PDA

View Full Version : Win 4 kaarten voor de exclusieve Chuck Liddell MMA Seminar @ Team Furious



Richelieu
01-07-2010, 01:09
http://www.teamfurious.nl/beelden/MMA-logo-PO-aanpassing-2009.png


http://images.buddytv.com/articles/Image/chuck-liddell.jpg

Volgende maand, 26 juli zal Chuck "The Iceman" Liddell exclusief in Rotterdam bij de hagelnieuwe sportschool Team Furious een MMA seminar geven van maar liefst drie uur. Het officiele persbericht volgt later, maar met de organisatie heeft Mixfight.nl vooruitlopend op de zaken, een mooie afspraak kunnen maken. Voor de die-hard MMA liefhebbers en Mixfight.nl bezoekers is meneer Liddell natuurlijk geen onbekende, maar in het kort: "meervoudig former UFC Light Heavyweight Champion en hij staat als één van de weinigen in de UFC "Hall of Fame". Voor die dag zijn er slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar en Mixfight.nl mag er een viertal weggeven. Het enige wat je moet doen is aangeven in deze topic waarom jij zo graag hierbij wilt zijn.

Petrosyan188
01-07-2010, 01:22
omdat ik nooit fan van hem ben geweest en hij nu mij misschien de tegendeel kan bewijzen...

weet ik veel, wil natuurlijk gewoon die kaartjes maar vind deze prijsvragen altijd zo stom, bedenk eens een leuke prijsvraag ofzo

Richelieu
01-07-2010, 01:27
omdat ik nooit fan van hem ben geweest en hij nu mij misschien de tegendeel kan bewijzen...

weet ik veel, wil natuurlijk gewoon die kaartjes maar vind deze prijsvragen altijd zo stom, bedenk eens een leuke prijsvraag ofzo

Wees zelf dan creatief door een goed antwoord te verzinnen ;)

Petrosyan188
01-07-2010, 01:32
nou van 0.12 tot 0.20

http://www.youtube.com/watch?v=-QWCKm0-r7Y

mdk
01-07-2010, 06:22
Omdat ik een andere sportschoolhouder heb weten te overtuigen om contact op te nemen met Team Furious en zodoende het "in gang" heb gezet om Chuck naar NL te halen!!!
(voor meer info PM).

(als dat geen goede reden meer is dan weet ik het niet meer!).

johnmixfight
01-07-2010, 07:13
is er als liefhebber van de sport een reden te verzinnen om dit niet te willen ?!

Mesut
01-07-2010, 09:23
Omdat ik zijn overhand right wil leren en hem wil laten zien dat we dezelfde (bolle)buik hebben. hahaha

Might Is Right
01-07-2010, 10:00
Omdat ik plannen heb om bij Team Furious te gaan trainen vanuit regio Gent (België, 2 en half uur rijden, het team weet hiervan heb ze enkele maanden terug hierover gemaild maar planning is verplaatst wegens zwangerschap vrouw) en dit een mooie kans is om een heel interessante proefles aan te gaan!

Wheelie
01-07-2010, 10:27
Dat is wel heel erg cool, al kan ik niet meedoen lijkt het me te gek om te mogen komen kijken.

Boem Boem
01-07-2010, 10:41
Nou...aangezien ik mijn come bach wil maken in de MMA, wil ik even weten hoe het ook alweer is om met grote namen te trainen....

osu

Chris

Strange Cutbean
01-07-2010, 10:53
Ik wil wel zo'n kaartje hebben.
Ook wel leuk voor Chuck dat er dan ook iemand is die nog ouder is dan hem!

BJJCORE
01-07-2010, 11:28
...... hij zich altijd op elk toernooi inzet (meestal voor niks) en vaak meehelpt met de organisatie.
Maar de hoofdreden is eigenlijk dat het lijkt dat hij na 4 jaar BJJ nog niks is opgeschoten en misschien helpt die stage van Chuck Lidell een beetje vooruitgang te boeken :lol:
Even goede vrienden MDK.... schaam me soms dood voor je wat je allemaal loopt te klunsen tijdens trainen.
13 juli gaan we wel lekker barbequen hoor ...dat dan weer wel ;)

Ik stem voor MDK !!!!

Sadix
01-07-2010, 11:29
Ik zou deze kaarten zo ongelooflijk graag willen winnen omdat het echt een unieke ervaring is om van chuck les te krijgen. Ik heb jaren lang MMA en BJJ trucjes zitten na doen van youtube en heb nooit een echte mma les gehad, als ik mijn 1e les van chuck zou krijgen zou dat echt een droom zijn.

arabic-sniper
01-07-2010, 11:59
ik heb altijd al een keer met hem willen sparren en ik denk dat ik het ook nog goed doe.. dit lijkt mij de kans van me leven omdat te bewijzen, al mijn dromen die ik heb gehad over een gevecht met hem zal die dag werkelijkheid worden! I will KO Chuck

fireblade900
01-07-2010, 13:25
Cool ik wil ook graag zo'n dansles van Chuck.
Schrijf ik mij daarna in voor dancing with the mma stars.

ijsblok
01-07-2010, 14:01
Ik train bij Team Furious...maar ben geblesseerd :(

Wheelie
01-07-2010, 14:22
Misschien kan iemand inderdaad proberen hem KO te slaan, dan kom je gegarandeerd in de UFC ;)

( zie Lee Murray vs Tito Ortiz ;) )

maartenjackie
01-07-2010, 15:33
Ik zou die kaartjes dol graag willen winnen omdat ik al jaren fan ben van Chuck. Het zou echt een droom zijn voor me. Als ik win neem ik 3 ook enorme fans mee. Ik ga niet zeggen waar we heen gaan en als ze dan Chuck zien wordt iedereen heeeellleeeemaaaal gek.ik zie die gezichten nu al voor me:) Echt alsjeblieft ik heb er alles voor over om hier heen te gaan. Laat m'n droom uitkomen.

Ush Maarten

mdk
01-07-2010, 15:52
Ik zou die kaartjes dol graag willen winnen omdat ik al jaren fan ben van Chuck. Het zou echt een droom zijn voor me. Als ik win neem ik 3 ook enorme fans mee. Ik ga niet zeggen waar we heen gaan en als ze dan Chuck zien wordt iedereen heeeellleeeemaaaal gek.ik zie die gezichten nu al voor me:) Echt alsjeblieft ik heb er alles voor over om hier heen te gaan. Laat m'n droom uitkomen.

Ush Maarten



Zo jij bent een gulle vriend, een vrijkaartje voor jezelf en dan 3x betalen voor je vrienden....
Neem toch aan dat de kaarten verdeeld worden en niet alle 4 naar dezelfde persoon gaan...

Tsuki
01-07-2010, 16:01
omdat ik pas geslaagd ben voor mijn ass leraaropleiding MMA en van NIEMAND een kadootje heb gehad.

Tsuki
01-07-2010, 16:03
maar ik lees net dat het de 26ste is en dan ben ik op vakantie dus het zit me niet mee ;-)

Petrosyan188
01-07-2010, 16:08
ooow 26e al dan ben ik ook op vakantie(niet dat ik kans maakte met mijn deelname)

mdk
01-07-2010, 16:18
Omdat ik een andere sportschoolhouder heb weten te overtuigen om contact op te nemen met Team Furious en zodoende het "in gang" heb gezet om Chuck naar NL te halen!!!
(voor meer info PM).

(als dat geen goede reden meer is dan weet ik het niet meer!).


Reden 1 :Zie boven.

Reden 2: Omdat ik al eerder heb laten zien hoe ver ik wil gaan om een mixfightprijsvraag te winnen door op ludieke wijze een prijsvraag te saboteren Prijsvraag: win een gesigneerde Fightingball (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?85939-Prijsvraag-win-een-gesigneerde-Fightingball&highlight=powerball)
En ik nu beloof het als beloning voor een vrijkaartje niet te saboteren!

Reden 3: Omdat ik niet inhalig ben zoals andere hier en maar 1 kaartje wil zodat er nog 3 mixfightmembers blij kunnen worden gemaakt (spread the wealth brothers and sisters!).

Reden 4: Omdat zelfs BJJCORE het mij gunt (en geloof me dat betekend heel wat voor hem!).

Reden 5: Omdat blijkbaar iedereen hier op vakantie gaat , en ik NIET!

Reden 6: Omdat de kaarten naar de 1e 4 posters moeten gaan omdat zij hebben laten zien om op zelfs een onchristelijk tijdstip (zie 1e post tijd) nog op mixfight aanwezig te zijn!

Sportvision
01-07-2010, 16:21
Omdat ik administrator ben bij chief108, en dan 108 een uur platleg.


dus kom maar op met die kaarten!

Breugem
01-07-2010, 16:21
Omdat ik tijdens mijn studieperiode in het buitenland (5 maanden) veel te veel leuke MMA dingen heb moeten missen en dit een geweldig welkom in NL zou zijn! ;)

PD_EC
01-07-2010, 17:12
omdat ik liddell wel eens in het echt wil zien ipv altijd maar documantaire en ufc dvd's te zoeken in de Media Markt.
een seminar volgen van liddell zou daarom super zijn

wesleybekkers
01-07-2010, 18:02
Omdat ik zeker heel veel respect heb voor Mr Liddell!!!
Om erbij te zijn zou al top zijn maar om mee te doen "MASTER"!!!

Ook omdat ik respect heb voor Furious (waren ook bij Rotterdam Grappling)

joost
01-07-2010, 18:21
Als ik wordt uitgeloot voor de Seminar van Chuck Liddel zal ik de hele dag met de tekst mixfight.nl en/of Team Furious op m'n voorhoofd gaan lopen (airbrush paint) en alleen in een string door de straat rennen! :D hahaha zo graag wil ik erbij zijn!

Marco (scheids)
01-07-2010, 18:57
Om mijn jaarlijkse training weer eens te gaan doen, en uiteraard voor vakkennis ........ ik heb immers van alle Nederlanders het meest in de ring gestaan tijdens een mma match....lol

ICON
01-07-2010, 19:03
omdat ik net zo´n dikke buik als chuck heb

Garcia
01-07-2010, 19:29
Als ik wordt uitgeloot voor de Seminar van Chuck Liddel zal ik de hele dag met de tekst mixfight.nl en/of Team Furious op m'n voorhoofd gaan lopen (airbrush paint) en alleen in een string door de straat rennen! :D hahaha zo graag wil ik erbij zijn!

Ik ben er natuurlijk bij met fotograaf om dat vast te leggen!! Dat begrijp je natuurlijk wel ;)

thrillseekah
01-07-2010, 19:46
omdat mijn takedown defence niet echt veel voorstelt, en bij wie kan je dan beter terecht dan bij chuck?

marcelt
01-07-2010, 22:11
Ik ben gewoon een groot fan van de UFC en Chuck en ik vind het bijzonder om van goede vechters les te krijgen en iets mee te krijgen van waarom ze nou zoveel gewonnen hebben.

The Bulldog
01-07-2010, 22:14
die van mij is heel simpel...

misschien kan hij me dan eindelijk duidelijk maken hoe te winnen.......:cool2:

kunne ik en mijn trainer misschien wat aan hebben....;)

wnkede
01-07-2010, 22:33
Omdat ik nu een anderhalf maand met een gekneusde rib zit en deze rond 26 juli wel geheeld is, dit zou een mooi evenement zijn om de draad weer op te pakken.

Hejar
01-07-2010, 22:50
Omdat ik de kaartjes van openlucht gala Fight 058 niet had gewonnen

Bartju
01-07-2010, 22:52
omdat ik spierballen wil vergelijken!

BJJCORE
01-07-2010, 23:08
Ik gun het MDK en zoals hij al zei dat zeg ik niet snel ;-)
Maar zonder gekheid. MDK helpt super veel en probeert altijd wel wat te regelen.... hij moet gewoon een "ALL ACCESS"- pas hebben voor de seminar. Team Furious heeft 1 van de mooiste sportscholen in Nederland en bestaan nog niet zo lang. Dit initiatief is echt super cool..... en al heeft MDK belooft zijn vlees aan mij te geven tijdens de barbeque van 13 juli (MDK dat wist je nog niet maar nu dus wel ;-) ) ik zou het hem toch gunnen. Nogmaals ik stem voor Marco eeeehhh ik bedoel MDK.
En echt man ik hoop dat je er wat van opsteekt!!!!!

Nopain85
01-07-2010, 23:23
Chuck is gewoon 1 van mijn favoriete vechters ooit , en aangezien er wel wat aan mijn overhand right gewerkt kan worden en ik ook nog in rotterdam woont zou het toch een hele mooie ervaring te zijn . Ik heb ook mijn training niet kunnen afmaken bij team furious omdat ik me teen brak bij de warming up haha :) dus 3 uur zou het wel goed maken.

mzl

NESEM
01-07-2010, 23:24
Omdat het na 14 Juli weer warmer wordt en de ice man vast wel een frisse wind mee zal nemen en ik daarna cool de zomer wil doorkomen om in de winter steenkoud aan het nieuwe seizoen te beginnen.:cool2:

Baske
02-07-2010, 01:16
Omdat ik helemaal lekker ben gemaakt met het hele MMA gebeuren, en dit een geweldige kans is om me er helemaal in te gooien. Hoe kun je mooier je MMA carriere starten dan met een seminar met een legende?

Ik heb hard zitten peinzen om iets ironisch te bedenken maar kon maar niks bedenken wat al gezegd was...

mdk
02-07-2010, 06:16
Als ik wordt uitgeloot voor de Seminar van Chuck Liddel zal ik de hele dag met de tekst mixfight.nl en/of Team Furious op m'n voorhoofd gaan lopen (airbrush paint) en alleen in een string door de straat rennen! :D hahaha zo graag wil ik erbij zijn!


Ik ben er natuurlijk bij met fotograaf om dat vast te leggen!! Dat begrijp je natuurlijk wel ;)

ZIEK dat je daar graag een foto van wilt maken...

Ik zou als ik die kaarten mocht verdelen, Joost juist aanmoedigen om zijn kleding aan te houden.

@Joost: probeer anders een lekker wijf te regelen die met airbrush in een string door de straten gaat rennen, denk dat daar meer animo voor is.

fireblade900
02-07-2010, 08:52
Wanneer wordt bekend gemaakt wie die danslessen heeft gewonnen?

Atama
02-07-2010, 08:56
super initiatief !

Wheelie
02-07-2010, 10:03
Zou mooi zijn als er meer van dit soort seminars volgen

Sheena
02-07-2010, 12:16
Mijn baas is zeker weten de grootste fan Van Chuck liddel hij en zijn vrouw gaan ongeveer 5 x per jaar naar Vegas Naar de UFC
Ze hebben alle Dvds van de UFC de hele winkel (Be-Fit) hangt vol met Posters/vlaggen van De UFC Vechters vooral van Chuck liddel
ook gun ik het zeker mijn Trainer die in 2008 Nederlandse Titel MMA Van de WFCA won Die ook elke dag Keihard traint
en alle Gala's afgaat voor de Mma Jongens van de Gym
kortom ik vind dat deze 2 zeker weten het meest verdienen En hoop echt dat hun de kans krijgen mee te trainen met Chuck liddel !!!!!

Sportvision
02-07-2010, 12:27
Als ik wordt uitgeloot voor de Seminar van Chuck Liddel zal ik de hele dag met de tekst mixfight.nl en/of Team Furious op m'n voorhoofd gaan lopen (airbrush paint) en alleen in een string door de straat rennen! :D hahaha zo graag wil ik erbij zijn!


je weet dat UITGELOOT betekent dat je de kaarten NIET krijgt heh ouwe. Dus mijn voorstel is om Joost iig NIET de kaarten te geven, kijken of ie een man van zijn woord is.

Sheena
02-07-2010, 12:41
Mijn baas is zeker weten de grootste fan Van Chuck liddel hij en zijn vrouw gaan ongeveer 5 x per jaar naar Vegas Naar de UFC
Ze hebben alle Dvds van de UFC de hele winkel (Be-Fit) hangt vol met Posters/vlaggen van De UFC Vechters vooral van Chuck liddel
ook gun ik het zeker mijn Trainer die in 2008 Nederlandse Titel MMA Van de WFCA won Die ook elke dag Keihard traint
en alle Gala's afgaat voor de Mma Jongens van de Gym
kortom ik vind dat deze 2 zeker weten het meest verdienen En hoop echt dat hun de kans krijgen mee te trainen met Chuck liddel !!!!!

mdk
02-07-2010, 12:42
Mijn baas is zeker weten de grootste fan Van Chuck liddel hij en zijn vrouw gaan ongeveer 5 x per jaar naar Vegas Naar de UFC
Ze hebben alle Dvds van de UFC de hele winkel (Be-Fit) hangt vol met Posters/vlaggen van De UFC Vechters vooral van Chuck liddel
ook gun ik het zeker mijn Trainer die in 2008 Nederlandse Titel MMA Van de WFCA won Die ook elke dag Keihard traint
en alle Gala's afgaat voor de Mma Jongens van de Gym
kortom ik vind dat deze 2 zeker weten het meest verdienen En hoop echt dat hun de kans krijgen mee te trainen met Chuck liddel !!!!!

Iemand die 5x p/j in Vegas zit en naar de UFC gaat kan volgens mij best zelf een prive seminar betalen..
(Misschien wil Be-Fit wel een eigen prijsvraag op mixfight zetten, 4x een prijswinnaar die mee mag naar de UFC in Vegas?)

Bovendien mag ik er toch vanuit dat de 4 kaarten niet allemaal naar 1 persoon gaan maar dat er toch 4x een gelukkige mixfightmember aan het einde van deze prijs zal staan?

p.s. 1e Post???

Sheena
02-07-2010, 12:54
jaa idd me 1e post
ff ingewikkeld:P
keek normaal alleen de fotos hier en soms eens wat forums
maar vond dit wel de moeite waard om op te reageren !!
hij moet voor de winkel Na Vegas maar gaat dan ook Naar de UFC

tuurlijk kan je die kaartjes toch verdelen maar ik vind dat die 2 toch echt wel een kaartje verdienen ;)
maar volgens mij bedoelen ze wel dat 1 iemand die 4 kaarten kan winnen toch???

mdk
02-07-2010, 13:05
jaa idd me 1e post
ff ingewikkeld:P
keek normaal alleen de fotos hier en soms eens wat forums
maar vond dit wel de moeite waard om op te reageren !!
hij moet voor de winkel Na Vegas maar gaat dan ook Naar de UFC

tuurlijk kan je die kaartjes toch verdelen maar ik vind dat die 2 toch echt wel een kaartje verdienen ;)
maar volgens mij bedoelen ze wel dat 1 iemand die 4 kaarten kan winnen toch???

Zou naar mijn idee leuker zijn om 4 verschilende prijswinaars te hebben ipv 1 maar, ik weet ook niet zeker wat de bedoeling is.

(Bovendien reageerde ik nogal snel omdat ik gewoon fucking jaloers ben op mensen die 5x p/j naar Vegas/UFC gaan.... sorry dat opvliegende komt door de warmte LOL).

Sheena
02-07-2010, 13:57
Mijn baas is zeker weten de grootste fan Van Chuck liddel hij en zijn vrouw gaan ongeveer 2 x per jaar naar Vegas Naar de UFC
Ze hebben alle Dvds van de UFC de hele winkel (Be-Fit) hangt vol met Posters/vlaggen van De UFC Vechters vooral van Chuck liddel
ook gun ik het zeker mijn Trainer die in 2008 Nederlandse Titel MMA Van de WFCA won Die ook elke dag Keihard traint
en alle Gala's afgaat voor de Mma Jongens van de Gym
kortom ik vind dat deze 2 zeker weten het meest verdienen En hoop echt dat hun de kans krijgen mee te trainen met Chuck liddel !!!!!

Sheena
02-07-2010, 14:01
Zou naar mijn idee leuker zijn om 4 verschilende prijswinaars te hebben ipv 1 maar, ik weet ook niet zeker wat de bedoeling is.

(Bovendien reageerde ik nogal snel omdat ik gewoon fucking jaloers ben op mensen die 5x p/j naar Vegas/UFC gaan.... sorry dat opvliegende komt door de warmte LOL).


jaa Snap ik zou ook wel 5 x na Vegas willen haha
moet 2 x zijn
maaruhm weet ik veel hoe je hier dat verwijderd ?
hahaha

Richelieu
02-07-2010, 14:10
Zou naar mijn idee leuker zijn om 4 verschilende prijswinaars te hebben ipv 1 maar, ik weet ook niet zeker wat de bedoeling is.

(Bovendien reageerde ik nogal snel omdat ik gewoon fucking jaloers ben op mensen die 5x p/j naar Vegas/UFC gaan.... sorry dat opvliegende komt door de warmte LOL).

Waar zie je staan dat één iemand vier kaarten wint? ;)

Sheena
02-07-2010, 14:17
spannnendddd hahah :D

Richelieu
02-07-2010, 21:15
Alvast een voorproefje van de lokatie waar de seminar zal plaatsvinden: Team Furious in Rotterdam;

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_38.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_39.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_40.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_41.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_42.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_43.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_44.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_45.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_46.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_59.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_55.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm_Su2010/IMG_56.jpg

mdk
02-07-2010, 23:46
Waar zie je staan dat één iemand vier kaarten wint? ;)

Als je naar mijn vorige posts kijkt ga ik er juist van uit dat er 4 verschillende winnaars zijn, het zijn andere personen die juist verwachten dat er 1 winnaar is...

p.s. locatie ziet er top uit!

The Bulldog
03-07-2010, 00:44
hebben die gasten goed voor elkaar daar idd

joost
03-07-2010, 03:47
hahaha ik zie die post nu pas!! ik vermoed dat één van m'n vrienden het sneaky gepost heeft onder mijn naam! :D hahahaha ratten!!!

Stefano~
03-07-2010, 20:20
Ik ben er bij om jullie te filmen tijdens de seminar :D

mdk
04-07-2010, 11:27
Reden nummer 7 waarom ik wel een kaartje moet krijgen en een aantal anderen niet:

Omdat een aantal mensen in deze thread wel een kaartje willen maar in het verleden negatief of laagdunkend over Chuck hebben gesproken!!!

Petrosyan188:
zwakke card, maar zul je net zien dat dat de spectaculairste ufc wordt van de komende tijden.. iniedergeval hier sta ik niet voor op, Liddell kan me gestolen worden en Crocop is ook al een tijdje helaas niets meer. partij van Yvel kijk ik natuurlijk wel naar uit maar dat kan die ochtend erna ook wel
UFC 115: Liddell vs. Franklin (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?104417-UFC-115-Liddell-vs.-Franklin&p=917283&highlight=#post917283)

Marcelt:
Ik vond het schitterend. Was jammer voor Chuck, maar was te verwachten dit.
Wat vonden jullie van UFC 115 gevecht tussen Liddell Vs. Franklin? (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?105555-Wat-vonden-jullie-van-UFC-115-gevecht-tussen-Liddell-Vs.-Franklin&highlight=chuck+liddell)

Hejar:
jammer, maar ze hebben beide een hele mooie partij gedraaid. Erg knap van Franklin die toch nog doorging met een gebroken arm, een echte vechtershart. Over liddell, hoe kut ik het ook vind. Hij moet stoppen, de tijd staat niet stil. Zijn leeftijd dus ook niet.
Chuck Liddell foto's na zijn gevecht...(Spoiler) (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?105567-Chuck-Liddell-foto-s-na-zijn-gevecht...(Spoiler)&p=931422&highlight=#post931422)

arabic_sniper:
Stoer gepraat over Wanderlei, ik denk als ze hadden gevochten in die periode in de pride ring dat Wanderlei hem had afgemaakt. We zullen het helaas nooit weten.
Chuck Liddell, His Dick and A Svelte Alistair Overeem (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?103925-Chuck-Liddell-His-Dick-and-A-Svelte-Alistair-Overeem&highlight=chuck+liddell)

Sadix: (noemt chuck zijn vrouw een lekker wijffie....)
wtf is dit dan?

lekker wijffie maar toch, waarom doet chuck zo iets?
Chuck Liddell naked workout with girlfriend video (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?101658-Chuck-Liddell-naked-workout-with-girlfriend-video&highlight=chuck+liddell)

PD_EC:(sorry, weet dat je een fan bent, maar in dit volgende topic schrijf je hem bijna af...)
een verlies partij kan hij dan zeker niet gebruiken . denk dat het dan helemaal afgelopen is .
Chuck Liddell: 'I have to go out on my own;' Wants four more fights (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?100700-Chuck-Liddell-I-have-to-go-out-on-my-own-Wants-four-more-fights&highlight=chuck+liddell)

NOPAIN85: (Geeft Chuck weinig kans tegen Fedor in de ring)
Kijk als het in een ring is geef ik chuck weinig kans
Liddell - I want to fight Fedor! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?79917-Liddell-I-want-to-fight-Fedor!&highlight=chuck+liddell)

ICON
04-07-2010, 11:32
lol get a life..

is niet netjes om andere mensen zwart te maken om er zelf beter van te worden he.... hoe oud ben je? je komt over als een tiener

als ik win doneer ik het kaartje aan een van de mensen de jij hierboven zwart maakt.

mdk
04-07-2010, 11:41
Reden nummer 8:

Omdat ik dit topic hetzelfde ben ingegaan als Chuck de kooi ingaat!

1) Het recht hebben om in deze mixfightoctagon te stappen (zie mijn eerste 6 redenen).
2) Een goede cornerman in mijn hoek die voor mij bijna een broer is (BJJCORE).
3) Plaagstoten uitdelen in de hoop dat ik hiermee mijn tegenstanders uitlok achter mij aan te laten komen en probeer fouten te laten maken.
4) Achteruit lopend de ultieme knockout uitdelen aan mijn tegenstanders (zie reden 7) en zo de partij te winnen!!!
5) ik loop nu rondjes achteruit met mijn armen gekruist in de lucht!

Damn jongens ik gun het iedereen maar jullie kwamen allemaal naar dit topic met een snelle reactie en wisten daarna niets meer te doen.
Ik kwam net als Chuck met een voorbedacht plan (punt 1 t/m 5 waren allemaal van te voren bedacht ) deze octagon binnen en heb de meeste van jullie binnen 3 rondes (3 pages) KO!!!!!

Chuck "MDK" Lidell!!!!!!

mdk
04-07-2010, 11:49
lol get a life..

is niet netjes om andere mensen zwart te maken om er zelf beter van te worden he.... hoe oud ben je? je komt over als een tiener

als ik win doneer ik het kaartje aan een van de mensen de jij hierboven zwart maakt.

Kom op zeg ik maak mensen toch niet zwart?(Hell PD_EC is zelfs een enorme fan van Chuck)
Ik probeer op een leuke/ludieke manier een kaartje te winnen.

Gun het iedereen, ik ga er zelfs vanuit dat de kaarten netjes verdeeld worden terwijl sommige 4 kaartje toeeigenen.
Ik gebruik geen scheldwoorden en heb een hele lange tijd de donkere gangen van mixfight doorzocht om op deze quotes te komen.
Jammer dat je het niet als grappig kan zien en kan bewonderen dat ik zoveel moeite heb gedaan om deze quotes op te zoeken...

ArthurTheGipsy
04-07-2010, 16:36
Beste,

heb al verschillende mails gedaan naar de club toe,zelfs al gebeld en gevraagd of ik eventuel een kaartje kan kopen :)..
had hier heel graag bij willen zijn omdat ik vanuit Antwerpen Belgie kom.
wekelijks rij ik een 450km op en af waar ik train.
zelf doe ik passief aan MMA, Thaiboksen en kracht training..
ben ook scheidsrechter en jurylid BKBMO en geloof er echt hard in dat een seminar met één van de grootste der aarde me enorm vooruit zou helpen
in mijn sport. heb er ook een doel mee en wil het bereiken,KOST WAT KOST!!!!
plan zelfs zodanig mijn vakantie dat ik niet teveel lessen bij ons in de club hoef te missen.
had er zelfs aan gedacht om mss zondag krachttraining bij Team Furious te komen mee doen :).

so may the best man win en hopelijk tot kort..

alvast bedankt
Groetjes

ICON
04-07-2010, 17:02
oke my bad

Petrosyan188
04-07-2010, 17:22
ik vind dat mdk wel een kaartje verdient gezien zijn bijdrage hier, zo niet krijgt die denk ik een trauma en pleegt die misschien wel zelfmoord... dus er staan levens op het spel MF ;)

mdk
04-07-2010, 17:41
zo niet krijgt die denk ik een trauma en pleegt die misschien wel zelfmoord... dus er staan levens op het spel MF ;)

Sssst er zijn er die dan hopen dat ik geen kaartje win LOL.

maartenjackie
04-07-2010, 19:27
Mensen die vragen.......

Petrosyan188
04-07-2010, 20:09
Mensen die vragen.......

ik mis iets ;)

universele
04-07-2010, 21:41
Zou graag een kaartje winnen omdat ik graag naar seminars ga.

Nopain85
05-07-2010, 12:43
MDK shhhhh .

Ronald
05-07-2010, 13:56
LOL @ mdk die gewoon campagne aan het voeren is :lol: Mdk for president :thup:

Justin
05-07-2010, 14:03
Na weer een schooljaar lang te hebben zitten zwoegen, en vele trainingen heb moeten opzeggen. Kan alleen Chuck me helpen keihard terug te komen en alle frustraties van me af te slaan!!!

Mule-Kick
05-07-2010, 14:30
Ik zou graag willen gaan zodat ik daarna kan opscheppen tegen vrienden

weks
05-07-2010, 16:43
omdat ik al jaren fan ben en hem wat meer breakdance/electric boogie moves kan leren (we kennen allemaal de gifs wanneer hij een wedstrijdje bekijkt)

Richelieu
05-07-2010, 18:06
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/05/1278335866-730.jpg

Richelieu
06-07-2010, 20:31
In Rotterdam hebben ze alvast de uitstraling van de sportschool (Team Furious) aangepast op de komst/seminar van Chuck Liddel;

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/06/1278430905-780.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/06/1278431011-050.jpg

mdk
06-07-2010, 23:42
Is er een datum bekend waarop de winaars bekend worden gemaakt?
Dit aangezien je je ook al kan inschrijven bij Team Furious, en ik aan neem dat zij graag willen zien dat mensen die zich inschrijven ook direct betalen.

Richelieu
07-07-2010, 07:11
Is er een datum bekend waarop de winaars bekend worden gemaakt?
Dit aangezien je je ook al kan inschrijven bij Team Furious, en ik aan neem dat zij graag willen zien dat mensen die zich inschrijven ook direct betalen.

Zaterdag 20 juli worden de prijswinaars hier op Mixfight bekend gemaakt.

mdk
07-07-2010, 09:53
Dus in 2014 als 20 juli op zaterdag valt worden ze bekend gemaakt...
Heb ik nog even de tijd om nog een paar goede redenen te vinden, haha.

Mule-Kick
07-07-2010, 10:08
Ik zou graag winnen omdat ik Chuck zn boek heb gekocht en uitgelezen en sindsdien veel respect voor em heb.

VDM
07-07-2010, 10:59
geef de kaarten maar aan mdk

wat een janker zeg

de Stiep
07-07-2010, 15:34
Tja. Ronald E. schreef al dat hij van mening is dat MDK campagne aan het voeren is. Ik ben een zwevende kiezer, maar vind dat Marco zeker een kaaqrtje verdiend. Waarom? Doet echt zijn stinkende best en gunt nog 3 mensen een ticket.
Kortom, ik wil niks nakkes nada maar MDK 4 president. Capice ?
Give the man a ticket.............

Richelieu
11-07-2010, 21:02
Persbericht Team Furious

08-07-2010 / Rotterdam

MIxed Martial Arts Superster, Chuck ”The Iceman” Liddell, komt naar Nederland

Sportschool Team Furious organiseert maandag 26 juli van 18:00 tot 21:00 in Rotterdam een seminar met een van de bekendste Mixed Martial Arts (MMA) vechters ter wereld: Chuck “The Iceman” Lidell.

Chuck Liddell stond tijdens zijn carierre maar liefst 22 keer in de ring bij een Ultimate Fighting Championship (UFC) toernooi, de grootste MMA organisatie ter wereld. Hij werd meervoudig kampioen. Hij was te zien in de real life MMA TV serie The Ultimate Fighter, in Nederland uitgezonden op RTL7 en hij was te zien in de Amerikaanse versie van Dancing with the Stars. Chuck Lidell groeide in Amerika, dankzij zijn successen in de UFC, uit tot een absolute superster.

De komst van Chuck Lidell tekent de snel groeiende populariteit van Mixed Martial Arts in Nederland. Dat is ook te danken aan de successen van Nederlandse vechters zoals Allistair Overeem, Stefan Struve, Gilbert Yvel en Melvin Manhoef die inmiddels zijn doorgebroken tot de top van de grote Amerikaanse toernooien. Op dit ogenblik is MMA de snelst groeiende sport ter wereld.

Het succes van MMA in Nederland werd afgelopen jaar mooi geiilustreerd door de release van de videogame serie UFC Undisputed op de PlayStation 3 en Xbox 360. De gameserie verkocht in Nederland alleen al 75.000 exemplaren. Dat droeg er ook toe bij dat MMA bij een steeds groter publiek bekendheid geniet.

Tijdens het seminar zal Chuck, die zelf ook een ervaren trainer is, alle aspecten van het MMA behandelen. De technieken van het MMA zijn afkomstig uit het worstelen, boksen, kickboksen en het Braziliaans Jiu jitsu. Het MMA is vanuit het ’No rules fighting’ uitgegroeid tot een professionele sport waarbij de vele regels de vechters beschermen. Er is net als bij het boksen een punten systeem waarbij een jury een vechter beoordeeld op zijn uitgevoerde techniek. Dit is de eerste keer dat een vechter van dit kaliber in de Benelux een seminar komt geven.
Nadat er getraind is zal er de gelegenheid zijn voor de fans om met hun idool op de foto te gaan .

U kunt ons ook bereiken via de mail
[email protected]

Bijlagen:

http://www.icemanmma.com/

Highlight Chuck Liddell
http://www.youtube.com/watch?v=-CFrPoLg2vo&feature=related

joost
14-07-2010, 16:48
Zojuist de uitnodiging ontvangen! Ik ben erbij! :D

Richelieu
14-07-2010, 16:53
Vanavond zullen de prijswinnaars een pm ontvangen.

joost
14-07-2010, 22:47
en wie zijn het geworden Harmen?

maartenjackie
14-07-2010, 23:47
Wow geweldig ik ben er ook bij. Bedankt. Voel me net Charley van de chocolate factory

mdk
14-07-2010, 23:56
Ik behoor ook tot één van de gelukkige!

Heb er erg veel zin in!

Voor de andere prijswinnaars: van harte gefeliciteerd!
Voor degene die niet hebben gewonnen: wens ik veel succes bij een volgende prijsvraag, hoop dat jullie een volgende keer ook zo'n leuke prijs winnen.

Mixfight/Team Furious bedankt voor deze leuke actie!

Surrender
15-07-2010, 00:47
Omdat ik voor het eerst als vechter twee keer achter elkaar op punten heb verloren en ben faaaacking boos op mezelf en wil dus aantal Sprawl en brawl technieken van Chuck leren zodat ik mijn volgende partij (31juli tegen nr1 gerankte van Dominikaanse republiek) Eidelijk op faaacking KO kan winnen.
Dan hoeven jullie ook geen saaie Hyram partijen te zien meer. Verder neem ik nog drie van ATF Militia mee, die ook de 31ste gaan vechten (1 die helemaal uit Aruba komt om drie weken met onze Nederlandse talenten te kunnen trainen).

Verder stop ik al mijn opgelopen ervaring die ik bij de seminaar mee kreeg in mijn kofer, neem ik het helemaal naar Aruba mee, en geen ik ze (gratis) door aan de super gemotiveerde jeugd, waardoor ik ons sport laat groeien en de straten schoon houd!!

Get ver demme, wat een beffert!!:neversurrender:

BJJCORE
15-07-2010, 06:53
Gefeliciteerd MDK met je kaartje .... op de barbeque afgelopen dinsdag liep je ook al te huilebalken dat je zo graag wilde gaan. Daarom gingen we ook iets eerder weg (ondanks dat het buiten dat jij er was extreem gezellig was) , we konden het echt gewoon niet meer aanhoren hoor. Naja iedereen hoopt in ieder geval dat je er wat van leert want al dat eelt op je handen van dat tappen kan nooit goed zijn ;-)
En wil je voortaan niet meer onder mijn naam inloggen en dan zeggen dat ik wil dat jij dat kaartje verdiend...hahahaha.... het is je gegunt gozeeeerrrrrrrrt !!!

Strange Cutbean
15-07-2010, 08:23
Vanavond zullen de prijswinnaars een pm ontvangen.

Ik heb anders nog niets gezien!

Richelieu
15-07-2010, 09:43
Van drie van de vier winnaar heb ik in ieder geval al bericht terug gehad behalve van ArthurTheGipsy (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?14050-ArthurTheGipsy) . In verband met het afronden van de prijsvraag verzoek ik deze member om mijn a.s.a.p. te mailen/pm te lezen anders zal ik een andere member de kaart geven.

Ten aanzien van MDK en alle members die hem steunden..heb hem een kaart gegeven ;) Heb regelmatig prijsvragen geregeld voor promotors via Mixfight.nl, maar nog nooit zo'n drang naar een kaartje gezien dus kon niet om hem heen.

Richelieu
15-07-2010, 09:44
en wie zijn het geworden Harmen?

Prijswinaars waren dit keer;

MDK
Maartenjackie
Marcelt
ArthurTheGipsy

joost
15-07-2010, 10:59
Gefeliciteerd mannen ik zie jullie daar!

The Bulldog
15-07-2010, 11:55
Prijswinaars waren dit keer;

MDK
Maartenjackie
Marcelt
ArthurTheGipsy

VAN HARTE!!!!

have fun!!

Richelieu
15-07-2010, 12:19
Laatste winnaar heeft inmiddels ook contact met me opgenomen, dus de prijsvraag is bij deze afgerond. Wens alle winaars veel plezier tijdens het seminar van Chuck Liddell. Van de organisatie heb ik begrepen dat, mits het seminar een groot succes word meerdere UFC vechters naar Nederland kunnen worden gehaald.

Baske
15-07-2010, 13:31
Veel plezier daar jullie :P

marcelt
15-07-2010, 13:35
Erg bedankt voor de gratis toegang en ik heb er nu al zin in !

PD_EC
15-07-2010, 16:48
veel plezier bij de seminar van chuck liddell(hoop wel op een mooi foto verslag)

Marco (scheids)
15-07-2010, 18:15
[QUOTE=Surrender;939643 (1 die helemaal uit Aruba komt om drie weken met onze Nederlandse talenten te kunnen trainen).
[/QUOTE]

Doe Evan de groeten van me ....

Richelieu
15-07-2010, 20:16
veel plezier bij de seminar van chuck liddell(hoop wel op een mooi foto verslag)

Ook dat komt helemaal goed! Mixfight.nl zal aanwezig zijn voor een fotoverslag.