PDA

View Full Version : Sherdog slaat de plank finaal mis



dirk5
29-06-2010, 17:15
Met de HW rankings, iemand die 4-1 is staat op 1 en iemand die 31-2 is staat op 3....

Wil iemand ze een calculator opsturen?

1. Brock Lesnar (4-1)
While we do not know exactly how Lesnar will look in his return to the cage after his bout with diverticulitis, we do know his foe. Come July 3, he will take on Shane Carwin to unify both halves of the UFC heavyweight mantle in what should be a blockbuster match for the promotion.

2. Fabricio Werdum (14-4-1)
Werdum improbably seized the biggest moment of his career on June 26. It took the grappling star just 69 seconds to end Fedor Emelianenko’s seven-plus-year reign over the heavyweight division. Whether Werdum’s next bout is a rematch against Emelianenko or former victim Alistair Overeem, his victory will remain a massive moment in MMA history.

3. Fedor Emelianenko (31-2, 1 NC)
All good things come to an end. It was March 2003 when Emelianenko upset Antonio Rodrigo Nogueira to take MMA’s heavyweight mantle, and 87 months later, it took Fabricio Werdum just 69 seconds to force “The Last Emperor” to tap and concede that top spot. The next step for Emelianenko remains unclear, but the heavyweight landscape has definitely changed.

4. Cain Velasquez (8-0)
Whether one wants to call it a passing of the torch or a coming-out party, Velasquez’s performance against Antonio Rodrigo Nogueira at UFC 110 was short and brutal. In less than half a round, Velasquez destroyed one of MMA’s most historically outstanding heavyweights in easily his most impressive performance to date.

5. Shane Carwin (12-0)
It took almost four minutes -- an eternity by his usual standards -- but at UFC 111 in Newark, N.J., Carwin blew off Frank Mir’s doors in the first round to claim the UFC interim heavyweight title. However, the real championship will be contested July 3, when Carwin meets Brock Lesnar.

6. Frank Mir (13-5)
Mir entered his March 27 bout with Shane Carwin as a slight betting favorite. However, he looked none the part in the cage, as Carwin bashed him with left hands in the clinch and decimated the former UFC champion to take the promotion’s interim title. With it, he took Mir’s chance for a rubber match with Brock Lesnar.

7. Junior dos Santos (11-1)
With five stoppages in five bouts inside the Octagon, dos Santos has put himself right in the UFC heavyweight title mix. “Cigano” might cinch a title shot for the latter stages of 2010 at UFC 117 on Aug. 7, when he meets “The Ultimate Fighter” Season 10 winner Roy Nelson in what should be an entertaining heavyweight tilt.

8. Alistair Overeem (33-11, 1 NC)
The next significant bout for Overeem became obscured in just 69 seconds. Originally thought to be the most attractive opponent for Fedor Emelianenko, the shocking defeat of “The Last Emperor” and his potential rematch with Fabricio Werdum leaves no clear path for Overeem.

9. Antonio Rodrigo Nogueira (32-6-1, 1 NC)
“Minotauro” had an army of backers who felt the former Pride and UFC heavyweight champion would put on a vintage performance against Cain Velasquez at UFC 110. However, post-fight discussion centered on whether or not Nogueira still has the physical tools to hang with young, elite heavyweights after Velasquez polished him off in a little more than two minutes.

10. Antonio Silva (14-2)
Ever since he ran roughshod over heavyweights in Europe back in 2005, onlookers expected heavyweight greatness from Silva. On May 15, “Bigfoot” finally took a step toward those expectations, soundly outboxing Andrei Arlovski to a unanimous decision and recording the most important win of his career.

lopez86
29-06-2010, 17:30
Oke Dirk, we weten inmiddels dat je het niet uit kan staan dat je grote held Fedor tegenwoordig niet meer de erkenning krijgt die hij eens kreeg, zeker niet nu hij verslagen is.
Maar moet je werkelijk elke gelegenheid aangrijpen om dit duidelijk te maken?
Ik bedoel, dat Werdum nu op 2 staat en Carwin op 5 slaat ook nergens op, give it a break.

Btw, die hele rankings slaan nergens op, het is enkel een indicatie van sherdog en meer niet.

GilbertYvelFan24
29-06-2010, 17:36
@ Dirk5

ben het 100% met je eens.


FF een paar reacties op de UFC Hyves

1.
Als fedor al verliest van werdum dan heeft hij echt geen kans in de ufc niet dat werdum slecht is

2.
Fedor wordt vermoord in de UFC, als hij zou durven

3. (mijn reactie)
Nou ben ik niet met je eens.
Werdum is uit de UFC gekickt na een KO verlies tegen JDS in de eerste ronde.
Dat vond ik toen al opzienbarend, dat je na 1 verlies wordt gekicked omdat er werd gezegd dat als Werdum die wedstrijd zou winnen hij waarschijnlijk een titelshot zou krijgen.

En als je nagaat heeft hij destijds niet van een koekebakker verloren.

Hij heeft ook gewonnen van Gonzaga, Vera (controversieel), Bigfoot, Kyle en jawel Overeem.

Dus deze man kan wel wat. Ben ook verrast dat Fedor verloren heeft maar iedereen zal ooit verliezen, dit is in mijn ogen het eerste verlies voor Fedor (Kosaka is onzin natuurlijk want die heeft ie imo niet verloren).

Dus Fedor geen kans in de UFC? Ik zou er niet op rekenen. De man gaat hard terug komen.

4.
The Last Emperor is van zijn troon gestoten. Dat is een flinke klap in het gezicht van iedereen die dacht dat hij ''makkelijk'' zou winnen van iedereen in de UFC. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een fedor fan, maar de meeste mensen geloofden er veel te veel in dat hij nooit zou verliezen. Dit vergroot zelfs de kans dat hij in de UFC zal vechten, omdat M-1 nu niet alle touwtjes in handen meer heeft. Dat hij geen kans maakt in de UFC zou ik niet zeggen. Werdum is 2x ADCC BJJ wereld kampioen, natuurlijk kan hij iedereen submitten. Fedor is nog steeds de nummer 2 of 3 HW in de wereld, er staat komende zaterdag alleen iemand anders op Nr 1. Lesnar of Carwin dus.

Mule-Kick
29-06-2010, 17:48
Zag het artikel net en vond het ook een beetje raar dat ze nu met die ranking komen. Als ze nu tot na het weekend gewacht hadden als UFC 116 was geweest en Carwin vs. Lesnar geweest was dan had ik er minder problemen mee gehad als ze de winnaar hiervan bovenaan hadden gezet. Nu wordt Brock nr. 1 zonder dat hij in actie is gekomen maar omdatFedor 1x verliest?

remco pardoel
29-06-2010, 17:56
2 moet 1 worden (werdum, hij heeft zich onsterfelijk gemaakt)
3 moet 2 worden (10 jaar op rij gewonnen en nu is HELAAS het onvermijdelijke gebeurd, een mens was gestopt na Rogers, Deze man is de krijger der krijgers en zocht weer de uitdaging op)
8 op 3 Rising star of 2010, best of 2011 ....
7 op 4 Junior dos Santos is de meest onderschatte / ondergewaardeerde atleet binnen MMA

en dan mag het wel verder op volgorde gaan

YoMarK
29-06-2010, 17:58
Slaat helemaal nergens op inderdaad.
Niet zozeer omdat Werdum boven Fedor staat...het is immers een "NU" lijst, maar wel omdat Lesnar nu op 1 staat.
Lesnar heeft GVD een jaar niet gevochten, en stijgt toch op de ranglijst?

bigboz
29-06-2010, 18:03
Rankings zullen sowieso altijd een persoonlijke mening zijn, kan je eindeloos over door disccusieren.

goro
29-06-2010, 18:03
Fedor
Carwin (meer gevochten en gewonne dan brock)
Brock (ufc champ)
Cain (een echte killer, en nog niet verloren)
Dos Santos (wint makkelijk zijn partijen)
Werdum (heeft fedor verslagen)
Overeem (niemand durft tegen hem, maar moet zich eindelijk gaan inschrijven bij de ufc)
Minotauro (door zijn staat van dienst, maar beetje slijt...)
Antonio silva (Een opkomend talent)
Mir (heeft minotauro wel verslagen, maar schat hem toch lager in want wilt vluchten naar 205)

ijsbier
29-06-2010, 18:16
echt een drama idd, die lelijke vieze dikke domme kop van Brock Lesnar bovenaan...
Fedor moest ooit eens verliezen, dat is waar.. maar ik hoop echt dat dat misbaksel van een Brock Lesnar snel geschiedenis is.

XanaduNL
29-06-2010, 18:24
Het is niet Lesnars fout dat Sherdog hem op 1 zet. :P

Anyway, ik kan me ook niet echt in de lijst vinden.
Ik denk dat Sherdog tever vooruit kijkt, en niet ranken op basis van NU.

dirk5
29-06-2010, 18:35
Oke Dirk, we weten inmiddels dat je het niet uit kan staan dat je grote held Fedor tegenwoordig niet meer de erkenning krijgt die hij eens kreeg, zeker niet nu hij verslagen is.
Maar moet je werkelijk elke gelegenheid aangrijpen om dit duidelijk te maken?
Ik bedoel, dat Werdum nu op 2 staat en Carwin op 5 slaat ook nergens op, give it a break.

Btw, die hele rankings slaan nergens op, het is enkel een indicatie van sherdog en meer niet.

Als ik dagelijks een topic over Brock en Fedor zou openen zou ik me nog in jouw reply kunnen vinden....

Maar nu heb ik echt zoiets van: waar bemoei je je mee?

Dit zijn nieuwe rankings, nog niet gepost, ik doe dat en geef er meteen mijn mening over....... volgensmij niks mis mee.

lopez86
29-06-2010, 20:01
Als ik dagelijks een topic over Brock en Fedor zou openen zou ik me nog in jouw reply kunnen vinden....

Maar nu heb ik echt zoiets van: waar bemoei je je mee?

Dit zijn nieuwe rankings, nog niet gepost, ik doe dat en geef er meteen mijn mening over....... volgensmij niks mis mee.

Ik geef mijn mening er ook over, het is het een open forum nietwaar?

Tehlirian
29-06-2010, 20:04
UFC koopt journalisten en websites om, ook betalen ze mensen om viral marketing te doen op fora

MiddleEasy.com | In 2006, Dana White approved of people 'posing as fans' and 'leaking' videos to message boards (http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2436:in-2006-dana-white-approved-of-people-posing-as-fans-and-leaking-videos-to-message-boards-&catid=34:organizations)

Als Sherdog fatsoenlijke rankings zou plaatsen zou de UFC gaan dreigen en klagen.. Is al eerder gebeurd

T15Boxing
29-06-2010, 20:21
Denken jullie nou echt dat het om records gaat? Dit hoort allemaal gebaseerd te zijn op overwinningen op geranked tegenstanders en of je een belt hebt of niet. Brock is kampioen in de grootse MMA organisatie ter wereld en heeft in zijn laatste 3 partijen een belt gewonnen en verdedigt tegen vechters die ook in de rankings stonden. En nog belangrijker: je hoort te kijken naar de laatste 2 jaren of minder. Niet de laatste 10.

Tehlirian
29-06-2010, 20:27
Denken jullie nou echt dat het om records gaat? Dit hoort allemaal gebaseerd te zijn op overwinningen op geranked tegenstanders en of je een belt hebt of niet. Brock is kampioen in de grootse MMA organisatie ter wereld en heeft in zijn laatste 3 partijen een belt gewonnen en verdedigt tegen vechters die ook in de rankings stonden. En nog belangrijker: je hoort te kijken naar de laatste 2 jaren of minder. Niet de laatste 10.
Fedor in de laatste twee jaar
Sylvia #6
Arlovski #2
Rogers #7


Brock in de laatste twee jaar
Mir #3
Couture NR
Herring NR

Dus je argument gaat niet op.

NESCIO
29-06-2010, 20:29
@Remco, acht het niet waarschijnlijk dat ie een uitdaging zocht....

denk dat ie geld nodig had/heeft.

maartenjackie
29-06-2010, 21:07
Frank Mir op 6 haha, frank mir op 6?? Die man hoort niet eens in de top 20 man. Die lijst moet je niet serieus nemen stelletje sjovenistiese tering janks.

Petrosyan188
29-06-2010, 21:24
JDS hoort fucking 1 te staan, inderdaad die ranking kloppen nooit.. als die kale biljartbal nou is zou ophouden met het 'discrimineren' van zijn buitenlandse vechters had JDS allang die belt *zucht*

T15Boxing
29-06-2010, 21:25
Fedor in de laatste twee jaar
Sylvia #6
Arlovski #2
Rogers #7


Brock in de laatste twee jaar
Mir #3
Couture NR
Herring NR

Dus je argument gaat niet op.

Couture was Champ in UFC op dat moment, denk je dat hij niet ranked zou zijn? Daar waren andere redenen voor. En Fedor, tja, hij heeft net al verloren dus ik hoop niet dat je probeert te zeggen dat hij nog #1 hoort te zijn. Hij heeft trouwens ook geen titel gewonnen als Brock.

lopez86
29-06-2010, 23:14
JDS hoort fucking 1 te staan, inderdaad die ranking kloppen nooit.. als die kale biljartbal nou is zou ophouden met het 'discrimineren' van zijn buitenlandse vechters had JDS allang die belt *zucht*

ajb wat een lulkoek hou ff gauw op.
Anderson Silva, Shogun Rua, GSP, allemaal Amerikaans zeker.

tap-out
29-06-2010, 23:44
ik zeg:

1) werdum
2)fedor
3)brock

...en dan verder

fedor was een goede ambassadeur voor de sport.

De nieuwe #1HW (brock) is totaal geen goede ambassadeur voor de sport IMO (kijk naar zijn gedrag in en uit de kooi).

Shane Carwin zou iets beter zijn IMO, hoop ook dat hij wint.

Ik hoop dat Fedor de rematch wint en dan stopt.

TOON
29-06-2010, 23:56
die rankings zijn al jaren kansloos....gewoon niet naar kijken en je eigen persoonlijke top 10 maken....doen ze bij sherdog toch ook....

Petrosyan188
30-06-2010, 00:07
1.JDS
2.Lesnar
3.Overeem
4.Werdum
5.Cain
6.Fedor
7.Carwin
8.Big Nog
9.A.Silva
10.Rogers

Slome
30-06-2010, 00:47
http://middleeasy.com/images/stories/organizations/ufc116/newrankings.jpg

Slome
30-06-2010, 00:49
alleen ook dit klopt niet want fedor z;n NC staat er niet bij?!! Fight Matrix?

Evilman
30-06-2010, 01:15
wacht maar na Fedor zn volgende gevecht.. wellicht een rematch.
Als hij dan Werdum in 10 seconden dood slaat.. wordt iedereen dan weer ineens fan?

Fedor is nog steeds geweldig, en 1 loss doet daar niet heel veel vanaf.
Zeker niet als je afklopt of een armbar In een triangle choke.
een normale submission is niet genoeg tegen Fedor.

Vinand
30-06-2010, 01:17
zucht... de sport begint steeds commerciëler te worden. Het gaat niet meer om de sport maar om het geld.

Sendur
30-06-2010, 01:33
2 moet 1 worden (werdum, hij heeft zich onsterfelijk gemaakt)
3 moet 2 worden (10 jaar op rij gewonnen en nu is HELAAS het onvermijdelijke gebeurd, een mens was gestopt na Rogers, Deze man is de krijger der krijgers en zocht weer de uitdaging op)
8 op 3 Rising star of 2010, best of 2011 ....
7 op 4 Junior dos Santos is de meest onderschatte / ondergewaardeerde atleet binnen MMA

en dan mag het wel verder op volgorde gaan

shit zeg Remco, niks toe te voegen ben het helemaal met je eens op het moment.

Maar die rankings slaan nergens op en ieder heeft zijn eigen voorkeur en mening.
Je zal er nooit uit komen.

Naj85
30-06-2010, 02:08
Die rankings slaan idd nergens op, brock die in 5 gevechten al 1 keer verloren heeft, en Fedor die in 35 gevechten maar 1 keer echt heeft verloren. Dan hebben die gasten inderdaad een rekenmachientje nodig

sebastiaan
30-06-2010, 09:14
En op nummer 13 in de heavyweight ranking, Ray Mercer!
Met 1 gewonnen partij, hahaha.

Boelly92
30-06-2010, 10:18
zucht... de sport begint steeds commerciëler te worden. Het gaat niet meer om de sport maar om het geld.

x2

DANKUUU

dirk5
30-06-2010, 11:21
Ik geef mijn mening er ook over, het is het een open forum nietwaar?

Je mening over de rankings wel, je mening over wat ik wel en niet zou moeten posten daar zit niemand op te wachten, dus die mag je er in het vervolg ook aflaten....

Vinand
30-06-2010, 11:24
En op nummer 13 in de heavyweight ranking, Ray Mercer!
Met 1 gewonnen partij, hahaha.

en het is niet remy bonjasky van wie hij had gewonnen :D

Fyodor
30-06-2010, 11:38
http://middleeasy.com/images/stories/organizations/ufc116/newrankings.jpg

Weet je ook waar die punten op gebaseerd zijn?
Verder vraag ik me af wat Ray Mercer en Pedro Rizzo daar nog in doen.... :fp:

Slome
30-06-2010, 16:00
Weet je ook waar die punten op gebaseerd zijn?
Verder vraag ik me af wat Ray Mercer en Pedro Rizzo daar nog in doen.... :fp:

nope....

Vinand
30-06-2010, 16:41
Ray mercer says hi. :)

Ray mercer behoort echt wel tot de top 10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=EXkcYul1LRo

Petrosyan188
30-06-2010, 18:59
whahaha wat een fail!!

ijsbier
30-06-2010, 22:50
Holy shit heeft iemand al de nieuwe p4p top 10 van SD gezien? Sherdog heeft eventjes diep zitten bukken voor Dana......

abdel1991
30-06-2010, 22:54
is sherdog niet misschien in handen van Dana?

Harrie Nak
01-07-2010, 01:39
De eerder vandaag gepubliceerde P4P-rankings zijn nog veel schokkender... er komt geen enkele HW (inclusief Fedor dus) meer in voor!

Sherdog.com’s Pound-for-Pound Top 10 (http://www.sherdog.com/news/rankings/Sherdogcoms-Pound-for-Pound-Top-10-25406)

Fyodor
01-07-2010, 10:26
De eerder vandaag gepubliceerde P4P-rankings zijn nog veel schokkender... er komt geen enkele HW (inclusief Fedor dus) meer in voor!

Sherdog.com’s Pound-for-Pound Top 10 (http://www.sherdog.com/news/rankings/Sherdogcoms-Pound-for-Pound-Top-10-25406)

Ongelofelijk, wat is de invloed van Dana op Sherdog zichtbaar zeg.

Fedor vanwege 1 loss eruit kicken, terwijl Machida en Evans er nog wel instaan? Belachelijk!

dirk5
01-07-2010, 10:53
Ongelofelijk, wat is de invloed van Dana op Sherdog zichtbaar zeg.

Fedor vanwege 1 loss eruit kicken, terwijl Machida en Evans er nog wel instaan? Belachelijk!

Het is ook geen groot geheim dat de UFC mensen betaald om te posten op sherdog.....

kansloze propaganda, maar dit schijnt te werken op kansloze Amerikanen.