PDA

View Full Version : TUF 11 discussie topic



tik_tok
10-06-2010, 14:09
Mensen, na het zien van TUF 11 aflevering 11/12 ben ik toch een beetje fan geworden van Brad Tavares helaas heeft hij verloren tegen Court McGee.

Ik vind Brad echt een goede vechter hij is nog maar 22 dus hij gaat zeker nog veel beter worden. Maar als ik kijk naar zijn snelheid en ook zijn takedown defence dan denk ik dat dit zeker een goede vechter gaat worden in de UFC.

Welke vechter uit TUF 11 denken jullie dat gaat winnen of vinden jullie erg goed etc?

dirk5
10-06-2010, 14:16
ben halverwege het seizoen gestopt.

De dudes zijn imo allemaal 13 in een dozijn vechters....

Het zou me verbazen wanneer hier een future champ bij zou zitten.

Ook het huis gebeuren had ik na 9 seizoenen wel gezien, zonder JT-Money of Browning figuur kan dat mij niet meer boeien.

kortom, ik ben een beetje tuf moe, volgend seizoen misschien weer.

Pahlavan
10-06-2010, 14:50
ben halverwege het seizoen gestopt.

De dudes zijn imo allemaal 13 in een dozijn vechters....

Het zou me verbazen wanneer hier een future champ bij zou zitten.

Ook het huis gebeuren had ik na 9 seizoenen wel gezien, zonder JT-Money of Browning figuur kan dat mij niet meer boeien.

kortom, ik ben een beetje tuf moe, volgend seizoen misschien weer.

hoewel ik de tuf series nog wel volg, vind ik het een goed idee als ze ff een jaartje stoppen met tuf en daarna weer sterk terugkomen.... ik vind 2 tuf seizoenen per jaar een beetje teveel van het goede. het blijft wel geinig om te zien maar qua talent zie ik er persoonlijk ook niks bijzonders tussenzitten... maarja maybe i'm wrong

steftheboxer
10-06-2010, 16:17
ben halverwege het seizoen gestopt.

De dudes zijn imo allemaal 13 in een dozijn vechters....

Het zou me verbazen wanneer hier een future champ bij zou zitten.

Ook het huis gebeuren had ik na 9 seizoenen wel gezien, zonder JT-Money of Browning figuur kan dat mij niet meer boeien.

kortom, ik ben een beetje tuf moe, volgend seizoen misschien weer.

Dirk ik heb juist dit seizoen erg veel talent gezien. Tavares, McGee, die gozer met het groene haar en nog wel een paar!
of het toekomstige kampioenen zijn is inderdaad de vraag maar vond het stuk voor stuk mooie partijen...

Seizoen elf vond ik erg meevallen, daar zag je alleen maar HW die na twee minuten allemaal gased waren

dirk5
10-06-2010, 16:26
Dirk ik heb juist dit seizoen erg veel talent gezien. Tavares, McGee, die gozer met het groene haar en nog wel een paar!
of het toekomstige kampioenen zijn is inderdaad de vraag maar vond het stuk voor stuk mooie partijen...

Seizoen elf vond ik erg meevallen, daar zag je alleen maar HW die na twee minuten allemaal gased waren

Natuurlijk kunnen ze vechten, maar wat hebben ze dat het huidige UFC roster niet heeft? Ik moet zeggen dat ik dit gevoel al heb sinds de USA vs. GB TUF.
misschien is het na de helft van het seizoen beter geworden, maar wanneer ik enkele boring ass wrestler partijen zie dan ben ik weg.

Het zal er zowiezo mee te maken hebben dat ik een voorstander ben van Japans mma....

tik_tok
10-06-2010, 16:33
Seizoen elf vond ik erg meevallen, daar zag je alleen maar HW die na twee minuten allemaal gased waren

Je bedoeld Seizoen 10 toch?

Dat was echt slecht.. Ik bedoel ik had bij niemand zoiets van wow dit is een topper.. Behalve die dikkerd omg.. Ik was/ben echt met stomheid geslagen als ik die gast zie ZO dik en nog een conditie hebben ook.. Ik snap niet hoe dat hand in hand kan gaan.
En dan ook nog Stefan Struve KO slaan.. :(

steftheboxer
10-06-2010, 16:45
Je bedoeld Seizoen 10 toch?

Dat was echt slecht.. Ik bedoel ik had bij niemand zoiets van wow dit is een topper.. Behalve die dikkerd omg.. Ik was/ben echt met stomheid geslagen als ik die gast zie ZO dik en nog een conditie hebben ook.. Ik snap niet hoe dat hand in hand kan gaan.
En dan ook nog Stefan Struve KO slaan.. :(

jehebt gelijk seizoen 10, ben toe aan weekend