PDA

View Full Version : Dana White: Fedor and his 'lunatics' don't want to do business - we gotta get over it



Harrie Nak
21-06-2010, 21:59
http://assets.sbnation.com/assets/381870/dana-kata_medium.jpg


"Co-promotion with them will never happen in a million years. Strikeforce is a minor league. Listen I have come to the realization and everyone else needs to too that Fedor (Emelianenko) doesn’t want to fight the best guys in the world. Believe me when I tell you guys I have done everything in my power, I have flown to crazy parts of the world, done all this stuff, been on the phone for hours, not hung out with my kids on weekends because I'm on the phone with these lunatics and just can't make the deal. They don't want to do it so we gotta get over it."

lopez86
21-06-2010, 22:04
En gelijk heeft ie (Dana).

Tony Galento
21-06-2010, 22:10
En gelijk heeft ie (Dana).

Hij heeft toch een exclusiviteitsbeding. Wat zeurt ie nou.

Zijn vechters mogen alleen maar binnen de UFC vechten.

ArjanV
21-06-2010, 22:13
Calimero gedrag...

lopez86
21-06-2010, 22:17
Hij heeft toch een exclusiviteitsbeding. Wat zeurt ie nou.

Zijn vechters mogen alleen maar binnen de UFC vechten.

Dat is vanuit zakelijk oogpunt ook alleen maar beter.
Het is 1 van de redenen waarom de UFC de #1 league is.
En bovendien, waarom zou je in godsnaam geld gaan inleveren aan M-1.
Co-promotie is belachelijk omdat de UFC daar alleen maar inlevert, verplaats je even in de schoenen van de UFC en vraag jezelf af, zou jij dat wel doen en om wat voor reden???
Volgens mij hebben we allemaal gezien hoe dat is gegaan met Affliction en dat is niet eens de enige geloof ik.

Harrie Nak
21-06-2010, 22:22
De UFC zou wel gek zijn. Schijnt dat er maar 4000 tickets zijn verkocht voor Fedor's gevecht van zaterdag. Dan kost het de UFC wellicht meer dan dat het op zou leveren.

GerritTonijn
21-06-2010, 22:28
De UFC zou wel gek zijn. Schijnt dat er maar 4000 tickets zijn verkocht voor Fedor's gevecht van zaterdag. Dan kost het de UFC wellicht meer dan dat het op zou leveren.

ik denk dat de UFC wél weet hoe ze fedor moeten verkopen. Strikeforce staat onderhand wel bekend om hun slechte marketing.

Pahlavan
21-06-2010, 22:42
ik vind dana af en toe wel een klootzak maar dit keer heeft hij gelijk.... de ufc heeft veel voor mma gedaan en hard gewerkt om te komen waar het nu is en strikeforce/m-1 willen lekker van ufc's "roem" genieten door te gaan co-promoten

remco pardoel
21-06-2010, 22:46
UFC heeft Pride kapot gemaakt...Affliction hebben ze om zeep geholpen door even wat geld te geven aan een persoon om hem niet door de test te laten komen.... Ze hebben er alles aan gedaan om K-1 / Heroes kapot te maken... Knappe prestatie voor MMA

Met het geld wat ze hebben hadden zo ook een "neutraal" gala kunnen maken

Pahlavan
21-06-2010, 23:01
ufc heeft inderdaad heel veel naaie streken uitgehaald maar laten we niet vergeten dat als ufc er niet was, mma waarschijnlijk nog als een barbaarse sport werd gezien. ufc probeert mma in steden zoals new york etc te legaliseren, zie ik strikeforce niet doen.

begrijp me niet verkeerd, ik ben het zeker niet eens met alles wat de ufc doet maar eerlijk is eerlijk, ufc is momenteel by far de nummer 1 organisatie en strikeforce of m-1 komen daar lang niet in de buurt

Sendur
21-06-2010, 23:14
ufc heeft inderdaad heel veel naaie streken uitgehaald maar laten we niet vergeten dat als ufc er niet was, mma waarschijnlijk nog als een barbaarse sport werd gezien. ufc probeert mma in steden zoals new york etc te legaliseren, zie ik strikeforce niet doen.

begrijp me niet verkeerd, ik ben het zeker niet eens met alles wat de ufc doet maar eerlijk is eerlijk, ufc is momenteel by far de nummer 1 organisatie en strikeforce of m-1 komen daar lang niet in de buurt


wow je haalt de woorden uit mijn mond.

x2!

dietrik
22-06-2010, 06:36
ufc heeft inderdaad heel veel naaie streken uitgehaald maar laten we niet vergeten dat als ufc er niet was, mma waarschijnlijk nog als een barbaarse sport werd gezien. ufc probeert mma in steden zoals new york etc te legaliseren, zie ik strikeforce niet doen.

begrijp me niet verkeerd, ik ben het zeker niet eens met alles wat de ufc doet maar eerlijk is eerlijk, ufc is momenteel by far de nummer 1 organisatie en strikeforce of m-1 komen daar lang niet in de buurt

x2

El Bambino
22-06-2010, 08:20
Dana White is het prototype amerikaan, willen de wereld bezitten. Gelukkig is Fedor een rus en toevallig de beste ooit, een amerikaan zal nooit een Rus bezitten, voor welk goud dan ook!

lopez86
22-06-2010, 08:56
UFC heeft Pride kapot gemaakt...Affliction hebben ze om zeep geholpen door even wat geld te geven aan een persoon om hem niet door de test te laten komen.... Ze hebben er alles aan gedaan om K-1 / Heroes kapot te maken... Knappe prestatie voor MMA

Met het geld wat ze hebben hadden zo ook een "neutraal" gala kunnen maken

Affliction heeft zijn eigen graf gegraven door ver buiten hun budget te betalen o.a.
PRIDE was al stervende net als K-1 nu is, de publicatie omtrend Yakuza was de doodsteek en K-1 Heroes is vervangen door DREAM.

En bovendien, je weet net zo goed als ik dat neutraliteit en eerlijkheid er bijna niet zijn in de zakenwereld, zo werkt het gewoon niet.



Dana White is het prototype amerikaan, willen de wereld bezitten. Gelukkig is Fedor een rus en toevallig de beste ooit, een amerikaan zal nooit een Rus bezitten, voor welk goud dan ook!

Ja hoor, en de UFC is alleen van Dana...

dirk5
22-06-2010, 09:09
fight the best in the world?

Sorry hoor, maar er is niemand binnen de UFC HW divisie die de afgelopen 3 gevechten het formaat tegenstanders heeft gehad zoals Brett Rogers die gehad heeft....

GerritTonijn
22-06-2010, 09:44
fight the best in the world?

Sorry hoor, maar er is niemand binnen de UFC HW divisie die de afgelopen 3 gevechten het formaat tegenstanders heeft gehad zoals Brett Rogers die gehad heeft....

of mike whitehead

dirk5
22-06-2010, 09:48
of mike whitehead

wtf?

remco pardoel
22-06-2010, 10:05
UFC is idd meest populaire organisatie en daar kunnen anderen idd niet tegen op.
Er zijn veel organisaties die MMA overal proberen te krijgen waaronder New York

UFC heeft MMA tot sport omgevormd en dat is zeker een waarheid

Mickey
22-06-2010, 11:34
MMA = Business. Daar horen hostile take-overs en concurrenten uitschakelen bij. Dit gebeurd al jaren in elke andere business. Waarom er hier plots verontwaardigd over doen?
Dana = briljant entrepreneur.

Kato
22-06-2010, 16:26
fight the best in the world?

Sorry hoor, maar er is niemand binnen de UFC HW divisie die de afgelopen 3 gevechten het formaat tegenstanders heeft gehad zoals Brett Rogers die gehad heeft....
Euhhmmm zoals? Fedor? AA? AO? met alle respect maar dit zijn toch geen top 5 HW? op Fedor na dan.....Alle respect voor AO maar tegen wie heeft hij gevochten met een naam? Geen huidige top 5 HW. Nee de UFC heeft gewoon de beste HW ever, Fedor vecht nu alleen nog maar voor zijn record. Zet hem eerst tegen AO

CannieY
22-06-2010, 16:37
En gelijk heeft ie (Dana).

x2

amilster
22-06-2010, 16:46
tsja ik moet zeggen dat ik ook UFC fan geworden ben, had het er in het begin ff moeilijk mee na het terziele gaan van Pride maar alhoewel niet iedere UFC card even vet is worden we nu toch met een behoorlijke regelmaat op dikke matches getrakteerd.Dit heeft ook voor andere organbisaties een aanzuigende werking aangezien ze bij het succes van de UFC in de buurt willen komen. Dit legt de lat lekker hoor waar wij als fans van proviteren.
Dus met wijsheid van nu zeg ik UFC/Dana heeft het goed gedaan, nu ik weet wie de man is hoor ik hem zelfs graag praten en begin hem als persoon (voorzover dat kan van iemand die je persoonlijk niet kent) wel te mogen

dirk5
22-06-2010, 17:28
Euhhmmm zoals? Fedor? AA? AO? met alle respect maar dit zijn toch geen top 5 HW? op Fedor na dan.....Alle respect voor AO maar tegen wie heeft hij gevochten met een naam? Geen huidige top 5 HW. Nee de UFC heeft gewoon de beste HW ever, Fedor vecht nu alleen nog maar voor zijn record. Zet hem eerst tegen AO

Ik kan een top 10 niet serieus nemen wanneer er iemand met een record van 4-1 op de eerste of tweede plaats staat. Tevens van toepassing op jouw vraagstelling, tegen wie heeft Brock gevochten met een naam?

Ik persoonlijk denk dat zowel Fedor als AO door alle UFC HW's heen zouden lopen. (behalve JDS)

Petrosyan188
22-06-2010, 18:10
Ik persoonlijk denk dat zowel Fedor als AO door alle UFC HW's heen zouden lopen. (behalve JDS)

weinig kans... Lesnar is zowiezo de allerbeste en de enige die deze beest zou kunnen temmen zijn overeem of JDS en verder schat ik zelfs Cain hoger in dan fedor... en carwin sluit ik ook niet uit, UFC heeft een veel betere HW

Kato
23-06-2010, 15:54
Ik kan een top 10 niet serieus nemen wanneer er iemand met een record van 4-1 op de eerste of tweede plaats staat. Tevens van toepassing op jouw vraagstelling, tegen wie heeft Brock gevochten met een naam?

Ik persoonlijk denk dat zowel Fedor als AO door alle UFC HW's heen zouden lopen. (behalve JDS)

Euuhhmmmm Randy?

dirk5
23-06-2010, 16:14
Euuhhmmmm Randy?

Kudo's voor Randy dat hij na al die jaren nogsteeds vecht, maar heeft mij al vaak genoeg aangetoont " het" , net niet te zijn.