PDA

View Full Version : Rampage jackson: Ik verloor door een eerder opgelopen blessure tegen Rashad Evans



Devilprince
17-06-2010, 18:26
"I apologize for the fight not so much because I lost but because of how it went down. I always like to put on exciting fights for the fans but Rashad came out to use that ‘Greg Jackson’ plan: be boring and squeak out a victory. So that bothers me more than the loss. I remember one other thing he was doing - he was punching me in my knee! It was weird because I had suffered a real bad knee injury in camp but we kept it secret, we didn’t say anything about it and we didn’t even tell the UFC. I told my doctor and that was it, he helped me out but I was going to back out of the fight. The only reason I didn’t back out was the fight had been so hyped and I didn’t want to disappoint the fans. Why was he punching me in the knee though? That’s kind of weird - did he find out about the injury? I don’t know. Its weird."

'Rampage' Jackson blames secret knee injury and the boredom of Greg Jackson for UFC 114 loss to Rashad Evans - MMA Mania (http://www.mmamania.com/2010/6/17/1522639/rampage-jackson-blames-secret-knee)

ondiep
17-06-2010, 18:39
Wat een jankerd zeg, Rashad heeft gewoon dmv een goed gameplan gewonnen.

steftheboxer
17-06-2010, 19:28
Ben het alleen wel eens met die super saaie lay and pray tactieken van worstelaars in de UFC..ik weet ook zeker dat GSP vs koscheck een draak van een partij gaat worden...Mo lawal, Rothwell en koscheck vindt ik hiervan een goed voorbeeld

Petrosyan188
17-06-2010, 21:03
en zowiezo deze partij kwam te vroeg voor rampage na zijn hollywood carriere, wil een rematch zien ergens in december ofzo... maar eerst, eerlijk is eerlijk verdient rashad een match tegen shogun

jerome-lebanner
17-06-2010, 22:21
sorry maar volgens mij was het gewoon afgesproken werk.. die partij wil ik snel vergeten wat een neppe partij leek bijna op wwf

wrestler_nl
18-06-2010, 00:37
Ik ben een Rampage fan maar Rashad Evans heeft eerlijk gewonnen.

tik_tok
18-06-2010, 00:58
Ik ben een fan van Rampage.. maar kom op,

Rashad is gewoon vele malen beter, elke keer als ik Rashad zie ben ik weer verbaast hoe snel en hoe slim hij kan vechten. Rampage heeft gewoon eerlijk verloren en hij moet ook maar is gewoon zeggen dat Rashad de betere vechter is. klaar.

redjuh
18-06-2010, 01:06
quinton moet ze smoel houden. in die film van em had ie geeneens last van ze arm toe ie erin geschoten werd.

remco pardoel
18-06-2010, 09:31
Dan had hij niet moeten vechten
Met zijn status kan hij zich dat permitteren

Hij is allang de status van broodvechter ontstegen

goro
18-06-2010, 10:23
OOOOooh laffe Rashad!