PDA

View Full Version : Stel je vragen aan...Marco Pique (Team Slamm!!)



Richelieu
10-06-2010, 08:29
Binnenkort zal Mixfight.nl twee grote interviews afnemen met Team Slamm!!'s leading fighters, namelijk Marco "the Sniper" Pique en Anthony "Kabouter" Kane. Pique is natuurlijk een vechter die al enorm lang meedraait in het circuit en tegen alle Europese en Aziatische grootheden heeft gestaan, maar dit jaar nog een aantal grote partijen en toernooien (zeer binnenkort daarover meer) zal gaan draaien. Aangezien we deze man gaan interviewen is het voor de Mixfight lezers een mooie kans om hun onbeantwoorde vragen deze keer beantwoord te krijgen. Zet deze dus neer in onderstaande topic.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/24/1274710135-130.jpg

MMAFAN-1122
10-06-2010, 09:01
@pique hoelang ga je nog door? en wat ga je na je kickboks carriere doen?
Train je nog bij andere sportscholen dan team slamm?

54321
10-06-2010, 09:06
doe je nog mee met de contender asia? is er iemand speciaals tegen wie je een rematch wilt?

Is het waar dat Illest je grootste nuthugger is?

Wheelie
10-06-2010, 09:44
is er iemand speciaals tegen wie je een rematch wilt?

Wil ik ook graag weten, ik verwacht tegen Holzken.

Anderson
10-06-2010, 10:22
Wie van de top 72,5 kg wil je je WMC titel verdedigen

Khalid Bourdiff, Yohan Lidon,
L'Houcine Ouzgni- Steven Wakeling, Jose Reis.

NESEM
10-06-2010, 11:47
Je partij tegen Diender was een ware Thriller waarbij je flink wat knieën heb uitgedeeld. Hoe heb je naar deze partij gekeken en naar de uitslag? De meningen waren erg verdeeld en Diender werd als winnaar uitgeroepen. Was er enige rivaliteit aangezien je teamgenoot bij Mandigo Junior Concalvez van hem verloren had (meerdere keren)? Jullie waren beiden opkomende talenten in de A klas. Is het niet tijd voor een rematch wellicht op full MT rules @slamm? En is deze voorstel niet eerder gedaan? Daarnaast ben je in Almere (ROC staat een grote spandoek van je) een bekend persoon, waarom doe jij hier niet iets voor de jeugd ipv in Amsterdam?

Groeten

Fightfan
10-06-2010, 15:33
Beste Marco ik volg jouw partijen al vanaf de C-klasse toen jij in Dordrecht vocht voor Mandingo gym. Ik heb jou altijd een erg goed, technische en sportieve vechter gevonden die ook steeds completer werd en fysiek sterker.

Een aantal vragen:

-Wie was jouw zwaarste tegenstander en waarom?
-Tegen wie wil jij graag vechten?
-Wat is de partij die jij verloren hebt maar waarvan jij achteraf denkt dat jij had kunnen winnen (omdat jij als je verliest dit meestal zeer nipt doet).
-Wat zijn jouw gedachten over jouw tijd bij Mandingo gym en jouw trainingspartners?

Succes verder met alles.

xdipsett
11-06-2010, 10:00
Hey Marco..
ik zag je partij tegen Ono in Japan in 2007. Wanneer zien we jou weer in Japan verschijnen?
Jij hebt de potenties om te vechten op het allerhoogste niveau, en dat weet iedereen uiteraard.

Droompartij zou zijn... marco pique rematch tegen holzken in de k-1max in japan. en dan hopelijk in een finale:thup: haha

ik wens je veel succes verder met je carriere.Je bent top!

OSU!

Richelieu
11-06-2010, 19:25
Zitten al goede vragen bij!

Richelieu
16-06-2010, 22:07
Het interview zal 29 juni worden gehouden, dus tot dan kunnen overige vragen nog gepost worden. Alles vragen zullen worden meegenomen!

payap
19-06-2010, 11:22
Marco, je vecht op verschillende regels je partijen. Van 3 x 3 K-1 rules tot en met 5 x 3 full muaythai en alles wat daar tussen ligt. Op al die regels bevecht je ook altijd de top. Nieky Holzken, Yodsaenklai Fairtex, Joerie Mes, Buakaw por Pramuk, Giorgio petrosyan oa.

Welke regels hebben je voorkeur?