PDA

View Full Version : Badr komt wat later



Wiebe
03-07-2010, 20:39
En onze mooie sport staat er weer lekker gekleurd op.

GeenStijl : Badr Hari: Het is hier fantaaastisch! (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/07/ook_de_amsterdamse_k1fighter_b_1.html)

Ik moet er wel bij zeggen dat ik het ook een slechte zaak vind dat je dus gewoon nog even een aantal weken vakantie gaat houden voordat je jezelf inderdaad komt melden.

grtz Wiebe

Richelieu
03-07-2010, 20:43
Tja, Geenstijl

PinPoint
03-07-2010, 20:51
Het niet melden is toch strafbaar? Zal nog wel een staartje krijgen. Maar gezien de Nederlandse wetgeving zal het wel een kort staartje zijn. En heeft hij voorwaardelijk gekregen n.a.v. dat verhaal met Simon?

Devillrider
03-07-2010, 21:17
Sjonge jonge.. Die gozer doet ook wat hij wilt... We zullen binnenkort weer een of ander verhaal krijgen.

Petrosyan188
03-07-2010, 21:30
hopelijk wordt het maar een klein 'staartje' want wil nog wel wat van hem zien nog dit jaar...

GerritTonijn
03-07-2010, 21:37
Tja, Geenstijl

van hari ja.

ArjanV
03-07-2010, 22:03
Natuurlijk een zeer begrijpelijke reden van Badr Hari om langer weg te blijven....z'n advocate is op vakantie...en op zo'n gerenomeerd advocatenkantoor loopt natuurlijk niemand anders rond die deze arme,onschuldige jongen uit handen van die verschrikkelijke Nederlandse politiemacht kan houden......:wacko:

blackadder
03-07-2010, 22:16
Op welke internationale opsporingslijst staat ie dan?

GerritTonijn
03-07-2010, 22:33
Op welke internationale opsporingslijst staat ie dan?

InterMocro

Naj85
03-07-2010, 22:45
Ik zou het wel jammer vinden als we Hari vs Overeem III niet zouden zien dit jaar, Ali heeft nog wat goed te maken!
Dan hebben we nog Hari vs Bonjasky III en Hari vs Schilt III

Illest
03-07-2010, 23:01
je kan alles van hem zeggen, maar hij heeft wel ballen die Hari...:lol:

El Bambino
03-07-2010, 23:42
Pff wat zijn wij tog een hypocriete land. Als ik dit allemaal moet geloven dan is Badr een moordenaar of terrororist. Terwijl de echte moordenaars a la Joran vand der Sloot gewoon vijgelaten worden door justitie. Waar gaat dit heen met dit land?

123trisweat
04-07-2010, 00:23
Hari vs Justitie III

GerritTonijn
04-07-2010, 00:28
Pff wat zijn wij tog een hypocriete land. Als ik dit allemaal moet geloven dan is Badr een moordenaar of terrororist. Terwijl de echte moordenaars a la Joran vand der Sloot gewoon vijgelaten worden door justitie. Waar gaat dit heen met dit land?

oogkas en neus breken komt redelijk dicht bij dood gaan/vermoorden.

bladetrinity
04-07-2010, 01:57
En de badr fanboys moeten toch ook toegeven dat hij niet slim bezig is???

Petrosyan188
04-07-2010, 02:24
slim nee, maar hij geniet gewoon van wat rust en dat is denk ik voor badr zijn beste 'therapie' die hij op dit moment kan gebruiken. en laten we van een mug geen olifant maken het is niet dat hij verdacht wordt van een moort oid. en badr is ook niet dom hé, het is niet een of andere amerikkaanse film waar ze badr aan het zoeken zijn met de FBI omdat die iets ernstigs heeft gedaan, maar waarschijnlijk hebben ze te weinig of zelfs geen bewijs dat badr betrokken is maar willen ze hem alleen verhoren en heeft die daar geen zin in, waar hij waarschijnlijk wel mee aangeeft dat die betrokken is... hopelijk is deze soap snel voorbij en geven ze hem gewoon een geldboete en als het moet een voorwaardelijke celstraf van een jaar(let op voorwaardelijke!!)

-=AL CAPONE=-
04-07-2010, 02:44
@Petrosyan188

Een deels onvoorwaardelijke straf zou ook niet slecht voor hem zijn, misschien dat die dan eindelijk achter zijn oren gaat krabben omdat die toch niet zo untouchable blijkt te zijn.
Daarnaast heeft ook hij als topsporter een voorbeeldfunctie en hopelijk zal dit ook meespelen in zijn straf.

blackadder
04-07-2010, 02:55
slim nee, maar hij geniet gewoon van wat rust en dat is denk ik voor badr zijn beste 'therapie' die hij op dit moment kan gebruiken. en laten we van een mug geen olifant maken het is niet dat hij verdacht wordt van een moort oid. en badr is ook niet dom hé, het is niet een of andere amerikkaanse film waar ze badr aan het zoeken zijn met de FBI omdat die iets ernstigs heeft gedaan, maar waarschijnlijk hebben ze te weinig of zelfs geen bewijs dat badr betrokken is maar willen ze hem alleen verhoren en heeft die daar geen zin in, waar hij waarschijnlijk wel mee aangeeft dat die betrokken is... hopelijk is deze soap snel voorbij en geven ze hem gewoon een geldboete en als het moet een voorwaardelijke celstraf van een jaar(let op voorwaardelijke!!)
Iemand voor de rest van zijn leven verminken is toch aardig ernstig. Of ben ik nou zo ouderwets?

Triangleman
04-07-2010, 09:03
Pff wat zijn wij tog een hypocriete land. Als ik dit allemaal moet geloven dan is Badr een moordenaar of terrororist. Terwijl de echte moordenaars a la Joran vand der Sloot gewoon vijgelaten worden door justitie. Waar gaat dit heen met dit land?

je maakt een grapje hoop ik

Waar gaat het heen, waar gaan we allemaal naartoe, het kan zo niet langer, vroeger, dat waren nog eens tijden!

Grappig stukje trouwens op Geenstijl, leuk geschreven en de boodschap is helder denk ik

Mister T.
04-07-2010, 10:04
- AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/artikelen/43961/badr-hari-wil-zich-aangeven) nog maandje geduld..

TOON
04-07-2010, 10:15
ben ik absoluut met je eens....denk dat La Badr nog even van z'n vakantie wil genieten omdat ie misschien wel weet dat ie nat gaat straks....

ZakKa!
04-07-2010, 11:14
Tja, Geenstijl

x2

Ze linken wel door naar een filmpje dat ik heb gemaakt.

Dat is dan weer wel mooi : D

sterrenkijker
04-07-2010, 11:30
opsluiten die gast!

Irishrover
04-07-2010, 12:40
opsluiten die gast!

Jij weet meer als wij denk ik, vertel, waarvoor moeten ze hem opsluiten ?

Petrosyan188
04-07-2010, 13:01
ik zou daar niet teveel aandacht aanschenken... eenmaal een hater altijd een hater, niet dat badr niks verkeerds heeft gedaan maar opsluiten kom op zeg gewoon voorwaardelijke lijkt me de best beter dan geld, schorsing oid. want dan weet die wat op het spel staat

Irishrover
04-07-2010, 13:06
ik zou daar niet teveel aandacht aanschenken... eenmaal een hater altijd een hater, niet dat badr niks verkeerds heeft gedaan maar opsluiten kom op zeg gewoon voorwaardelijke lijkt me de best beter dan geld, schorsing oid. want dan weet die wat op het spel staat

Er is niets bekend, tot nu toe is Badr onschuldig, dus dat voorwaardelijke mag voorlopig terug in de mand.

We horen het nadat hij een verhoring erop heeft zitten.

Petrosyan188
04-07-2010, 13:12
nee ik bedoel ook als die schuldig wordt bevonden wat me moeilijk te bewijzen valt aangezien er geen cameravideos waren en alle getuigen badr z'n maten zijn. ik ga er iniedergeval vanuit dat dit soap weer tot niets gaat lopen en dat we gewoon hem in oktober bij de last 16 weer van zijn KOpower kunnen genieten

Kameleon
04-07-2010, 13:55
nee ik bedoel ook als die schuldig wordt bevonden wat me moeilijk te bewijzen valt aangezien er geen cameravideos waren en alle getuigen badr z'n maten zijn. ik ga er iniedergeval vanuit dat dit soap weer tot niets gaat lopen en dat we gewoon hem in oktober bij de last 16 weer van zijn KOpower kunnen genieten

Justitie denkt zelf voldoende bewijs te hebben voor een veroordeling. Het spreekt niet in zijn voordeel dat hij niet is komen opdagen voor verhoor. Dat zal een rechter ook meewegen. Je moet niet raar kijken dat ze hem nu de volle periode in voorarrest houden tot de zaak voorkomt. Dat had hij kunnen voorkomen.

ArjanV
04-07-2010, 14:23
Er zijn wel beelden...

stoet
04-07-2010, 19:20
We moeten is een keertje stoppen met die flauwe kul. Wat kan mij het schelen wat Badr Hari in zijn vrije tijd doet. Ik ben alleen geinteresseerd in zijn prestatie`s in de ring niet buiten de ring. Mocht hij buiten de ring gekke dingen doen, dan heeft hij alleen zich zelf ermee.

GerritTonijn
04-07-2010, 19:22
We moeten is een keertje stoppen met die flauwe kul. Wat kan mij het schelen wat Badr Hari in zijn vrije tijd doet. Ik ben alleen geinteresseerd in zijn prestatie`s in de ring niet buiten de ring. Mocht hij buiten de ring gekke dingen doen, dan heeft hij alleen zich zelf ermee.

Dan moest hij maar geen 'celeb' worden met een voorbeeldrol.

stoet
04-07-2010, 19:32
Dan moest hij maar geen 'celeb' worden met een voorbeeldrol.

Die voorbeeldrol heeft hij nooit om gevraagd, die heeft hij toebedeeld gekregen.

GerritTonijn
04-07-2010, 19:36
Dus? Dat komt met de top, iedere sporter weet dat.

Petrosyan188
04-07-2010, 20:14
weet je wat het leuks van allemaal is... badr die kijkt ook op dit soort forums dat weet ik gewoon zeker en lacht zich helemaal suf met laptop op schoot ergens in marokko/japan/thailand of waar die net zin heeft om te trainen en wij maken hier echt een heisa/drama etc. maar geloof me hij staat er aan het eind van het jaar in japan en volgend jaar in amsterdam kan die weer op 20000man wachten die helemaal uit hun bol gaat als badr opkomt. dus in andere woorden een grote tijdverspilling dit soort topics/nieuwsberichten van sites.

LemsterNL
04-07-2010, 20:18
Het is niet de eerste keer dat meneer Hari betrokken is bij een misdrijf! Hij heeft al een voorwaardelijke celstraf opgelegd gekregen, die proefperiode zal wel afgelopen zijn, maar zal ondanks dat toch meegewogen worden(dat hij eerder op de vingers getikt is)

Hari kan zowel binnen de ring(wanneer dat nodig is) als buiten de ring zijn handjes niet thuis houden en is dus een gevaar voor de maatschappij, dat wij, als verchtsport liefhebbers, toevallig fan van hem zijn doet hier niets aan af. Met een actie als deze toont hij ook nog eens aan totaal geen respect voor de wet en het slachtoffer te hebben. Dat hij maar een tijdje mag brommen, kan hij mooi combineren met zijn vrijwillige tijdelijke terugtrekking uit de vechtsport!!

PigDog
04-07-2010, 20:47
Petrosyan, je kan een fanbril ophebben en dat is helemaal niet erg, maar als er iemand wordt mishandeld door 4 man is het treurig dat je er zo luchtig over doet. Of Badr er nou mee te maken heeft of niet. Bij het niet komen opdagen van Badr, terwijl de andere al wel zijn geweest, heeft hij nu toch op zijn minst de schijn tegen.
Ik hoop dat ze de passende straf voor hem uitspreken (niets mee te maken = vrij, dader zijn = brommen, net zoals elke andere nederlander die iemand molesteert.)

univers1l
04-07-2010, 20:48
dit is de zoveelste nutteloze discussie. er is nog steeds niets nieuws bij en weer vullen de pages omdat iemand weer de naam badr neerzet.
als badr straks bewezen wordt dat hij daadwerkelijk schuldig is, dan zal iedereen het eens zijn dat hij maar moet gaan zitten, maar tot op heden zijn het weer dezelfde aannames.

persoonlijk vind badr geweldig vechten, maar lijkt me toch beter als hij dit jaar overslaat.

univers1l
04-07-2010, 20:52
Petrosyan, je kan een fanbril ophebben en dat is helemaal niet erg, maar als er iemand wordt mishandeld door 4 man is het treurig dat je er zo luchtig over doet. Of Badr er nou mee te maken heeft of niet. Bij het niet komen opdagen van Badr, terwijl de andere al wel zijn geweest, heeft hij nu toch op zijn minst de schijn tegen.
Ik hoop dat ze de passende straf voor hem uitspreken (niets mee te maken = vrij, dader zijn = brommen, net zoals elke andere nederlander die iemand molesteert.)

klopt, maar als er 4 betrokkenen zijn en de 3 die wel geweest zijn al gelijk na verhoor weer vrij worden gelaten, dan is toch de situatie misschien niet zo erg voor badr, want al was badr degene die uithaalde, dan zou je alsnog die andere 3 als medeplichtigen zien of niet?
misschien dat badr daarom niet is komen opdagen.

Petrosyan188
04-07-2010, 21:09
dit is de zoveelste nutteloze discussie. er is nog steeds niets nieuws bij en weer vullen de pages omdat iemand weer de naam badr neerzet.
als badr straks bewezen wordt dat hij daadwerkelijk schuldig is, dan zal iedereen het eens zijn dat hij maar moet gaan zitten, maar tot op heden zijn het weer dezelfde aannames.

persoonlijk vind badr geweldig vechten, maar lijkt me toch beter als hij dit jaar overslaat.

x2, en we(iniedergeval ik) betrap me telkens weer op dat ik ermee aan doe aan dit soort kansloze,nutteloze en tijdverspillinge discussies terwijl er geen nieuwe bewijzen zijn. totdat er geen nieuwe bewijsmatrialen of vonnis is uitgesproken doe ik hier vanaf nu niet meer aan mee :)

sterrenkijker
04-07-2010, 21:43
@ irish
het plegen van fysiek geweld, niet voor de eerste keer. Wat zwaar moet meewegen is dat hij een voorbeeld functie heeft gezien zijn beroep. Daarnaast vanwege het feit dat gewoon gezocht wordt en daar schijt aan heeft. Zulke gasten moet je gewoon opsluiten.

PigDog
04-07-2010, 23:34
. hopelijk is deze soap snel voorbij en geven ze hem gewoon een geldboete en als het moet een voorwaardelijke celstraf van een jaar(let op voorwaardelijke!!)

Het gaat niet zozeer om de persoon Badr, alswel om de persoon Petrosyan188, en Irish kun je er ook wel bijrekenen.
Dat jullie fans zijn, ok.
Maar bovenstaande uitspraak voor iemand die verdacht wordt een ander persoon ernstig letsel te hebben toegebracht, is wel wat door een roze bril bekeken.
ALS hij het gedaan heeft, moet hij gewoon een passende straf hebben, en niet een jaar voorwaarlijk.
Of je nou fan bent of niet.....

Irishrover
05-07-2010, 01:47
Het gaat niet zozeer om de persoon Badr, alswel om de persoon Petrosyan188, en Irish kun je er ook wel bijrekenen.
Dat jullie fans zijn, ok.
Maar bovenstaande uitspraak voor iemand die verdacht wordt een ander persoon ernstig letsel te hebben toegebracht, is wel wat door een roze bril bekeken.
ALS hij het gedaan heeft, moet hij gewoon een passende straf hebben, en niet een jaar voorwaarlijk.
Of je nou fan bent of niet.....

Niet te vergeten 'het wezen' PigDog, kon je het weer niet eens laten om je gekoesterde wrok uit te spreken omtrent Badr.

Heb nooit uitspraken gemaakt over een straf die Badr behoort te krijgen MOCHT hij het gedaan hebben, vandaag de dag is hij nog steeds onschuldig.

Accepteer de feiten is & wacht gewoon eens geduldig af tot we meer te horen krijgen.

Ik snap dat Badr je favoriet niet is, maar je draaft erg door met je lariekoek & gemelk.

Illest
05-07-2010, 05:48
Niet te vergeten 'het wezen' PigDog, kon je het weer niet eens laten om je gekoesterde wrok uit te spreken omtrent Badr.

Heb nooit uitspraken gemaakt over een straf die Badr behoort te krijgen MOCHT hij het gedaan hebben, vandaag de dag is hij nog steeds onschuldig.

Accepteer de feiten is & wacht gewoon eens geduldig af tot we meer te horen krijgen.

Ik snap dat Badr je favoriet niet is, maar je draaft erg door met je lariekoek & gemelk.

Dit ben jij over 2 maanden wanneer ie schuldig is bevonden.....met mascara en al......that's you son!

http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc

PigDog
10-07-2010, 08:53
Het wezen Pigdog heeft niets tegen Badr, heeft het ook niet over Badr, maar over jou!
Als er één lariekoek uitkraamt, ben jij dat wel, samen met je vriendje Petro.
En als ik je daarop wijs (en quote) krijg ik van de één negreps (Boehoehoee) en van de ander een verwijt van hetgeen wat hij zelf het liefste doet!
Lariekoek verspreiden.
Ik vind jullie gewoon een stelletje ballenlikkers, en ik vind dat jullie een beetje de realiteit uit het oog verloren zijn door je fan zijn.
Dussss......
Ik accepteer die feiten en hoop dat jij dat ook doet....



Niet te vergeten 'het wezen' PigDog, kon je het weer niet eens laten om je gekoesterde wrok uit te spreken omtrent Badr.

Heb nooit uitspraken gemaakt over een straf die Badr behoort te krijgen MOCHT hij het gedaan hebben, vandaag de dag is hij nog steeds onschuldig.

Accepteer de feiten is & wacht gewoon eens geduldig af tot we meer te horen krijgen.

Ik snap dat Badr je favoriet niet is, maar je draaft erg door met je lariekoek & gemelk.

kmr
10-07-2010, 13:29
Voor zover ik weet wacht Badr tot zijn advocaat weer terug is en naar mijn weten heb je het recht om je te laten bijstaan door een advocaat.

GerritTonijn
10-07-2010, 13:36
http://threadbombing.com/data/media/2/Sloth_shades.gif

makavelli
10-07-2010, 13:45
Het wezen Pigdog heeft niets tegen Badr, heeft het ook niet over Badr, maar over jou!
Als er één lariekoek uitkraamt, ben jij dat wel, samen met je vriendje Petro.
En als ik je daarop wijs (en quote) krijg ik van de één negreps (Boehoehoee) en van de ander een verwijt van hetgeen wat hij zelf het liefste doet!
Lariekoek verspreiden.
Ik vind jullie gewoon een stelletje ballenlikkers, en ik vind dat jullie een beetje de realiteit uit het oog verloren zijn door je fan zijn.
Dussss......
Ik accepteer die feiten en hoop dat jij dat ook doet....

X2!!!!

makavelli
10-07-2010, 13:47
Voor zover ik weet wacht Badr tot zijn advocaat weer terug is en naar mijn weten heb je het recht om je te laten bijstaan door een advocaat.

LOL tuurlijk... dus als je verdacht bent vraag je gewoon of je advocaat op vakantie wil, je hebt het recht om je bij te laten staan door je advocaat dus dan mag je zelf ook op vakantie tot die terug is... heel logisch allemaal

kmr
10-07-2010, 18:35
LOL tuurlijk... dus als je verdacht bent vraag je gewoon of je advocaat op vakantie wil

Dat klopt, BAdr heeft haar gevraagd om op vakantie te gaan, jehebt gelijk.