doen om hem te helpen in de toekomst een voorbeeld voor de sport te zijn, in plaats van het imago dat nu om hem heen hangt. Wij vinden dat hij met zijn pas 25-jarige leeftijd een tweede kans verdient bij ITS SHOWTIME en zullen hem daar bij proberen te begeleiden.

De reden dat wij een week hebben gewacht met dit persbericht was omdat wij eerst onder vier ogen met Badr wilden spreken over deze zaak. Echter, tot nu toe hebben wij alleen de mogelijkheid gehad om hem 2 dagen na het evenement telefonisch te spreken over de gebeurtenissen en de sancties die wij gaan opleggen. De reden dat wij niet de mogelijkheid hebben gehad om deze zaak verder onder vier ogen te bespreken, ligt in het feit dat de politie hem verzocht had om zich te melden op het politiebureau. Dit in verband met het verdacht zijn van betrokkenheid bij een mishandelingzaak betreffende een portier uit Amsterdam. Deze zaak was enkele weken geleden groot in het nieuws. Echter, tot nu toe heeft Badr zich niet gemeld bij de politie en ook wij weten niet waar hij zich nu bevindt. Ook wij van European Fighting Network weten niet wat de uitkomst van deze zaak zal zijn.
Wij hopen middels dit persbericht duidelijkheid te hebben gecreerd omtrent de vragen die speelden in deze zaak.


European Fighting Network

Bromios
07-06-2010, 13:17
Ze willen hun cash-cow niet kwijt.
Die gozer kan echt alles maken zonder consequenties. Mooi voorbeeld voor de sport.

Ch3f1
07-06-2010, 13:19
Misschien kan hij bij de politie ook aangeven dat hij tijdelijk stopt met zijn activiteiten en dat daarom strafvervolging toch geen enkele zin heeft.

The Bulldog
07-06-2010, 13:21
Ik sta een beetje te kijken van dit pers bericht.......

maar ja , bedankt voor de info....

Viper30
07-06-2010, 13:24
Komt er makkelijk vanaf zo .
Mooie straf!!!!
Hij zou toch all een rust moment in plannen.
Geen aandacht aan Badr meer geven de komende jaren.

Ush

blackadder
07-06-2010, 13:28
Tja, dat was te verwachten.

Vinand
07-06-2010, 13:35
Acch joh een trieste sanctie en afstraffing maar gelukkig krijgen we hem nog te zien in de ring, dat is de enige plek waar ik hem graag zie.

Lennie
07-06-2010, 13:48
De grootste zorg die onze organisatie heeft, is dat toekomstige kickboksers gaan denken dat dit soort gedrag getolereerd en/of gewaardeerd wordt. Kickboksen is een sport met strenge regels en wie deze regels niet wil naleven hoort niet in de ring thuis.

Wij van European Fighting Network hadden ook heel makkelijk kunnen zeggen dat Badr bijvoorbeeld voor de rest van dit jaar geschorst zou zijn voor ITS SHOWTIME-evenementen, maar dat zou een schorsing van niks geweest zijn, omdat hij dit jaar waarschijnlijk toch niet meer op ITS SHOWTIME-evenementen in actie zou komen. Dit komt omdat hij zelf al had aangegeven tijdelijk te stoppen met kickboksen en dat, als hij wel weer begint, hij voor de K-1 gaat vechten aan het einde van dit jaar.

Wij hopen middels dit persbericht duidelijkheid te hebben gecreerd omtrent de vragen die speelden in deze zaak.

Ja heel duidelijk, K1 schorst hem niet dus Showtime ook niet, maar ik heb overigens nergens het flauwste gevoel gekregen dat het Badr spijt. Hij heeft geen excusses aan Hesdy aangeboden. Alleen dat lullige briefje die zeer waarschijnlijk door zijn zakenwaarnemer is geschreven en dat kwam niet eens oprecht over. Beetje jammer dat jullie er zo laconiek mee omgaan.

reefer
07-06-2010, 13:49
Vind het wel een nette brief,zoals men zelf al zegt,hij vecht dit jaar niet meer voor It`s showtime dus had het veel schijnheiliger geweest als men had gezegd dat hij geschorst was tot nader order.Verder is het natuurlijk aan K-1 organisatie wat die eventueel kunnen/willen ondernemen met Hari.Verder geeft men ook eerlijk aan dat Hari "zoek" is en men dus maar moet gissen waar hij verblijft,wat overigens ook weer aangeeft dat Hari schijt heeft aan iedereen,maar what else is new??Die geldboete was ook wel te verwachten dus wat kan It`s showtime nog meer doen dan op dit moment?Afstand van hem nemen?Lijkt me ook geen serieuze optie aangezien men ook flink geinvesteerd heeft in Hari en hij in de toekomst ,mits hij normaal gaat functioneren,zeer waarschijnlijk nog veel geld gaat opbrengen voor It`s showtime.Dus al met al kan ik de reactie zoals die nu is wel begrijpen van It`s showtime.

superfreak
07-06-2010, 14:03
Mooi is dit weer. We hebben hem een geld boete opgelegd?? Dat zeg je maar dat kan het publiek niet zien...

GerritTonijn
07-06-2010, 14:05
http://i48.tinypic.com/1585qhz.gif

yuko
07-06-2010, 14:07
De reden dat wij niet de mogelijkheid hebben gehad om deze zaak verder onder vier ogen te bespreken, ligt in het feit dat de politie hem verzocht had om zich te melden op het politiebureau. Dit in verband met het verdacht zijn van betrokkenheid bij een mishandelingzaak betreffende een portier uit Amsterdam. Deze zaak was enkele weken geleden groot in het nieuws. Echter, tot nu toe heeft Badr zich niet gemeld bij de politie

Badr trekt zich niet zo veel aan van de regels, ook niet buiten de ring.
Ben bang dat dit nooit zal gaan veranderen bij deze gast.

chickenwing
07-06-2010, 14:08
er staat ook van het is de ALLEReerste keer dat badr zicht tijdens een its showtime evenement misdraagt...dan word er gesproken over het k-1 ''incident'' en later ook nog ja en hij zit btw ook nog op het politiebureau voor een mishandelingszaak .....tja zelfs een blinde ziet hier een patroon in en kan niet meer praten over ..incidenten..

Mickey
07-06-2010, 14:08
Ik vind het een open en transparant stuk. Ik kan me echter voorstellen dat de sancties wat mild aanvoelen voor sommigen. Anderzijds: het enige waar Badr nu goed mee wegkomt is het feit dat hij nog bij It's Showtime mag vechten. Verder is hij zijn titel kwijt, ze pakken zn money en oom agent wil even met hem babbelen..

Aarti
07-06-2010, 14:15
Ik vind het een open en transparant stuk. Ik kan me echter voorstellen dat de sancties wat mild aanvoelen voor sommigen. Anderzijds: het enige waar Badr nu goed mee wegkomt is het feit dat hij nog bij It's Showtime mag vechten. Verder is hij zijn titel kwijt, ze pakken zn money en oom agent wil even met hem babbelen..

Hmm, heeft hij dit niet zelf gedaan??Hij is toch wijs genoeg om te weten wat de wetten en regels zijn hier in Nederland??

Fasada
07-06-2010, 14:38
Als je toch weet dat hij dit jaar niet uitkomt voor It's Showtime had hem dan een schorsing opgelegd van een half jaar tot een jaar.. Hoewel het voor Badr zelf niet veel uitmaakt - dit omdat hij er zelf voor kiest om niet te vechten - breng je toch een statement naar andere vechters toe die het zich niet kunnen permitteren om zolang geschorst te zijn. Zie het meer als een "voorbeeld" sanctie.....
Ben op zich wel benieuwd naar zijn geldboete maar daar komen we toch niet achter...

RamonaS
07-06-2010, 14:38
http://www.vrijspreker.nl/wp/wp-content/media/2008/09/aaa_onzin.jpg

Wat een zwak bericht, gaat helemaal nergens over. Doe dan helemaal geen bericht. De schijnheiligheid druipt eraf


Het enige stukje wat serieus overkomt in dit slappe relaas is dit:Kickboksen is een sport met strenge regels en wie deze regels niet wil naleven hoort niet in de ring thuis.
Mooi geschreven, nalleven is een ander verhaal blijkbaar....

Jackskiezo
07-06-2010, 14:45
Hmm over die boete valt ook nog te betwijfelen of hij die krijgt. Want Badr is volgens mij 1 van de grootste inkomst bronnen voor It's Showtime, let maar op dat ie dit jaar gewoon vrolijk vecht voor It's Showtime. Hij had wel een slimme zet gemaakt door te ''stoppen'' zodat hij geen verdere sancties kon krijgen.

Devillrider
07-06-2010, 14:46
Zal maar niet veel hierover zeggen.. Is toch altijd weer dezelfde oplossing... Men komt er gewoon te gemakkelijk van af... We merken waar dit allemaal naar toe leidt...

paspoes
07-06-2010, 14:48
Ik sta een beetje te kijken van dit pers bericht.......

maar ja , bedankt voor de info....

x2

blackadder
07-06-2010, 14:54
Ik vind het een open en transparant stuk. Ik kan me echter voorstellen dat de sancties wat mild aanvoelen voor sommigen. Anderzijds: het enige waar Badr nu goed mee wegkomt is het feit dat hij nog bij It's Showtime mag vechten. Verder is hij zijn titel kwijt, ze pakken zn money en oom agent wil even met hem babbelen..
Wat voor een sancties? Er zijn geen sancties buiten de DQ en het verlies van de titel. Er is alleen de waarschuwing naar anderen toe om geen 'Badr' te doen. En dat de politie hem zoekt is een heel andere zaak die los staat van dit.

sterrenkijker
07-06-2010, 15:14
Dit is het nadeel van en organisator zijn en manager van een vechter, je bent niet objectief. Mr Rutz snijdt zichzelf in de vingers als hij Badr een echte straf geeft, Badr heeft die macht. Volgend jaar geen Badr in de arena = minder kaarten verkopen. Maar dit stuk komt bij mij echt super onprofessioneel over.

We weten niet waar Badr is, hij moet zich melden bij de politie maar doet dit niet.. Overbodige info?????

Dit geeft ook wel aan dat het persbericht van Mike's Gym niet van Badr af kwam, die verstopt zich ergens, lekker makkelijk.

Justinian
07-06-2010, 15:33
We weten niet waar Badr is, hij moet zich melden bij de politie maar doet dit niet.. Overbodige info?????
Ik vind het op zich wel goed dat het management hier wat over zegt. Het is een feit dat er veel over wordt gepraat en wanneer je dan als management helemaal niks zegt, dan doe je het denk ik ook niet goed.

MMAFAN-1122
07-06-2010, 15:41
Ik ben benieuwd wat de hoogte is van dat geld bedrag.
Over zijn imago schade daar ben ik het wel mee eens..

blackadder
07-06-2010, 15:48
Ik ben benieuwd wat de hoogte is van dat geld bedrag.

Symbolisch bedrag van 1 euro?

CannieY
07-06-2010, 15:53
Tja, dat was te verwachten.

x2

tonebizz
07-06-2010, 16:01
1 zwak bericht - 2 --> geld boete?? yeah right ,denk dat badr geen cent heeft moeten inleveren. 3 waarom niet schorsen voor 2 jaar? oh ja dan verdienen zij niks meer....badr heeft de power en dat is duidelijk!

beetje jammer allemaal, en dan praten over de toekomstige kickboxers... dat ze vooral niet moeten denken dat dit normaal is gedrag is, laat dan zien dat dit gedraf echt word afgestraft! nu laat je zien dat je met dit gedrag er toch mee weg komt...

Its showtime ---> STEP YOUR GAME UP!!!

Nightwalker
07-06-2010, 16:06
Hmmm ik vind het een gepaste straf... En erg netjes dat Its Showtime duidelijkheid verschaft.. Hoewel ik vind dat sommige gasten hier op forum, nooit tevreden zijn.. Maar je zal altijd haters hebben...

Maar goed, ben blij dat we dit jaar toch Badr in aktie zien...

Good lucK !!

Lennie
07-06-2010, 16:07
Hmmm ik vind het een gepaste straf... En erg netjes dat Its Showtime duidelijkheid verschaft.. Hoewel ik vind dat sommige gasten hier op forum, nooit tevreden zijn.. Maar je zal altijd haters hebben...

Maar goed, ben blij dat we dit jaar toch Badr in aktie zien...

Good lucK !!
Wat is er gepast aan de straf?
Ze zijn ook veel te onduidelijk over de geldboete die hij heeft ontvangen, dit heeft overigens niets te maken met 'haters' maar meer om de morele omgang en het werderzijdse respect dat vechters horen te hebben naar elkaar. Als bijvoorbeeld Gilber Yvel dit in de UFC had gedaan waren de sancties wel anders geweest en als hij er op zoon manier vanaf zou komen zou de reactie van iedereen ook het zelfde zijn.

blackadder
07-06-2010, 16:10
Wat is er gepast aan de straf?
Het feit dat het geen straf is?

blackadder
07-06-2010, 16:15
beetje jammer allemaal, en dan praten over de toekomstige kickboxers... dat ze vooral niet moeten denken dat dit normaal is gedrag is, laat dan zien dat dit gedraf echt word afgestraft! nu laat je zien dat je met dit gedrag er toch mee weg komt...
Nee. Ze maken overduidelijk dat je er niet mee weg komt als je niet Hari bent.

Bromios
07-06-2010, 16:21
Ik denk dat Simon gewoon de centen in de zak houdt die Badr voor de arena zou krijgen. Snelle winst voor hem, en geen gedoe met deurwaarders. Die kunnen hem toch niet vinden.

Maar ik hoop dat Badr voldoende geld in de zak houd om een paar oordoppen voor Mike en Melvin te kopen voor in de K1 straks. Want ik denk dat er hier en daar wel wat gefloten wordt als Badr naar de ring wandelt.

Evilman
07-06-2010, 16:33
Een gepaste straf zou hem in de kooi zetten met overeem op Pride regels.
Lekkere soccerkick en footstomps op je smoel.

Nightwalker
07-06-2010, 16:33
Wat is er gepast aan de straf?
Ze zijn ook veel te onduidelijk over de geldboete die hij heeft ontvangen, dit heeft overigens niets te maken met 'haters' maar meer om de morele omgang en het werderzijdse respect dat vechters horen te hebben naar elkaar. Als bijvoorbeeld Gilber Yvel dit in de UFC had gedaan waren de sancties wel anders geweest en als hij er op zoon manier vanaf zou komen zou de reactie van iedereen ook het zelfde zijn.

Luister gap,

Het zijn gewoon haters !!! Badr heeft een overtreding gemaakt... Hij heeft zijn titel daardoor verloren en hij heeft een geldboete.. Je gaat toch ook niet vragen of kijken wat zn vechter verdient.. Wat is dat nou voor Bullshit.. Ik bedoel het blift een vechtsport..

Als je even jezelf niet in de hand heb.. Dan kan je een overtreding maken.. Badr heeft zijn prijs moeten betalen... En wat vele hier doen, is van iets kleins een olifant maken.. Hesdy is al zo blij dat hij titel heeft gewonnen.. En die ligt vast met zijn belt in bed..

En wat ik hier zie.. Zijn mensen die geen leven hebben en die telkens in herhaling vallen... Echt triest volk ...

Evilman
07-06-2010, 16:37
Als je even jezelf niet in de hand heb.. Dan kan je een overtreding maken..

even? Volgens mij mis jij zijn hele zooi misstappen al vanaf t punt dat ie niet meer naar school ging.
iemand moet die gast eens opvoeden! want blijkbaar is dat de ouders of trainers niet gelukt.

Ronald
07-06-2010, 16:37
Best wel een zorgelijk bericht omdat er in principe geen sanctie volgt. Wat nog zorgelijker is is misschien wel het feit dat er vrij vertaald in het persbericht ook staat: "Wij weten op het moment ook niet waar Badr is". Als je na zo'n actie geen contact met je vechter kunt krijgen terwijl hij zich ook nog eens bij de politie moet melden, dan heb je denk ik toch wel een probleem.

ondiep
07-06-2010, 16:41
Nuthuggers die alles goed proberen te praten en zijn bil schoonlikken dat is pas triest volk.

Nightwalker
07-06-2010, 16:41
Als je even jezelf niet in de hand heb.. Dan kan je een overtreding maken..

even? Volgens mij mis jij zijn hele zooi misstappen al vanaf t punt dat ie niet meer naar school ging.
iemand moet die gast eens opvoeden! want blijkbaar is dat de ouders of trainers niet gelukt.

Luister pratende pussy,

Als je heel realistich bent.. Heeft hij ook vanaf moment een mooie harde wedstrijden laten zien.. Hij geef waar voor je geld... En mensen kijken graag naar zijn wedstrijden... En hij heeft twee grote fouten begaan.. En tuurlijk, dat is niet goed te praten..

Maar ga nou niet overdrijven en alles zo hypen... Slaat werkelijk nergens op, wat jij nu allemaal typ... Je mag hem haten of vreselijk vinden... Vermijd gewoon zijn wedstrijd.. Maar ga nou niet een vechter zwart maken, omdat jij hem om bepaalde reden niet mag...


Want niet iedereeen heeft hetzelfde gedachte gang als jij... Dus gewoon niet janken... En genoeg andere saaie vechters waar je na kan kijken..

Nightwalker
07-06-2010, 16:45
Nuthuggers die alles goed proberen te praten en zijn bil schoonlikken dat is pas triest volk.

Luister kneus,

Dat jij een smerige g.y bent... Wil niet zeggen dat vele zoals jou denken.. Wat ik doe is niets goed proberen te praten.. Ik ben gewoon van mening dat mensen zo overdreven reageren, om iets waar zelfs Hesdy al overheen is... Vele doen netof hun een trap in hun gezicht hebben gekregen..

Dus hou je miezirige woorden voortaan voor je.. Alleen manier van denken, geef me al kotsneigingen en weet wel honderd procent zeker dat jij wellicht een g.y bent..

Irishrover
07-06-2010, 16:46
Wat voor straf kan It's Showtime nog meer geven dan ?

Ok, geldboete is gewoon het geld inleveren bij je manager, dat klinkt niet serieus, maar een DQ & titel naar je tegenstander vind ik realistisch, want volgens mij kun je niet meer straf opleggen.

Dit is de eerste keer dat hij dit bij It's Showtime flikt ( Het mag sowieso nooit gebeuren ), maar Simon wil Badr nog één kans geven, bovendien brengt Badr de benjamins ($) binnen.

dirk5
07-06-2010, 16:49
Luister pratende pussy,

Als je heel realistich bent.. Heeft hij ook vanaf moment een mooie harde wedstrijden laten zien.. Hij geef waar voor je geld... En mensen kijken graag naar zijn wedstrijden... En hij heeft twee grote fouten begaan.. En tuurlijk, dat is niet goed te praten..

Maar ga nou niet overdrijven en alles zo hypen... Slaat werkelijk nergens op, wat jij nu allemaal typ... Je mag hem haten of vreselijk vinden... Vermijd gewoon zijn wedstrijd.. Maar ga nou niet een vechter zwart maken, omdat jij hem om bepaalde reden niet mag...


Want niet iedereeen heeft hetzelfde gedachte gang als jij... Dus gewoon niet janken... En genoeg andere saaie vechters waar je na kan kijken..

Normale reactie van Evilman word beantwoord met gescheld.....

Het loopt vaak op hetzelfde uit met de Badr fans, hetzelfde als met Badr zelf. Meer wil ik er niet over kwijt.

Lennie
07-06-2010, 16:55
Luister pratende pussy,

Als je heel realistich bent.. Heeft hij ook vanaf moment een mooie harde wedstrijden laten zien.. Hij geef waar voor je geld... En mensen kijken graag naar zijn wedstrijden... En hij heeft twee grote fouten begaan.. En tuurlijk, dat is niet goed te praten..

Maar ga nou niet overdrijven en alles zo hypen... Slaat werkelijk nergens op, wat jij nu allemaal typ... Je mag hem haten of vreselijk vinden... Vermijd gewoon zijn wedstrijd.. Maar ga nou niet een vechter zwart maken, omdat jij hem om bepaalde reden niet mag...


Want niet iedereeen heeft hetzelfde gedachte gang als jij... Dus gewoon niet janken... En genoeg andere saaie vechters waar je na kan kijken..

Wat is dat nou voor beredenering?
Omdat Badr iets verkeerd doet, moeten wij de andere kant opkijken? Het hele idee achter een straf is om herhaling te voorkomen.
Het is overigens ook zonde dat je dan meteen de sport helemaal naar de sodemieter laat gaan en alleen maar aantrekkelijk maakt voor mensen die van een 'straat gevecht'houden want wat is het punt van regels als ze toch niet worden nageleeft en er bijna geen consequenties zitten op het breken ervan. Want je moet niet vergeten dat het op de nationale televisie wordt uitgezonden en wat voor beeld moet de 'gewone kijker' thuis wel niet krijgen? Zoon soort actie geeft een heel verkeerd beeld weer van de sport, een beeld waar heel hard aangewerkt wordt om te laten veranderen.

Nightwalker
07-06-2010, 16:56
Normale reactie van Evilman word beantwoord met gescheld.....

Het loopt vaak op hetzelfde uit met de Badr fans, hetzelfde als met Badr zelf. Meer wil ik er niet over kwijt.

Ooo kijk wie we daar hebben.. Judas !! Wees welkom Dirkje...

Irishrover
07-06-2010, 16:56
Best wel een zorgelijk bericht omdat er in principe geen sanctie volgt. Wat nog zorgelijker is is misschien wel het feit dat er vrij vertaald in het persbericht ook staat: "Wij weten op het moment ook niet waar Badr is". Als je na zo'n actie geen contact met je vechter kunt krijgen terwijl hij zich ook nog eens bij de politie moet melden, dan heb je denk ik toch wel een probleem.

Wat voor sanctie moet er volgen dan ?

ondiep
07-06-2010, 16:57
Jezus wat ben jij een opgefokt kereltje zeg take a chill pill :fp:

Maar oke je voelt je dus overduidelijk aangesproken door mijn mooi one-liner ;)

Blijf jij maar lekker prediken dat er niets aan de hand is en dat er van een mug een olifant word gemaakt en dat iedereen hem zwart wil maken.

Owwwwww wacht dat is geeneens nodig zijn acties spreken voor zichzelf namelijk!

Irishrover
07-06-2010, 17:04
Normale reactie van Evilman word beantwoord met gescheld.....

Het loopt vaak op hetzelfde uit met de Badr fans, hetzelfde als met Badr zelf. Meer wil ik er niet over kwijt.

Niet mee eens Dirk, De niet - Badr fans kunnen er namelij ook wat van, wat dacht je van dit:

ondiep
http://www.mixfight.nl/forum/images/statusicon/user-online.png Orange belt http://www.mixfight.nl/forum/images/reputation/reputation_pos.png http://www.mixfight.nl/forum/images/reputation/reputation_pos.png http://www.mixfight.nl/forum/images/reputation/reputation_pos.png


Nuthuggers die alles goed proberen te praten en zijn bil schoonlikken dat is pas triest volk.

Nightwalker
07-06-2010, 17:04
Normale reactie van Evilman word beantwoord met gescheld.....

Het loopt vaak op hetzelfde uit met de Badr fans, hetzelfde als met Badr zelf. Meer wil ik er niet over kwijt.

Drikje toch,

Waarom stuur je me nou prive bericht.. Je denk toch niet dat mijn leven stuk anders uit zal zien als ik word gebanned... Maar bedankt, dat je heel even lief wilde zijn... Succes heb ik al met of zonder ban..

Hahah grappenmaker.. Mij veel succes wensen omdat ik een ban krijg en dat nog prive.. Ooo wat ben ik nu zo droevig en weet me geen raad meer..

Hahahah grappenmaker

Justinian
07-06-2010, 17:05
De eerste ban is een feit: Nightwalker heeft een ban vanwege zijn gescheld.

Irishrover
07-06-2010, 17:07
Heeft Dirk in het geheim je aangegeven bij de Moderators Nightwalker ? haha.

Irishrover
07-06-2010, 17:08
De eerste ban is een feit: Nightwalker heeft een ban vanwege zijn gescheld.

Justinian, er zijn meerdere in deze topic die aan het schelden waren, wat is de reden waarom alleen Nightwalker is gebanned ?

dirk5
07-06-2010, 17:08
Drikje toch,

Waarom stuur je me nou prive bericht.. Je denk toch niet dat mijn leven stuk anders uit zal zien als ik word gebanned... Maar bedankt, dat je heel even lief wilde zijn... Succes heb ik al met of zonder ban..

Hahah grappenmaker.. Mij veel succes wensen omdat ik een ban krijg en dat nog prive.. Ooo wat ben ik nu zo droevig en weet me geen raad meer..

Hahahah grappenmaker

waarom blokkeer je me mijn pm's nou? ik had deze discussie graag gehad zonder een topic te vervuilen.

Justinian
07-06-2010, 17:09
S.v.p. terug ontopic mensen en graag op een normale manier, dus zonder gescheld etc.

Marquis
07-06-2010, 17:12
S.v.p. terug ontopic mensen en graag op een normale manier, dus zonder gescheld etc.

Ik wilde net een potje gaan schelden na het lezen van de persbericht :)

Irishrover
07-06-2010, 17:12
nee dat heb ik niet. Ik heb hem een pm gestuurd waarin stond dat hij er 1 kon verwachten vanwege het gescheld, ik wilde dit graag buiten het topic laten.... hence pm's.

Maar ik ga alweer te ver want heb met mezelf afgesproken niet meer dan 2 posts te maken in Badr topics....

Wel 'toevallig' dat Justinian hem daarna vrijwel direct een ban heeft gegeven, want er was er nog één hier die nota bene begon met schelden, dus hierbij snap ik niet waarvoor Justinian alleen Nightwalker heeft gebanned, zonder waarschuwing of iets dergelijks.

Ik wacht geduldig op het antwoord van Justinian.

marrilia
07-06-2010, 17:18
fokking weak en een slecht voorbeeld voor anderen ,je wordt toch niet geschorst dus je kan doen wat je wil...

maar wat wil je als je als promotor ook manager van dezelfde vechter bent,

zwak zwak zwak!

Justinian
07-06-2010, 17:19
@Irishrover: zoals ik hierboven al schreef, ontopic blijven svp. Dit zijn zoals altijd heikele onderwerpen en de vlam slaat dan snel in de pan. Voor je het weet is de complete thread ontspoord. Zitten we niet op te wachten. Nightwalker maakte meerdere posts waarin hij anderen uitschold.

Het is niet zo moeilijk, als een moderator van mening is dat iemand over de schreef gaat dan kan en mag een moderator ingrijpen. Dat is gebeurd en daarmee is de kous af.

Mocht je er meer over willen weten dan sta ik je graag per pm te woord. In deze thread echter niet meer, want zoals ik hierboven al is het de bedoeling ontopic te blijven. Offtopic posts worden in deze thread verwijderd - voor zover opgemerkt - en als er sprake is van bewust offtopic gaan dan kan het ook zijn dat er een infraction volgt. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zullen we maar zeggen...

Marquis
07-06-2010, 17:23
Simon bewijst hier mee dat je je kinderen niet op kickboksen moet zetten.

Zouden ze bij karate of Judo ook zo handelen ?

Irishrover
07-06-2010, 17:24
fokking weak en een slecht voorbeeld voor anderen ,je wordt toch niet geschorst dus je kan doen wat je wil...

maar wat wil je als je als promotor ook manager van dezelfde vechter bent,

zwak zwak zwak!

Simon gaf dit aan:

Aangezien het de allereerste keer is dat Badr Hari zich tijdens een ITS SHOWTIME-evenement heeft misdragen (zijn andere overtreding was tijdens een K-1-evenement), laten wij het als ITS SHOWTIME-organisatie bij deze bestraffing. Wel is medegedeeld dat bij een eerstvolgende ernstige misdraging een langdurige schorsing zal volgen.

Omdat het de éérste keer is dat hij dit flikt op een It's Showtime gala, krijgt hij nog één kans.

Evilman
07-06-2010, 17:30
thnx voor de ban. het leek bader wel. good riddens.
dit is trouwens zo te lezen echt een financiele straf.
hij laat m vechten = inkomsten.. + geldboeten = inkomsten.
niet laten vechten waarmee je echt een statement maakt = geen inkomsten.
mij boeit het niet als ie ff verdwijnt. ik zie m toch alleen graag klappen krijgen :D

Irishrover
07-06-2010, 17:34
thnx voor de ban. het leek bader wel. good riddens.
dit is trouwens zo te lezen echt een financiele straf.
hij laat m vechten = inkomsten.. + geldboeten = inkomsten.
niet laten vechten waarmee je echt een statement maakt = geen inkomsten.
mij boeit het niet als ie ff verdwijnt. ik zie m toch alleen graag klappen krijgen :D

Kun je misschien aangeven wat voor straf jij liever had gezien behalve de DQ & Belt kwijt aan Hesdy ?

Hejar
07-06-2010, 17:40
Belachelijk, het woord "straf" heeft hier zijn betekenis verloren.

The Bulldog
07-06-2010, 17:46
@ Justi....ben blij dat wij wel zeggen wat we doen , doen wat we zeggen .....hehehehe(sorry flauw grapje)

The Bulldog
07-06-2010, 17:55
ik dacht in eerste instantie, wtf?????

vandaar mijn gereserveerde post...

Velen zeggen weer dingen die wel kloppen..... Ik denk dat voor de sport....dit niet goed is...2e x op tv zo`n actie....dus puur op de sport bekeken ben ik voor een schorsing....

Hoe showtime nu redeneerd, tja...... Het komt mij wat zoekend over.....wat is passend sportief gezien? wat is passend gezien de image schade die met deze actie meekomt....???? en wat is passend, gezien de situatie waar Badr nou inzit......Showtime is natuurlijk ook zijn Management , dus die zullen ook zeker naar de persoon kijken en zijn realiteit op dit moment....

Waarmee ik niet impliceer dat hij beschermd moet worden of iets dergelijks.....Maar wel dat hij (door eigen toedoen) redelijk onder druk staat op meerdere vlakken.... het is dan belangrijk de communicatie open te houden met de vechter....alleen op die manier kun je de vechter ondersteunen en monitoren....

VAn mij mocht Badr geschorst worden, en ik ben van mening dat iemand met zulk ring gedrag niet de mogelijke k-1GP kampioen kan worden in het zelfde jaar....(al ben ik van mening dat hij de beste k-1 knokker is op dit moment)

o enne laten we lekker normaal met elkaar de dialoog/discussie aangaan....ipv dat zielige gebeuren door wat ik een pagina geleden las....:twak:

Tony Galento
07-06-2010, 17:56
Over de hoogte van de boete worden wijselijk geen uitspraken gedaan. Lijkt me ook niet zo vreemd als het management van Badr en de organisatie it's Showtime met elkaar vervlochten zijn.

blackadder
07-06-2010, 17:56
Wat voor straf kan It's Showtime nog meer geven dan ?

Ok, geldboete is gewoon het geld inleveren bij je manager, dat klinkt niet serieus, maar een DQ & titel naar je tegenstander vind ik realistisch, want volgens mij kun je niet meer straf opleggen.

Dit is de eerste keer dat hij dit bij It's Showtime flikt ( Het mag sowieso nooit gebeuren ), maar Simon wil Badr nog één kans geven, bovendien brengt Badr de benjamins ($) binnen.
Een schorsing voor het eerstvolgende It's Showtime evenement waar hij normaal op zou draaien lijkt mij wel een faire straf die ook een duidelijkere boodschap stuurt dan dit.

PinPoint
07-06-2010, 18:06
@ Justi....ben blij dat wij wel zeggen wat we doen , doen wat we zeggen .....hehehehe(sorry flauw grapje)

moet juist jij niet het goede voorbeeld geven en ontopic blijven?


[ontopic]

ik kan alleen maar lachen om deze 'straf' een geld boete.....

Het is toch te zot voorwoorden dit. Geen schorsing omdat ie toch niet zal vechten op een its showtime evenement dit jaar. Dus als ie wel had gevochten?

Dan schors je hem PIEP toch voor het eerst komende evenement? Slappe hap zeg dit....

Lionheart
07-06-2010, 18:09
Van mij mocht Badr geschorst worden, en ik ben van mening dat iemand met zulk ring gedrag niet de mogelijke k-1GP kampioen kan worden in het zelfde jaar....(al ben ik van mening dat hij de beste k-1 knokker is op dit moment)



Ben ik het helemaal mee eens!!

Kemal
07-06-2010, 18:17
Een schorsing voor het eerstvolgende It's Showtime evenement waar hij normaal op zou draaien.

x2

The Bulldog
07-06-2010, 18:19
moet juist jij niet het goede voorbeeld geven en ontopic blijven?



...

REPS!!!!!

Wiseguy
07-06-2010, 18:19
Dat zou eerder een straf voor het publiek zijn dan voor hem.

Tony Galento
07-06-2010, 18:21
Dat zou eerder een straf voor het publiek zijn dan voor hem.


Dat was anders niet te horen in de Arena.

Wiseguy
07-06-2010, 18:26
Dat waait wel weer over. Hoe je het went of keert de gemiddelde persoon ziet het liefst Badr vechten.

bladetrinity
07-06-2010, 18:26
Ik wilde net een potje gaan schelden na het lezen van de persbericht :)

Haha reps !!!

ICON
07-06-2010, 18:32
inhoudelijk ga ik er niet op in, t interesseert me allemaal gewoon niet zoveel wat voor straf iemand krijgt bla bla bla.

maar Jezus wat een slecht persbericht. ik hoop dat toch niet dat dit zo naar dagbladen e.d. gestuurd wordt.
heeft de plaatselijke stagiair dit geschreven?
ik ben zelf geen Neerlandicus maar je zet in een persbericht toch niet iets in de trant van: we hadden makkelijk bijvoorbeeld dit en dat kunnen doen.
daar is een persbericht toch niet voor, in een persbericht geef je feiten weer en niet wat je wellicht ook had kunnen doen

Irishrover
07-06-2010, 18:52
Een schorsing voor het eerstvolgende It's Showtime evenement waar hij normaal op zou draaien lijkt mij wel een faire straf die ook een duidelijkere boodschap stuurt dan dit.

Japan heeft hem destijds het volgende jaar ook gewoon mee laten doen, Badr kreeg een financiele klap & hij moet z'n belt inleveren.
In principe doet Simon precies hetzelfde, Badr straffen met de Belt/DQ & hem nog één kans geven

spacebox
07-06-2010, 18:53
Een schorsing voor het eerstvolgende It's Showtime evenement waar hij normaal op zou draaien lijkt mij wel een faire straf die ook een duidelijkere boodschap stuurt dan dit.

Hoe zie je dat dan voor je?

Maak je posters met hari erop en verkoop je kaartjes. Dan vervolgens zeggen hij is DQ hij mag niet vechten!!???? Dus jammer maar helaas, lijkt me wel een rare gewaarwording. Of om een zogenaamde straf toch te ontlopen je kan hem ook op een poster zetten waar hij toch niet gaat vechten ,dat is eigenlijk het zelfde Is een andere straf geven eigenlijk wel mogelijk

PinPoint
07-06-2010, 19:17
Hoe zie je dat dan voor je?

Maak je posters met hari erop en verkoop je kaartjes. Dan vervolgens zeggen hij is DQ hij mag niet vechten!!???? Dus jammer maar helaas, lijkt me wel een rare gewaarwording. Of om een zogenaamde straf toch te ontlopen je kan hem ook op een poster zetten waar hij toch niet gaat vechten ,dat is eigenlijk het zelfde Is een andere straf geven eigenlijk wel mogelijk


Wat is dit nou weer voor flauwekul!?

Als je een bepaalde wedstrijd wint staat toch voor de volgende al vast?
Dit was vast nu ook het geval.....

blackadder
07-06-2010, 19:35
Japan heeft hem destijds het volgende jaar ook gewoon mee laten doen, Badr kreeg een financiele klap & hij moet z'n belt inleveren.
In principe doet Simon precies hetzelfde, Badr straffen met de Belt/DQ & hem nog één kans geven
Ja. Maar zoals iedereen en ook echt iedereen weet was dit niet de eerste keer dat hij zo in de ring flipt. Het staat allemaal op internet. En omdat de Japanners hem meteen weer lieten meedoen betekent ja niet dat men dan ook maar moet doen. En aangezien hem geen consequenties worden voorgelegd is het gewoon wachten op het volgende incident.

blackadder
07-06-2010, 19:37
Hoe zie je dat dan voor je?

Maak je posters met hari erop en verkoop je kaartjes. Dan vervolgens zeggen hij is DQ hij mag niet vechten!!???? Dus jammer maar helaas, lijkt me wel een rare gewaarwording. Of om een zogenaamde straf toch te ontlopen je kan hem ook op een poster zetten waar hij toch niet gaat vechten ,dat is eigenlijk het zelfde Is een andere straf geven eigenlijk wel mogelijk
Oh ja. Absoluut. Hari op de poster voor de Arena volgend jaar. En dan Jeroen Post laten vertellen dat hij voor dat evenement is geschorst zoals vorig jaar al was meegedeeld in het persbericht.

Ronald
07-06-2010, 19:42
Wat voor straf kan It's Showtime nog meer geven dan ?
Wees een beetje creatief Irish. Jij kunt vast ook nog wel wat bedenken ;)


Ok, geldboete is gewoon het geld inleveren bij je manager, dat klinkt niet serieus, maar een DQ & titel naar je tegenstander vind ik realistisch, want volgens mij kun je niet meer straf opleggen.
Een geldboete is idd broekzak-vestzak-verhaal. Een dq is geen straf: tijdens de wedstrijd was dat een direct gevolg van zijn handelen. Titel kwijt is ook geen straf. Ook dat is een logische consequentie van het voorafgaande (je kunt 'm tenslotte moeilijk dq'en en 'm wel z'n titel laten behouden).

univers1l
07-06-2010, 19:48
jammer hoor al dat herhaaldelijke onzin hier, wat vinden jullie eigenlijk dat badr eigenlijk verdient? maak hier maar een poll van.
ik zie hem graag weer vechten, die man heeft fouten gemaakt en doet stomme dingen, maar ik zou hem missen in k-1 als hij niet meer is.
ik vind dat hij de ergste straf al heeft gehad, en dat is imago schade, dat is moeilijk weer recht te zetten.
geld boete doet hem niets, schorsen zou kunnen, maar dan zien we badr niet meer in de ring, dat vind ik een gemis.

persbericht is trouwens zwak, helemaal dat stuk over, we weten niet waar badr is, is gewoon niet professioneel.

TOON
07-06-2010, 19:49
it's showtime zat natuurlijk in een lastig parket! alsof Badr het boeit als ie een jaar geschorst wordt bij It's showtime en daardoor volgend jaar niet kan vechten....interesseert um niet! heeft toch jaren niet in Amsterdam willen vechten om wat voor reden dan ook....dat zegt genoeg....

Alleen de K1 kan badr straffen door hem niet mee te laten doen met de GP.....zal ie niet leuk vinden.....
It's showtime had wel een schorsing op moeten leggen, al was het alleen al om de symbolische waarde, gemiste kans dus....
maar badr zal er geen nacht minder om slapen als ie een jaar geschorst wordt door It's showtime....

paspoes
07-06-2010, 20:22
Best wel een zorgelijk bericht omdat er in principe geen sanctie volgt. Wat nog zorgelijker is is misschien wel het feit dat er vrij vertaald in het persbericht ook staat: "Wij weten op het moment ook niet waar Badr is". Als je na zo'n actie geen contact met je vechter kunt krijgen terwijl hij zich ook nog eens bij de politie moet melden, dan heb je denk ik toch wel een probleem.

zit wat in Ronald;)

Nightwalker was snel uitgetypt hiero:lol:

Marquis
07-06-2010, 21:39
[QUOTE=univers1l;928665]jammer hoor al dat herhaaldelijke onzin hier, wat vinden jullie eigenlijk dat badr eigenlijk verdient? maak hier maar een poll van.
ik zie hem graag weer vechten, die man heeft fouten gemaakt en doet stomme dingen, maar ik zou hem missen in k-1 als hij niet meer is.
ik vind dat hij de ergste straf al heeft gehad, en dat is imago schade, dat is moeilijk weer recht te zetten.
[QUOTE]


Badr verdient een waardige sanctie voor zijn misdraging in de ring. Daarnaast moet er ook een signaal afgegeven worden aan een ieder die deze sport beoefent dat het absoluut niet kan wat Badr (2x) heeft gedaan. Dit is natuurlijk niet gedaan omdat * Badr geld in het laatje brengt voor de organisatie *De organisatie het management doet voor Badr *De organisatie zich ook prive verbonden voelt met Badr.

What's next ? Morgen lezen we dat fifa president dhr. Blatter de spelersmakelaar van Cristiano Ronaldo wordt ?!?

Mijn zorg in dit hele verhaal is dat niemand het hier over de voorbeeldfunctie die Badr (of hij wilt of niet) heeft als het gaat om de jeugd die over 10 jr de sport moeten promoten. Als dit allemaal word getolereerd door organisatoren als It's Showtime dan zullen degene die de sport promoten het zelf ook kapot maken. Voor mij hoeft Badr niet de rest van zijn leven geschorst te worden omdat het gewoon zonde zou zijn van zo een talent.En ja het blijft een mens. Maar ik vind wel dat er een gepaste straf moet komen dat hij er ook echt wat bij voelt. En dat hij er ook van leert. En dat hij moet begrijpen dat het niet alleen maar om hem draait. Je kan namelijk niet alleen de vruchten plukken wanneer het jou uit komt en het zelfde geldt voor It's Showtime natuurlijk.

Maar goed qua professionaliteit is deze hele gang van zaken een lachertje.

Ik vraag me af als een GG vechter zo een hoofdpartij als deze zo zou verzieken, wat dan de consequenties zouden zijn.

We weten allemaal hoe Simon Saki aan de schandpaal had genageld toen Saki verder dacht te onderhandelen. Toen wist men wel interne gesprekken en zakelijke geschillen naar buiten te brengen.

Harrie Nak
07-06-2010, 23:09
We weten niet waar Badr is, hij moet zich melden bij de politie maar doet dit niet.. Overbodige info?????Klein gokje, Marokko?

kooivechter
07-06-2010, 23:27
dit is idd een vaag bericht. Die gast zal er wel goed vanaf komen. Dit is al de 2e keer. Hij zou gewoon een jaar geschorst moeten worden. En niet met een boete van 10 of 20000 euro weg komen. Dat is pinuts voor zo'n gozer. Die gast is superlink in de ring. Maar goed ik vind het ook supertof om die gast te zien vechten net zoals Tyson in the old days. Wat me wel opvalt is dat ik weer niks van Mike hoor. De 1e keer was dat ook al zo. Weet dat hij zich nooit met internet forums bezig hou. Alleen zou wel is een reactie van hem willen horen. Wat zeg je tegen zo'n gast die lak heeft aan alles zo lijkt het wel? Welke kant ga je nu op met je pupil en hoe moet je zo'n gozer in het gereel houden?

knift
07-06-2010, 23:46
Het word een lastig pakket voor Badr politie zoekt je heel de vechtsport wereld kotst je uit ik hoop maar dat Badr ze eigen een beetje op het rechte weet te houden en nu niet helemaal afglijd.
Maar van deze sanctie sta ik niet te kijken was te verwachte ik vind het erg jammer allemaal zeker na zijn interview in de ringsport wat nu echt totaal ongeloofwaardig is.
De tijd zal het allemaal leren maar ik denk niet dat we Badr nog te zien krijgen in de k-1 final want de Japaners zullen ook wel op de hoogte zijn dat Badr nog op de koffie moet bij oom agent.

gie-es-pie
07-06-2010, 23:55
Klasse van It's Showtime!

kleine boete geven en straks weer knallen in Japan! :D

blackadder
08-06-2010, 00:00
Badr verdient een waardige sanctie voor zijn misdraging in de ring. Daarnaast moet er ook een signaal afgegeven worden aan een ieder die deze sport beoefent dat het absoluut niet kan wat Badr (2x) heeft gedaan. Dit is natuurlijk niet gedaan omdat * Badr geld in het laatje brengt voor de organisatie *De organisatie het management doet voor Badr *De organisatie zich ook prive verbonden voelt met Badr.

What's next ? Morgen lezen we dat fifa president dhr. Blatter de spelersmakelaar van Cristiano Ronaldo wordt ?!?

Mijn zorg in dit hele verhaal is dat niemand het hier over de voorbeeldfunctie die Badr (of hij wilt of niet) heeft als het gaat om de jeugd die over 10 jr de sport moeten promoten. Als dit allemaal word getolereerd door organisatoren als It's Showtime dan zullen degene die de sport promoten het zelf ook kapot maken. Voor mij hoeft Badr niet de rest van zijn leven geschorst te worden omdat het gewoon zonde zou zijn van zo een talent.En ja het blijft een mens. Maar ik vind wel dat er een gepaste straf moet komen dat hij er ook echt wat bij voelt. En dat hij er ook van leert. En dat hij moet begrijpen dat het niet alleen maar om hem draait. Je kan namelijk niet alleen de vruchten plukken wanneer het jou uit komt en het zelfde geldt voor It's Showtime natuurlijk.

Maar goed qua professionaliteit is deze hele gang van zaken een lachertje.

Ik vraag me af als een GG vechter zo een hoofdpartij als deze zo zou verzieken, wat dan de consequenties zouden zijn.

We weten allemaal hoe Simon Saki aan de schandpaal had genageld toen Saki verder dacht te onderhandelen. Toen wist men wel interne gesprekken en zakelijke geschillen naar buiten te brengen.
Uitmuntende post.

Irishrover
08-06-2010, 00:32
Ja. Maar zoals iedereen en ook echt iedereen weet was dit niet de eerste keer dat hij zo in de ring flipt. Het staat allemaal op internet. En omdat de Japanners hem meteen weer lieten meedoen betekent ja niet dat men dan ook maar moet doen. En aangezien hem geen consequenties worden voorgelegd is het gewoon wachten op het volgende incident.

De eerste keer was in Japan & snap niet echt wat je bedoelt met: het staat op internet.

Japan koos ervoor om Badr zo een dergelijke straf te geven & de meeste vonden het een gepaste straf.

Nu doet hij zo iets bij It's Showtime & Simon geeft bijna dezelfde straf.

ArjanV
08-06-2010, 00:43
Herhaaldelijk wangedrag dient een 2e keer zoiezo zwaarder bestraft te worden....

Dit hele verhaal is één grote farce....de "straf" is een lachertje! Zoiets als dit is exact de reden dat vechtsport niet serieus genomen gaat worden door een groter publiek waardoor er meer geld gegenereerd kan worden voor nog meer en betere gala's...

Hari had een jaar geschorst moeten worden...dus t/m de Arena 2011... plus een behoorlijke boete! En dan niet met zo'n slap persberichtje aan komen van een "aanzienlijke boete" nee gewoon een bedrag noemen en er tegelijkertijd een goed doel aan verbinden...KIKA of iets dergelijks...

Zoiezo is het eigenlijk van de zotte dat er geen overkoepelend orgaan is dat in dit soort gevallen handelend op kan treden om dit soort wandaden te bestraffen met een schorsing die voor alle mogelijke bonden en vechtsporten wereldwijd geldt. Jammer een gemiste kans voor het kickboksen maar goed de centjes van Badr en Simon zijn natuurlijk wel wat belangrijker dan de sport promoten....

spacebox
08-06-2010, 01:03
Oh ja. Absoluut. Hari op de poster voor de Arena volgend jaar. En dan Jeroen Post laten vertellen dat hij voor dat evenement is geschorst zoals vorig jaar al was meegedeeld in het persbericht.

:D

Mashkadov
08-06-2010, 14:47
Waarom hij in de ring niets kon zeggen hadden we ook wel door en dat de politie hem zoekt is ook bekend.

Wat we wel echt als nieuws vernemen uit dit bericht is dat:
1. Er een boete is opgelegd ten belope van een onbekend bedrag.
2. Er geen schorsing komt voor It's Showtime evenementen.
3. It's Showtime geen rekening houdt met wangedrag van vechters op evenementen georgansieerd door andere organisators of met wangedrag in het privé-leven.

Voor mij hoeft Badr Hari niet zwaar geschorst te worden of een hoge boete te krijgen. Wat Badr Hari moet weten is dat vele fans samen met mij zwaar teleurgesteld zijn. Fouten kunnen vergeven worden als er ook vergiffenis gevraagd wordt. Hij had tot nu op een of andere manier zijn spijt kunnen betuigen jegens Hesdy Gerges en de fans/toeschouwers.

Dat hij in de ring zweeg, kon ik begrijpen. Maar de praat die hij verkocht in het interview van AT 5 na het gala en zijn gelaatsuitdrukking zegden genoeg. Sorry durven zeggen maakt je gro(o)t((s)er. Hij kan een voorbeeld nemen aan, een man met gigantische ballen aan zijn lijf, Melvin Manhoef die mijn grootste respect geniet.

Mij stoot het niet tegen de borst dat er geen strenge schorsing of boete komt, mij stoot het tegen de borst dat er geen greintje spijt is getoond tot op vandaag door de vechter in kwestie.

ondiep
08-06-2010, 15:00
Waarom hij in de ring niets kon zeggen hadden we ook wel door en dat de politie hem zoekt is ook bekend.

Wat we wel echt als nieuws vernemen uit dit bericht is dat:
1. Er een boete is opgelegd ten belope van een onbekend bedrag.
2. Er geen schorsing komt voor It's Showtime evenementen.
3. It's Showtime geen rekening houdt met wangedrag van vechters op evenementen georgansieerd door andere organisators of met wangedrag in het privé-leven.

Voor mij hoeft Badr Hari niet zwaar geschorst te worden of een hoge boete te krijgen. Wat Badr Hari moet weten is dat vele fans samen met mij zwaar teleurgesteld zijn. Fouten kunnen vergeven worden als er ook vergiffenis gevraagd wordt. Hij had tot nu op een of andere manier zijn spijt kunnen betuigen jegens Hesdy Gerges en de fans/toeschouwers.

Dat hij in de ring zweeg, kon ik begrijpen. Maar de praat die hij verkocht in het interview van AT 5 na het gala en zijn gelaatsuitdrukking zegden genoeg. Sorry durven zeggen maakt je gro(o)t((s)er. Hij kan een voorbeeld nemen aan, een man met gigantische ballen aan zijn lijf, Melvin Manhoef die mijn grootste respect geniet.

Mij stoot het niet tegen de borst dat er geen strenge schorsing of boete komt, mij stoot het tegen de borst dat er geen greintje spijt is getoond tot op vandaag door de vechter in kwestie.

x2, mooi verwoord erg jammerlijk je kon inderdaad aan het intervieuw zien dat het hem niet erg deerde.

martijn2
08-06-2010, 15:20
Dit is korte termijn economisch denken van it,s showtime . Dan lijkt hari belangrijk . Voor de lange termijn was een echte goede straf veel slimmer geweest van it's showtime om de sport en hun naam te laten groeien onder andere . Zo gaat het nou eenmaal in het kapitalisme, showtime is er duidelijk alleen om ff snel wat geld in te zamelen .

Illest
08-06-2010, 15:52
self fulfilling prophecy ....

;een voorspelling die zichzelf direct of indirect waarmaakt.

(hetzelfde zeiden ze over Tyson en die heeft het keer op keer waargemaakt)

univers1l
08-06-2010, 23:26
laatste nieuws!!!
aflevering over Badr Hari KRO Nederland 1

van de kro-site:

Het is een week geleden dat het Its Showtime kickboxgala in de Amsterdam Arena plaatsvond. Een van de veelbesproken acties kwam van Badr Hari die in de 2e ronde natrapte naar een op de grond zittende Hesdy Gerges. Badr verloor zijn titel. In een poging zichzelf te vinden liet Badr Nederland achter zich en vertrok op een reis. Inmiddels is ook de politie op zoek naar Badr in verband met een eerdere zaak. In de aflevering van 21 juni reist Kamphues Badr achterna in zijn zoektocht. Hij spreekt onder meer met Hesdy en laat de beelden hiervan zien aan Badr. Verder confronteert Rob Badr met het feit dat de politie naar hem op zoek is.
Natuurlijk geniet hij ook met Badr van de alledaagse dingen tijdens diens zoektocht.

21 juni, 21.00, KRO Nederland 1


dit heb ik van zijn hyves site

Kemal
08-06-2010, 23:28
Nou die stel ik alvast in dan!!

Illest
09-06-2010, 00:25
Nou die stel ik alvast in dan!!

ik wil het niet sappiger maken, maar kon het niet laten...

deze reactie las ik op AT5.nl:

Het wordt steeds sappiger :lol:

" Het echte verhaal is namelijk zo, dat Badr niet binnen kwam omdat voetballer V.d Wiel de uitsmijter had betaald om niet naar binnen te komen, aangezien Badr zijn vrouwtje had afgepakt.

Vandaar dat ie portier geen aangifte deed omdat ie geld heeft aangenomen om hem te weigeren, dat laat dus ook gelijk zien, hoe de portiers in elkaar zitten.

badr is vaste klant daar, en was niet met een trainingsbroek maar netjes gekleed.

Hoop dat mensen niet weer vooroordelen treffen over deze man, want hij is zelf uitgedaagd door de uitsmijter.



Da "

Irishrover
09-06-2010, 01:23
ik wil het niet sappiger maken, maar kon het niet laten...

deze reactie las ik op AT5.nl:

Het wordt steeds sappiger :lol:

" Het echte verhaal is namelijk zo, dat Badr niet binnen kwam omdat voetballer V.d Wiel de uitsmijter had betaald om niet naar binnen te komen, aangezien Badr zijn vrouwtje had afgepakt.

Vandaar dat ie portier geen aangifte deed omdat ie geld heeft aangenomen om hem te weigeren, dat laat dus ook gelijk zien, hoe de portiers in elkaar zitten.

badr is vaste klant daar, en was niet met een trainingsbroek maar netjes gekleed.

Hoop dat mensen niet weer vooroordelen treffen over deze man, want hij is zelf uitgedaagd door de uitsmijter.



Da "

Dit is de beste & de meest voorhand liggende haha.

bladetrinity
09-06-2010, 08:25
ik wil het niet sappiger maken, maar kon het niet laten...

deze reactie las ik op AT5.nl:

Het wordt steeds sappiger :lol:

" Het echte verhaal is namelijk zo, dat Badr niet binnen kwam omdat voetballer V.d Wiel de uitsmijter had betaald om niet naar binnen te komen, aangezien Badr zijn vrouwtje had afgepakt.

Vandaar dat ie portier geen aangifte deed omdat ie geld heeft aangenomen om hem te weigeren, dat laat dus ook gelijk zien, hoe de portiers in elkaar zitten.

badr is vaste klant daar, en was niet met een trainingsbroek maar netjes gekleed.

Hoop dat mensen niet weer vooroordelen treffen over deze man, want hij is zelf uitgedaagd door de uitsmijter.



Da "

Owh oké dan weten we ook waar hij zit. Hij is vast naar zuid afrika gegaan voor een goed gesprek met v/d wiel. Ik zie v/d wiel nu al lopen haha.

PinPoint
09-06-2010, 12:29
ik wil het niet sappiger maken, maar kon het niet laten...

deze reactie las ik op AT5.nl:

Het wordt steeds sappiger :lol:

" Het echte verhaal is namelijk zo, dat Badr niet binnen kwam omdat voetballer V.d Wiel de uitsmijter had betaald om niet naar binnen te komen, aangezien Badr zijn vrouwtje had afgepakt.

Vandaar dat ie portier geen aangifte deed omdat ie geld heeft aangenomen om hem te weigeren, dat laat dus ook gelijk zien, hoe de portiers in elkaar zitten.

badr is vaste klant daar, en was niet met een trainingsbroek maar netjes gekleed.

Hoop dat mensen niet weer vooroordelen treffen over deze man, want hij is zelf uitgedaagd door de uitsmijter.

Da "

Een portier die hari uitdaagd? Die is dan wel de meeste grijze hersencellen al kwijt....tijd om ander werk te zoeken?

Sjaak
09-06-2010, 13:51
Zorgelijk bericht dit ...... maar niet echt verrassend eigenlijk.

Goed argument : Hari hij heeft zich slechts 1 x misdragen bij Its Showtime .................................. en de rest is "elders" of buten de ring dus dat telt niet ......

Ik hoop echt dat Simon iemand aantrekt die Hari in de juiste balans gaat krijgen anders gaat het een volgende x weer fout.

En als je tegenwoordig elke x als je wordt uigedaagd aan de bak gaat als vechtsporter dan heb je een dagtaak om al die leipo's van repliek te dienen, soms is het beter dat je wegloopt.

Lionheart
09-06-2010, 16:54
Als dit echt zo is, dan vind ik vd Wiel echt een bitch!

Een portier betalen om iemand niet binnen te laten omdat hij je vrouwtjes afpakt, pfffff...

Illest
09-06-2010, 17:08
Als dit echt zo is, dan vind ik vd Wiel echt een bitch!

Een portier betalen om iemand niet binnen te laten omdat hij je vrouwtjes afpakt, pfffff...

Kan me bijna niet voorstellen dat een portier zich daarvoor leent, hoewel....geld laat mensen rare dingen doen....

Ik geloof er geen snars van maar vind het wel een komisch scenario......

dirk5
09-06-2010, 17:23
ik vind het eigenlijk wel grappig als het waar is, zo zie je maar, baas boven baas:

geld > grote mond en zware vuisten.

TOON
09-06-2010, 17:29
gregory = BAAS

Slome
09-06-2010, 17:37
badr is een echte loverboy.... hij zit graag aan de vrouwtjes... soms van de verkeerde:P