PDA

View Full Version : professionaliteit promoters en managers



Bromios
08-06-2010, 23:26
Ik hang nou een tijdje rond op dit forum en het valt mij op dat in de berichtgeving van de promotors en managers het een en ander hapert.

Wat ik bedoel: er worden gala's gehouden met omzetten van miljoenen euro's. Managers verdienen tonnen aan hun vechters, kapitalen worden uitgegeven aan merchandise, contracten, trainers en weet ik wat, maar er is er geen 1 die een fatsoenlijk persbericht of artikel uit de pen krijgt.

Iedereen kent de stukken van BB die welsiwaar uit zijn hart geschreven zijn en heel eerlijk, maar echt professionaliteit straalt het niet uit. Het persbericht van Showtime raakt echt kant nog wal, zo verschrikkelijk slecht is het geschreven. Is er een slecht artikel in de krant dan wordt de journalist bedreigd. lekker slim allemaal.

Waarom huren die gasten geen fatsoenlijke persmanager of zo ? Op deze manier krijgt de sport toch nooit een beter imago ? En op de totale verdiensten is dat toch de moeite niet ?

Of ben ik nou de enige die zich hier aan ergert ?

GerritTonijn
08-06-2010, 23:29
ik denk dat er nog 'te weinig' pers is om daar iemand voor in te huren. Buiten online wat berichten is er weinig te melden toch?