PDA

View Full Version : Fedor vs Werdum **SPOILERS**



Italian*Berlusconi*
27-06-2010, 10:44
Zooooooo.. totaal niet verwacht dit, mooie slagenwisseling in het begin waarin Fedor toch even beter was.. Duikt in de guard en toen was het op weg naar een triangle.. mooi potje van Wedum, gaf na de partij ook aan dat hij Fedor al direct een rematch wilt geven, Scott Coker gaf ook al aan daarin mee te gaan als Fedor dat zou willen. Dus die partij toch belangrijker voor Werdum dan de titel ;) Ook benieuwd nu wie de volgende voor Ali zal zijn voor de titel.

http://i50.tinypic.com/8wiq34.jpg

Jeru
27-06-2010, 10:48
Ik vond dat laatste eigenlijk nog het meest bizarre.... zo van fuck die titel ik wil eerst gewoon nog een keer tegen de beste: FEDOR!!

Wel echt een (beginners)fout door zo in de guard van een gruwelijke BJJ-er te gaan stoten, maar goed tegen NOG werkte het wel ;)

TOON
27-06-2010, 11:27
ongelofelijk....fedor heeft daar natuurlijk altijd schijt aan gehad omdat ie er altijd mee weg is gekomen....ongelofelijk....
behoorlijke streep door de rekening van Overeem schat ik zo....

rematch tegen werdum, fedor pakt die pot en dan met pensioen.....dat denk ik....

Briant
27-06-2010, 12:01
Ik had al zo'n gevoel toen ik de trainings videos zag. Werdum was hard aan het werk, Fedor was overal plaatjes aan het schieten. Maar dit had ik dus gisteren moeten posten, maar dat doe je dan niet omdat het Fedor is :P

El Bambino
27-06-2010, 12:03
Fedor is bezig aan het einde van zijn carriere,wat ook logisch is. Dit is een foutje van Fedor waarin blijkt dat de focus weg is en de man toe is aan zijn pensioen. Die Werdum stelt weinig voor staand, ik zie in hem geen partij voor Overeem!

Pahlavan
27-06-2010, 12:07
dat fedor heeft verloren kan ik enigzins nog wel begrijpen... ik bedoel hij heeft zijn tijd gehad en was lange tijd de beste! maar dat hij van werdum heeft verloren kan ik niet begrijpen!

Hanuman
27-06-2010, 12:08
Wow ... Fedor got jiu jitsu'd ! :D
Idd het leek heel erg fout om zo in die guard te gaan duiken, wat een upset zeg !

Spike_tm
27-06-2010, 12:24
OMFG!!!
What the hell.
Dit kan helemaal niet.
Fedor knalt hem tegen de vlakte, kan naar ground & pound, heeft bijna side mount.
Dan heb je toch zoiets van, mwah, nog 20 sec en klaar.
Werdum ziet toch nog kans om naar guard te draaien. Dan verwacht je toch dat Fedor langs
de benen gaat en door gaat knallen. Steekt die mafkees z'n kop in een triangle........

BJJCORE
27-06-2010, 12:45
Wat een gezeik allemaal zeg...pffffff. Fedor is gewoon nog Fedor en Werdum was staand niet veel maar maakte van de gelegenheid goed gebruik.
Als Fedor geen technische fout had gemaakt en van Werdum had gewonnen dan stonden we allemaal te juichen dat Fedor nog lang niet DONE is.... hij maakt nu 1 fout en gelijk staan er weer een paar op die zeggen dat hij washed up is en noem maar op. Hij is nog gewoon de persoon die hij was en de volgende keer maakt hij die fout niet. Het is gewoon een mens van vlees en bloed en iedereen maakt wel eens een fout. Het is jammer omdat we allemaal hopen dat hij nooit zal verliezen , maarja het gebeurde toch, maar ik zal niet meer of minder fan van hem zijn omdat hij nu een partij heeft verloren. Hij is pas DONE als hij dat zelf vindt en dan stopt. shit happens...

The Bulldog
27-06-2010, 12:48
bjjcore is correct imo

TOON
27-06-2010, 12:52
ik zie Fedor liever nog een jaar of drie vechten met een of twee verdwaalde losses erbij dan dat ie stopt....iedereen was zo gefocusd op dat clean sheet van fedor maar dat interesseert me geen ene reet, ik wil die gast zien vechten....hij moet gewoon door gaan! hij is nog steeds de bom!

king
27-06-2010, 12:58
Haha, Fedor verliest 1 keer en de forumwarriors staan alweer klaar met tactische en technische adviezen; "hij had dit moeten doen, hij had dat niet moeten doen, hij moet stoppen want hij heeft zijn langste tijd gehad...enz". Fedor was gewoon Fedor en Werdum was de betere vandaag. Zo simpel ligt het. Volgende keer is het weer Fedor...of niet.

Ik denk trouwens dat het ons meer (pijn) doet dan Fedor.

Mister T.
27-06-2010, 13:04
Erg jammer, had verwacht dat hij zou winnen.
Maar fedor blijft echt the king.

bazooka
27-06-2010, 13:11
ben ik ff blij dat het wedkantoor het niet deed

Garcia
27-06-2010, 13:13
Wat een gezeik allemaal zeg...pffffff. Fedor is gewoon nog Fedor en Werdum was staand niet veel maar maakte van de gelegenheid goed gebruik.
Als Fedor geen technische fout had gemaakt en van Werdum had gewonnen dan stonden we allemaal te juichen dat Fedor nog lang niet DONE is.... hij maakt nu 1 fout en gelijk staan er weer een paar op die zeggen dat hij washed up is en noem maar op. Hij is nog gewoon de persoon die hij was en de volgende keer maakt hij die fout niet. Het is gewoon een mens van vlees en bloed en iedereen maakt wel eens een fout. Het is jammer omdat we allemaal hopen dat hij nooit zal verliezen , maarja het gebeurde toch, maar ik zal niet meer of minder fan van hem zijn omdat hij nu een partij heeft verloren. Hij is pas DONE als hij dat zelf vindt en dan stopt. shit happens...

Helemaal mee eens.

Ook ik was in shock!! Maar Fedor blijft voor mij de nr 1 HW van de wereld. Kijk alleen al naar z'n record.
Hij maakte een fout, leert ervan en komt hopelijk keihard terug tegen z'n volgende tegenstander.

Respect voor Fedor!!

bigboz
27-06-2010, 13:26
Fedor:

WHO DOESNT FALL, DOESNT STAND UP

Slome
27-06-2010, 13:27
jammer voor ali. en fedor zelf... bjjcore is right!!!!

Justinian
27-06-2010, 15:57
Wat een gezeik allemaal zeg...pffffff. Fedor is gewoon nog Fedor en Werdum was staand niet veel maar maakte van de gelegenheid goed gebruik.
Als Fedor geen technische fout had gemaakt en van Werdum had gewonnen dan stonden we allemaal te juichen dat Fedor nog lang niet DONE is.... hij maakt nu 1 fout en gelijk staan er weer een paar op die zeggen dat hij washed up is en noem maar op. Hij is nog gewoon de persoon die hij was en de volgende keer maakt hij die fout niet. Het is gewoon een mens van vlees en bloed en iedereen maakt wel eens een fout. Het is jammer omdat we allemaal hopen dat hij nooit zal verliezen , maarja het gebeurde toch, maar ik zal niet meer of minder fan van hem zijn omdat hij nu een partij heeft verloren. Hij is pas DONE als hij dat zelf vindt en dan stopt. shit happens...
Helemaal mee eens! Moet trouwens zeggen dat Fedor ook tijdens andere partijen wel zo te werk is gegaan. Nu viel hij dan in de triangle, sh*t happens... Natuurlijk kun je je wel afvragen of hij scherp genoeg was; blijkbaar niet ;) In mijn optiek blijft hij de beste MMA-vechter ooit en ik had hem daarom het liefst t.z.t. met pensioen zien gaan met een ongeslagen record.

kmr
27-06-2010, 16:09
Wel echt een (beginners)fout door zo in de guard van een gruwelijke BJJ-er te gaan stoten, maar goed tegen NOG werkte het wel

Het verschil is dat hij toen hij tegen Nog vocht eerst ontsnapte en toen stootte en vervolgens kreeg Nog hem niet meer te pakken. Deze keer ontsnapt hij, maar hij laat een arm achter, hij is dus niet helemaal los en Werdum heeft alle tijd doordat Fedor hem niet zo goed raakt om zijn positie bij te stellen.

Mickey
27-06-2010, 18:22
Onverwachte wending in zijn puurste vorm..

Irishrover
27-06-2010, 18:45
Nette winst van Werdum die het submitten lekker beheerst zo te zien, heb niet veel partijen van deze vechter gezien, maar dit vind ik best indrukwekkend.

Fedor kwam met een goed offensief, maar ging naar mijn mening iets te lang door & hij ontweek die choke niet.

Maar ok, de man blijft een legende.

By the way,

Wordt het nu Ali VS Werdum of wat ?

Spike_tm
27-06-2010, 20:19
Tja het is niet zo zeer het feit dat Fedor verliest, dat kan gebeuren.
Het is meer de manier waarop. Hij is dominant in de standup, kan de partij afmaken met ground en pound en loopt dan in een onnodige traingle.
Vooral het feit dat hij onnodig de partij verliest is gewoon zonde.
Maarja, dan maar Overheem pakken en rematch tegen Werdum winnen.

Petrosyan188
27-06-2010, 20:21
lol die amerikaanse rankings.... gelijk werdum op 2e

http://www.fightmatrix.com/mma-ranks/heavyweight-265-lbs/

Vuroja
27-06-2010, 20:37
dat mercer op #13 staat zegt al genoeg over deze lijst imo......

ijsblok
27-06-2010, 22:18
ik had op unibet op werdum ingezet! heb 6 keer m'n inzet gekregen!! ik moet erbij zeggen dat ik altijd alleen maar om de leuk gok op unibet, eurootje maximaal inzet en de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik slechts 10 cent op werdum heb ingezet haha. 60 cent gewonnen dus...

maar: ben ik de enige die denkt te zien dat fedor wat minder gespierd is en wat meer vet lijkt te hebben? Ik weet ook wel dat hij nooit zo droog is, maar nu valt het me meer op. Of komt dat door de uitslag?

GerritTonijn
27-06-2010, 22:24
ik had op unibet op werdum ingezet! heb 6 keer m'n inzet gekregen!! ik moet erbij zeggen dat ik altijd alleen maar om de leuk gok op unibet, eurootje maximaal inzet en de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik slechts 10 cent op werdum heb ingezet haha. 60 cent gewonnen dus...

maar: ben ik de enige die denkt te zien dat fedor wat minder gespierd is en wat meer vet lijkt te hebben? Ik weet ook wel dat hij nooit zo droog is, maar nu valt het me meer op. Of komt dat door de uitslag?

Als ik dit gisteren wist had ik extra hypotheekje aangevraagd :P

amilster
28-06-2010, 01:04
Ik ebn er best Ziek van eigenlijk maar het moest er een keer van komen, de magie eromheen was gewoon zo mooi het leek wel een sprookjes film waar in je wilde geloven.BOOm toen was er realiteit,Fedor is ook "gewoon" een mens.

GerritTonijn
28-06-2010, 01:09
Ik ben der al weer bovenop.

wrestler_nl
28-06-2010, 14:13
ik kan het nog steeds niet geloven hahahahahahaha
maar ik hoop echt dat er een rematch komt

dirk5
28-06-2010, 14:21
Ik ben der al weer bovenop.

me too...

het blijft natuurlijk mma dus er kan vanalles gebeuren, en tot dat er iemand anderes met een record van 32-0 op de proppen komt blijft hij voor mij the GOAT.

goro
29-06-2010, 01:12
fucked up.