PDA

View Full Version : MMA Seminar met UFC Fighter!



MMA-seminar.nl
10-06-2010, 14:32
Beste MMA liefhebbers,

MMA staat in Nederland nog in de kinderschoenen, maar wordt steeds populairder en groeit razendsnel. Dit komt mede door de UFC als organisatie en The Ultimate Fighter Serie waarvan binnenkort seizoen 11 uitgezonden zal worden!

Helaas wordt MMA ( ook in ons land!) nog vaak vergeleken met straatvechten en andere illegale praktijken. Dat vindt ik jammer want de sport heeft zo veel meer te bieden!

Met mijn persoonlijke interesse in MMA en bachelor in sport(events)management is het mijn doel om een platform te creëren waarin:

- MMA liefhebbers de sport op het hoogste niveau kunnen beoefenen.
- Er meer kennis wordt gedeeld wat betreft training, voeding, etc.
- MMA sport in een positieve zin gepromoot wordt.
- MMA meer naamsbekendheid opbouwt (in positieve zin)

Momenteel ben ik het concept aan het uitwerken van mijn seminar en heb ik contact in het buitenland met een professionele UFC Fighter!

Niet alleen wil ik "the best of the best" naar mijn seminar halen, ik wil dat JULLIE mee denken over hoe het eruit gaat zien.

Hiervoor heb ik een onderzoek opgesteld waarin jullie je mening kunnen geven over bepaalde onderwerpen. Het onderzoek duurt ongeveer 5 minuten en kan je vinden op de onderstaande link:

http://www.thesistools.com/web/?id=144257

Hier vinden jullie ook meer informatie over hoe het seminar eruit zal gaan zien.

Met vriendelijke groet,

MMA-seminar.nl ( binnenkort online )

Surrender
10-06-2010, 14:46
Nice initiatief!!!!

Je hoort van me!!!!!!!!

MMA-seminar.nl
10-06-2010, 16:38
Als in via de enquete, of op een andere wijze? :)

Vision
10-06-2010, 17:22
Leuk idee.
Ik heb je enquete ingevuld maar heb toch een paar opmerkingen hierover.

-The Ultimate Fighter Season 11 is al bijna voorbij, de finalisten zijn al bekend.
Volgende week is de laatste aflevering van dit seizoen en binnen een paar weken is de finale.
-Er staan alleen Nederlandse regios in. Belgen mogen niet meedoen?
-Grappling is zonder e. Er staat verscheidene malen grappeling in je enquete.
-Bij de leeftijdscategorie staat 30 tot 35 en 40 tot 45 er niet tussen.

Dit zijn misschien maar kleine punten maar dit zijn toch dingen waar ik over val als ik zulke dingen lees.
Dan lijkt het mij niet echt geschreven door iemand die oprecht bezig met de sport maar eerder door iemand die ergens geld geroken heeft.
Ik kan hier ook mis in zijn en hoop ook dat ik het hier mis heb. Deze kritiek is dan ook eerder opbouwend bedoelt en niet om je project af te breken.

In ieder geval nog veel succes met je seminar.

Evilman
10-06-2010, 17:57
ingevuld ;)
bring it to brabant baby :D

FightingDutchman
10-06-2010, 18:18
Ook ingevuld!

MMA-seminar.nl
11-06-2010, 09:33
@ Yellow belt

bedankt voor je opbouwende kritiek. Ik zal een kleine toelichting geven.

1:Wat betreft TUF 11, er staat dat het binnenkort uitgezonden wordt, als in op RTL 7. Iedereen die het via het internet volgt, ziet het uiteraard eerder.
2: Wat betreft belgie, Ik heb eerder een enquete gehouden onder een groep van 116 belgen. Slechts 5% was bereidt om hierheen te reizen. Vandaar dat ik het eruit heb gelaten.
3: Wat betreft de leeftijdsgrens, ik heb het gezien. Bij het aanmaken van de enquete was ik in eerste instantie 25-30 jaar vergeten. bij het toevoegen ervan is er blijkbaar iets niet goedgegaan. Ik kan het echter niet wijzigen, het wordt dan aangemaakt als een nieuwe enquete en nieuwe resultaten voegt hij niet toe aan de bestaande resultaten.
4: Grappeling. Sorry domme fout. Ik had het beter moeten checken.
5: Ik doe dit toch echt ter promotie van de sport. Daar zitten een paar flinke kosten aan verbonden.
Je moet het niet zien als een oud gymzaaltje waar we met 30 man gaan staan. Nee, we zitten in een luxe sporthal en ik vlieg professionals hierheen! Ticketkosten, verblijfskosten, vervoer, Dojomatten, Octagon wall etc. etc. Geloof mij, er blijft niet veel over!