PDA

View Full Version : Crocop vs Barry spoiler!!!!!



steftheboxer
13-06-2010, 16:09
ik heb nu drie keer de partij gekeken van Crocop vs Barry maar ik heb gewoon de oude Crocop weer gezien! Hij was agressief, aanvallend en ondanks dat ie twee keer neerging bleef hij doorgaan.

Verder gooide hij er weer een paar keer de LHK uit!

Vond verder het respect tussen beide mannen ook erg mooi om te zien!

War Crocop!

Sadix
13-06-2010, 16:15
Met alle respect,

Het leek er een beetje op dat Pat de partij weg gaf aan Crocop.

Iets te veel respect.

OOk toen hij hem 2 x goed raakte maakte hij geen aanstalte om het af te maken.

maar wel een mooie match, aan elkaar gewaagd.

Joris
13-06-2010, 16:30
die 2 keer was hij naar mijn inziens meer de balans kwijt dan dat hij echt rocked was. (zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen in amerika)

Of ik moet het verkeerd gezien hebben, maar had niet het idee dat hij echt in de problemen zat.

steftheboxer
13-06-2010, 16:35
wat nu voor Crocop? ik zeg een partij tegen big Nog

punch
13-06-2010, 17:10
Ik vond dat Crocop beter was dan in zijn laatste partijen, maar wat Pat Barry deed verdiend geen schoonheidsprijs en hielp hem leek het wel
Hij had hem moeten finishen!!!

Sendur
13-06-2010, 17:22
Yeah crocop is back!!!

en hij word steeds grappiger ook haha word nog wat!

kmr
13-06-2010, 17:24
Ik zag juist een Crocop die traag was en helemaal niet leek op de Crocop van Pride.

TOON
13-06-2010, 18:20
crocop was traag idd, vroeger was hij degene die iemand te snel af was....hij herpakte zich in ronde 2 en 3, maar kan maar moeilijk inschatten of dat kwam doordat Barry vermoeider was.... crocop is bij lange na niet back, weet ook niet of dat uberhaupt kan, iedereen wordt ouder en dat heeft gewoon z'n gevolgen....voor de een wat meer dan voor de ander....

crocop was wel stukken beter dan z'n afgelopen UFC optredens, dat wel!! en daar ben ik erg blij om :)

Remco
13-06-2010, 18:53
Ik vond Cro Cop met name in de eerste ronde dramatisch. Hij leek gewoon weer te zijn opgedraven om zijn centen op te halen (wat ook bleek bij het commentaar achteraf). Barry heeft de partij inderdaad laten schieten en liet Crocop weer helemaal terugkomen. Wel zag je dat de aansporingen na ronde 1 effect hadden bij Cro Cop. Hij durfde inderdaad weer eens wat risico te nemen. In iedergeval liep de partij anders dan verwacht en dat was best een leuke opsteker.

TheCarnage
13-06-2010, 18:59
Crocop doet het niet voor het geld man hou op....

Ik vond hem goed ogen, hoop dat hij nieuwe inspiratie heeft opgedaan en keihard aan zijn weg timmert

Guile
13-06-2010, 19:16
Crocop komt niet terug, jammer genoeg want ik hoopte het ook. Welke top contender moet hij verslaan? Nog een (paar) partij(en) in de subtop als legend en dan een mooi afscheid.



Of ik moet het verkeerd gezien hebben, maar had niet het idee dat hij echt in de problemen zat.

Moet je zijn gezicht zien na de 1e ronde, vind het echt een cadeau van Barry. Hij doet niet eens een poging om hem te finishen.

The_Rock
13-06-2010, 19:16
Ik lees veel onzin. Hoe kan je iemand finishen die meteen op zijn benen is na de knockdown? onzin dus.

CroCop is niet langzaam maar Barry is gewoon snel en explosief. Barry is korter en compacter ..beest van een man. CroCop trapte sneller, maar barry was sneller met zijn boven lichaam.

Guile
13-06-2010, 19:26
Ik lees veel onzin. Hoe kan je iemand finishen die meteen op zijn benen is na de knockdown? onzin dus.



Hij doet geen poging!! en betaalt later in de partij de rekening. Wanneer heb je meer kans om iemand te finishen na een knock down of een minuut later wanneer hij hersteld is?

The_Rock
13-06-2010, 19:38
Hij doet geen poging!! en betaalt later in de partij de rekening. Wanneer heb je meer kans om iemand te finishen na een knock down of een minuut later wanneer hij hersteld is?

Het is wel CroCop die tegenover hem staat ..een man met veel ervaring als K1 en MMA vechter. Als je ziet dat ie meteen hersteld is dan ga je niet als een gek aanvallen anders ga je paar minuten slapen.

TOON
13-06-2010, 20:08
hij had meteen achter die stoot aan moeten rennen....en erop moeten duiken....het ging in deze niet om hoe snel crocop opstond maar hoe traag Barry er op reageerde...of eigenlijk helemaal niet op reageerde....gros van de vechters waren meteen naar de grond gegaan en crocop geen kans gegeven om op te staan....maar goed, wsl was het een bewuste keuze van barry om niet naar de grond te gaan....in mijn ogen de verkeerde....GnP lag nu binnen handbereik....gemiste kans in mijn ogen...

jerul
13-06-2010, 21:16
ik snap niet waarom er geklaagd wordt, ik vond het een gruwelijke partij en beide hebben heel goed gevochten, ik vond vooral het wederzijdse respect heel mooi om te zien

Irishrover
13-06-2010, 21:53
mooie combinatie. 3-0

Irishrover
13-06-2010, 21:56
4-0

Jeru
13-06-2010, 22:02
Haha verkeerde topic Irishrover :D

54321
13-06-2010, 22:11
ik snap niet waarom er geklaagd wordt, ik vond het een gruwelijke partij en beide hebben heel goed gevochten, ik vond vooral het wederzijdse respect heel mooi om te zien

X2 man! heb echt genoten van deze partij..mirko was in goede shape, anders kom je niet zo hard terug van zulke harde stoten op je kaak..
Barry wist dat hij op de grond niks te zoeken had met mirko, daarom liet hiij hem weer opstaan.

Tja of de oude mirko terug is, lijkt me heel sterk. Denk dat hij dat niveau niet meer haalt..wil wel graag een rematch zien tegen JDS!!

Dus WAAAAARRRRR MIRKO!!!!

raveboy
14-06-2010, 01:04
Barry geeft zelf aan dat hij het verkloot heeft, maar dat zijn vinger gebroken was na die stoten in de eerste ronde, en zijn voet in de tweede ronde.
Hij stootte nog een paar keer, maar het deed teveel pijn, en zijn rechter stoten waren een groot deel van zijn strategie.
Snap dus wel dat hij niet veel meer kon doen, ook gezien hij ineens een heel stuk moeier leek.
Volgens mij is dit het zelfde als de vechters die voor de eerste keer in de UFC vechten die opeens snel moe zijn.Het was toch zijn idool enzo.

Pat Barry sits in a wheelchair after breaking a hand and foot in his UFC 115 submission loss to... - MMA Mania (http://www.mmamania.com/2010/6/13/1516103/pat-barry-in-a-wheelchair-after)


Valt het mij trouwens als enige op dat Cro Cop tijdens de aankondiging en soms tijdens de wedstrijd een soort tick heeft met zijn rechterarm?
Dit zie ik nu al een paar keer in de laatste paar wedstrijden, dat had hij toch niet in zijn Pride tijd?

Op sherdog hebben ze er helemaal een topic over geopend, ben dus niet de enige zie ik nu net.
Zij hebben het erover dat het sinds zijn Ko van Gonzaga is, zou best kunnen, hij ging daar redelijk zwaar neer.

Cro Cop twitching during post fight presser... - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f2/cro-cop-twitching-during-post-fight-presser-1230647/)

redjuh
14-06-2010, 01:17
wat nu voor Crocop? ik zeg een partij tegen big Nog

zeg ik ook!

KayOne
14-06-2010, 01:44
Valt het mij trouwens als enige op dat Cro Cop tijdens de aankondiging en soms tijdens de wedstrijd een soort tick heeft met zijn rechterarm?
Dit zie ik nu al een paar keer in de laatste paar wedstrijden, dat had hij toch niet in zijn Pride tijd?

Op sherdog hebben ze er helemaal een topic over geopend, ben dus niet de enige zie ik nu net.
Zij hebben het erover dat het sinds zijn Ko van Gonzaga is, zou best kunnen, hij ging daar redelijk zwaar neer.

Cro Cop twitching during post fight presser... - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f2/cro-cop-twitching-during-post-fight-presser-1230647/)

Yep dat zag ik vandaag voor het eerst tijdens zij postfight interview, ik dacht eerst dat zijn tshirt niet lekker zat ofzo :P
maar nu ik lees dat dit vaker bij hem opgemerkt is hoop ik dat het niets ernstigs is

Naj85
14-06-2010, 02:23
LOL

voetbal aan het kijken mate?
4-0

Ik vond het een mooie partij, maar het leek idd dat Barry iets teveel respect had na die 2 knockdowns

ZakKa!
14-06-2010, 03:12
net de partij gezien.

Cro cop zag er niet zo scherp uit als vanouds (pride) maar die stoten in de laatste ronde waren echt scherp en snel!

Ik denk niet dat hij met de top mee kan maar schijt, ik ben superblij dat hij heeft gewonnem.

Christophe
14-06-2010, 04:47
Even niet vergeten dat Crocop heel wat tijd heeft doorgebracht met zijn grondgame aan te scherpen, en Barry is daar nu eenmaal niet sterk in, dus ik snap wel dat hij geen risico's neemt door achter Crocop aan te duiken. En helemaal omdat Crocop beide keren vrij snel terug rechtstond, dus echt aangeslagen was hij ook niet! Mooie partij om te zien! :thup:

Tony
14-06-2010, 08:53
Ten eerste ik vond het een heerlijke partij om naar te kijken... Alhoewel ik af en toe in mijn broek scheet toen ik zag hoe Barry tot 2x toe in de eerste ronde zijn rechter wist te landen.

Ook die zwelling op Crocops gezicht was nasty. Was echt bang dat zijn kaak echt gebroken was en dat de partij over was.

2e en 3e ronde kwam Crocop goed uit de verf. Op een gegeven moment had ik echt zoiets van, HUP takedown en naar de grond ermee. Volgens mij is Crocop echt vooruitgegaan op de grond.

Wederzijdse respect was super... Maar denk dat Barry hem wel iets te veel respect gegeven heeft.

Hoe dan ook.. super partij en ik ben blij dat crocop gewonnen heeft. Alhoewel ik zeker van mening ben dat dit niet de "oude" crocop is. Maar wel een heel stuk beter als in andere ufc partijen. (vooral in ronde 3)

marrilia
14-06-2010, 08:57
zag bij vlagen de oude crocop terug,,zeker die paar keer dat hij vooruit kwam en druk zette met snelle stootcominaties.

dacht alleen dat barry hem iets te veel respect gaf en bij de tweede knockdown zeker had kunnen proberen te finishen,Mirko zei zelf dat hij dubbel zag.

blij voor mirko dat hij de winst heeft gepakt,zou alleen niet zo een twee drie weten tegen wie hij nu zou moeten vechten

Surrender
14-06-2010, 09:06
1oo % mee eens, zoals Golberg voor de wedstrijd al zij: " wil Barry be able to put "The Hero" asside and fight the "man". If not he will be defeted but if he can, he could end up finishing Crocop !

Dit is dus ook wat gebeurde, hij had veel te veel respect voor Crocop, plus hij kneusde zijn hand al na de tweede knockdown. Ik denk dat een rematch wwardig is en dan zet ik mijn geld weer op Barry en denk dat hij het ook waar zal maken.

Surrender
14-06-2010, 09:07
Met alle respect,

Het leek er een beetje op dat Pat de partij weg gaf aan Crocop.

Iets te veel respect.

OOk toen hij hem 2 x goed raakte maakte hij geen aanstalte om het af te maken.

maar wel een mooie match, aan elkaar gewaagd.

1oo % mee eens, zoals Golberg voor de wedstrijd al zij: " wil Barry be able to put "The Hero" asside and fight the "man". If not he will be defeted but if he can, he could end up finishing Crocop !

Dit is dus ook wat gebeurde, hij had veel te veel respect voor Crocop, plus hij kneusde zijn hand al na de tweede knockdown. Ik denk dat een rematch wwardig is en dan zet ik mijn geld weer op Barry en denk dat hij het ook waar zal maken

dirk5
14-06-2010, 11:02
Barry met een killer instinct had deze partij natuurlijk in ronde 1 gewonnen....

Maarja, zo werd de partij er wel leuker op.

Tony
14-06-2010, 11:07
http://cdn2.sbnation.com/fan_shot_images/125323/pat_barry_wheelchair.jpg

Pat Barry sits in a wheelchair after breaking a hand and foot in his UFC 115 submission loss to Mirko Cro Cop (Pic (http://twitpic.com/1wi7it)). "HD" later explained that he "panicked" after not being able to use his right hand after sustaining the injury in the first round, which was clearly very effective up until that point. Perhaps the Croatian will autograph his casts ... both of them.

Tony
14-06-2010, 11:09
http://assets.sbnation.com/assets/376734/cro_cop_barry_medium.jpg (http://assets.sbnation.com/assets/376734/cro_cop_barry.jpg)

"I wanted to prove to everyone that I'm not old and they are wrong. My preparation for this fight was the hardest it has been my entire life. I want the grand prix in 2006 with Pride, but tonight, my condition was better.... I was really dedicated.... I never felt so comfortable [inside the cage] in my career.... Pat caught me twice -- the punches were good ... especially the second one. It was good, but I was able to stand up right away. And I just felt a pain in my eye -- that's all I felt. I wasn't dizzy, just had a little double vision for about 10 seconds. Later on I was okay. I was just doing my thing, trying to involve him in the clinch to get him tired, take him down and to finish him.... I just felt good this time to tell you the truth."
-- Mirko Cro Cop was on a mission to prove to everyone, including himself, that he still has what it takes to compete at the highest level in the sport when he took on Pat Barry in the UFC 115: "Liddell vs. Franklin" co main event. The 35-year-old has been underwhelming since he joined the promotion several years ago, leading most to believe that his best days were behind him. Perhaps that's still true, but with a third round submission (rear naked choke) over "Get Hype" -- after surviving two early scares in the first round -- Cro Cop has once again breathed new life into his mixed martial arts career. Can he keep the momentum rolling against bigger and badder competition or will he once again fail to live up to the lofty expectations?

Iggy
14-06-2010, 11:10
Zow zn hand en voet gebroken. En nog doorknokken ook.

redjuh
14-06-2010, 18:37
doekie erom en iedereen gelooft het. homo

Slome
16-06-2010, 01:39
http://www.youtube.com/watch?v=acBVPtNjNK4&feature=player_embedded