PDA

View Full Version : Wat vonden jullie van UFC 115 gevecht tussen Liddell Vs. Franklin?



iiNews
13-06-2010, 21:58
Ik vroeg me af wat jullie van het gevecht vonden. Ik had zelf niet verwacht dat Chuck eerste ronde al eruit zou liggen. Maar ja het is wel Rich Franklin waar hij tegen vecht dat is geen pretje om tegenover franklin te staan!

Wat vonden jullie?;)

En voor degene die het heeft gemist kan deze gevecht in HD terugkijken :cool2:

KLIK HIER (http://www.zideo.nl/index.php?zideo=6b3465586e46633d&playzideo=6b3465546e6c6471)

Joris
13-06-2010, 22:43
ik vond hem erg kort. ;-) het egon wel veel belovend :)

Jeru
13-06-2010, 22:48
Knap dat Franklin gewoon doorvocht ondanks zijn gebroken arm. Maakt ook nog stoten ermee.... Was wel benieuwd of hij de 2e ronde zou gaan vechten als het niet was afgelopen.

Hij zegt er zelf dit over:

“I definitely wasn’t going to quit,” Franklin said at the post-fight news conference. “I’ve broken bones before and continued fighting. There was a part of me that was wondering … like what kind of strategy I was going to use to win the fight with a broken left arm in the second and third round.”

Verder op zich wel een leuke partij.

ZakKa!
14-06-2010, 04:15
Vond het een erg leuke pot jammer dat het zo snel was afgelopen.

Lekker veel combinatiewerk.

Slome
14-06-2010, 08:48
mooie partij met veel actie,, vondt Liddell zeker niet tegenvallen..."Ace" is gewoon een BAAS!

Fyodor
14-06-2010, 10:34
Leuke pot, had verwacht dat Liddell dit nog wel zou winnen maar niets bleek minder waar. Tijdens het gevecht maakte ik me al zorgen over zijn dekking, hij liet zich vaak nogal open. Het resulteerde in een brute KO, iets minder dan die van Rashad maar nog altijd wel een brute.

Voor Chuck is het nu zeker tijd op de handschoenen aan de wilgen te hangen. Zoveel KO losses is niet goed voor een mens. Hij moet lekker een baantje nemen binnen de UFC, dat gunt Dana hem zeker weten.

Remco
14-06-2010, 10:59
Leuke partij en een indrukwekkend veelzijdige Chuck. Hij leek zelfs even beter dan vroeger. Die rechter KO-stoot leek niet eens zo vreselijk hard, maar de jaren zijn kennelijk gaan tellen.

dirk5
14-06-2010, 11:06
Ik zei zaterdag middag tegen een maat van mij:

Kom je vanacht het laatste gevecht van Chuck kijken.

geen verrassingen voor mij dus....

Mule-Kick
14-06-2010, 11:07
Vette match die van mij nog wel een ronde extra had mogen duren. Verdiende overwinning voor Ace.

YoMarK
14-06-2010, 11:25
Mensen vergeten wel eens hoe goed Franklin eigenlijk is...kijk eens tegen wie hij gewonnen (en verloren - alleemaal toppers) heeft. Dat meegenomen vond liddell er goed en scherp uitzien, ronde 1 had hij in de pocket. Chuck heeft alleen 1 groot probleem, vroeger had hij die tik waarschijnlijk weg gekopt, maar nu gaat hij keihard KO.

XanaduNL
14-06-2010, 12:47
Inderdaad, maar het verschil is dat Franklin niet "badass" uitstraalt.
Hij had ook van Belfort moeten winnen. :(

kmr
14-06-2010, 18:19
Het was vanaf het begin al duidelijk dat Chuck KO zou gaan. Zijn verdediging en reflexen leken nergens op. Ook waren zijn stoten lang niet zo snel en hard als eerst.

Primal
15-06-2010, 11:54
Ronde was van Chuck, maar idd zijn dekking was slecht en hij kan die stoten gewoon niet meer zo goed hebben als vroeger... Wel netjes gevochten, hij zag er goed uit.
Tijd voor een assistent president baantje in de UFC ?!;)

marcelt
15-06-2010, 23:27
Ik vond het schitterend. Was jammer voor Chuck, maar was te verwachten dit.

iiNews
20-06-2010, 21:07
chuck is gewoon te oud geworden het gaat gewoon niet meer zo als vroeger!