PDA

View Full Version : Dana White: Fedor Emelianenko doesn't deserve to step inside the Octagon in the UFC



Devilprince
01-07-2010, 12:56
"Nope. Now I don't have to hear about him anymore. I like it.... He has star power? Nobody cares. Do you realize this is something that's been created by the mixed martial arts media? Do you know how many people watched his fight the other night? 400,000 people watched it. The guy has absolutely no star power. They sold no tickets to that fight, either.... Here's the problem, the guy loses and gets to fight one of these guys? I've been saying for years this guy isn't all that. He's not great. Everybody's talking about how great this guy is, no he's not. Now he should deserve to come into the UFC and fight the best? No way!... The guys who fight in the UFC are fighting the very best three times a year. This guy hasn't fought anybody since 2005. The media created him and hyped him up. Not me. What do you want me to say? This is what I've been saying?"

MMA Mania - UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets (http://www.mmamania.com/)

Petrosyan188
01-07-2010, 12:59
*zucht* meer respect was wel op z'n plaats geweest, maar die woord kent die geloof ik niet. beste om te negeren want some people never changes

Ivo C.
01-07-2010, 13:05
Fedor equals Kimbo
Dana gaat hem doch met een handkussje naar de UFC ....

Chane
01-07-2010, 13:06
Wat n nare kerel is t ook :(

Fyodor
01-07-2010, 14:10
Maar hij is oh zo hard bezig geweest om Fedor te signen. Mocht dat gelukt zijn was Fedor natuurlijk de beste HW. Wat een clown is het ook he...

ijsbier
01-07-2010, 14:29
Ik koop iniedergevaal geen UFC ppv's of andere shit meer..... niet dat ik dat al deed, maar nu even om t principe....

Naj85
01-07-2010, 14:30
respectloze gozer is het hij voelt zich echt de beste

Strange Cutbean
01-07-2010, 14:48
Precies dit onbeschofte gezwam is volgens mij de reden dat Fedor nooit bij de UFC getekend heeft.
Wat is het toch een respectloze zak met gebakken lucht.

dark
01-07-2010, 14:52
Fedor had eerder al naar de ufc moeten gaan en een clausule a la Tito moeten afdwingen - een boksgevecht met Dana. Daar had ik wel voor willen betalen om te zien.

Harrie Nak
01-07-2010, 16:30
Dana heeft wel gelijk natuurlijk, al mist duidelijk het respect naar Fedor zelf toe. De man is een icoon voor de sport.

bladetrinity
01-07-2010, 16:40
Dana heeft niks geen gelijk. Fedor verliest 1 keer door een fout. Hij is niet totaal overklast. Fedor heeft een staat van dienst waar niemand de komende jaren ook maar dicht bij in de buurt zal komen.

Als je wint heb je vrienden. Wat een gezeur allemaal bah.

carlsson
01-07-2010, 17:36
x2

wrestler_nl
01-07-2010, 17:39
Fedor is the greatest MMA fighter of all time & zelfs Dana White weet dat.

Vinand
01-07-2010, 17:44
Ik zeg het maar nog een keer: het is gewoon triest dat mma steeds minder om de sport zelf gaat en steeds om het geld gaat.
Respect is al verdwenen, nu verdwijnt de sport ook. Het is steeds meer wwe aan het worden. Ooh god, ik hoop echt dat dit niet gebeurd met kickboksen...

Scott coker zijn plan om samen met simon rutz mma naar europa te brengen en kickboksen naar amerika te brengen is echt mijn laatste hoop op revival ala Pride...

El Bambino
01-07-2010, 18:55
'Typisch amerikaan, omdat ie Fedor niet kon strikken komt ie nu met dit bullshit.
ben blij dat Fedor nooit heeft gekozen voor deze gek.

Garcia
01-07-2010, 19:02
Tja, Dana White is zo veranderlijk als de pest. Eerst Fedor bashen, daarna de halve wereld overvliegen en een mega contract aanbieden om hem binnen te halen en vervolgens weer bashen.

Vaak ben ik het met Dana eens want commercieel gezien is hij ijzersterk. Alleen in dit geval slaat hij de plank volledig mis en is puur zijn ego en frustratie dat hij hem niet heeft kunnen signen de reden om zo over hem te praten.

TOON
01-07-2010, 19:40
alsof een loss fedor in een keer een pannekoek maakt....
nee zo'n interviews houden bij mij de hoop levend op een nieuwe 'Pride'-organisatie met alle toppers aan boord die deze fucking yank een toontje lager laat zingen....kan me nog wel herinneren hoe humble hij was destijds toen Liddell mocht aantreden in Pride.... niks meer van over helaas....

hoogmoed komt voor de val, hopelijk ook deze keer...

Harrie Nak
01-07-2010, 21:46
Dana heeft niks geen gelijk. Fedor verliest 1 keer door een fout. Hij is niet totaal overklast. Fedor heeft een staat van dienst waar niemand de komende jaren ook maar dicht bij in de buurt zal komen.

Als je wint heb je vrienden. Wat een gezeur allemaal bah.Ook jij kan toch niet ontkennen dat Fedor de afgelopen JAREN geen tegenstander van formaat Lesnar, Cain, Carwin, JDS, of zelfs Mir heeft gehad. Ligt niet aan Fedor hoor, maar z'n management heeft nou niet bepaald zijn positie verbeterd (op zijn financiele na).

bladetrinity
01-07-2010, 22:08
Ook jij kan toch niet ontkennen dat Fedor de afgelopen JAREN geen tegenstander van formaat Lesnar, Cain, Carwin, JDS, of zelfs Mir heeft gehad. Ligt niet aan Fedor hoor, maar z'n management heeft nou niet bepaald zijn positie verbeterd (op zijn financiele na).

Dat vind ik nog wel weer mee vallen. Hij heeft tegen sylvia gevochten toen die nog in de top 5 stond en nog trainde. Arlovski was ook hoog gerankt toen hij tegen fedor aantrad. Rogers is een twijfel geval, maar ook een gevaarlijke vechter.

En de vechters die jij noemt waren vrij om bij sf te tekenen en dan tegen fedor te staan. Fedor hoeft niemand op te zoeken lateten ze maar bij hem komen.

Ger Maan
01-07-2010, 22:47
Het originele interview


http://www.youtube.com/watch?v=1X2cfEgL1xM

blackadder
02-07-2010, 00:29
Ik koop iniedergevaal geen UFC ppv's of andere shit meer..... niet dat ik dat al deed, maar nu even om t principe....
Inderdaad!!! Nu is het een principe kwestie!!!
:D

Joris
02-07-2010, 02:00
Inderdaad!!! Nu is het een principe kwestie!!!
:D

X3

Fuck you Dana White :P

Anyhuuu! Dana gebruikt drogredenering, en Fedor blijkt toch geen Cyborg te zijn. En hij moet zn bek houden over "Mixed martial Arts Media" want dat is hij bijna helemaal zelf (in America), Lesnar is ook ongetest.