PDA

View Full Version : Scott Coker: Fedor should fight Alistair Overeem and the winner gets Fabricio Wedum



Devilprince
03-07-2010, 22:27
My feeling is maybe Fedor should fight Alistair Overeem and whoever wins that fight gets to fight Fabricio Werdum. I would love to see that fight too, Alistair and Fedor, I would love to see that fight happen. Here's the thing, we just saw Fedor fight Werdum; I'm not saying we couldn't do the rematch [Fedor vs. Werdum] first but I'm saying there are a couple options on the table. Until we sit down with M-1, we're just talking about different options and that [Fedor vs. Overeem] is one of the options."

MMA Mania - UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets (http://www.mmamania.com/)

The Bulldog
03-07-2010, 22:36
match om een rematch....heel vreemd en tegelijk zet die kerel de wamma titel boven de zijne..........sf bedoel ik dan....

Petrosyan188
03-07-2010, 22:40
eigenlijk gewoon werdum vs overeem..

Breugem
03-07-2010, 23:34
hmm het is zeker een partij die we allemaal graag willen zien, maar onze vriend Scott Cocker kent alles behalve logica mijns inziens... :S

Boebsie
04-07-2010, 00:04
Hoewel ik het puur als fan fantastisch zou vinden om Alistair vs Fedor te zien.

Is dit wel het domste wat SF en M1 kunnen doen. Fedor heeft mijn inziens een betere kans tegen Werdum dan Alistair.

Staand moet Fedor Werdum gewoon kunnen hebben. Tegen Alistair is dit een heel ander verhaal. En het zal niet makkelijk zijn om Alistair (verschil in grote en kracht) naar de grond te halen, hoewel Fedor het zeker kan.

Verliest Fedor de volgende pot, zullen mensen hem afschrijven. Hoewel dat natuurlijk volledig onterecht zou zijn.

Ik vind mma fans soms de zieligste fans ever. Fedor verliest 1 pot en direct verdwijnt hij van nummer 1 naar buiten de top 10 --> :twak:. C'mon en die noemen zichzelf een fan van de sport, give me a break. Dat soort mensen willen superhelden zien geen mensen. Zo dat moest ik ff gezegd hebben....:confused::boos:

Maar goed inderdaad het meest logische is Werdum vs Alistair!

wrestler_nl
04-07-2010, 00:11
een raar idee van Scott Coker

Petrosyan188
04-07-2010, 00:13
in andere woorden scott zegt hiermee dat werdum eingenlijk de champ is.. ondanks overeem de belt heeft

Splinta
04-07-2010, 00:33
in andere woorden scott zegt hiermee dat werdum eingenlijk de champ is.. ondanks overeem de belt heeft

x2 Klopt geen reet van! Dit bewijst eigelijk dat SF een shit organisatie is!

blackadder
04-07-2010, 00:42
een raar idee van Scott Coker
x2

Emilio
04-07-2010, 03:01
hele rare opmerking van die gast idd. Ik zie er echt geen logica in.

TOON
04-07-2010, 11:24
het is voor hem de enige kans dat Fedor nog een extra partij gaat draaien....hij heeft nog een fight op z'n contract....als fedor nu meteen z'n rematch krijgt tegen werdum dan is het wsl over daarna....misschien hoopt ie dat ie van Overeem kan winnen en vervolgens ook z'n rematch krijgt....dus nog twee fedor fights in SF....

maar gek is het wel ja, niet erg logisch...

62jeroen
04-07-2010, 11:51
het is voor hem de enige kans dat Fedor nog een extra partij gaat draaien....hij heeft nog een fight op z'n contract....als fedor nu meteen z'n rematch krijgt tegen werdum dan is het wsl over daarna....misschien hoopt ie dat ie van Overeem kan winnen en vervolgens ook z'n rematch krijgt....dus nog twee fedor fights in SF....
+1

ZakKa!
04-07-2010, 12:01
Dan heb ik nog liever rematch tussen fedor en werdum, winnaar krijgt overeem.

Dit is gewoon onglogisch en dikke onzin. Als overeme nu van fedor wint, zal niemand het meer bijzonder vinden. Dan zal iedereen al helemaal zeggen dat fedor overrated is. Zucht.

gwn werdum voor de titel klaar en nadat hij heeft verloeren van overeem rematch tegen fedor.

blackadder
04-07-2010, 14:15
Zou dit trouwens dan ook nog eens een titelgevecht worden?

universele
04-07-2010, 14:22
Ali O Vs Werdum titel gevecht. (zoals voorheen gezegd werd)
Daarna kan Fedor tegen de champ vechten.

Fasada
04-07-2010, 14:53
Rare opmerking van Scott inderdaad...

Eerst Werdum vs Fedor II in November en dan daarna winnaar tegen Alistair, lijkt mij het best voor alle partijen

Werdum: Die heeft gezegd liever een rematch te willen hebben
Alistair: Die kan dan de Final 16 en finale K-1 vechten
Fedor/M-1: Die willen liever een rematch tegen Werdum dan Alistair (dit hebben zij al in de media gezegd)

lopez86
04-07-2010, 16:28
Ik snap ondertussen echt niet hoe Coker met dit wanbeleid zijn organisatie runt.
Er zit gewoon totaal geen logica in wat die man doet kwa match-ups.

Slome
04-07-2010, 21:31
bij ufc doen ze alles opeen volgend.... blijkbaar is het bij strikeforce niet zo geregeld...

Tony Galento
04-07-2010, 22:58
bij ufc doen ze alles opeen volgend.... blijkbaar is het bij strikeforce niet zo geregeld...

Kan je mij dan vertellen waarom JDS tegen Nelson staat?

Petrosyan188
04-07-2010, 23:05
nou ik hoorde gister een goede theorie van zakka... omdat als ze nu velasquez vs jds doen en de winnaar ervan tegen lesnar zijn ze over hun toppers heen, nu doen ze gewoon lekker lesnar vs velasquez, ondertussen geven ze JDS een makkie en na lesnar vs velasquez mag JDS tegen de winnar, daar ga ik vanuit en hoop ik

GerritTonijn
04-07-2010, 23:05
nou ik hoorde gister een goede theorie van zakka... omdat als ze nu velasquez vs jds doen en de winnaar ervan tegen lesnar zijn ze over hun toppers heen, nu doen ze gewoon lekker lesnar vs velasquez, ondertussen geven ze JDS een makkie en na lesnar vs velasquez mag JDS tegen de winnar, daar ga ik vanuit en hoop ik

dat is al confirmed.

Petrosyan188
04-07-2010, 23:12
ok, mooizo :) echt weg met die SF en snel al die toppers naar UFC...

slee
04-07-2010, 23:15
Brett Rogers: Verliest en krijgt een title-shot.

Fedor: Verliest en krijgt een title-shot.

Werdum: Wint en moet wachten op een title-shot.

Aparte gang van zaken bij Strikeforce.

GerritTonijn
04-07-2010, 23:35
Brett Rogers: Verliest en krijgt een title-shot.

Fedor: Verliest en krijgt een title-shot.

Werdum: Wint en moet wachten op een title-shot.

Aparte gang van zaken bij Strikeforce.

dit geeft gewoon aan dat ze zelf ook niet caren om die belt.

blackadder
04-07-2010, 23:42
Brett Rogers: Verliest en krijgt een title-shot.

Fedor: Verliest en krijgt een title-shot.

Werdum: Wint en moet wachten op een title-shot.

Aparte gang van zaken bij Strikeforce.
Werdum wou zelf niet tegen Overeem. Ik denk dat Coker teveel probeert iedereen tevreden te houden. Hij had Werdum gewoon tegen Alistair moeten zetten ongeacht wat deze wou.

Petrosyan188
04-07-2010, 23:47
dit geeft gewoon aan dat ze zelf ook niet caren om die belt.

pas maar op of anders komt onze cabretier jamila aan om het tegendeel te bewijzen ;)

bazooka
05-07-2010, 11:57
logisch is het niet, maar het is wel wat ik het liefste wil zien in de SF HW division: Overeem vs Fedor, dus ik vind het wel een goed idee van Coker al mist het enige logica