PDA

View Full Version : Alistair Overeem: I Wanted to Be the One to Beat Fedor VIDEO



Devilprince
29-06-2010, 12:41
http://www.youtube.com/watch?v=23V5nqe6i1k&feature=player_embedded

Ivo C.
29-06-2010, 12:58
:P
hehehehe....

tonebizz
29-06-2010, 13:23
Jammer...had idd gewild dat overeem de eerste zou zijn

Ivo C.
29-06-2010, 13:31
hij mag nog steed de erste zijn die shane carwin verslagt :D

remco pardoel
29-06-2010, 13:42
And your not....
man je hebt nog zoveel mooie wedstrijden in je toekomst liggen, no worries

Irishrover
29-06-2010, 13:51
Naar de UFC verhuizen & het opnemen tegen vechters als o.a JDS, Brock en Carwin.

Vooral nu je in topvorm verkeert.

TOON
29-06-2010, 14:07
tja iedereen wilde natuurlijk de eerste zijn....helaas pindakaas....
naar de UFC zou idd erg prettig zijn....voor ons :)

denk dat als een partij tegen Fedor er niet in zit je wel zult moeten ivm de tegenstand....werdum heeft al aangegeven het niet te zien zitten....fedor heeft misschien nog maar een pot....in DREAM zijn ook nauwelijks uitdagingen meer voor Overeem....dus UFC zou wel vet zijn!!

Irishrover
29-06-2010, 14:15
tja iedereen wilde natuurlijk de eerste zijn....helaas pindakaas....
naar de UFC zou idd erg prettig zijn....voor ons :)

denk dat als een partij tegen Fedor er niet in zit je wel zult moeten ivm de tegenstand....werdum heeft al aangegeven het niet te zien zitten....fedor heeft misschien nog maar een pot....in DREAM zijn ook nauwelijks uitdagingen meer voor Overeem....dus UFC zou wel vet zijn!!

Qua uitdaging inderdaad grotere & betere competitie voor Ali.

Ik weet zeker dat hij op dit moment op z'n top is & lekker in z'n vel zit, Ali ziet er droog & netjes afgetraind uit.

Mentaal oogt hij sterk, dat merk je op de manier hoe hij zich laatste tijd communicatief neerzet, heeft een flinke dosis zelfvertrouwen erbij gekweekt.

Mocht Ali verhuizen naar de UFC, wordt hij alleen maar beter & sterker, puur omdat hij goede ( gelijkwaardige ) tegenstanders tegenover zich krijgt.

Wint hij alles of de meeste van z'n partijen bouwt hij tevens een nog grotere naam op & zal hij nog duidelijker de geschiedenis ingaan

goro
29-06-2010, 14:49
hij mag nog steed de erste zijn die shane carwin verslagt :D
Die zal al door Brock worden verslagen voor Alistair er tegen mag!

El Bambino
29-06-2010, 21:21
Naar de UFC verhuizen & het opnemen tegen vechters als o.a JDS, Brock en Carwin.

Vooral nu je in topvorm verkeert.
Dat is de grote vraag, of ie dat durft. Overeem heeft een grote mond, enige wat ik hoor is Fedor. Maar Fedor zit in de lente van zijn carriere en Overeem in de kracht van zijn leven. Als ie werkelijk zijn grote mond wilt waarmaken dan zal ie speodig de stap naar de UFC moeten maken want daar zitten de grootste leeuwen!

NESCIO
29-06-2010, 22:46
Je bedoelt herfst neem ik aan, of doet ie nog een rondje...

En leeuwen.... wtf

Irishrover
30-06-2010, 02:38
Dat is de grote vraag, of ie dat durft. Overeem heeft een grote mond, enige wat ik hoor is Fedor. Maar Fedor zit in de lente van zijn carriere en Overeem in de kracht van zijn leven. Als ie werkelijk zijn grote mond wilt waarmaken dan zal ie speodig de stap naar de UFC moeten maken want daar zitten de grootste leeuwen!

Ik denk wel dat hij dit durft, want hij durfde ook tegen Badr die al bekend stond als een K.O machine & die een goed toernooi had gedraaid ( los van het incident )

Heeft niets met MMA te maken wat ik zeg, maar wel met lef & durf om tegen de beste te vechten, vooral nu geeft hij dit meerdere malen aan: Ik wil tegen de beste.

Ali weet ook dat hij vele malen sterker is geworden & kans maakt tegen de jongens van de UFC, hij is op vele fronten gegroeid & is een gevaar voor iedere tegenstander.

el bastardo
30-06-2010, 09:34
Dat is de grote vraag, of ie dat durft. Overeem heeft een grote mond, enige wat ik hoor is Fedor. Maar Fedor zit in de lente van zijn carriere en Overeem in de kracht van zijn leven. Als ie werkelijk zijn grote mond wilt waarmaken dan zal ie speodig de stap naar de UFC moeten maken want daar zitten de grootste leeuwen!
Natuurlijk heeft hij het alleen over Fedor gehad, want Fedor vecht voor Strikeforce en is daar de te kloppen man. Hij had immers nog nooit verloren. Redelijk logisch dat Alistair tegen hem wil vechten dus. Ook bij die grote mond zet ik mijn vraagtekens. Als hij tegen Fedor wil vechten, dan zal ie m moeten uitdagen. Ik heb hem verder geen slecht woord over Fedor horen zeggen.
Het argument dat Fedor in de HERFST van zijn carriere zit raakt ook kant nog wal. Dat zou betekenen dat hij volgens jou alleen maar tegen mensen als Couture zou mogen vechten, want die zit ook in de herfst van zijn carriere? Stierenpoep! Tot voor zaterdag was Fedor ongeslagen en lijkt het me alleen maar logisch dat je als topsporter dé man wil zijn die aan zijn ongeslagen status een eind maakt. Dan kan ik me voorstellen dat hij baalt als die eer net voor je neus wordt weggekaapt. We moeten niet net gaan doen alsof Fedor ineens een of andere B-contender is omdat hij tegen Werdum een fout maakt.
Natuurlijk is het niveau in de breedte hoger in de UFC, en het lijkt me ook super om te zien hoe ver hij daar kan komen, maar dat hij daar heen zou moeten om zijn, in jouw ogen, grote mond waar te maken, gaat nergens over imo.

ZakKa!
30-06-2010, 09:47
Ja dat had ik ook wel mooi gevonden

El Bambino
30-06-2010, 18:58
Natuurlijk heeft hij het alleen over Fedor gehad, want Fedor vecht voor Strikeforce en is daar de te kloppen man. Hij had immers nog nooit verloren. Redelijk logisch dat Alistair tegen hem wil vechten dus. Ook bij die grote mond zet ik mijn vraagtekens. Als hij tegen Fedor wil vechten, dan zal ie m moeten uitdagen. Ik heb hem verder geen slecht woord over Fedor horen zeggen.
Het argument dat Fedor in de HERFST van zijn carriere zit raakt ook kant nog wal. Dat zou betekenen dat hij volgens jou alleen maar tegen mensen als Couture zou mogen vechten, want die zit ook in de herfst van zijn carriere? Stierenpoep! Tot voor zaterdag was Fedor ongeslagen en lijkt het me alleen maar logisch dat je als topsporter dé man wil zijn die aan zijn ongeslagen status een eind maakt. Dan kan ik me voorstellen dat hij baalt als die eer net voor je neus wordt weggekaapt. We moeten niet net gaan doen alsof Fedor ineens een of andere B-contender is omdat hij tegen Werdum een fout maakt.
Natuurlijk is het niveau in de breedte hoger in de UFC, en het lijkt me ook super om te zien hoe ver hij daar kan komen, maar dat hij daar heen zou moeten om zijn, in jouw ogen, grote mond waar te maken, gaat nergens over imo.

Enigszins heb je gelijk, echter Overeem is nu in de kracht van zijn leven. Fedor was dat tijdens zijn Pride periode en heeft iedereen verslagen. Overeem is al 2 jaar bezig met Ferdor, bij de UFC zitten de grootste vechters in de kracht van hun leven, wat houdt Overeem tegen om zich te meten met deze vechters?
Mijn conclusie is dat Overeem donders goed weet dat Fedor aan het einde van zijn carriere zit en dat er aan zat te komen dat ie zou gaan verliezen. Fedor is verslagen, in mijn ogen is er voor Overeem geen uitdaging meer bij bij Strikeforce, maar wel bij de UFC en daar hoor ik hem niet over praten. Pas als Overeem een Junior Dos Santos, Vasquez, Lesnar, Cain zou verslaan behoor je in mijn ogen tot de allerbeste!

Fasada
30-06-2010, 19:55
Enigszins heb je gelijk, echter Overeem is nu in de kracht van zijn leven. Fedor was dat tijdens zijn Pride periode en heeft iedereen verslagen. Overeem is al 2 jaar bezig met Ferdor, bij de UFC zitten de grootste vechters in de kracht van hun leven, wat houdt Overeem tegen om zich te meten met deze vechters?
Mijn conclusie is dat Overeem donders goed weet dat Fedor aan het einde van zijn carriere zit en dat er aan zat te komen dat ie zou gaan verliezen. Fedor is verslagen, in mijn ogen is er voor Overeem geen uitdaging meer bij bij Strikeforce, maar wel bij de UFC en daar hoor ik hem niet over praten. Pas als Overeem een Junior Dos Santos, Vasquez, Lesnar, Cain zou verslaan behoor je in mijn ogen tot de allerbeste!

Alistair heeft gewoon contractuele verplichtingen bij Strikeforce die hij net als ieder gewoon wilt uitdienen, dan kan je wel gaan zitten kijken naar de UFC divisie maar dat is niet relevant want hij is een Strikeforce vechter. Mensen doen net alsof je ff bij Dana aan zijn bel trekt en zegt "hey ik wil mijn volgende partij vechten in de UFC".
Zo werkt dat niet, hij is een Strikeforce vechter dus kijkt hij naar de competitie daar... En Fedor (nu Werdum) zijn de twee te kloppen vechters dus 1 + 1 = 2.
Het is nooit slim om je te uiten over vechters van andere organisaties, denk je nou echt dat Brock gaat roepen dat hij graag tegen Alistair wil? Nee dan wordt hij op z'n vingers getikt door Mr White...

Ik verwacht echt wel dat Alistair een keer in de UFC beland en als het zo ver is dan kan hij zijn peilen gaan richten op de jongens daar...Als je de laatste video van Joe Rogan ziet dan kun je horen dat hij niets anders wil dat Alistair naar de UFC gaat...