PDA

View Full Version : Alistair Overeem Won't Fight Ricco Rodriguez, May Leave DREAM



GerritTonijn
01-07-2010, 10:37
Alistair Overeem (33-11 MMA, 3-0 DREAM) will not fight Ricco Rodriguez (42-11 MMA, 0-0 DREAM) at DREAM.15 - and he may not fight in the promotion ever again, according to his representative.
Martin De Jong, who trains the Strikeforce heavyweight champion, said his camp will talk to DREAM representatives at the end of this week to determine Overeem's future in the Japanese promotion.
"Right now, I can just say he's not going to fight Ricco, and he's not sure if he's going to fight in DREAM," De Jong today told MMAjunkie.com.



Dave Walsh from Head Kick Legend (http://www.headkicklegend.com/2010/6/30/1545974/alistair-overeem-out-of-dream-15) comments:

While nothing is said explicitly, after the issues that Nick Diaz, Giorgio Petrosyan and others have had with getting paid by FEG for appearances, it would not surprise me if DREAM owed Overeem some serious money. This of course comes after there being serious rumors circulating about DREAM being in peril. Stay tuned to this one.

XanaduNL
01-07-2010, 11:12
Dus het probleem is niet Ricco, maar geld.

Ik neem aan dat dit al een langere tijd speelt, kennelijk hoopte ze in de tussentijd betaald te zijn. :(

remco pardoel
01-07-2010, 11:53
Of Overeem ontloopt Ricco, zo kan je het nu ook brengen
:)

Of mag dat nu niet?

Ik hoop dat Overeem snel weer aan de bak gaat en laat zien dat 2010 zijn jaar is.
Werdum zijn prestatie is niet te evenaren en dat moet hij heel snel uit zijn kop krijgen

Petrosyan188
01-07-2010, 11:53
behalve het geld, het is natuurlijk ook gekkenwerk om voor dream 2potjes,SF 2potjes,K-1 5potjes,NY event 1potje en waarschijnlijk GG decade nog een pot te vechten dat is al over de 10 die hij zou gaan vechten in tegenstelling tot vechters als een Fedor die met mazzel 2x uitkomen in een jaar. nou Dream weg... nu nog K-1 en de poorten zijn open voor de UFC :)

remco pardoel
01-07-2010, 12:16
Als je nog niet de status hebt van Fedor dan zal je iets vaker moeten vechten.
Overeem gaf zelf in een interview aan dat hij het liefst zo vaak mogelijk wilde vechten.

Ik ben er van overtuigd dat Overeem binnen twee jaar veel meer ontvangt dan Fedor.

Wheelie
01-07-2010, 12:27
Of Overeem ontloopt Ricco, zo kan je het nu ook brengen
:)
DREAM on ;)
Alistair ontloopt niemand maar als ze bij DREAM toch met een echte tegenstander willen komen laat 'm dan tegen Barnett vechten.

Een Ricco terug in vorm (hij ziet er "ripped" uit) kan wel weer leuke competitie zijn maar niet voor Alistair.
Hoop dat ze er uit komen mocht het een financieel probleem zijn.

Kemal
01-07-2010, 12:58
Hoop dat ze er uit komen mocht het een financieel probleem zijn.

x2

Vandaan
01-07-2010, 15:08
Ik denk dat Overeem naar de UFC gaat. Nu Fedor is verslagen heeft Alistair niks meer te zoeken in Strikeforce. Helemaal nu Fedor weer tegen Werdum gaat vechten. Heel misschien dat ze hem als nog tegen Werdum laten vechten, zodat de UFC hem daarna kan binnen halen als de man die van Werdum won, waar Fedor van verloor.

Het hele PR gebeuren is al begonnen met Rogan die het nu niet meer wil hebben over Fedor maar over Alistair.

dirk5
01-07-2010, 15:25
Ik denk dat Overeem naar de UFC gaat. Nu Fedor is verslagen heeft Alistair niks meer te zoeken in Strikeforce. Helemaal nu Fedor weer tegen Werdum gaat vechten. Heel misschien dat ze hem als nog tegen Werdum laten vechten, zodat de UFC hem daarna kan binnen halen als de man die van Werdum won, waar Fedor van verloor.

Het hele PR gebeuren is al begonnen met Rogan die het nu niet meer wil hebben over Fedor maar over Alistair.

Dan moeten ze meneer Dana toch nog effe terug de PR schoolbanken in sturen. Dit is een stukje uit zijn laatste interview met bloody elbow, van deze week:

On if he would have any interest in signing Alistair Overeem when he becomes a free agent:

Here we go. Alistair Overeem is gonna be the new guy? Alistsair Overeem got knocked out by Chuck Liddell at 205. You know what’s funny? Because we don’t have him signed he’ll be the new guy. The guy that Chuck knocked out at 205. All the UFC haters will be like, ‘oh yeah, this guy is the best.’ And all the idiot websites will rank him the best pound-for-pound fighter in the world.

GerritTonijn
01-07-2010, 16:23
grappig hoe dana wél overeem gelijk stelt aan zijn pride-dagen, terwijl fedor totaal anders is dan toen.

XanaduNL
01-07-2010, 17:47
Alistair was 23 toen Chuck hem versloeg, en het was nog een aardig gevecht ook...

Petrosyan188
01-07-2010, 19:01
grappig hoe dana wél overeem gelijk stelt aan zijn pride-dagen, terwijl fedor totaal anders is dan toen.
scherp!! x2

Vandaan
02-07-2010, 12:17
Dan moeten ze meneer Dana toch nog effe terug de PR schoolbanken in sturen. Dit is een stukje uit zijn laatste interview met bloody elbow, van deze week:

On if he would have any interest in signing Alistair Overeem when he becomes a free agent:

Here we go. Alistair Overeem is gonna be the new guy? Alistsair Overeem got knocked out by Chuck Liddell at 205. You know what’s funny? Because we don’t have him signed he’ll be the new guy. The guy that Chuck knocked out at 205. All the UFC haters will be like, ‘oh yeah, this guy is the best.’ And all the idiot websites will rank him the best pound-for-pound fighter in the world.


Heb er nog even over nagedacht en het is logisch dat Dana Overeem nu nog dissed, want hij heeft hem nog niet getekend en door hem nu af te branden versterkt hij zijn onderhandelings positie alleen maar. Allemaal onderdeel van het spel.

dirk5
02-07-2010, 13:05
Heb er nog even over nagedacht en het is logisch dat Dana Overeem nu nog dissed, want hij heeft hem nog niet getekend en door hem nu af te branden versterkt hij zijn onderhandelings positie alleen maar. Allemaal onderdeel van het spel.

Om het geloofwaardig te houden zal hij structureel hetzelfde moeten zeggen, dit is bij Overeem niet het geval.

bij UFC 93 was hij nog the next big thing, en dit heb ik hem zelf horen zeggen :) ....

Vandaan
02-07-2010, 14:31
Om het geloofwaardig te houden zal hij structureel hetzelfde moeten zeggen, dit is bij Overeem niet het geval.

bij UFC 93 was hij nog the next big thing, en dit heb ik hem zelf horen zeggen :) ....

Dana en structureel hetzelfde zeggen zijn twee dingen die niet samen gaan.