PDA

View Full Version : Brock Lesnar On Dave Batista: Get In Line Wannabe



Devilprince
23-06-2010, 20:02
Although negotiations between Strikeforce and Batista have apparently stalled, UFC Heavyweight Champion Brock Lesnar, who is a former pro wrestler like Batista, was asked this week about his thoughts on Batista's planned move to the world of MMA:

"Get in line, everybody [Dave Batista] and their dog wants to get into fighting," Brock said. "Next question. We're talking about a heavyweight championship fight, not some wannabe."

MMA News - Brock Lesnar On Dave Batista: Get In Line Wannabe (http://www.mmanews.com/news/88257)

smike
23-06-2010, 21:42
Ik schat batista hoger in dan lesnar

GerritTonijn
23-06-2010, 21:45
ik niet

maartenjackie
23-06-2010, 21:47
Undertaker in mma zou vet zijn tegen brock

The_Rock
23-06-2010, 22:32
Brock Lesnar is een echte atleet. Hij heeft geen keuze ..hij is gewoon geboren met ongelooflijke athletische vermogen.

Batista is half niet zo beweegbaar en explosief als Lesnar. Batista is ook niet sterker. Dus hij heeft niks in te brengen.

Undertaker is een wannabe striker die zijn striking skills graag vertoont in een WWE ring ..wanneer die weet dat het allemaal scripted is. Maar op een youtube filmpje verliest ie wel een kussen gevecht tegen een dikkertje. Brock zou Undertaker KO slaan.

Brock is een van de weinige die zich zo snel kan aanpassen aan een andere sport. het is een aparte gozer. Hij is gewoon de man.

Irishrover
24-06-2010, 00:32
Brock Lesnar is een echte atleet. Hij heeft geen keuze ..hij is gewoon geboren met ongelooflijke athletische vermogen.

Batista is half niet zo beweegbaar en explosief als Lesnar. Batista is ook niet sterker. Dus hij heeft niks in te brengen.

Undertaker is een wannabe striker die zijn striking skills graag vertoont in een WWE ring ..wanneer die weet dat het allemaal scripted is. Maar op een youtube filmpje verliest ie wel een kussen gevecht tegen een dikkertje. Brock zou Undertaker KO slaan.

Brock is een van de weinige die zich zo snel kan aanpassen aan een andere sport. het is een aparte gozer. Hij is gewoon de man.

Ik weet niet wie Batista is, maar ben het geheel met je eens hoe jij Brock beschreef, zijn trainingvideos zijn ook zeer indrukwekkend, ik hou wel van zijn mentaliteit.

Keihard trainen & tot het gaatje gaan, zijn lichaam, explosiviteit & kracht doen het gewoon.

redjuh
24-06-2010, 02:28
ik niet

ik wilde exact hetzelfde neerzetten. dat is ook de enige reactie mogelijk.

x2 dus

dirk5
24-06-2010, 08:14
Brock Lesnar is een echte atleet. Hij heeft geen keuze ..hij is gewoon geboren met ongelooflijke athletische vermogen.



Joe Rogan, ben jij dit? want er komt wel dezelfde onzin uit :)

smike
24-06-2010, 08:46
Batista is sterker en explosiever dan brock, qua kracht en spiermassa wint hij heet makkelijk van brock.

Bovendien vind ik Brock niet bewegelijk, technisch ook tegenvallend.

FightingDutchman
24-06-2010, 09:19
Batista is sterker en explosiever dan brock, qua kracht en spiermassa wint hij heet makkelijk van brock.

Bovendien vind ik Brock niet bewegelijk, technisch ook tegenvallend.

Batista heeft bij lange na niet de achtergrond in het Amateur Worstelen die Brock wel heeft. Wat betreft de pure worstel techniek die voor MMA bruikbaar is geef ik het voordeel toch echt aan Brock. Daarnaast is Brock al enige tijd bezig met de transitie naar MMA en dus ook op striking en BJJ gebied heeft hij denk ik een voordeel.

Alleen op kracht en spiermassa win je tegen een degelijke tegenstander geen MMA partij (zie Pudzianowski) dus ik denk dat Batista niet veel in te brengen heeft tegen Lesnar.

YoMarK
24-06-2010, 09:38
Smike....ik hoop dat dit een grapje van je is. Als iemand als Pudzianowski het niet kan winnen op kracht(en ook daadwerkelijk echte kracht en niet alleen maar spiermassa), dan kan iemand als Batista het al helemaal niet. Batista heeft geen achtergrond in vechtsporten, dus geen worstelen, (kick)boxen, judo of wat dan ook.

sergio2285
25-06-2010, 10:46
basista mma training

http://www.youtube.com/watch?v=cRTPeh6mgRY

Sadix
25-06-2010, 12:16
die ellebogen zijn vreselijk hard!!!

dat wing chung ziet er ook wel netjes uit, alleen bij het trappen, draait hij geen voet, geen heup, niks in.

amilster
25-06-2010, 22:38
moah ik ben helemaal niet zo onder de indruk van deze ninja training :-P
Zijn wing cgun lijkt ook nergens op vind ik,naar voren hangen en grote draaicircels maken, lijkt meer op taichi ofzo.
Maar goed laat het hem maar proberen ben niet vies van een freakshow op zijn tijd maar misshcien gaat ie ons nog verassen je weet maar nooit

Naj85
26-06-2010, 16:44
Lesnar zou Batista slopen in een MMA match IMO

Biiyen
26-06-2010, 17:04
Batista is al 40 jaar oud ofzo, lijkt me vrij oud om dan nog een nieuw kunstje te leren, vooral als je ziet dat de jongere generatie vechters behoorlijk allround vechtmachines zijn. Daarnaast zou Batista met zijn 300 Pound behoorlijk moeten cutten voor een gevecht, hoe komt dat ziin enige wapen "kracht" ten goede.

Denkelijk kan hij een paar no name MMA matches draaien maar een top contender zoals Brock zal het niet zijn.