PDA

View Full Version : Dana white spoiler



bananenplukster
27-06-2010, 10:03
Dana white lacht zich nu dood: "i told you so":lol:

Jeru
27-06-2010, 10:05
Reactie van Dana op Twitter:


:D

http://twitter.com/DanaWhite

LOL... tsja dat kon je verwachten natuurlijk.

bananenplukster
27-06-2010, 10:12
Reactie van Dana op Twitter:



http://twitter.com/DanaWhite

Hahah kort maar krachtig. Hij zal wel weer gaan "trashtalken" bij zijn volgende interview en strikeforce neerhalen.
LOL... tsja dat kon je verwachten natuurlijk.

Fyodor
27-06-2010, 11:00
Ach, we weten allemaal wie de clown hier is.

Fedor heeeeel graag willen signen, het lukt niet: bashen maar.

Vincentino
27-06-2010, 11:26
Dana White kan lachen wat ie wil, maar uiteindelijk baalt ie nog steeds dat Fedor niet in de UFC zit

Petrosyan188
27-06-2010, 18:54
Dana White kan lachen wat ie wil, maar uiteindelijk baalt ie nog steeds dat Fedor niet in de UFC zit

nu niet meer toch... verliest van werdum, werdum was een mega fail bij UFC en SF ook een fail nu, grootste winnaar is Dana!!

Vandaan
27-06-2010, 23:48
Onzin dat hij een mega fail was bij de UFC. Alleen maar omdat hij verloren heeft van Junior Dos Santos? Wat wel is de volgende UFC champion kan worden. En een decision loss tegen Arkovski, die toen nog goed bezig was. Ik denk eerder dat de UFC hem te vroeg heeft laten gaan. In Pride werd Werdum ook al gezien als 1 van de beste heavyweights.

Facade
27-06-2010, 23:55
nu niet meer toch... verliest van werdum, werdum was een mega fail bij UFC en SF ook een fail nu, grootste winnaar is Dana!!

Ik denk niet dat het zo simpel is. Fedor blijft een legende binnen die sport, nu hij is verslagen wil iedereen weten wat z'n volgende stap is wat echt wel weer publiciteit met zich meebrengt voor zijn volgende partij. Zelfs als hij die ook nog zou verliezen zou er zelfs een soort tragiek om z'n hele personage kunnen ontstaan zo van de 'van z'n voetstuk gevallen held' blabla je kent het wel. Op een of andere manier blijft z'n naam Fedor en weet SF dat echt wel uit te melken.

MilfhunterMMA
28-06-2010, 00:27
nu niet meer toch... verliest van werdum, werdum was een mega fail bij UFC en SF ook een fail nu, grootste winnaar is Dana!!

jij hebt ook geen kennis van zaken. Werdum verloor van AA op dec, won van Vera en Gonzaga (destijds twee toppers in de UFC, Gonzaga kwam net van titleshot en Vera was destijds nog een topper in de hw divisie) en verloor van Dos Santos (nu een topper). Dus het gebruik van 'megafail' is echt misplaatst.

Petrosyan188
28-06-2010, 01:03
ja sorry was inderdaad misplaatst, maar als ik aan werdum-ufc carreer denk, dan kan ik me alleen die fucking harde opstoot van JDS herrineren... ik vindt het trouwens wel meevallen als ik nu z'n stats bekijk, 2x gonzaga,fedor die allang over de hill is, bigfoot(mwah redelijk) en 1x dikke mazzel tegen overeem. kortom begrijpelijk dat Dana hem liet gaan en waar is onze dirkje? die altijd beweerde dat SF HW o zo veel sterker is dan UFC HW... nou nou JDS maakte gehakt van werdum en werdum verslaat nu de allerbeste van SF zeggen ze(is overeem natuurlijk) de Bigboys zitten dus toch echt bij UFC

Tehlirian
28-06-2010, 01:42
ja sorry was inderdaad misplaatst, maar als ik aan werdum-ufc carreer denk, dan kan ik me alleen die fucking harde opstoot van JDS herrineren... ik vindt het trouwens wel meevallen als ik nu z'n stats bekijk, 2x gonzaga,fedor die allang over de hill is, bigfoot(mwah redelijk) en 1x dikke mazzel tegen overeem. kortom begrijpelijk dat Dana hem liet gaan en waar is onze dirkje? die altijd beweerde dat SF HW o zo veel sterker is dan UFC HW... nou nou JDS maakte gehakt van werdum en werdum verslaat nu de allerbeste van SF zeggen ze(is overeem natuurlijk) de Bigboys zitten dus toch echt bij UFC
Als Werdum slecht is, is JDS dat ook.

"dikke mazzel" KO op Werdum (Werdum, die helemaal niet goed is volgens jou. dus eigenlijk hoef ik dit niet eens op te noemen)
Cro Cop die hem met elke linkse stoot wist te raken, terwijl dat de enige stoot is die hij nog gebruikt. Cro Cop was al door Gonzaga en Kongo verslagen dus boeit ook niet.
Struve... Roy Nelson was sneller en overtuigender. En Roy heeft verloren van Arlovski, die ook slecht is volgens jou dus Nelson is nog slechter. Dan blijft er uiteraard niet veel over voor Struve.
Gonzaga... Deze kerel weer... Blijkbaar niet zo goed hè want Werdum krijgt ook niet veel props van je voor hem 2x neermeppen.

En wie hebben Carwin en Brock al helemaal verslagen?

Mir? Mir wordt elk jaar zo'n beetje tot appelmoes gemept. De ene keer is het Vera (ook hij verloor van Werdum, maar goed, doet er niet toe) de andere keer is het een Brock of Carwin. Wat hebben de laatste twee gedaan dat hun wel goed maakt en Vera niet? Oja, WERDUM was het die liet zien dat Vera eigenlijk niet zo goed is. Toch weer die Fabricio Werdum hè?

Couture is zo'n beetje een opaatje en als je Fedor niet telt kan je Couture net zo goed in een bejaardenhuis neerzetten. Dan nog was hij aan het winnen van Brock, met een 20 kilo gewichtsverschil ofzo.

Petrosyan188
28-06-2010, 02:00
wat is nou je punt?? dat JDS de beste is... lijkt er wel op als ik zo jouw samenvatting lees, want Carwin,lesnar en Vera versloegen op ong. dezelfde manier Frank Mir en Werdum won van Vera waardoor die weer boven die 3 staat maar die werdt weer verslagen door JDS wat dus betekent dat JDS de beste is, hmmm kan ik mee leven

TOON
28-06-2010, 09:02
zijn punt is dat MMA-math zoals jij die net deed nergens op slaat....

dirk5
28-06-2010, 10:45
Ik dacht dat SF een mediocre schow was en dat Dana wel iets beters te doen had dan te kijken.....

hij laat zichzelf weer kennen.

XanaduNL
28-06-2010, 10:49
Ik dacht dat SF een mediocre schow was en dat Dana wel iets beters te doen had dan te kijken.....

hij laat zichzelf weer kennen.

Dana zei niet dat hij keek, of gezien heeft. :P

dirk5
28-06-2010, 10:50
Dana zei niet dat hij keek, of gezien heeft. :P

gelukkig is alles wat Dana zegt de waarheid....