PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko Says He’ll Gladly Take on Alistair Overeem



Slome
09-06-2010, 14:38
Fedor Emelianenko Says He’ll Gladly Take on Alistair Overeem – It Just Might Be a PPV Fight

Fedor Emelianenko, Strikeforce, and M-1 Global are eyeing a pay-per-view bout with current Strikeforce heavyweight champ, Alistair Overeem.

http://squabbles.com/wp-content/uploads/2009/11/fedor_rogers_ko1.jpg

With Fedor’s next fight in the United States just two weeks away, curiosity is running high about when he might fight again or what the status is between Strikeforce and M-1 Global. For now there’s at least one more fight planned, and it’s likely to end up on pay-per-view.

That’s the word from M-1 Global Director of Operations Evgeni Kogan, who spoke with MMAWeekly on Tuesday about the company’s plans for Fedor and Strikeforce.

“Following this fight now we have one more fight on the cards,” Kogan said. “That’s the future for now, there’s one more fight following the June 26 fight and that fight is more likely than not on pay-per-view.”
Of course M-1 Global promotes several fighters, but one thing is guaranteed when and if that pay-per-view happens. Fedor Emelianenko will be leading the charge.

“That is a fight for Fedor that is co-promotion by M-1 Global and Strikeforce,” Kogan stated.
Fedor’s primary focus right now is on Fabricio Werdum and their fight on June 26, but a title shot against Alistair Overeem could be just the pay-per-view draw that Strikeforce and M-1 Global could be looking for. The only question right now is timing, and Kogan says he can’t guarantee anything like that right now.

http://img.youtube.com/vi/ibeuJQcbmqA/0.jpg

“It depends on what happens during this fight. It depends on health issues, and whatever else following this fight. It depends also by other factors, so I don’t want to tell you something and not have it happen,” said Kogan. “It’s possible, it’s not unlikely, but I wouldn’t say I’d guarantee that it happens in 2010.”
Still carrying the WAMMA heavyweight title, Kogan believes Fedor is already a champion, but if Strikeforce choose to put him up against their heavyweight title holder Alistair Overeem, they will gladly accept that fight.

“If that is what is offered, Fedor nor his management, we will not turn down fights. If that’s what is offered, it’s what we’ll be taking,” Kogan said about a potential bout with Overeem.
Kogan stands by the fact that up till now Fedor and M-1 have never been offered a fight with Alistair Overeem, but the Russian legend won’t turn down a fight against anybody. Ultimately, they leave it in the hands of their partners at Strikeforce and Showtime.
“If that is something that is put in front of us by the matchmakers
at Strikeforce, and that is something that our partners Showtime bring to us, then that is something that we will take,” Kogan stated about a title fight.

First up on the agenda is the bout against Fabricio Werdum, but following that fight assuming Fedor wins, it could set up a showdown between the former Pride champion and Strikeforce heavyweight king Alistair Overeem on pay-per-view.

dirk5
09-06-2010, 14:41
Ik ben altijd chauvinistisch maar......

WAR FEDOR!!!

micha
09-06-2010, 14:52
yeaah lets bring it on....

blackadder
09-06-2010, 15:09
Zolang ik het maar weer gratis kan kijken.

Fyodor
09-06-2010, 15:22
I love Fedor, maar ben zo chauvinistisch dat ik voor Alistair ben. Ik denk sowieso dat Alistair goede kansen heeft op winst. Waarschijnlijk ben ik zenuwachtiger tijdens dit gevecht dan ik ooit geweest ben bij een Fedor gevecht!

The Bulldog
09-06-2010, 16:40
ik ben vreselijk fan van Fedor, maar....mocht dat zijn laatste partij zijn.....dan hoop ik dat Alistair hem wint.......(zowiezo eigenlijk) ...

ondiep
09-06-2010, 16:45
Dit is echt DE partij die de mensen willen zien en mocht deze er komen hoop ik niets minder dan een vette oorlog van beide kanten!

WAR OVEREEM!
WAR FEDOR!

Sendur
09-06-2010, 16:58
Fan van beide heren.

Als het maar een war word en de beste mag winnen!

ArjanV
09-06-2010, 17:03
Krijg steeds meer sympathie voor Overeem maar....
The Legend must continue!

WAR FEDOR!!

Baske
09-06-2010, 17:18
All-out warfare zal dit gevecht zowiezo met zich meebrengen. Heb er zin in :D

Kemal
09-06-2010, 17:28
WAR ALISTAIR!!!

wrestler_nl
09-06-2010, 18:05
WArrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Fedor...

Hendy
09-06-2010, 18:46
Sowiezo een win voor de mma fans!

War Ali!!!!!

peterone
09-06-2010, 18:48
x2

steftheboxer
09-06-2010, 18:51
ik kan niet kiezen.....maar als Fedor dan toch verslagen wordt dan maar door AO ipv een arrogante Amerikaan met een lucky punch

Spike_tm
09-06-2010, 19:38
Ferdor!!
Hoeft deze keer niet in 30 seconde, maar wel winnen. Legendarisch!

carlsson
09-06-2010, 23:26
het zal een harde partij worden maar Fedor is de completere vechter en kan ook vechten als hij onder druk staat en het verleden van AO bewijst dat hij niet echt goed uit de verf komt als hij onder druk staat.En vergeet niet dat Fedor uit de raarste situaties komt maar goed elk gevecht is weer anders en behaalde resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.;)Dus wel zullen zien.

Tony
10-06-2010, 00:21
"Moge de beste winnen" lijkt me hier behoorlijk aan de orde.

redjuh
10-06-2010, 13:49
Krijg steeds meer sympathie voor Overeem maar....
The Legend must continue!

WAR FEDOR!!

x 2

Joop Kasteel
10-06-2010, 15:32
Met Tony eens. Het publiek is in ieder geval winnaar.

Irishrover
10-06-2010, 15:35
Natuurlijk wil Fedor gewoon vechten.

Moeilijk te voorspellen deze pot, laten we maar eens wachten todat ze een datum prikken

Sadix
10-06-2010, 15:38
IK ben echt een alistair Fan.

Maar Fedor heeft ons zo veel jaren, top notch MMA gegeven dat ik hem echt een onverslagen carriere gun.
Ik wil dat hij die mystiek houd en wij over 30 jaar tegen onze kinderen zeggen, dat wij hem toen echt hebben gevolgd en dat hij echt the greatest of all time was.
Net zo iets je hebt met Muhammad Ali bijvoorbeeld.

Maar mocht hij verliezen en keer, laat het dan aub AListair zijn die hem die loss geeft.

tik_tok
10-06-2010, 16:29
IK ben echt een alistair Fan.

Maar Fedor heeft ons zo veel jaren, top notch MMA gegeven dat ik hem echt een onverslagen carriere gun.
Ik wil dat hij die mystiek houd en wij over 30 jaar tegen onze kinderen zeggen, dat wij hem toen echt hebben gevolgd en dat hij echt the greatest of all time was.
Net zo iets je hebt met Muhammad Ali bijvoorbeeld.

Maar mocht hij verliezen en keer, laat het dan aub AListair zijn die hem die loss geeft.

Helemaal mee eens met deze wijze woorden!

Maar man, wat zal dit een gevecht worden ik denk dat ik echt nerveus ben als die match er eenmaal is ! :D

Wheelie
10-06-2010, 17:04
Alistair Overeem is echt een gevaar voor Fedor, WAR Alistair ;)

arabic-sniper
10-06-2010, 17:57
Fedor by sub or ko

king
10-06-2010, 19:20
Ondanks dat ik het Alistair van harte gun, hoop ik op Fedor. Zou toch geweldig zijn als hij met pensioen kan gaan met de legendarische status die hij nou heeft. Een verliespartij tegen Alistair zou daar toch een smet op werpen.

Desondanks ben ik er bang voor. Alistair is simpelweg te sterk, te goed op het conditionele vlak en te technisch. Alistair heeft eigenlijk geen zwakke punten momenteel. Als Fedor van Alistair wint, is er voor mij eigenlijk geen twijfel meer mogelijk dat hij dan ook in de UFC de champ zou zijn geworden. Kan niet wachten op deze partij...:thup:

weks
10-06-2010, 20:08
War overeem

NESCIO
10-06-2010, 21:21
naaah ik snap sniet dat je voor Fedor kunt zijn....

tis gvd een nederlander.

Petrosyan188
10-06-2010, 21:33
naaah ik snap sniet dat je voor Fedor kunt zijn....

tis gvd een nederlander.

lol... ik ben dan toevallig voor niemand want heb met beide vechters niks, maar vecht ali tegen bv. JDS ben ik voor JDS of overeem nou wel of geen nederlander is

El Bambino
10-06-2010, 21:52
Mohamed Ali, Mike Tyson, Michael Jordan, Diego Armando Maradona, Chumacher, Tiger Woods, FEDOR EMILIANENKO.
Winst of verlies de man heeft geschiedenis geschreven!!

wrestler_nl
10-06-2010, 22:50
naaah ik snap sniet dat je voor Fedor kunt zijn....

tis gvd een nederlander.

Het mooie van MMA is dat de fans niet achter je staan omdat je van een bepaald land komt maar hoe je presteert & wat je allemaal hebt gepresteerd is belangrijker. (voor mij tenminste wel)

Warrrrrrrrrrrrrrrrrr Fedor

ARMENIA
10-06-2010, 22:54
Nou nou, ik denk dat jullie Fedor ten opzichte van Overeem een beetje onderschatten hoor. Qua kracht hoef je beiden natuurlijk niet te vergelijken, Alistair is sterker maar Fedor vecht stukken slimmer. Bovendien is hij snel in hoeken, ik zie hem Overeem wel naar de grond krijgen met een hoek.

ook al ligt ao bovenop hem, jullie weten dat fedor zo een submission uit het niets tovert, daar lig je dan met je hele arm tussen de ballen van fedor.

als ik moet wedden, dan zet ik me geld in op Fedor.

Naj85
10-06-2010, 23:07
zo denk ik er ook precies over!
IK ben echt een alistair Fan.

Maar Fedor heeft ons zo veel jaren, top notch MMA gegeven dat ik hem echt een onverslagen carriere gun.
Ik wil dat hij die mystiek houd en wij over 30 jaar tegen onze kinderen zeggen, dat wij hem toen echt hebben gevolgd en dat hij echt the greatest of all time was.
Net zo iets je hebt met Muhammad Ali bijvoorbeeld.

Maar mocht hij verliezen en keer, laat het dan aub AListair zijn die hem die loss geeft.

GerritTonijn
10-06-2010, 23:12
Ali pakt deze easy

ArjanV
10-06-2010, 23:18
Incasseringsvermogen gaat volgens mij de doorslag geven....
En dan weten we allemaal hoe laat het is...

FEDOR time!!

GerritTonijn
10-06-2010, 23:19
Incasseringsvermogen gaat volgens mij de doorslag geven....
En dan weten we allemaal hoe laat het is...

FEDOR time!!

daar heb je een punt, vooral als het voorbij de 1st round gaat...

Darkness
11-06-2010, 00:02
Ali gaat dit makkelijk winnen!

TheCarnage
11-06-2010, 00:59
Ik met mijn oostblok bloed kies voor fedor, hoop dat hij wint, maar ik vrees steeds het ergste als fedor tegenover iemand moet staan die veel groter is en veel meer kracht heeft

Pahlavan
11-06-2010, 01:17
alistair is groter, sterker en technisch gezien erg goed... maar laten we niet vergeten dat niemand fedor mentaal heeft kunnen breken in een gevecht... alistair wel.. meerdere malen zelfs

anyway... ik hoop dat deze partij er gauw komt