PDA

View Full Version : Alistair Overeem gaat Fedor zelf uitdagen ...........*spoilers*



Jamila
26-06-2010, 14:21
Na een loze belofte van Dream richting Golden Glory dat Alistair voor de titel mag vechten heeft Alistair besloten om naar Amerika af te reizen voor de partij Fedor vs. Wedrum. Om vervolgens de winnaar van deze partij persoonlijk uit te nodigen om voor zijn titel te vechten. Het liefst vecht Alistair tegen Fedor en denkt hij ook dat Fedor hem niet zal weigeren.

Laten we hopen dat dit mag gebeuren.

Gr, Jamila:thup:

Devilprince
26-06-2010, 14:32
Alistair heeft niks te zoeken tegen Fedor, hij maakt geen kans.

Jamila
26-06-2010, 14:44
Alistair heeft niks te zoeken tegen Fedor, hij maakt geen kans.

Alistair heeft alles te zoeken tegen Fedor, want hij is de titel houder....... elke vechter zou voor de titel moeten willen gaan.

By the way heb jij ingevroren geweest of heb jij geen vechtsport meer gevolgd

Gr, Jamila

bananenplukster
26-06-2010, 14:44
Ik gun het hem echt, van mij mag overeem diegene zijn die overeem verslaat en als dat gebeurt zal dana white er met de kippen bij zijn en zeggen dat hij het tig maal heeft gezegd dat fedor niet de beste is!!!!

Daarna overeem vs lesnar(carwin)

Slome
26-06-2010, 14:58
praktisch vraagje: mag hij gewoon de ring in lopen.. en de mic pakken en uitdagen... of is het een en ander al besproken met dhr. Coker?

GerritTonijn
26-06-2010, 15:00
Alistair heeft niks te zoeken tegen Fedor, hij maakt geen kans.

http://3.bp.blogspot.com/_6ZT01SWV1Is/SvHmtvItmAI/AAAAAAAAAqM/m4inEGpcArU/s400/lolbroek.jpg

GerritTonijn
26-06-2010, 15:00
praktisch vraagje: mag hij gewoon de ring in lopen.. en de mic pakken en uitdagen... of is het een en ander al besproken met dhr. Coker?

mocht mayhem miller toch ook...:P

Petrosyan188
26-06-2010, 15:01
ik lach me suf als werdum wint, dan valt zijn 'droom' helemaal in duigen maar als fedor wint heeft die geen schijn van kans tegen overeem. vraag is dan laat fedor zich afslachten of wat ik denk stopt die ermee

@jamila

niet zo over die belt van hem zeiken want die stelt toch geen ruk meer voor dankzij hemzelf... ik wil deze match ook wel zien maar of het nu wel of geen titel match kan me niks schelen want er staat geen titel op iemand te wachten als je gaat kijken dat de 'kampioen' de winnnaar moet uitdagen zonder dat het een rematch-verhaal is(tenzij werdum wint). tel dan je winst maar uit met die belt... maar ik wil deze match wel zien

Slome
26-06-2010, 15:07
mocht mayhem miller toch ook...:P

ja, dat het uit de hand loopt is wat anders. dat kan vannacht ook gebeuren.. maar ja, om fight beetje te hypen - elkaar beetje uitdagen - enzo...
niet iedere no no kan zomaar die ring is stappen.... wie houdt daar toezicht op en wie besliist of bijv. ali o die ring in mag of niet...

Slome
26-06-2010, 15:09
ik lach me suf als werdum wint, dan valt zijn 'droom' helemaal in duigen maar als fedor wint heeft die geen schijn van kans tegen overeem. vraag is dan laat fedor zich afslachten of wat ik denk stopt die ermee

@jamila

niet zo over die belt van hem zeiken want die stelt toch geen ruk meer voor dankzij hemzelf... ik wil deze match ook wel zien maar of het nu wel of geen titel match kan me niks schelen want er staat geen titel op iemand te wachten als je gaat kijken dat de 'kampioen' de winnnaar moet uitdagen zonder dat het een rematch-verhaal is(tenzij werdum wint). tel dan je winst maar uit met die belt... maar ik wil deze match wel zien

indd. waarom daagt M-1/Fedor onze champ niet uit?! bang?

tonebizz
26-06-2010, 15:10
NIce..ik zeg opnemen voor The reem docu!!!

The Bulldog
26-06-2010, 15:35
Ali heeft de strickeforce titel idd.....

Maar gaat het Allistair niet eigenlijk om de titel van Fedor....

Onafhankelijke HW world titel????????

Daarom kan hij hem dus gewoon uitdagen en gaat het niet om zijn eigen titel, terwijl hij deze wel kmede kan inzetten....

Enne Werdum pakt Fedor??????whahahahaha ga toch weg......dat zou echt een upset eerste klasse zijn imo

Jamila
26-06-2010, 15:36
ik lach me suf als werdum wint, dan valt zijn 'droom' helemaal in duigen maar als fedor wint heeft die geen schijn van kans tegen overeem. vraag is dan laat fedor zich afslachten of wat ik denk stopt die ermee

@jamila

niet zo over die belt van hem zeiken want die stelt toch geen ruk meer voor dankzij hemzelf... ik wil deze match ook wel zien maar of het nu wel of geen titel match kan me niks schelen want er staat geen titel op iemand te wachten als je gaat kijken dat de 'kampioen' de winnnaar moet uitdagen zonder dat het een rematch-verhaal is(tenzij werdum wint). tel dan je winst maar uit met die belt... maar ik wil deze match wel zien

Waarschijnlijk ben jij zo een forumbroeder die alle verhalen heeft gelezen over titels in Nederlnad van verschillende kickbox bonden, hierdoor is inderdaad een werled titel niets waard. Daarin tegen zijn de titels bij organisaties als Strike Force, Dream, K-1 en UFC wel degelijk van waarde, waarom zou anders een tv zender hiervoor meer willen betalen? Een titel match is waarom het draait, elke echte vecht wilt gaan voor the belt. Een echte vechter hecht er zelf zoveel waarde aan dat hij er heel diep voor wilt gaan. Maar ja jij zal wel geen vechter zijn. Waarom vechten de K-1 vechters bij de K-1 en zijn er vechters bij die in tranen uitbarsten omdat zei in de finale onderuit gingen. Bijv. Badr vs. Sem K-1 Finale

Een belt is niets waard..... nee, dat klopt voor jou want die belt moet jou broek omhoog houden....... hahahhah

Gr, Jamila

Petrosyan188
26-06-2010, 15:43
ik zal het anders zeggen de enige belt die niets waard is, is de SF HW belt

GerritTonijn
26-06-2010, 15:47
Daarin tegen zijn de titels bij organisaties als Strike Force, Dream, K-1 en UFC wel degelijk van waarde, waarom zou anders een tv zender hiervoor meer willen betalen

lekker logisch!

Als je het 'probleem' van de SF HW belt zelf niet inziet bent u of een Rtard of een beetje 'special'. (whats the difference?)

The Bulldog
26-06-2010, 16:10
laten we het normaal houden oke.....geen verwensingen en name calling...

ieder zijn mening.......

Naj85
26-06-2010, 16:40
Waarschijnlijk ben jij zo een forumbroeder die alle verhalen heeft gelezen over titels in Nederlnad van verschillende kickbox bonden, hierdoor is inderdaad een werled titel niets waard. Daarin tegen zijn de titels bij organisaties als Strike Force, Dream, K-1 en UFC wel degelijk van waarde, waarom zou anders een tv zender hiervoor meer willen betalen? Een titel match is waarom het draait, elke echte vecht wilt gaan voor the belt. Een echte vechter hecht er zelf zoveel waarde aan dat hij er heel diep voor wilt gaan. Maar ja jij zal wel geen vechter zijn. Waarom vechten de K-1 vechters bij de K-1 en zijn er vechters bij die in tranen uitbarsten omdat zei in de finale onderuit gingen. Bijv. Badr vs. Sem K-1 Finale

Een belt is niets waard..... nee, dat klopt voor jou want die belt moet jou broek omhoog houden....... hahahhah

Gr, Jamila
LoL :lol:

Ik hoop dat Alistair vs Fedor echt komt, en dit jaar nog! nu nog hopen dat de management van Fedor niet moeilijk gaat lopen doen

Vinand
26-06-2010, 16:57
Waarschijnlijk ben jij zo een forumbroeder die alle verhalen heeft gelezen over titels in Nederlnad van verschillende kickbox bonden, hierdoor is inderdaad een werled titel niets waard. Daarin tegen zijn de titels bij organisaties als Strike Force, Dream, K-1 en UFC wel degelijk van waarde, waarom zou anders een tv zender hiervoor meer willen betalen? Een titel match is waarom het draait, elke echte vecht wilt gaan voor the belt. Een echte vechter hecht er zelf zoveel waarde aan dat hij er heel diep voor wilt gaan. Maar ja jij zal wel geen vechter zijn. Waarom vechten de K-1 vechters bij de K-1 en zijn er vechters bij die in tranen uitbarsten omdat zei in de finale onderuit gingen. Bijv. Badr vs. Sem K-1 Finale

Een belt is niets waard..... nee, dat klopt voor jou want die belt moet jou broek omhoog houden....... hahahhah

Gr, Jamila

1 - 0 voor jamila

MMA Fan
26-06-2010, 17:36
Ik gun het hem echt, van mij mag overeem diegene zijn die overeem verslaat en als dat gebeurt zal dana white er met de kippen bij zijn en zeggen dat hij het tig maal heeft gezegd dat fedor niet de beste is!!!!

Daarna overeem vs lesnar(carwin)

Volgens mij zie jij door al die banananbomen het bos niet meer........he he he.....Dus van jouw mag overeem > overeem verslaan he ??? Hoe zie je dat precies gebeuren ?? .... met RnC , GnP , KO 1st round of gewoon een 3 ronden lange strijd met een split decision voor overeem ??? LMFAO...just kidding.......

neem toch aan dat je bedoelde dat van jouw mag het overeem zijn die fedor verslaat......toch ??
neem nog een banaantje.....

GerritTonijn
26-06-2010, 17:39
De grootste tegenstander ben je zelf!!

bananenplukster
26-06-2010, 18:16
Volgens mij zie jij door al die banananbomen het bos niet meer........he he he.....Dus van jouw mag overeem > overeem verslaan he ??? Hoe zie je dat precies gebeuren ?? .... met RnC , GnP , KO 1st round of gewoon een 3 ronden lange strijd met een split decision voor overeem ??? LMFAO...just kidding.......

neem toch aan dat je bedoelde dat van jouw mag het overeem zijn die fedor verslaat......toch ??
neem nog een banaantje.....
Hahah zie het nu pas, ja dat bedoelde ik(fedor) :blush:

Maar wat zou het een prachtige match zijn Ubereem vs Ubereem:fp:

redjuh
26-06-2010, 19:15
als werdum van fedor wint, vecht helemaal niemand meer, want dan houdt het universum op te bestaan

boola
26-06-2010, 19:21
ik hoop dat die partij er komt en wat er ook zal gebeuren. Fedor blijft de grootste vechter in de mma. Maar hij zal die partij niet uit de weg gaan. Hij is nog nooit een partij uit de weg gegaan.

MMA Fan
26-06-2010, 19:31
De grootste tegenstander ben je zelf!!

in je hoofd ja, daar kan het al vaak mis gaan voor het gevecht........zie Fedor als een kalme vechter die zich niet gek laat maken door niks en niemand en zie Overeem als een vechter met heeeeeel veel zelfvertrouwen maar ook met iets teveel praatjes voor een gevecht, maar het lijkt hem te helpen dus denk echt dat als deze twee tegen over elkaar staan dat ze op en top zijn, zowel lichamelijk als geestelijk......... WAR OVEREEM !!!

Kemal
26-06-2010, 19:44
Hoe dan ook, wat er dan ook op het spel staat, dat gevecht moet er gewoon komen!

WAR ALISTAIR!!

Slome
26-06-2010, 19:53
Maar eerst vannacht nog........

Bosco Baracus
26-06-2010, 20:45
Ik hoop het volgende:

- Fedor verslaat Werdum
- Fedor verslaat Overeem en stopt met vechten
- Overeem gaat naar de UFC en verslaat Lesnar

;)

Pahlavan
26-06-2010, 21:09
Ik hoop het volgende:

- Fedor verslaat Werdum
- Fedor verslaat Overeem en stopt met vechten
- Overeem gaat naar de UFC en verslaat Lesnar

;)

lol x2!!:lol:

dat zou idd een ideale scenario zijn:thup:

Naj85
26-06-2010, 23:29
zou nog mooier zijn als Fedor daarna nog even Lesnar de mond zou snoeren, die gast heeft pas 5 keer gevochten en voelt zich gelijk de beste
JDS nog een pak slaag geven daarna en om het helemaal af te maken Carwin effe ziekenhuis in slaan. daarna kan hij stoppen en dan moet iedereen zijn bek houden dat hij niet tegen de besten heeft gevochten en verslagen!
Ik hoop het volgende:

- Fedor verslaat Werdum
- Fedor verslaat Overeem en stopt met vechten
- Overeem gaat naar de UFC en verslaat Lesnar

;)

carlsson
27-06-2010, 01:17
haha ja als dromen eens uit zouden komen

Irishrover
27-06-2010, 01:23
Verwacht dat Fedor deze partij gewoon wint.

Hij zal de uitdaging van Ali accepteren, daarna weer enorme hype periode.

Heb er zin in.

Vinand
27-06-2010, 05:51
werdum vs overeem.... Dat vind ik niet zo leuk, overeem maakt hem dood...

Naj85
27-06-2010, 06:02
Je mag volgens mij geen spoilers plaatsen in andere topics waar het niet bij staat vermeldt in de topic titel

Vinand
27-06-2010, 06:24
Je mag volgens mij geen spoilers plaatsen in andere topics waar het niet bij staat vermeldt in de topic titel

ik kan hem niet editen...

Strange Cutbean
27-06-2010, 09:21
werdum vs overeem.... Dat vind ik niet zo leuk, overeem maakt hem dood...

Zeker net als de eerste keer?

bananenplukster
27-06-2010, 10:09
Deze partij zal er nooit meer komen hahaha, strikeforce gaat een rematch regelen fedor vs werdum en ongeacht het resultaat zal fedor daarna stoppen maar een win is natuurlijk mooi meegenomen en kan hij zeggen: "was mijn eigen domme fout dat hij de vorige keer heeft gewonnen"

Er blijft niet veer meer over voor overeem? Dit jaar zullen we hem niet meer in actie zien bij strikeforce!!!!

El Bambino
27-06-2010, 11:14
Volgens mij is iedereen blin op deze forum. Fedor is aan het einde van zijn carriere, dat zie je aan zijn lichaam veel minder afgetraind dan vroeger, verloren tegen Fabricio door een domme fout die hij vroeger nooit gemaakt zou hebben. Kortom, Fedor is de fedor niet meer. Als Overeem zo een stoere bink is zoals ie beweert dan zal ie naar de UFC gaan waar andere stoere binken op hem staan te wachten (Lesnar, Dos Santos) en dan pas wil ik zien hoe stoer overeem is!

Jamila
27-06-2010, 11:19
Nu begrijp ik waarom M-1 alles deed om Alistair te ontwijken. Eigenlijk is M-1 nog niet zo een slecht management want tegen Alistair had hij het niet overleeft.

Met een beetje zonnebank hebben ze niet kunnen camoufleren dat Fedor niet in shaep was.

Hoe dan ook rematch Alistair vs. Werdum voor de titel is ook wel top…..

Ik ga voor Alistair wins by K.O.

M-1 Succes ermee ...........

Gr, Jamila

Pahlavan
27-06-2010, 11:24
Nu begrijp ik waarom M-1 alles deed om Alistair te ontwijken. Eigenlijk is M-1 nog niet zo een slecht management want tegen Alistair had hij het niet overleeft.

Met een beetje zonnebank hebben ze niet kunnen camoufleren dat Fedor niet in shaep was.

Hoe dan ook rematch Alistair vs. Werdum voor de titel is ook wel top…..

Ik ga voor Alistair wins by K.O.

M-1 Succes ermee ...........

Gr, Jamila

achteraf is altijd makkelijk lullen he?:fp:

Rverm
27-06-2010, 12:10
Nu begrijp ik waarom M-1 alles deed om Alistair te ontwijken. Eigenlijk is M-1 nog niet zo een slecht management want tegen Alistair had hij het niet overleeft.

Met een beetje zonnebank hebben ze niet kunnen camoufleren dat Fedor niet in shaep was.

Hoe dan ook rematch Alistair vs. Werdum voor de titel is ook wel top…..

Ik ga voor Alistair wins by K.O.

M-1 Succes ermee ...........

Gr, Jamila

ik ga nu ff van het zonnetje genieten...maar op deze uitspraken van het niveau lik me vestje kom ik nog op terug...:D Mensen, geniet van het weer, dan scheelt je weer een zonnenbankje...;)

GerritTonijn
27-06-2010, 12:10
Nu begrijp ik waarom M-1 alles deed om Alistair te ontwijken. Eigenlijk is M-1 nog niet zo een slecht management want tegen Alistair had hij het niet overleeft.

Met een beetje zonnebank hebben ze niet kunnen camoufleren dat Fedor niet in shaep was.

Hoe dan ook rematch Alistair vs. Werdum voor de titel is ook wel top…..

Ik ga voor Alistair wins by K.O.

M-1 Succes ermee ...........

Gr, Jamila
HAH!

king
27-06-2010, 12:25
http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png Originally Posted by Jamila http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=935045#post935045)
Nu begrijp ik waarom M-1 alles deed om Alistair te ontwijken. Eigenlijk is M-1 nog niet zo een slecht management want tegen Alistair had hij het niet overleeft.

Met een beetje zonnebank hebben ze niet kunnen camoufleren dat Fedor niet in shaep was.

Hoe dan ook rematch Alistair vs. Werdum voor de titel is ook wel top…..

Ik ga voor Alistair wins by K.O.

M-1 Succes ermee ...........

Gr, Jamila





:thown:

Petrosyan188
27-06-2010, 18:57
nou jamila die belt van jouw hé stelt echt veel voor!! zoveel dat de winnaar geen title match wilt maar een rematch(1e match die hij won) belangrijker vindt dan die belt, uuuuuhm misschien dat die belt net zo belangrijk is als de belt die ervoor zorgt dat me broek niet afzakt ;)

Vinand
27-06-2010, 19:26
Zeker net als de eerste keer?

dan moet jij maar dat eerste gevecht nog maar een keer bekijken. En hou dan gelijk rekening met hoe ver overeem vooruit is gegaan in de tussentijd.

GerritTonijn
27-06-2010, 19:30
Overeem van toen met nu vergelijken is retarded.

Petrosyan188
27-06-2010, 19:31
overeem van toen met nu vergelijken is hetzelfde als een moslim met wilders vergelijken totaal verschillend

Tehlirian
27-06-2010, 19:35
Nu begrijp ik waarom M-1 alles deed om Alistair te ontwijken. Eigenlijk is M-1 nog niet zo een slecht management want tegen Alistair had hij het niet overleeft.

Met een beetje zonnebank hebben ze niet kunnen camoufleren dat Fedor niet in shaep was.

Hoe dan ook rematch Alistair vs. Werdum voor de titel is ook wel top…..

Ik ga voor Alistair wins by K.O.

M-1 Succes ermee ...........

Gr, Jamila
Dus dat Fedor iemand een knockdown geeft en dan in een submission van de beste BJJ HW beland betekent dat hij gaat verliezen van iemand die het bijna volledig van zijn striking moet hebben in Overeem. Riggght. Volgens mij heb jij zelf een beetje onder de zonnebank gelegen... Maar dan net iets te lang.

GerritTonijn
27-06-2010, 20:40
Die kop van Ali ook wanneer werdum zegt dat die fedor rematch wilt haha, zou em posten als ik kon, maar op een of andere manier kan ik geen screenshots maken in VLC -HD

GerritTonijn
27-06-2010, 20:50
oke, snapshot werkt :P
Top die kop! (Strikeforce soort van spoiler) (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?105899-Top-die-kop!-%28Strikeforce-soort-van-spoiler%29)

Ger Maan
27-06-2010, 21:08
Zo da's lekker, heb je net net 20 uur in het vliegtuig gezeten om Fedor uit te dagen wint zijn tegenstander die geen rematch wil :lol:


http://www.youtube.com/watch?v=Y9XUQRBfcWo

Bassie
27-06-2010, 22:31
nou jamila die belt van jouw hé stelt echt veel voor!! zoveel dat de winnaar geen title match wilt maar een rematch(1e match die hij won) belangrijker vindt dan die belt, uuuuuhm misschien dat die belt net zo belangrijk is als de belt die ervoor zorgt dat me broek niet afzakt ;)

Ik begrijp wel dat hij een rematch tegen Fedor wilt, want van Fedor kan hij winnen weet hij nu maar van Alistair gaat hij zwaar klappen krijgen ;-). Of Ali nu tegen Fedor moet of tegen Wedrum, mij maakt het niets uit zijn beide topvechters. Hopelijk dit jaar nog tegen 1 van hen.

Rverm
28-06-2010, 00:52
Nu begrijp ik waarom M-1 alles deed om Alistair te ontwijken. Eigenlijk is M-1 nog niet zo een slecht management want tegen Alistair had hij het niet overleeft.

Met een beetje zonnebank hebben ze niet kunnen camoufleren dat Fedor niet in shaep was.

Hoe dan ook rematch Alistair vs. Werdum voor de titel is ook wel top…..

Ik ga voor Alistair wins by K.O.

M-1 Succes ermee ...........

Gr, Jamila

- Afgeven op andere organisaties is weer lekker makkelijk maar natuurlijk complete onzin en totaal overbodig...
- Werdum heeft Allistair nog niet echt op zijn to-do-list staan, mocht die partij er komen dan hoop ik dat Allistair hem pakt. Fedor is alleen nog steeds geen pannenkoek, ook al schrijven veel mensen hem nu in 1x af na 1 klein foutje. Oftewel, ook Allistair kan in zo'n situatie terecht komen dat ie een arm vrijgeeft...
- Buiten dat was er vrij veel herrie in de zaal, dus misschien kon Fedor zijn hoek wel niet horen en wist ie daarom even niet meer wat ie moest doen en maakte die daarom die fout...
- Ik hoop dat de partij tussen Fedor of Werdum - Allistair er komt en dat Allistair hem wint, mocht Allistair niet winnen zou ik als ik jou was een tijdje niet op mixfight verschijnen...:D:D Maar dat doe je toch al niet als er iemand van GG verliest dus dit kan je eigenlijk als niet gelezen beschouwen...
- Een belt in Nederland telt niet? Ik denk dat als Schilt vorig jaar in de Arena van Badr had gewonnen (its showtime 95+) dat het door jou zeker nog regelmatig aangehaald zou worden en dat het dan in 1x ook een titel met naam was geweest...Maar dat is de geel-rode bril waarmee jij situaties bekijkt...