PDA

View Full Version : Interview Shane Carwin : "I'll KO Lesnar"



tom69330
01-07-2010, 11:55
[/URL][URL="http://www.olivier-angelini.org/article-ufc-116-interview-shane-carwin-i-ll-ko-lesnar-53245683.html"] Interview Carwin (http://www.olivier-angelini.org/article-ufc-116-interview-shane-carwin-i-ll-ko-lesnar-53245683.html)

bananenplukster
01-07-2010, 12:01
Ik hoop het zo;)

Petrosyan188
01-07-2010, 12:13
dat zou ik pas een echte upset vinden... vele malen groter dan die van Fedor vs Werdum

Pahlavan
01-07-2010, 12:24
dat zou ik pas een echte upset vinden... vele malen groter dan die van Fedor vs Werdum

meen je dat nou echt? hoe kan iemand die een record van 4-1 heeft verslaan een grote upset zijn?
ik persoonlijk denk dat carwin veel kans maakt om te winnen hoor... een rake stoot van die gozer op brock's kin en het is nightie night!

el bastardo
01-07-2010, 12:32
meen je dat nou echt? hoe kan iemand die een record van 4-1 heeft verslaan een grote upset zijn?
ik persoonlijk denk dat carwin veel kans maakt om te winnen hoor... een rake stoot van die gozer op brock's kin en het is nightie night!
x2!

Petrosyan188
01-07-2010, 12:39
meen je dat nou echt? hoe kan iemand die een record van 4-1 heeft verslaan een grote upset zijn?
ik persoonlijk denk dat carwin veel kans maakt om te winnen hoor... een rake stoot van die gozer op brock's kin en het is nightie night!

ik ben niet van die statisiekjes wie wel won in 1997 en wie verloor, wat boeit het.. het gaat om nu en Lesnar laatste partij tegen Mir was ik echt onder de indruk.. en het is gewoon een fucking animal, die doet gewoon zijn armen om carwin heen en crusht hem enige vechters die ik acht hem te verslaan zijn JDS en Overeem, JDS door afstand te bewaren en dan veel trappen en snelle stoten en maken dat je weg bent of overeem met een knie of hetzelfde recept als JDS

Pahlavan
01-07-2010, 12:48
ik ben niet van die statisiekjes wie wel won in 1997 en wie verloor, wat boeit het.. het gaat om nu en Lesnar laatste partij tegen Mir was ik echt onder de indruk.. en het is gewoon een fucking animal, die doet gewoon zijn armen om carwin heen en crusht hem enige vechters die ik acht hem te verslaan zijn JDS en Overeem, JDS door afstand te bewaren en dan veel trappen en snelle stoten en maken dat je weg bent of overeem met een knie of hetzelfde recept als JDS

en carwin's partij tegen mir had je toevallig gemist ofzo? en dat was nog eens tegen een zeer improved frank mir
hoe je het ook wendt of keert... ik persoonlijk vind een record van 12-0 en alles gewonnen in de 1e ronde een stuk indrukwekkender dan een record van 4-1. maarja de ufc hypemachine maakt van brock een of ander god die iedereen al heeft verslagen

Petrosyan188
01-07-2010, 12:49
zondagvroeg praten we verder ;)

Pahlavan
01-07-2010, 12:53
zondagvroeg praten we verder ;)

haha trust me als brock carwin weet te verslaan zal ik de eerste zijn die hem zijn props geeft hoor... maar wat ik niet begreep is waarom het zo'n upset zou zijn als shane wint?!

anyway.. war carwin! wordt een top card dit weekend

Petrosyan188
01-07-2010, 12:59
haha trust me als brock carwin weet te verslaan zal ik de eerste zijn die hem zijn props geeft hoor... maar wat ik niet begreep is waarom het zo'n upset zou zijn als shane wint?!

anyway.. war carwin! wordt een top card dit weekend

voor mij zou het echt een upset zijn omdat ik niet kan voorstellen dat lesnar KO wordt geslagen dat kan ik me gewoon niet voor de geest halen, terwijl ik al maanden riep dat Fedor overrated is en niet meer de fedor was van weleer en vroeg of laat vroegtijdig zou gaan verliezen(had nog wel verwacht dat die werdum versloeg, maar ik stond er niet echt van te kijken). maar zou niet de eerste keer zijn als ik voor mezelf een upset zou meemaken, zo had ik bv. nooit gedacht dat Mousasi zou verliezen van Mo, Machida binnen 2 minuten KO tegen Shogun en Overeem zo makkelijk over rogers heen wanselde

Vinand
01-07-2010, 13:16
voor mij zou het echt een upset zijn omdat ik niet kan voorstellen dat lesnar KO wordt geslagen dat kan ik me gewoon niet voor de geest halen, terwijl ik al maanden riep dat Fedor overrated is en niet meer de fedor was van weleer en vroeg of laat vroegtijdig zou gaan verliezen(had nog wel verwacht dat die werdum versloeg, maar ik stond er niet echt van te kijken). maar zou niet de eerste keer zijn als ik voor mezelf een upset zou meemaken, zo had ik bv. nooit gedacht dat Mousasi zou verliezen van Mo, Machida binnen 2 minuten KO tegen Shogun en Overeem zo makkelijk over rogers heen wanselde

Haha zo te horen is carwin/lesnar geen slechte voorspelling van jouw maar ben je gewoon slecht in voorspellen.

Naj85
01-07-2010, 15:11
Chin van Brock is nog niet echt getest, dus ben benieuwd. zou het helemaal geen upset vinden want beiden hebben nog niet zoveel MMA partijen gedraaid.
in vergelijking met Fedor, die man vecht en domineert al 10 jaar, verliest dan opeens, dat was voor de meeste mensen toch pas echt een upset

dark
01-07-2010, 15:58
Misschien bedoelt Petro dat ie zelf erg upset is als Brock in zijn 6e gevecht verslagen wordt. Want die vergelijking met Fedor gaat helemaal nergens over.

Petrosyan188
01-07-2010, 16:05
ik bedoel gewoon dat ik die loss van fedor wel zag aankomen en voor mij niet zo'n upset was(klein beetje maar), maar als carwin wint van lesnar zou ik een groter upset vinden

maartenjackie
01-07-2010, 16:23
Als brock wint is het een Upset voor mij. Brock gaat tko ronde 2.
Ik heb het gezegd. Tot zondag

Ush

Petrosyan188
01-07-2010, 16:30
Als brock wint is het een Upset voor mij. Brock gaat tko ronde 2.
Ik heb het gezegd. Tot zondag

Ush

signature bet?

maartenjackie
01-07-2010, 16:39
signature bet?

Staat. ( wat houd dat precies in?)

Tehlirian
01-07-2010, 16:50
Petrosyan... Hou je smoel nou maar gewoon.

Petrosyan188
01-07-2010, 16:57
Staat. ( wat houd dat precies in?)

dat als lesnar wint je opzet dat ik own, en als carwin wint opzet dan jij ownt ;)

@tehlirian

nee.

maartenjackie
01-07-2010, 17:00
Haha is goed man, zet het nu alvast maar neer gap