PDA

View Full Version : Video: Cain Velazquez vecht tegen de winnaar van Lesnar - Carwin



Ger Maan
03-07-2010, 18:03
LAS VEGAS -- MMA Fighting spoke to Cain Velasquez (http://www.mmafighting.com/tag/Cain+Velasquez/) just 24 hours before Saturday's UFC 116 (http://www.mmafighting.com/tag/UFC+116/) card.

Velasquez, who Dana White recently named the next one in line to face the winner of the Brock Lesnar vs. Shane Carwin title unification bout, discussed the matchup, who he expects to win, his eventual title shot and what he is working on to improve his game.

http://www.youtube.com/watch?v=oZZKkfBShLQ&feature=player_embedded

tik_tok
03-07-2010, 18:39
Vet!

Weer een vette HW partij dus!! :D

Petrosyan188
03-07-2010, 19:27
had liever dat winnaar zou uitkomen tegen de winnaar van velazquez vs JDS :(

maartenjackie
03-07-2010, 20:47
Cain wordt de nieuwe hw champ. Ik voel het

Petrosyan188
03-07-2010, 21:22
ik snap niet waarom JDS geen title shot krijgt, versloeg toch al Werdum,Crocop,Yvel en laatst Gonzaga en dan krijgt die met alle respect Nelson... laat die gast het opnemen tegen een Velasquez,carwin,lesnar of dan op z'n minst Mir maar toch geen Nelson... ik vind dat toch echt een belediging voor JDS, mag Dana hem niet ofzo?

nanni149
03-07-2010, 21:32
JDS is geen yank! als HW champ,denk dat dit minder verkoopt in de states

dietrik
03-07-2010, 22:30
Juistem. Dan zit ie weer met een braziliaanse kampioen. Sit ie niet op te wachten.

kooivechter
03-07-2010, 22:31
ja dat JDS geen kans krijgt slaat nergens op. Cain en Junior hebben allebei de kasn erop. die zouden ze dan eerst tegen elkaar moeten laten vechten. Daarnaast is JDS zijn zege reeks nog indrukwekkender dan die van Cain.

GerritTonijn
03-07-2010, 22:38
denk dat tijd technisch moeilijk wordt, cain vecht zo lang al niet dan. Denk dat hij nog een match tussendoor krijgt, misschien alsnog JDS als die gezond uit zn match komt.

The Bulldog
03-07-2010, 22:41
ik vind het goed ...eindelijk rustig aan met een jonge gast.....na velasques kunnen ze niet meer om jds heen...

Vinand
03-07-2010, 22:52
ik snap niet waarom JDS geen title shot krijgt, versloeg toch al Werdum,Crocop,Yvel en laatst Gonzaga en dan krijgt die met alle respect Nelson... laat die gast het opnemen tegen een Velasquez,carwin,lesnar of dan op z'n minst Mir maar toch geen Nelson... ik vind dat toch echt een belediging voor JDS, mag Dana hem niet ofzo?

heel logisch: De hardcore mma fans (ons en een kleine groep andere mensen) willen jds als champ hebben, de casual fans (voornamelijk americans en natuurlijk de meerderheid) willen liever een amerikaan hebben,, en dan het liefst een redneck als lesnar.
Verkoopt gewoon beter. Het is draait niet meer om de sport zoals bij k1 en it's showtime. Het draait alleen nog maar om geld geld en nogmaals geld...

GerritTonijn
03-07-2010, 22:53
lesnar is ook gewoon beter, ik zie niemand hem verslaan.Cain al helemaal niet.

Petrosyan188
03-07-2010, 22:59
lesnar is ook gewoon beter, ik zie niemand hem verslaan.Cain al helemaal niet.

JDS en Overeem wel.. en als je ziet dat Mir hem kan laten tikken, waarom een Werdum dan ook niet

Vinand
03-07-2010, 23:05
JDS en Overeem wel.. en als je ziet dat Mir hem kan laten tikken, waarom een Werdum dan ook niet

Well said petro

Als mir hem al kan hebben en als je zag hoe de zo veel oudere en lichter couture hem zoveel problemen had gegeven dan zie ik barnett ook hem winnen. En overeem geef ik echt 90% winstkans. Lesnar kan overem echt niet op de grond houden en laat staan krijgen. (Als hij couture al nauwelijks op de grond kan houden).

GerritTonijn
03-07-2010, 23:31
JDS en Overeem wel.. en als je ziet dat Mir hem kan laten tikken, waarom een Werdum dan ook niet

dat was zn 2e mma fight en 2.5 jaar geleden. Er is veel tijd overheen gegaan, en zijn ground control/defense is stukker beter. Tegen de tijd dat hij tegen JDS zou kunnen vechten heb je het al snel over 3.5 jaar verder ( gezien hij eerst tegen cain zou gaan). Dan zie ik hem echt niet meer vatbaar voor subs.

GerritTonijn
03-07-2010, 23:32
Well said petro

Als mir hem al kan hebben en als je zag hoe de zo veel oudere en lichter couture hem zoveel problemen had gegeven dan zie ik barnett ook hem winnen. En overeem geef ik echt 90% winstkans. Lesnar kan overem echt niet op de grond houden en laat staan krijgen. (Als hij couture al nauwelijks op de grond kan houden).

Lesnar is net als rashad, hij wilde ook gewoon blijven staan tegen Mir in het begin, en tegen Couture, ja dan kan hij goed verslagen worden. Nu hij meer gaat worstelen, zie ik hem een rashad -style aannemen en bijna onmogelijk om te verslaan.

Boebsie
04-07-2010, 00:29
MMA is aan het groeien als sport en wordt daarom moeilijker om naar te kijken, maar daarom niet perse minder fascinerend.

Er is in sport maar 1 doel en dat is winnen.

Greg Jackson heeft mma naar een nieuw niveau gebracht en daar mogen we hem dankbaar voor zijn. We gaan naar een mma tijdperk waarin de kijker mee moet doen om het gevecht te kunnen lezen, dat is toch prachtig...?
Enkel de fans die "handboeken mma" vol passie en liefde doorspitten zullen de gelaagdheid en pracht van het spelletje zien.

On topic :p, ik verwacht ook dat Lesnar inderdaad meer zijn sterkste wapen gaat gebruiken en het is wel duidelijk hoe ik daarover denk ;).

El Bambino
04-07-2010, 00:51
Lesnar, Dos Santos, Velasquez, ze kunnen allemaal van elkaar winnen. Niveau verschil is niet groot en vorm van de dag zal bepalen wie als winnaar uitkomt.

GerritTonijn
04-07-2010, 00:56
Lesnar - VelasQ is fucking groot verschil in kracht/worstel skills.

JDS heeft natuurlijk veel betere boxing, maar als lesnar greg-style verder gaat kan hij dit makkelijk neutraliseren. Misschien dat sommige niet beseffen hoe goed lesnar is met worstelen....heeft nog weinig laten zien omdat hij blijkbaar dacht staand ook goed te zijn.

Ger Maan
05-07-2010, 21:08
Health permitting, Brock Lesnar vs. Cain Velasquez could be UFC 119 headliner (http://mmajunkie.com/news/19817/health-permitting-brock-lesnar-vs-cain-velasquez-could-be-ufc-119-headliner.mma)

by MMAjunkie.com Staff on Jul 05, 2010 at 8:55 am ET
http://mmajunkie.com/dyn/images/fighters/brock-lesnar-15.jpgUFC 119 could have a major championship headliner.

Following his UFC 116 title-unification victory over interim champion Shane Carwin, undisputed heavyweight champ Brock Lesnar (5-1 MMA, 4-1 UFC) now could meet top contender Cain Velasquez (8-0 MMA, 6-0 UFC) in the main event of September's UFC 119 event.

maartenjackie
05-07-2010, 23:57
Tonijn ik ben het niet met je eens. ik weet zeker dat cain het veel beter doet dan carwin tegen lesnar, veel betere stand up plus cardio, heb je gezien hoe hij die donkere Fransman manhandlede?

Petrosyan188
05-07-2010, 23:58
ik mis het gedeelte petrosyan ownt!! ;)

lopez86
06-07-2010, 00:09
Well said petro

Als mir hem al kan hebben en als je zag hoe de zo veel oudere en lichter couture hem zoveel problemen had gegeven dan zie ik barnett ook hem winnen. En overeem geef ik echt 90% winstkans. Lesnar kan overem echt niet op de grond houden en laat staan krijgen. (Als hij couture al nauwelijks op de grond kan houden).

Dat kan hij (helaas) wel, is op papier zelfs een feit, maar ik denk wel dat Alistair te snel en te flexibel is om zomaar neer te houden.
Couture was een greco-roman olympier, vind ik daarom per definitie geen goede graadmeter.



MMA is aan het groeien als sport en wordt daarom moeilijker om naar te kijken, maar daarom niet perse minder fascinerend.

Er is in sport maar 1 doel en dat is winnen.

Greg Jackson heeft mma naar een nieuw niveau gebracht en daar mogen we hem dankbaar voor zijn. We gaan naar een mma tijdperk waarin de kijker mee moet doen om het gevecht te kunnen lezen, dat is toch prachtig...?
Enkel de fans die "handboeken mma" vol passie en liefde doorspitten zullen de gelaagdheid en pracht van het spelletje zien.

On topic :p, ik verwacht ook dat Lesnar inderdaad meer zijn sterkste wapen gaat gebruiken en het is wel duidelijk hoe ik daarover denk ;).

Dit is echt de meest zinnige offtopic post in dit topic, reps daarvoor.

Djani
06-07-2010, 00:23
Dana White heeft al gezegd dat de winnaar van JDS - Nelson de volgende contender voor de titel is na Velasquez

Sendur
06-07-2010, 02:18
Kom op mensen, Brock raped Valesquez zeker en JDS raped hem ook.

Had liever JDS vs Valesquez gehad en de winnaar tegen Brock.

Alhoewel beide heren kansloos acht als dit monster op je af stormt en op je ligt te rammen.

Petrosyan188
06-07-2010, 03:17
nou.. onderschat JDS niet hé die kerel is best lang en heeft een goede reach en is snel.. als die afstand kan houden en met wat trappen en snelle stoten en dan weer weg uit de klauw grepen van lesnar zie ik hem wel in staat om te winnen maar lesnar is wel favoriet, maar van elk tegenstander op dit moment is lesnar voor mij favoriet

maartenjackie
06-07-2010, 09:40
Kom op mensen, Brock raped Valesquez zeker en JDS raped hem ook.

Had liever JDS vs Valesquez gehad en de winnaar tegen Brock.

Alhoewel beide heren kansloos acht als dit monster op je af stormt en op je ligt te rammen.


Onderschat Valesquez niet. En jds helemaal niet. Dat zijn in mijn ogen completere vechters dan Brock

lopez86
06-07-2010, 10:20
Kom op mensen, Brock raped Valesquez zeker en JDS raped hem ook.

Had liever JDS vs Valesquez gehad en de winnaar tegen Brock.

Alhoewel beide heren kansloos acht als dit monster op je af stormt en op je ligt te rammen.

Ik geef Cain zeker kans omdat hij net zo'n staat van dienst in het worstelen heeft als Lesnar.
JDS op pure explosiviteit en snelheid.