PDA

View Full Version : Dana White: Fedor Emelianenko don't wants to fight the best in te world



Devilprince
16-06-2010, 11:13
President Dana White has tried for a long time to sign Fedor Emelianenko to compete in the UFC but to no avail. White recently spoke of the inability to sign the top heavyweight and what he blames the situation on:

"[Strikeforce has] sold 4,000 tickets to the (June 26) Fedor fight," White said. "That fight is in a couple of weeks. Nobody gives a [expletive], and nobody is going to give a [expletive] about Fedor until he gets in here and fights the best fighters in the world. And believe me when I tell you I tried to make it happen. You don't even know the crazy [expletive] places that I've flown and the [expletive] that I've done to try and get this fight done. It got to the point where it became an obsession. I wasn't sleeping.

"I've signed Brock Lesnar, who came from the WWE, James Toney from boxing - he's a nut chasing me all over the place - Tito Ortiz, whom I hated, and he hated me. I signed him twice when we hated each other. I've kept Chuck Liddell, kept Matt Hughes, kept Rich Franklin, when they were all champions. Anderson Silva, I've dealt with all the crazy [expletive] with him.

"But I can't sign Fedor? How is this possible that I can't sign this guy? It's not possible. These guys don't want to fight the best in the world''

http://www.mmanews.com/news/88214

dirk5
16-06-2010, 11:24
dit gejank weer.....

Fedor-Overeem > Lesnar-Carwin...
en
Werdum > Mir

tijd voor Lorenzo om zijn mongolide hond weer eens aan de ketting te leggen.

goro
16-06-2010, 11:36
Brock vs FEDOR!!!

Gelijk heeft Dana!

bananenplukster
16-06-2010, 11:43
Overeem vs fedor komt er waarschijnlijk niet eens!!! laat staan dat fedor naar de ufc gaat. Fedor zijn management probeert nu zijn onverslagen record in stand te houden, tegen overeem of iemand uit de ufc vechten zal dus een risico zijn want als hij 1keer verliest(van overeem bijv.) dan zul je de mensen horen zeggen zie je nou wel tegen de top van nu heeft hij niks te zoeken en daalt zijn marktwaarde aanzienlijk.

goro
16-06-2010, 12:03
Overeem vs fedor komt er waarschijnlijk niet eens!!! laat staan dat fedor naar de ufc gaat. Fedor zijn management probeert nu zijn onverslagen record in stand te houden, tegen overeem of iemand uit de ufc vechten zal dus een risico zijn want als hij 1keer verliest(van overeem bijv.) dan zul je de mensen horen zeggen zie je nou wel tegen de top van nu heeft hij niks te zoeken en daalt zijn marktwaarde aanzienlijk.
Idd, Fedor zijn management zuigt! Maar stel als hij van Overeem wint is hij 2x MMA god!!!

dirk5
16-06-2010, 12:18
zijn managment is echt ruk man, ze ducken iemand met een record van 4-1 om met iemand met een record van 13-4 te vechten.

pff wat een mietjes, die Werdum stelt echt helemnaal niks voor man, Winnen van Aleks E, Ali, Zentsov, Gonzaga, Vera en Silva, wat een koekenbakker is het toch....

Tony Galento
16-06-2010, 12:36
Dat de beste vechters niet tegen elkaar vechten is de schuld van de UFC.

Die hebben het exclusiviteitsbeding. Dana moet dus niet zeiken of z'n vechters vrijgeven.

bananenplukster
16-06-2010, 12:42
zijn managment is echt ruk man, ze ducken iemand met een record van 4-1 om met iemand met een record van 13-4 te vechten.

pff wat een mietjes, die Werdum stelt echt helemnaal niks voor man, Winnen van Aleks E, Ali, Zentsov, Gonzaga, Vera en Silva, wat een koekenbakker is het toch....

Dat zeggen we ook weer niet(dat werdum niks is) maar hij moet gewoon eerst tegen de champ vechten(alistair)!!!

Ok stel je voor dirk5 dat fedor zijn partij tegen werdum vecht en daarna(wnat hij heeft nog 1 gevecht in zijn contract) tegen iemand anders vecht dan alistair overeem is dat dan niet ducken?

Tony
16-06-2010, 12:46
lol.. bananenplukster... ik denk dat je het cynisme van Dirk over het hoofd ziet ;)

Wiseguy
16-06-2010, 12:47
Even serieus who gives a shit about Werdum. Geen leuke match.

dirk5
16-06-2010, 12:58
Ok stel je voor dirk5 dat fedor zijn partij tegen werdum vecht en daarna(wnat hij heeft nog 1 gevecht in zijn contract) tegen iemand anders vecht dan alistair overeem is dat dan niet ducken?

Stel je voor doe ik niet aan mee, Als het echt zover is zal ik mijn mening meteen klaar hebben staan. Tot die tijd is het doelloos gissen en zwart maken van iemand die het niet nodig vind om zichzelf te verdedigen (en waarom zou hij? Fedor=32-1 Dana=???)

Petrosyan188
16-06-2010, 12:59
fuck werdum stelt geen zak voor, fedor zijn managment duckt zwaar, je gaat me toch niet zeggen dat je een vechter als werdum beter vindt dan Overeem,Lesnar,JDS,Cain of een Carwin... ik ben het er niet mee eens maar ik snap fedor's managment want vecht fedor tegen die eerste 3 namen uit die rijtje van 5 die ik net noemde is het bye bye ongeslagen record die laatste 2 zou nog een spannende match kunnen zijn

Vinand
16-06-2010, 13:02
Die dana white moet misschien ook maar eens zijn bek houden over zijn overhyped ufc gelul. Die vechters van ufc zijn grotendeels gebaseerd op pure hype. Ali vs fedor > ufc

bananenplukster
16-06-2010, 13:31
lol.. bananenplukster... ik denk dat je het cynisme van Dirk over het hoofd ziet ;)

lees mijn reactie nog maar eens weet precies wta hij bedoelde zijn reactie wa vooral sarcastisch bedoeld:blush:

bananenplukster
16-06-2010, 13:33
Stel je voor doe ik niet aan mee, Als het echt zover is zal ik mijn mening meteen klaar hebben staan. Tot die tijd is het doelloos gissen en zwart maken van iemand die het niet nodig vind om zichzelf te verdedigen (en waarom zou hij? Fedor=32-1 Dana=???)

Ok maar als(daar doe ik wel aan mee) hij de volgende gevecht tegen iemand anders vecht dan alistair overeem bijvoorbeeld bigfoot dan kan niemand er meer om heen dat zijn management mensen ducked!!!!!!

Tehlirian
16-06-2010, 13:39
Die dana white moet misschien ook maar eens zijn bek houden over zijn overhyped ufc gelul. Die vechters van ufc zijn grotendeels gebaseerd op pure hype. Ali vs fedor > ufc
dit .. klaar met dat gepraat we hebben allemaal gezien hoe Arlovski en Sylvia het deden

Tehlirian
16-06-2010, 13:41
Ok maar als(daar doe ik wel aan mee) hij de volgende gevecht tegen iemand anders vecht dan alistair overeem bijvoorbeeld bigfoot dan kan niemand er meer om heen dat zijn management mensen ducked!!!!!!
Ja, en als ik nu naar de UFC ga en iedereen er binnen en minuut versla ben ik beter dan Fedor. Betekent niet dat het ook echt gaat gebeuren, flappie.

joost
16-06-2010, 13:45
Fedor komt nooit naar de UFC... mark my words! ik zie hem ook niet lang meer vechten