PDA

View Full Version : Overeems volgende Strikeforce titelgevecht *SPOILER*



Bosco Baracus
27-06-2010, 11:50
strikeforce gaat een rematch regelen fedor vs werdum [...]

Er blijft niet veer meer over voor overeem? Dit jaar zullen we hem niet meer in actie zien bij strikeforce!!!!


Er zijn nog wel twee opties tegen wie Overeem die Strikeforce titel kan verdedigen:


1. Antonio Silva (14-2-0)
- Sherdog HW Ranking #10 (Highest ranked Strikeforce fighter after Overeem self and Werdum)
- heeft van de laatste 8 partijen 7 gewonnen en die verlies was tegen Werdum

2. Bobby Lashley (5-0-0)
- Ongeslagen
- Hij houdt ook van paardenvlees en is erg sterk


Hij heeft belooft nog dit jaar in de Strikeforce kooi in actie te komen, zo: Tegen wie gaat Overeem die titel verdedigen?

Tsuki
27-06-2010, 11:52
ik denk dat we eerst met z'n allen moeten bijkomen .................... we komen er spoedig bij je op terug.

Fyodor
27-06-2010, 12:02
Antonio Silva kan nog wel interessant zijn, partij tegen Lashley gaat er toch niet van komen. Die gast wordt eerst nog een partij cans gevoerd voordat hij een title shot krijgt.

Als het aan mij ligt:
-titleshot van Antonio Silva
-daarna titleshot van winnaar Werdum/Fedor rematch
-enkeltje UFC

bananenplukster
27-06-2010, 12:13
Er zijn nog wel twee opties tegen wie Overeem die Strikeforce titel kan verdedigen:


1. Antonio Silva (14-2-0)
- Sherdog HW Ranking #10 (Highest ranked Strikeforce fighter after Overeem self and Werdum)
- heeft van de laatste 8 partijen 7 gewonnen en die verlies was tegen Werdum

2. Bobby Lashley (5-0-0)
- Ongeslagen
- Hij houdt ook van paardenvlees en is erg sterk


Hij heeft belooft nog dit jaar in de Strikeforce kooi in actie te komen, zo: Tegen wie gaat Overeem die titel verdedigen?

Dat zou kunnen jah maar overeem en management zullen bij hun zelf ook denken dat het fedor of werdum moet zijn anders niks(terecht), denk toch zelf dat hij zich dit jaar dan weer gaat concentreren op k1 nu het gevecht tegen fedor er toch niet meer inzit.

TOON
27-06-2010, 12:55
antonio silva en werdum zijn nu eigenlijk de enige kandidaten.....eigenlijk alleen maar werdum omdat ie z'n win heeft natuurlijk....maar goed, omdat rogers ook na een loss voor de titel mocht vechten is Fedor natuurlijk ook een optie....

nee enige serieuze optie is werdum, maar dat gaat niet gebeuren aangezien hij een rematch krijgt wsl....
das het probleem bij SF.....te magere bezetting bij de HW's.....

Briant
27-06-2010, 13:06
BTW is Alistair nou voor niets naar USA gegaan? Hij zou toch Fedor uitdagen?

GerritTonijn
27-06-2010, 13:08
BTW is Alistair nou voor niets naar USA gegaan? Hij zou toch Fedor uitdagen?

ik denk dat die maar een vakantie'tje erachteraan gooit :P

MAar tegen lashley zou uber retarded zijn, ik zou als ik ALi was dan meteen naar de ufc gaan.

Jeru
27-06-2010, 13:09
Hij heeft net voor de wedstrijd degene die zou winnen uitgedaagd. Het lullige was dat Werdum in zijn post-fight interview zei dat hij liever weer een rematch heeft met Fedor dan een titelgevecht met Ali....

GerritTonijn
27-06-2010, 13:25
Hij heeft net voor de wedstrijd degene die zou winnen uitgedaagd. Het lullige was dat Werdum in zijn post-fight interview zei dat hij liever weer een rematch heeft met Fedor dan een titelgevecht met Ali....

omdat hij niet wil dat Overeem zijn loss avenged.

Wiseguy
27-06-2010, 14:24
Hij heeft net voor de wedstrijd degene die zou winnen uitgedaagd. Het lullige was dat Werdum in zijn post-fight interview zei dat hij liever weer een rematch heeft met Fedor dan een titelgevecht met Ali....

Dat mag hij wel willen maar sinds wanneer bepaalt een vechter wie zijn volgende tegenstander zal worden.

universele
27-06-2010, 14:54
Indd
Vind werdum tegen ali een mooie,
Daarna fedor tegen de champ op dat moment.
Dus ali als nog tegen fedor of fedor vs werdum 2

Vinand
27-06-2010, 14:59
Dat mag hij wel willen maar sinds wanneer bepaalt een vechter wie zijn volgende tegenstander zal worden.

ze bepalen zelf of ze het gevecht accepteren...

Irishrover
27-06-2010, 18:48
Indd
Vind werdum tegen ali een mooie,
Daarna fedor tegen de champ op dat moment.
Dus ali als nog tegen fedor of fedor vs werdum 2

Dit klinkt inderdaad heel goed.

Justinian
27-06-2010, 19:05
De enige logische tegenstander is Fabricio Werdum.

GerritTonijn
27-06-2010, 19:07
Coker will waarschijnlijk toch fedor rebuilden door een rematch.

dus dat wordt OVereem then whitehead

Bosco Baracus
01-07-2010, 11:10
Antonio Silva kan nog wel interessant zijn [...]

Als het aan mij ligt:
-titleshot van Antonio Silva
-daarna titleshot van winnaar Werdum/Fedor rematch
-enkeltje UFC

Vind ik ook! En deze scenario is duidelijk beter als dat hij tegen no names (Tony Sylvester / 2009), oude rotten (Gary Goodridge / 2008) of tweede klasse vechters (James Thompson / 2009) vecht...

Nog in 2010: Allistair Overeem vs. Antonio Silva
Beginn 2011: Allistair Overeem vs. Werdum/Fedor
2011: Allistair naar de UFC...

dirk5
01-07-2010, 11:16
Coker will waarschijnlijk toch fedor rebuilden door een rematch.

dus dat wordt OVereem then whitehead

Whitehead is een lhw....

Petrosyan188
01-07-2010, 12:00
Fedor gaat hem zeker niet worden, die zal nog alles geven om werdum 'z'n kop af te rukken' en dan stoppen. weet niet hoeveel partijen werdum nog in z'n contract heeft staan maar die vecht dus denk ik tegen fedor en gaat dan Dana opzoeken. Overeem moet gewoon tegen Antonio Silva en dan ook een enkeltje naar de UFC en dan kan hij misschien daar ooit aantreden tegen Werdum maar dat zou ik als ik hem was niet doen maar gewoon proberen gelijk aantetreden tegen de grote jongens Lesnar,JDS,Cain en Carwin want Werdum blijft ondanks die winst wel een niveautje minder dan Overeem

YoMarK
01-07-2010, 12:01
Whitehead is een lhw....
Ja..van 120 kg. :) Bovendien zit ie in de bak.

inc
01-07-2010, 12:10
of coker signt josh Barnett....