PDA

View Full Version : Gym Haarlem



Ovu
15-06-2010, 16:04
Heeft iemand informatie/ervaring over Gym Haarlem?


Ik overweeg om aan MMA te gaan doen en de enige nog steeds actieve school bij mij in de buurt die ik kon vinden, was deze. Ik weet dat hun kickboxen tenminste redelijk is (weet niet heel veel over, dus kan ook uitzonderlijk goed zijn), maar ik zou graag wat meer willen weten over hun MMA gedeelte.

Hebben zij goede instructeurs/MMA vechters, etc. ?

Aub als je info hebt: POSTEN! Alles is welkom



Ps. Ik wil graag wat meer over deze school (Gym Haarlem :: Home (http://www.gymhaarlem.nl/)) te weten komen, voordat ik proeflessen ga nemen.



De MMA-trainer daar heet trouwens Jean-Luc Paine, iemand mss wat informatie anders over hem?

marcelt
15-06-2010, 23:19
De kickboksafdeling is erg goed. Ze hebben best veel vechters en inmiddels ook een paar A-klassers. Ik train zelf sinds 2005 bij Gym Haarlem.
De MMA groep bestaat pas kort. Er zijn dus geen wedstrijdvechters. Jean Luc is voormalig wedstrijdvechter (kb-mt) en nu trainer boksen, muay thai , mma. Volgens mij heeft hij mma geleerd bij Kops Gym . Heb wel eens lessen meegedaan en voor zover ik kan beoordelen (heb een paar maandjes bjj gedaan) zag het grondwerk er wel goed uit. Maar ben daar allesbehalve deskundig in. Vind JL in het algemeen wel een goeie trainer. Maar ga gewoon eens een les mee doen zou ik zeggen.

arabic-sniper
16-06-2010, 01:11
team schreiber kan ook toch..

Slome
16-06-2010, 01:27
schreiber kan ook; maar dat is niet in haarlem... DOH! Bij Aarts in schalkwijk hebben ze Gracie BJJ groep!

Jones
16-06-2010, 12:07
Heeft iemand informatie/ervaring over Gym Haarlem?


Ik overweeg om aan MMA te gaan doen en de enige nog steeds actieve school bij mij in de buurt die ik kon vinden, was deze. Ik weet dat hun kickboxen tenminste redelijk is (weet niet heel veel over, dus kan ook uitzonderlijk goed zijn), maar ik zou graag wat meer willen weten over hun MMA gedeelte.

Hebben zij goede instructeurs/MMA vechters, etc. ?

Aub als je info hebt: POSTEN! Alles is welkom



Ps. Ik wil graag wat meer over deze school (Gym Haarlem :: Home (http://www.gymhaarlem.nl/)) te weten komen, voordat ik proeflessen ga nemen.



De MMA-trainer daar heet trouwens Jean-Luc Paine, iemand mss wat informatie anders over hem?

Dat is volgens mij het nut van die proeflessen, zodat je zelf kan ervaren hoe het daar is.
Een sportschool en de daarbijbehorende trainingen horen je gewoon aan te spreken dat is voor een ieder verschillend. Als de mogelijkheid er is om preflessen te nemen zou ik die kans aangrijpen en je hebt daarna meteen het einige juiste antwoord op je vraag namelijk hoe jij het zelf hebt ervaren.

arabic-sniper
16-06-2010, 17:40
schreiber kan ook; maar dat is niet in haarlem... DOH! Bij Aarts in schalkwijk hebben ze Gracie BJJ groep!

maar wel in de buurt wijs neus.. wormer 20 min van haarlem als je toch moeite wilt doen voor een goeie school

Ovu
17-06-2010, 15:52
maar wel in de buurt wijs neus.. wormer 20 min van haarlem als je toch moeite wilt doen voor een goeie school

Ik ben al 20 min onderweg naar Haarlem, dus dat lijkt mij voor het begin nog geen goed idee :P
Maar Schalwijk zou wellicht wel een optie zijn...

Slome
17-06-2010, 16:42
maar wel in de buurt wijs neus.. wormer 20 min van haarlem als je toch moeite wilt doen voor een goeie school

20 min. met de helicopter jah!!!!

55 minuten volgens de anwb routeplanner....dr. snuggles...

arabic-sniper
17-06-2010, 17:33
20 min. met de helicopter jah!!!!

55 minuten volgens de anwb routeplanner....dr. snuggles...

Doe jij het maar via routeplanner wijsneus, maar vanuit Haarlem doe ik 20 min!

ondiep
17-06-2010, 18:44
Doe jij het maar via routeplanner wijsneus, maar vanuit Haarlem doe ik 20 min!

hoeveel boek je dan met die waggie :P

Slome
17-06-2010, 19:08
Doe jij het maar via routeplanner wijsneus, maar vanuit Haarlem doe ik 20 min!

http://www.koopeentaart.nl/taart.gif (http://www.koopeentaart.nl/)

Simone
17-06-2010, 19:53
Bij mij geeft hij 31min. aan. Conclusie: Jullie liegen allebei! :rolleyes:

marcelt
17-06-2010, 22:35
IK ben al een paar keer erheen geweest vanuit Haarlem en de tijd ligt tussen Simone en Sjoers in .

arabic-sniper
17-06-2010, 23:34
Bij mij geeft hij 31min. aan. Conclusie: Jullie liegen allebei! :rolleyes:

Dan zit ik er nog het dichts bij ;)! Maar de naam "slome" zegt het al waarom hij er zo traag over doet.. misschien wat minder achter die pc zitten en post plaatsen en meer trainen, bokszak training bij bob is trouwens wel lekker nu we het toch over schreiber hebben!

Ovu
19-06-2010, 11:25
Dan zit ik er nog het dichts bij ;)! Maar de naam "slome" zegt het al waarom hij er zo traag over doet.. misschien wat minder achter die pc zitten en post plaatsen en meer trainen, bokszak training bij bob is trouwens wel lekker nu we het toch over schreiber hebben!

Definieer lekker?

marcelt
19-06-2010, 11:27
www.gymhaarlem.nl (http://www.gymhaarlem.nl)

arabic-sniper
19-06-2010, 14:20
Definieer lekker?
ik had het over slome

Slome
19-06-2010, 17:57
ik had het over slome

wie niet!

arabic-sniper
19-06-2010, 18:20
wie niet!
dat is waar, iedereen he:cool2: