PDA

View Full Version : Brock Lesnar & Shane Carwin spoiler



Fasada
04-07-2010, 12:22
Na het zien van deze partij ben ik er toch over uit dat de UFC hype machine zo goed is, dat ranking makers blindelings Lesnar op 1 zetten zonder na te denken hoe hij kampioen is geworden en naar zijn partijen te kijken...

Het is één grote bullshit als je het mij vraagt.

Brock Lesnar heeft een record van 5-1 waarvan hij al heeft verloren van Frank Mir. Verder heeft hij voor mij gevoel nog geen 1 topper verslagen.
Randy Couture had hij moeite mee die van nature een 205lbs vechter is en Frank Mir ben ik nooit echt overtuigd van geweest. Nu krijgt hij de kans tegen een onverslagen Shane Carwin. Deze weet hem gewoon bijna te verslaan, andere scheidsrechters hadden de partij al gestaakt. Carwin die nog NOOIT een 2e ronde heeft gevochten zakt door het ijs door totaal geen conditie te hebben en hier weet Brock gebruik van te maken.
Voor mij zijn Lesnar & Carwin exposed and zullen niet lang de belt houden...

Ik denk ECHT dat mensen als Cain, JDS, Fedor, Werdum en Alistair kunnen winnen van beide vechters....
Vind het trouwens schandalig dat JDS niet eens tegen Cain moet om te bepalen wie tegen Brock vecht maar goed dan maar

Cain vs Brock = Cain
JDS vs Carwin = JDS

Cain vs JDS = De new heavyweight champion JDS

Dan hoor je Dana zeggen dat het verlies van Fedor door Werdum door iemand is gekomen die niet goed genoeg was voor de UFC, wat lult die gast nou. Hij verloor onterecht van Arlovski en verloor tegen JDS (waarvan ik nog steeds denk dat hij beter is dan Brock). Dat hij vervolgens niet goed door 1 deur kan met de UFC heeft er voor gezorgd dat hij weg moest. Als je ziet hoe hij Gonzaga versloeg en jij zet dat naast hoe Carwin hem versloeg dan denk ik echt dat Werdum met gemak wint van een Shane Carwin en uiteindelijk ook een Brock Lesnar. Over Fedor en Overeem ga ik geen betoog houden maar ook hun verslaan Brock...

Sendur
04-07-2010, 12:39
http://uk.ufc.com/ ff post fight interview kijken ;)

Irishrover
04-07-2010, 12:44
Na het zien van deze partij ben ik er toch over uit dat de UFC hype machine zo goed is, dat ranking makers blindelings Lesnar op 1 zetten zonder na te denken hoe hij kampioen is geworden en naar zijn partijen te kijken...

Het is één grote bullshit als je het mij vraagt.

Brock Lesnar heeft een record van 5-1 waarvan hij al heeft verloren van Frank Mir. Verder heeft hij voor mij gevoel nog geen 1 topper verslagen.
Randy Couture had hij moeite mee die van nature een 205lbs vechter is en Frank Mir ben ik nooit echt overtuigd van geweest. Nu krijgt hij de kans tegen een onverslagen Shane Carwin. Deze weet hem gewoon bijna te verslaan, andere scheidsrechters hadden de partij al gestaakt. Carwin die nog NOOIT een 2e ronde heeft gevochten zakt door het ijs door totaal geen conditie te hebben en hier weet Brock gebruik van te maken.
Voor mij zijn Lesnar & Carwin exposed and zullen niet lang de belt houden...

Ik denk ECHT dat mensen als Cain, JDS, Fedor, Werdum en Alistair kunnen winnen van beide vechters....
Vind het trouwens schandalig dat JDS niet eens tegen Cain moet om te bepalen wie tegen Brock vecht maar goed dan maar

Cain vs Brock = Cain
JDS vs Carwin = JDS

Cain vs JDS = De new heavyweight champion JDS

Dan hoor je Dana zeggen dat het verlies van Fedor door Werdum door iemand is gekomen die niet goed genoeg was voor de UFC, wat lult die gast nou. Hij verloor onterecht van Arlovski en verloor tegen JDS (waarvan ik nog steeds denk dat hij beter is dan Brock). Dat hij vervolgens niet goed door 1 deur kan met de UFC heeft er voor gezorgd dat hij weg moest. Als je ziet hoe hij Gonzaga versloeg en jij zet dat naast hoe Carwin hem versloeg dan denk ik echt dat Werdum met gemak wint van een Shane Carwin en uiteindelijk ook een Brock Lesnar. Over Fedor en Overeem ga ik geen betoog houden maar ook hun verslaan Brock...

De scheids deed het in mijn ogen goed, Brock kon makkelijk doorvechten, hij kreeg een aantal punches te verwerken maar blijkbaar niet genoeg om Brock te stoppen.

& Shane had zich beter moeten voorbereiden qua conditie, want je ziet dat je Brock niet zomaar K.O krijgt.

Ik vind het juist knap dat Brock hem nog weet te choken na al die stoten in de 1e ronde.

marcelt
04-07-2010, 12:47
Ben het met je eens. Carwin kon gepakt worden omdat hij er doorheen zat. Hoop dat hij volgnde keer beter voorbereid is.

ijsbier
04-07-2010, 12:47
De scheids had gelijk dat hij de partij liet doorgaan, maar brock heeft deze partij alleen gewonnen omdat carwin de partij gewoon weggaf. Die tweede ronde was echt heel slecht, Carwin hoort niet in de UFC....

Fasada
04-07-2010, 12:53
Uiteraard deed de scheids het inderdaad goed want je moet pas stoppen als iemand out is maar op een gegeven moment zat Brock in "turtle position" en deed niks en op basis daarvan KAN een scheids de partij stoppen...

Vergeet niet dat ik de comeback van Brock erg knap vindt maar ik denk dat je wel met mij eens ben dat iedereen Carwin kon pakken in de 2e ronde, die man was gewoon helemaal op!!

Stoor mij gewoon aan de UFC fanboys en websites die Brock als de absolute nr. 1 zien....

Moet wel zeggen dat ik op Brock had gewed dus ben wel blij met de overwinning maar zijn stand up is gewoon echt slecht. Als je de partij staand kan houden dan heeft ie een probleem, hij doet me een beetje denken aan een 'grotere' Ron Waterman LOL!

Irishrover
04-07-2010, 12:59
De scheids had gelijk dat hij de partij liet doorgaan, maar brock heeft deze partij alleen gewonnen omdat carwin de partij gewoon weggaf. Die tweede ronde was echt heel slecht, Carwin hoort niet in de UFC....

Weggaf ? Hij had slimmer moeten trainen ( conditie ) & moeten vechten ( Gameplan )

Hij ging er vanuit dat hij Brock zou K.O-en in ronde 1, maar had verder niets achter de hand & geen plan B.

Shane gaf veel te veel op de grond terwijl Brock alles kon incasseren & zich goed afschermde voor de punches.

Denk dan: Wacht, ik moet m'n krachten besparen voor de volgende rondes, want ik zal het nodig hebben.

Shane weet nadat hij Brock op de grond punchte beter is op staand vlak, hij kon het meerdere malen proberen als hij geduldig was geweest.

& wie weet zou Brock inmiddels moe zijn gedurende de wedstrijd & kon Shane komen met een heavy punch die hem dan neer krijgt.

Shane had ook rekening moeten houden met Brock z'n fysieke kracht, want Brock was lang niet zo moe als Shane.

Niet moe zijn betekent dat er nog genoeg krachten zijn om je tegenstander te pakken & Brock maakte gebruik van zijn fysiek door een vermoeide Shane te choken.

Boebsie
04-07-2010, 13:00
Maar de vraag is Fasada wie kan het staand houden tegen Brock Lesnar ? Brock heeft nu laten zien dat hij wat stoten kan hebben, dus al raak je hem paar keer goed, is er een kans dat hij het gewoon neemt en je alsnog naar de grond haalt.

En Brock heeft nog nauwelijks skills en wint nu al, laatstaan als hij meer skills heeft....

Hij is zeker te verslaan, maar dat is iedereen in de sport.

Petrosyan188
04-07-2010, 13:05
JDS of Ali of Werdum, JDS trappen en stoten maar wel op afstand, Ali zelfde recept als JDS maar dan ook met knieën en werdum proberen hem te laten tikken. MAAR ik geef lesnar meer kans dan de 3 die ik noemde. ik vrees dat we een tijdje moeten met lesnar op #1

Irishrover
04-07-2010, 13:07
Brock is fysiek niet alleen groot maar ook onwijs sterk, dat is een groot probleem als hij je op de grond heeft.

Ger Maan
04-07-2010, 13:15
Zou toch graag eens zien dat iemand de lever van Lesnar, welke hij maar al te graag blootgeeft, trakteert op enige weldoordachte en juist geplaatste stoten.

VDM
04-07-2010, 13:16
ik ben zeker geen fan van Brock, ik had mijn geld op CARWIN gezet, maar hetgeen hier wordt geponeerd vind ik er toch een beetje over....

CARWIN was er blijkbaar niet klaar voor en zat er gewoon helemaal door na de eerste ronde.

De scheidsrechter had mijns inziens volledig gelijk om de partij NIET te stoppen, LESNAR was op geen enkel moment echt zwaar in de problemen.

Ik vind dat Lesnar geleidelijk aan toch wat credits begint te verdienen, CARWIN mooi gemount, armtriangle, ..

Kbegin hem eigenlijk redelijk goed te vinden, worstelen is zeer goed, ground and pound is zeer goed ( MIR) en nu begint hij er wat bjj in te mixen..

kgeloof trouwens niet dat ALI al goed genoeg is om tegen Brock te staan, denk dat brock hem zwaar owned, maar ja, dat mag je hier waarschijnlijk niet zeggen ...

Ik heb een rotsvast vertrouwen in de volgende heavyweight champ..CAIN VELASQUEZ !!!

Irishrover
04-07-2010, 13:20
ik ben zeker geen fan van Brock, ik had mijn geld op CARWIN gezet, maar hetgeen hier wordt geponeerd vind ik er toch een beetje over....

CARWIN was er blijkbaar niet klaar voor en zat er gewoon helemaal door na de eerste ronde.

De scheidsrechter had mijns inziens volledig gelijk om de partij NIET te stoppen, LESNAR was op geen enkel moment echt zwaar in de problemen.

Ik vind dat Lesnar geleidelijk aan toch wat credits begint te verdienen, CARWIN mooi gemount, armtriangle, ..

Kbegin hem eigenlijk redelijk goed te vinden, worstelen is zeer goed, ground and pound is zeer goed ( MIR) en nu begint hij er wat bjj in te mixen..

kgeloof trouwens niet dat ALI al goed genoeg is om tegen Brock te staan, denk dat brock hem zwaar owned, maar ja, dat mag je hier waarschijnlijk niet zeggen ...

Ik heb een rotsvast vertrouwen in de volgende heavyweight champ..CAIN VELASQUEZ !!!

Alleen stand up van Brock is niet goed, daar moet hij aan werken, hij had niks in te brengen tegen een Shane die staand hard kan punchen.

Brock weet ook niet te reageren & te counteren na een punch of meerdere punches, boksend is hij zwak, maar zeg nogmaals dat hier aan gewerkt kan worden.

Ali z'n stand up is natuurlijk ook goed, daarmee kan hij het Brock erg lastig maken.

Al met al vind ik het een knappe overwinning van Brock.

wrestler_nl
04-07-2010, 13:31
Carwin domineerde brock Lesnar zwaar in de eerste ronde maar hij had geen conditie of misschien had hij gewoon alles gegeven in de 1ste ronde wat erg gevaarlijk is. De scheids had het kunnen stoppen maar deed dat niet . het was ook erg close maar Lesnar kwam fris terug in de 2de ronde en carwin niet dat was het verschil.

Petrosyan188
04-07-2010, 13:31
Cain? nee ik denk het niet... ik denk dat je dan een pot krijgt waar velasquez vooral bezig is met het proberen zich niet te laten vallen en vroeg of laat toch gebeurt en dat lesnar z'n G&P spelletje gaat doen..

universele
04-07-2010, 13:31
had indd geen sub verwacht van hem.

Ulis-E
04-07-2010, 13:44
kgeloof trouwens niet dat ALI al goed genoeg is om tegen Brock te staan, denk dat brock hem zwaar owned, maar ja, dat mag je hier waarschijnlijk niet zeggen ...


Geef eens een aantal gegronde argumenten waarom brock overeem zo zwaar zou ownen? ben benieuwd..

Fasada
04-07-2010, 13:49
Maar de vraag is Fasada wie kan het staand houden tegen Brock Lesnar ? Brock heeft nu laten zien dat hij wat stoten kan hebben, dus al raak je hem paar keer goed, is er een kans dat hij het gewoon neemt en je alsnog naar de grond haalt.

En Brock heeft nog nauwelijks skills en wint nu al, laatstaan als hij meer skills heeft....

Hij is zeker te verslaan, maar dat is iedereen in de sport.

De uppercut stoot zou waarschijnlijk veel power hebben maar technisch was het niet de beste stoot... Denk dat vechters als Fedor, Alistair en JDS hem staand houden tegen Brock. Moet wel zeggen dat wanneer de partij naar de grond gaat dat ze dan een probleem hebben maar toch denk ik dat zij het staand kunnen houden en daardoor kunnen winnen....

Je heb trouwens gelijk dat iedereen te verslaan is in de sport...

Hanuman
04-07-2010, 13:53
DANA WHITE BREAKS DOWN BROCK, SHANE, AND CAIN

http://videos.mmaweekly.com/view_player.php?id=2895


Carwin kon hem zeker verslagen hebben, raar dat hij plots zo moe was, toch veel te weinig getraind blijkbaar. Ik vind wel dat ze allebei nu exposed zijn zoals de topicstarter aangaf. En ik denk dat die 2 voorbeelden die je gaf niet zo'n duidelijke winnaar hebben, net zoals deze wedstrijd alle kanten kon opgaan.

Persoonlijk zou ik wel graag Alistair in dat rijtje zien, hij maakt zeker een kans tegen elk van die 4 bovengenoemde vechters ! Zeker op dat gewicht kunnen enkele stoten al voldoende zijn om een wedstrijd te winnen.

remco pardoel
04-07-2010, 14:34
Ik weet nu zeker dat Lesnar NIET de nr.1 van de wereld is.

dark
04-07-2010, 14:40
Ik ben een groot fan van Cain, maar ben bang dat hij het op kracht gaat afleggen. Helemaal nu gebleken is dat Brock ook een goede kin heeft. JDS vs Brock is IMO een betere match-up.

Ik zie Carwin met goede cardio vn iedereen winnen op dit moment. Je kin kan zo goed zijn, maar 2 rondes van zulke GnP overleeft niemand.

Emilio
04-07-2010, 14:41
Brock is zeker te verslaan, maar dit deed hij toch wel netjes hoor.

Brock kan het voor iedereen lastig maken. Zie Overeem geen takedown stoppen van Lesnar.

GerritTonijn
04-07-2010, 14:45
Overeem - Lesnar gaat simpel worden.

5 rounds of lay and pray, nu had brock er nog een handje van, om te blijven staan en te spelen met carwin, wat nu weer niet goed afliep, dus tegen overeem zal die niks anders doen dan voor takedowns gaan.

Dragao
04-07-2010, 14:46
Geef eens een aantal gegronde argumenten waarom brock overeem zo zwaar zou ownen? ben benieuwd..

Wederom het feit van een gevecht staande houden.
Wanneer heeft Ali een heel goede takedown defense laten zien tegen een heel goede worstelaar.
Mensen zijn zo blind in hun lesnar haat dat ze denken dat overeem het eventjes opknapt.
Carwin kon die takedown tegenhouden o.a omdat hij ook een " echte" zware heavyweight is en een d2 kampioen.
Laat worstelen nou net het probleem zijn van veel Nederlandse vechters.
Tuurlijk zal Overeem Brock staand slopen, het is alleen de vraag hoe lang hij het staand weet te houden.
Hoe je het ook went of keert. Ali is nu zwaar, maar een gedeelte hiervan is toch echt opgepomt. Lesnar daarentegen moet gewoon weightcutten.
Iemand die opgepompt 115 kilo is zal bijna altijd slapper zijn dan iemand van 115 kilo die dit als een natuurlijk lichaam heeft.

Voordat iemand komt met het feit dat hij Rodgers ook de octagon door gooide wil ik erop wijzen dat rodgers niet te vergelijken is met lesnar.

Het komt erop neer dat als ali het staand weet te houden hij wel zal winnen, lukt dit hem niet, dan gaat het naar lesnar.

The_Rock
04-07-2010, 15:09
Dit was niet de Brock in zijn beste vorm. Dit was een Brock die na een jaar in de kooi stapt. Dit is een Brock die zwaar ziek is geweest en alles moest herbouwen. Dus hij had dit nodig om te zien waar hij staat. Nu ik dat allemaal heb gezegd, is Brock ongelooflijk!

Haat is echt slecht. En veel mensen haten Lesnar. Dat soort mensen zijn dan te blind om bepaalde dingen te zien.

Lesnar was fysiek sterker, sneller, explosiever ..noem maar op. Zijn onervarenheid zorgde er voor dat hij rocked was. Wat doet ie? hij overleeft het en domineert de rest van het gevecht. Dat is een echte kampioen.

lopez86
04-07-2010, 15:21
Na het zien van deze partij ben ik er toch over uit dat de UFC hype machine zo goed is, dat ranking makers blindelings Lesnar op 1 zetten zonder na te denken hoe hij kampioen is geworden en naar zijn partijen te kijken...

Het is één grote bullshit als je het mij vraagt.

Dan hoor je Dana zeggen dat het verlies van Fedor door Werdum door iemand is gekomen die niet goed genoeg was voor de UFC, wat lult die gast nou. Hij verloor onterecht van Arlovski en verloor tegen JDS (waarvan ik nog steeds denk dat hij beter is dan Brock). Dat hij vervolgens niet goed door 1 deur kan met de UFC heeft er voor gezorgd dat hij weg moest. Als je ziet hoe hij Gonzaga versloeg en jij zet dat naast hoe Carwin hem versloeg dan denk ik echt dat Werdum met gemak wint van een Shane Carwin en uiteindelijk ook een Brock Lesnar. Over Fedor en Overeem ga ik geen betoog houden maar ook hun verslaan Brock...

Grotendeels ben ik het met je eens, het is nou eenmaal 1 grote lulkoek met rankings.
Maar dat Werdum makkelijk wint van Carwin sla ik af, volgens mij is dat al bewezen in de partij Carwin - Mir.
BJJ tegen een oersterke (zwaardere) worstelaar met sub-defense werkt 9 van de 10 niet, Fedor was te licht voor die triangle van Werdum maar Brock/Carwin had hem zonder moeite gelift en zich eruit geslammed.
En stand-up heeft Werdum niet.


De scheids had gelijk dat hij de partij liet doorgaan, maar brock heeft deze partij alleen gewonnen omdat carwin de partij gewoon weggaf. Die tweede ronde was echt heel slecht, Carwin hoort niet in de UFC....

Ja hoor, echt typisch Nederlands weer.
Carwin was hiervoor 12-0, won al zijn partijen op KO in de eerste ronde en hij hoort ineens niet in de UFC thuis. Yeah right.


Uiteraard deed de scheids het inderdaad goed want je moet pas stoppen als iemand out is maar op een gegeven moment zat Brock in "turtle position" en deed niks en op basis daarvan KAN een scheids de partij stoppen...

Vergeet niet dat ik de comeback van Brock erg knap vindt maar ik denk dat je wel met mij eens ben dat iedereen Carwin kon pakken in de 2e ronde, die man was gewoon helemaal op!!



Kan inderdaad.
Maar 9 van de 10x gebeurt het te vroeg, nu een keer te laat en dan hoor je ineenkeer weer iedereen klagen "scheids had hem kunnen/moeten stoppen".
Brock nam stoten, maar verdedigde en bewoog zich ook, van camera afstand is de beleving heel anders dan van de scheids die toch echt wel beter in iemand's ogen ziet of die persoon er doorheen zit ofniet.
Dit is imho bij deze partij nooit zo geweest.


Weggaf ? Hij had slimmer moeten trainen ( conditie ) & moeten vechten ( Gameplan )

Hij ging er vanuit dat hij Brock zou K.O-en in ronde 1, maar had verder niets achter de hand & geen plan B.

Shane gaf veel te veel op de grond terwijl Brock alles kon incasseren & zich goed afschermde voor de punches.

Denk dan: Wacht, ik moet m'n krachten besparen voor de volgende rondes, want ik zal het nodig hebben.

Shane weet nadat hij Brock op de grond punchte beter is op staand vlak, hij kon het meerdere malen proberen als hij geduldig was geweest.

& wie weet zou Brock inmiddels moe zijn gedurende de wedstrijd & kon Shane komen met een heavy punch die hem dan neer krijgt.

Shane had ook rekening moeten houden met Brock z'n fysieke kracht, want Brock was lang niet zo moe als Shane.

Niet moe zijn betekent dat er nog genoeg krachten zijn om je tegenstander te pakken & Brock maakte gebruik van zijn fysiek door een vermoeide Shane te choken.

Met fysieke conditie had het niks te maken, dat durf ik te wedden.
Greg Jackson Submission Fighting staat bekend als 1 van de beste campen ter wereld en die hebben echt wel genoeg tijd, moeite en geld erin gestopt om Shane hiervoor klaar te stomen.
Maar hij was hier mentaal niet klaar voor.
Shane deed gewoon wat hij altijd deed en tot nu toe 10 van de 10x werkte.
Als dat je ervaring is en je tegenstander is een keer niet kapot te krijgen, en je hebt in je hoofd geen plan B meer omdat je niet beter weet dan zuigt dat gewoon al je energie op.
Het was dan ook de grote vraag of Carwin hier mee om zou kunnen gaan, en dat was blijkbaar niet zo.


Zou toch graag eens zien dat iemand de lever van Lesnar, welke hij maar al te graag blootgeeft, trakteert op enige weldoordachte en juist geplaatste stoten.

Probleem is dat dit met worstelaars niet zo makkelijk gaat, die zijn fysiek zo oersterk dat ze dit vaak gewoon nemen, even diep ademhalen en weer verder gaan.


Wederom het feit van een gevecht staande houden.
Wanneer heeft Ali een heel goede takedown defense laten zien tegen een heel goede worstelaar.
Mensen zijn zo blind in hun lesnar haat dat ze denken dat overeem het eventjes opknapt.
Carwin kon die takedown tegenhouden o.a omdat hij ook een " echte" zware heavyweight is en een d2 kampioen.
Laat worstelen nou net het probleem zijn van veel Nederlandse vechters.
Tuurlijk zal Overeem Brock staand slopen, het is alleen de vraag hoe lang hij het staand weet te houden.
Hoe je het ook went of keert. Ali is nu zwaar, maar een gedeelte hiervan is toch echt opgepomt. Lesnar daarentegen moet gewoon weightcutten.
Iemand die opgepompt 115 kilo is zal bijna altijd slapper zijn dan iemand van 115 kilo die dit als een natuurlijk lichaam heeft.

Voordat iemand komt met het feit dat hij Rodgers ook de octagon door gooide wil ik erop wijzen dat rodgers niet te vergelijken is met lesnar.

Het komt erop neer dat als ali het staand weet te houden hij wel zal winnen, lukt dit hem niet, dan gaat het naar lesnar.

Ali heeft zeker de skillset om Brock te kunnen verslaan, ik denk alleen dat hij gewoon te licht is en dat dat de doorslag zal geven.

Fasada
04-07-2010, 15:27
Rot toch op met dat "haat"... Ik heb niemand hier iets roepen dat zij hem haten ofzo...
Het enige zinnig argument die ik heb gehoord is het feit dat Brock terug komt van een zware blessure maar voor de rest ben ik gewoon niet impressed... Dat kan toch?
Zo zijn er ook mensen die denken dat Overeem niet all that is... Dat kan en daar ga ik geen probleem over maken...

Vind gewoon dat door deze overwinning duidelijk is gebleken dat Brock een duidelijk zwakke punt heeft dat is zijn stand up en techniek.
De sport M.M.A. bestaat niet zolang dus men kan winnen door ergens goed in te zijn (worstelen) ondanks dat ze ergens ook slecht in zijn. Dat zal over een tiental jaren verdwijnen en dan moet je op alle fronten voldoende scoren....Fedor was altijd erg compleet maar door zijn lengte kwam hij altijd volgens sommige te kort... Vandaar dat Fedor het moeilijk kan hebben tegen een oermens als Brock maar hij kan ook zo van hem winnen..

Tykill
04-07-2010, 16:15
Ik weet nu zeker dat Lesnar NIET de nr.1 van de wereld is.

Inderdaad. Ik vond het nog vrij amateuristisch die fouten die hij maakte. Zoals die eerste uppercut was gewoon zo dom...

Ik weet zeker dat Overeem lesnar hard aan kan pakken. Overeem heeft veel meer ervaring en ik merk dat hij nu op zijn sterkst is!

Irishrover
04-07-2010, 16:26
Inderdaad. Ik vond het nog vrij amateuristisch die fouten die hij maakte. Zoals die eerste uppercut was gewoon zo dom...

Ik weet zeker dat Overeem lesnar hard aan kan pakken. Overeem heeft veel meer ervaring en ik merk dat hij nu op zijn sterkst is!

Brock z'n stand up is inderdaad niet goed, maar wat had je verwacht van iemand met een worstel achtergrond ?

Hij kan hier op gaan trainen, vooral nu hij in de 1e ronde volop klappen kreeg gaat hij hier zeker aan werken.

Het zal niet in 1 keer denderend worden, maar verwacht een steeds sterkere Brock zowel fysiek, technisch & mentaal.

joost
04-07-2010, 16:33
Please..... Alistair naar de UFC!!!

Vandaan
04-07-2010, 16:41
Verbaast me dat veel mensen denken dat Carwin niet goed voorbereidt was. Carwin en Brock dragen gewoon veel te veel spiermassa met zich mee om lang te kunnen vechten. Deze gasten zullen nooit op hoog tempo 2 rondes kunnen vechten laat staan 5! Ik was erg blij dat Brock hem wist te submitten want anders was het echt een draak van een partij geworden.

ijsbier
04-07-2010, 16:44
Brock z'n stand up is inderdaad niet goed, maar wat had je verwacht van iemand met een worstel achtergrond ?

Hij kan hier op gaan trainen, vooral nu hij in de 1e ronde volop klappen kreeg gaat hij hier zeker aan werken.

Het zal niet in 1 keer denderend worden, maar verwacht een steeds sterkere Brock zowel fysiek, technisch & mentaal.

Zo een geweldige worstelaar is Brock nou ook weer niet, hij is gewoon een zware sterke kerel die 'redelijk' kan worstelen en goed incasseringsvermogen heeft, z'n boksen en grondwerk zijn echt bagger. Vergeet niet dat hij nu al 33 is... ik zie hem eigenlijk niet meer zo makkelijk zich omvormen tot een complete vechter.

Alistair zou hem absoluut slopen, zonder twijfel, en Fedor moet hem ook eigenlijk makkelijk aankunnen als hij een goed gameplan volgt, Brock is gewoon te beperkt.

GerritTonijn
04-07-2010, 16:59
D1 worstelen is beter dan 'redelijk'

ijsbier
04-07-2010, 17:13
dat was dus 10 jaar geleden... bovendien is hij sterker dan hij technisch is..

Petrosyan188
04-07-2010, 17:15
ik vind dat sommige hier wel lesnar echt te kort doen, en heb meer het gevoel dat het meer misgun is dan objectiviteit. maar dat weet ik niet zeker

Tsuki
04-07-2010, 17:26
het was wel een vette partij :-) ............

ijsbier
04-07-2010, 17:27
ik vind dat sommige hier wel lesnar echt te kort doen, en heb meer het gevoel dat het meer misgun is dan objectiviteit. maar dat weet ik niet zeker

Klopt misschien wel n beetje, ik mag die kerel en dana echt voor geen meter. maar je kunt er niet om heen dat die pot tussen hem en Carwin erg veel weg had van een amateur partij.

ZakKa!
04-07-2010, 17:58
De reden waarom cain niet tegen Dos Santos gaat is omdat Dana ze beiden een keer wil laten vechten voor de titel. Als ze tegen elkaar vechten wordt de hype bij 1 van de vechters verminderd. Dat kan Dana niet hebben, hij wil ze allebij hypen en ze het een na andere slachtoffer geven.

Petrosyan188
04-07-2010, 18:01
De reden waarom cain niet tegen Dos Santos gaat is omdat Dana ze beiden een keer wil laten vechten voor de titel. Als ze tegen elkaar vechten wordt de hype bij 1 van de vechters verminderd. Dat kan Dana niet hebben, hij wil ze allebij hypen en ze het een na andere slachtoffer geven.

ik hoop het

Hanuman
04-07-2010, 18:35
Brock Lesnar vs. Cain Velasquez Confirmed; Roy Nelson vs. Junior Dos Santos Winner Up Next - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2010/7/4/1552048/brock-lesnar-vs-cain-velasquez/)

Blijkbaar wel :-)

Pahlavan
04-07-2010, 18:53
ik vind dat sommige hier wel lesnar echt te kort doen, en heb meer het gevoel dat het meer misgun is dan objectiviteit. maar dat weet ik niet zeker

als persoon heb ik een hekel aan brock, maar ook ik geef hem props voor zijn winst. had niet gedacht dat hij uit de 1e ronde zou komen. ik moet alleen wel zeggen dat ik het met veel mensen eens ben en dat ik niet zeer impressed ben door brock. ik denk dat carwin gassed was ofzo en brock een betere conditie had... want in de eerste ronde kon brock hem niet naar de grond krijgen maar in de 2e ronde ging dat wel erg makkelijk en carwin ademde ook een stuk zwaarder dan brock

anyway... hij heeft eerlijk gewonnen dusja props

robholland
04-07-2010, 19:11
Hmm... dan ben ik een van de weinigen die Brock wel cool vindt en blij was dat hij won......

Petrosyan188
04-07-2010, 19:12
Hmm... dan ben ik een van de weinigen die Brock wel cool vindt en blij was dat hij won......

ik denk zelfs de enige :p

Vinand
04-07-2010, 20:37
ik denk zelfs de enige :p

Dude, zei jij eerst niet de hele tijd dat ali en brock de beste waren van de wereld???

On topic: brock, tja wat moet ik van hem denken,, hij is al redelijk oud (te oud om echt improvement te maken) en hij vocht echt bagger. Daarnaast heeft hij ook altijd een shit attitude (de laatste tijd wat minder)... Maar goed, ik heb geen verwachtingen van brock, zijn wedstrijden zijn wel leuk om te zien maar hij is ht echt niet waard om ufc champ te zijn en de nummer 1 te zijn. Gewoon triest dat dana white hiermee de wwe fanboys ufc probeert te krijgen.

Petrosyan188
04-07-2010, 20:40
ja dat zei ik!! maar ik heb een gruwelijke hekel aan de persoon Brock Lesnar...

Irishrover
04-07-2010, 21:17
Hmm... dan ben ik een van de weinigen die Brock wel cool vindt en blij was dat hij won......

Ik vind hem ook cool haha, sprak netjes over Fedor & gaf toch wel even een high five aan Shane aan het begin van de 2e ronde haha.

Petrosyan188
04-07-2010, 21:21
ja dat viel me op... dat vind ik dan echt leuk, zojuist pak slaag gehad van je opponent maar dan nog wel even knipoogen en lachen vlak voor 2e ronde... iets zegt me dat lesnar liever een biertje drinkt met carwin dan Mir ;)

Tykill
04-07-2010, 21:21
Brock is best een aardige vent als ik em zo hoor. Een down to earth relaxte kerel.

Ik denk dat Alistair zijn conditie stukken beter is dan die van Lesnar en Carwin die ook erg gespierd zijn.

Volgens mij kan Alistair er erg goed mee om gaan.

Hanuman
04-07-2010, 21:23
Over Brock zijn leeftijd : voor een heavyweight valt dat wel mee denk ik ( zie Couture ). Ik moest eigenlijk ook niet veel weten van hem na enkele van zijn uitlatingen, maar gisteren was hij toch 'the humble champion' zoals hij zelf zei... daar heb ik al wat meer respect voor, net zoals voor zijn prestatie ( op vlak van doorzettingsvermogen dan ).

De overwinning was evengoed Carwin's falen als Lesnar's verdienste maar goed, hij is de verdiende heavyweight champ en ik verwacht dat hij sterker zal terugkomen. Hij moet idd nog veel verbeteren op vlak van standup, maar wees nu eens eerlijk, iemand met zo'n imposant figuur wil je echt niet bovenop je hebben.

Zowel Cain als JDS tegen Lesnar kan nog een goede wedstrijd opleveren, en hopelijk komt Overeem daar nog eens bij zodat we echt zien wie de sterkste is :) UFC heeft lange tijd terecht kritiek gekregen vanwege een zwakke heavyweight divisie, maar nu kunnen we toch niet klagen. Behalve misschien over Carwin's cardio dan :p

redjuh
04-07-2010, 21:24
respect voor overeem, maar de fucking nuthuggers hier die denken dat hij ook maar een halve poging tot takedown van brock kan verdedigen, moet zich laten nakijken

redjuh
04-07-2010, 21:26
Hmm... dan ben ik een van de weinigen die Brock wel cool vindt en blij was dat hij won......

ik bestuur de brock lesnar bandwagon al sinds het gerucht dat hij zich op mma aan het richten was. je bent dus niet de enige

Petrosyan188
04-07-2010, 21:27
wil het ook nog wel eens zien hoe overeem die takedown wil verdedigen... lijkt me moeilijk tot onmogelijk, hij zal gewoon snel die knieën van hem moeten laten spreken mocht deze partij er ooit komen

MilfhunterMMA
04-07-2010, 21:46
ik heb echt een pleurishekel aan lesnar maar heb na deze partij wel meer respect voor hem. heb 'm toch wat onderschat denk ik. Ik dacht echt dat Carwin hem waar ging pakken. Maar z'n subskills zijn dus toch wel redelijk. Hij heeft toch ook gonzaga in een grapplingpartij gepakt? op kimura?

Petrosyan188
04-07-2010, 21:58
ik heb trouwens de partij nu 2x teruggekeken.. moet je trouwens die carwin tekeer zien gaan in ronde 1 echt geen seconde rust, geen wonder dat hij op was...

Tykill
04-07-2010, 22:02
wil het ook nog wel eens zien hoe overeem die takedown wil verdedigen... lijkt me moeilijk tot onmogelijk, hij zal gewoon snel die knieën van hem moeten laten spreken mocht deze partij er ooit komen

idd overeems specialitiet. knietje vol in zijn vierkante face. Ik wil overeem vs brock!

Harrie Nak
04-07-2010, 22:07
Overigens is Lesnar vs. Velasquez bevestigd door White tijdens de post-fight press conference.

slee
04-07-2010, 22:18
Ik denk dat niemand binnen UFC lesnar kan verslaan. Zijn arm-triangle zag er goed uit.

Maar nog steeds geen fan van deze reus.

Briant
04-07-2010, 22:23
Ik vind dat je niet op de scheids moet rekenen om de partij te stoppen, maar je tegenstander echt te laten opgeven/ko krijgen. Dit lukte Carwin niet en volgens mij heeft hij zelf ook niet gedacht dat de scheids het ging stoppen. Hij gaf ze hard, maar niet genoeg om Lesnar te stoppen. Fantastisch dat laatstgenoemde in de tweede ronde zo goed terug komt en het op deze manier afmaakt.

Lesnar als vechter respecteer ik (altijd gedaan), maar zijn persoonlijkheid in en buiten de ring verafschuw ik.

ijsbier
04-07-2010, 22:46
Er was niks speciaals aan die submission van Lesnar, helmaal niks, Carwin deed gewoon echt helemaal niks om zich te verdedigen...

Vinand
04-07-2010, 22:46
respect voor overeem, maar de fucking nuthuggers hier die denken dat hij ook maar een halve poging tot takedown van brock kan verdedigen, moet zich laten nakijken

http://img140.imageshack.us/img140/4711/uberknee.jpg
Dit... en dan in de takedown...

lopez86
04-07-2010, 23:04
idd overeems specialitiet. knietje vol in zijn vierkante face. Ik wil overeem vs brock!

Ik denk dat een voet van de vloer trekken bij een worstelaar nooit een heel slim idee is, Overeem zou die knie echt perfect moeten timen (voor de kenners zie Cub Swanson - Jose Aldo) en dat komt echt weinig voor.


Zo een geweldige worstelaar is Brock nou ook weer niet, hij is gewoon een zware sterke kerel die 'redelijk' kan worstelen en goed incasseringsvermogen heeft, z'n boksen en grondwerk zijn echt bagger. Vergeet niet dat hij nu al 33 is... ik zie hem eigenlijk niet meer zo makkelijk zich omvormen tot een complete vechter.

Alistair zou hem absoluut slopen, zonder twijfel, en Fedor moet hem ook eigenlijk makkelijk aankunnen als hij een goed gameplan volgt, Brock is gewoon te beperkt.


dat was dus 10 jaar geleden... bovendien is hij sterker dan hij technisch is..


De scheids had gelijk dat hij de partij liet doorgaan, maar brock heeft deze partij alleen gewonnen omdat carwin de partij gewoon weggaf. Die tweede ronde was echt heel slecht, Carwin hoort niet in de UFC....

o mijn god.
ik heb de neiging om te zeggen dat je er niks aan kan doen omdat je nieuw bent hier, maar hoe kan je in godsnaam met zulk tenenkrommend, totaal niet onderlegde wanhoops kritiek komen als je hier al 4 jaar post.
Als je een D-1 worstelaar bent ben je per definitie meer dan redelijk, techniek verleer je niet en Lesnar is fysiek al die jaren gewoon actief geweest.
Daarbij is de gemiddelde UFC leeftijd 30, en begint Lesnar pas; mentaal gezien is hij dus nog net zo hongerig als iemand van 23 die pas komt kijken.

Petrosyan188
04-07-2010, 23:13
typisch gevalletje van... hij slaat door met zijn haat tegen lesnar dat die niet meer objectief meer kan zijn...

The Bulldog
04-07-2010, 23:27
deze man wint van iedereen binnende ufc regels dus de terechte champ....enne zag je hoe hij de 2e ronde inging....gewoon volle bak na een ronde klappen...

dat is laten zien dat je hersteld bent.....

de side choke was gewoon netjes en stabiel.....wel 1 op power...had veel sneller kunnen zitten...

ik zei als eerste dat ie champ zou worden....en ik zeg nu........velasquez is een gevaarlijkere tegenstander dan carwin......

Die lesnar is er nog lange niet.....hij laat steeds meer aspecten zien.....

Briant
04-07-2010, 23:27
Er was niks speciaals aan die submission van Lesnar, helmaal niks, Carwin deed gewoon echt helemaal niks om zich te verdedigen...

Het was geen superdubbelbackflipomoplatagogoplata-armbar, maar de submission was strak en er was niet veel wat Carwin kon doen. Denk dat weinigen uit deze submission ontsnapt waren.

GerritTonijn
04-07-2010, 23:33
deze man wint van iedereen binnende ufc regels dus de terechte champ....enne zag je hoe hij de 2e ronde inging....gewoon volle bak na een ronde klappen...

dat is laten zien dat je hersteld bent.....

de side choke was gewoon netjes en stabiel.....wel 1 op power...had veel sneller kunnen zitten...

ik zei als eerste dat ie champ zou worden....en ik zeg nu........velasquez is een gevaarlijkere tegenstander dan carwin......

Die lesnar is er nog lange niet.....hij laat steeds meer aspecten zien.....

ik ben gewoon bang dat cain teveel kracht/massa mist. Hij kan voor zn gewicht dan wel een top worstelaar zijn, maar met 20-25kg extra van brock kom je toch weer in en andere klasse. En denk ook niet dat hij de power heeft om lesnar te ko'en.

lopez86
04-07-2010, 23:55
ik ben gewoon bang dat cain teveel kracht/massa mist. Hij kan voor zn gewicht dan wel een top worstelaar zijn, maar met 20-25kg extra van brock kom je toch weer in en andere klasse. En denk ook niet dat hij de power heeft om lesnar te ko'en.

Kan ik wel in meekomen, maar ik denk dat juist die 20/25kg minder hem meer snelheid, beweeglijkheid en explosiviteit geven.
Dat gecombineerd met zijn worstelprestaties (hij doet op papier niets onder voor Lesnar) zou in theorie garant moeten staan voor takedown defense en het voordeel van Lesnar op worstelgebied opheffen.
Ik zou dan alleen niet weten hoe hij zou moeten winnen van Lesnar want zijn stand-up is daar gewoon (nog) niet goed genoeg voor.

Na het zien van deze partij zijn mijn eigen vermoedens ook bevestigd, en denk ik dat mensen die zeiden dat beide vechters exposed zijn gelijk hadden.
Het gameplan om Lesnar te verslaan ligt definitief op straat.

Requirements:

- minimaal een (collegiate) worstelachtergrond (om Lesnar z'n grote voordeel op dit gebied op te heffen.)
- een goede basis submission defense
- grote(re) gastank (om het over 5 rondes door te trekken indien nodig, ik denk nogsteeds dat dit 1 van Brock z'n zwakke kanten is)
- een killer stand-up, wat in combinatie met bovenstaande skillset de doorslag geeft.

Splinta
05-07-2010, 01:04
ik vind dat sommige hier wel lesnar echt te kort doen, en heb meer het gevoel dat het meer misgun is dan objectiviteit. maar dat weet ik niet zeker

x2, Ik ben blij dat ie de wereld laat zien wat ie kan!


idd overeems specialitiet. knietje vol in zijn vierkante face. Ik wil overeem vs brock!
-2, Die eet Brock op.

Brock heeft in mijn ogen alle respect verdient die hij hoort te krijgen. Carwin was inderdaad de grootste tegenstand voor Brock in de UFC.
En nu ik dat typ vraag ik me af wie sowiezo een tegenstand voor deze man gaat zijn. Zijn kracht en grootte geeft hem een gigantisch voordeel.

En nu weten we ook dat met een lucky shot of meerdere (keiharde) stoten, niet neergaat. En ook nog om niet te vergeten: HIJ IS NOG EEN ROOKIE!.
Deze kill is vanaf zijn eerste match tot nu toe zo gigantisch gegroeit, tegen de tijd dat hij tegen een Overheem zal vechten is hij een BEEST!

En over dat ranking gedoe. Ik ben het ermee eens dat hij op dit moment #01 Heavyweight is! Zeg me is wie dan nummer #01 moet zijn?
Fedor??? Ik ben nog steeds niet echt impressed over zijn prestaties, zelfde als Overheem. Overheem heeft in mijn ogen maar een echte vechter verslagen van niveau en dat it Vitor Belfort. En hetzelfde met Fedor, de enige echt vechter in mijn ogen die hij verslagen heeft is Nogueira, maar goed who am I too judge.

Brock heeft het gewoon kapot goed gedaan en ben echt heel blij dat ie al die citics hun monden heeft gesnoerd!
Vergeet niet mensen, hij is nog aan het groeien.... Elke match zullen we een beter Brock zien.

Ow ja en Velasquez denk ik gaat precies zo neer! Promo's maken over matches tegen Lesnar hoef je echt niet meer te komen met" "He Got Power In His Hands". Zoals de demonstratie van Shane hebben we gezien dat dat ook niet werkt!

Brock @ the top! GRUWLIJKKKKKKK

bigboz
05-07-2010, 01:59
x2, Ik ben blij dat ie de wereld laat zien wat ie kan!


-2, Die eet Brock op.

Brock heeft in mijn ogen alle respect verdient die hij hoort te krijgen. Carwin was inderdaad de grootste tegenstand voor Brock in de UFC.
En nu ik dat typ vraag ik me af wie sowiezo een tegenstand voor deze man gaat zijn. Zijn kracht en grootte geeft hem een gigantisch voordeel.

En nu weten we ook dat met een lucky shot of meerdere (keiharde) stoten, niet neergaat. En ook nog om niet te vergeten: HIJ IS NOG EEN ROOKIE!.
Deze kill is vanaf zijn eerste match tot nu toe zo gigantisch gegroeit, tegen de tijd dat hij tegen een Overheem zal vechten is hij een BEEST!

En over dat ranking gedoe. Ik ben het ermee eens dat hij op dit moment #01 Heavyweight is! Zeg me is wie dan nummer #01 moet zijn?
Fedor??? Ik ben nog steeds niet echt impressed over zijn prestaties, zelfde als Overheem. Overheem heeft in mijn ogen maar een echte vechter verslagen van niveau en dat it Vitor Belfort. En hetzelfde met Fedor, de enige echt vechter in mijn ogen die hij verslagen heeft is Nogueira, maar goed who am I too judge.

Brock heeft het gewoon kapot goed gedaan en ben echt heel blij dat ie al die citics hun monden heeft gesnoerd!
Vergeet niet mensen, hij is nog aan het groeien.... Elke match zullen we een beter Brock zien.

Ow ja en Velasquez denk ik gaat precies zo neer! Promo's maken over matches tegen Lesnar hoef je echt niet meer te komen met" "He Got Power In His Hands". Zoals de demonstratie van Shane hebben we gezien dat dat ook niet werkt!

Brock @ the top! GRUWLIJKKKKKKK

Juistttt.

Ik zou toch echt even kijken naar Fedors lijstje...En naar de skills van "Overeem" ( Overheem :twak: )

anywayzz,

Brock is hard aan het werk om de beste te worden, alleen is het in mijn ogen ook nog niet. Maar ik denk dat niemand de status van Fedor kan evenaren...

dirk5
05-07-2010, 08:41
Hahaha, wat heb ik mezelf kapot gelachen..

nummer 1 en 2 van de wereld?

Meneer ik ben bang van klappen tegen Meneer ik kan maar 5 minuten....

VDM
05-07-2010, 09:00
Geef eens een aantal gegronde argumenten waarom brock overeem zo zwaar zou ownen? ben benieuwd..

alistair is als een schildpad, eens je hem op zijn rug hebt, geraakt ie ook niet recht zonder hulp

dirk5
05-07-2010, 09:12
alistair is als een schildpad, eens je hem op zijn rug hebt, geraakt ie ook niet recht zonder hulp

Overeem-Hunt, veel plezier met kijken....

XanaduNL
05-07-2010, 09:28
Ze zijn zeker niet nummer 1 en 2, of 4 en 5. Maar vind ze beide erg leuk om te zien vechten. :)

Djani
05-07-2010, 09:40
Velasquez verrast me elke keer weer en ik denk dat hij dat tegen Lesnar weer gaat doen. Ik heb meer respect voor Lesnar gekregen, voor de verandering straalde hij positiviteit uit na de wedstrijd

Remco
05-07-2010, 09:55
Bij mij streden afkeer en ontzag vooralsnog om de overhand. Dit is definitief gewonnen door ontzag.

Ontzag voor de filmische verschijning, de kracht en het karakter van Brock.

Natuurlijk was het: van dik hout zaagt men planken, maar mijn god wat een scary incasseringsvermogen en vechtershart liet Brock zien. Persoonlijk vermoedde ik dat hij na een paar rake klappen snel zou opgeven (ik meende zelfs een poging tot een tap te zien), maar tot mijn verbazing leek Brock alleen nog maar kwaaier en gevaarlijker geworden. Carwin moet zich doodgeschrokken zijn!

Ik denk niet dat er iemand is die zo'n GnP-barrage zou hebben doorstaan. Dat alleen al moet alle contenders doen gruwelen. De enige mogelijkheid is een vernietigende aanval op het lichaam of een leg- of anklelock. Zijn kop is van graniet, zijn nek niet te choken en zijn armen niet te barren. De leglock kent Brock al door Frank Mir, ook dat wordt dus een lastige kaart: nee, we zijn nog lang niet van deze X-man af. Like it or not!

steftheboxer
05-07-2010, 11:04
Ik werd vanochtend wakker en wilde dit topic ook starte....man man man, wat is de UFC afgegaan in deze pot!
De kampioen die bang is om klappen te krijgen tegen hun nummer twee die maar één ronde kan vechten....

Ik geef Allistair een zeer goede kans tegen Brock

Remco
05-07-2010, 11:38
Bang om klappen te krijgen? Welke partij heb jij zitten kijken?

steftheboxer
05-07-2010, 11:51
Kijk maar goed na die eerste uppercut...hij dook ineen en werd gewoon opgejaagd daar Carwin..

dirk5
05-07-2010, 11:54
Bang om klappen te krijgen? Welke partij heb jij zitten kijken?

Dezelfde partij die ik heb gekeken....

http://i49.tinypic.com/332m536.gif

http://img189.imageshack.us/img189/8650/lesnarcarwin.gif

Foetushouding says it all....

Moet je nagaan als er iemand tegenover hem staat die wel 2 keer achter elkaar raak slaat.

superfreak
05-07-2010, 11:54
Ik heb weer met plezier zitten lezen. haha.
Partij verdient geen schoonheidsprijs dat weten we wel. Echter heeft het wel laten zien dat Brock over aardig wat incasseringsvermogen beschikt. Bang voor klappen? Denk niet dat je Brock bang kan noemen. Gewoon onervarenheid in z'n stand up om te weten wat er moet gebeuren als iemand met een barrage van stoten op je af komt. Kwestie van (head)movement en counteren. Echter is het een feit dat Brock een rookie is nog met zo weinig partijen. Maakt dit nu pas mee en weet er dan niet gelijk mee om te gaan. Carwin heeft ook pas twaalf partijen weg waarbij veel van z'n tegenstanders in de eerste ronde al snel ko gaan. Is mooi maar niet bevoordelijk voor je vecht ervaring. Dat hebben we nu wel gezien.

Cain tegen Brock gaat ook Brock worden. Cain moet het ook vaak van z'n worstelskills hebben maar daar is brock beter. Hij zou het dan in de stand up moeten doen maar ben van mening dat hij niet zo hard slaat als Carwin en omdat hij een stuk lichter is zal hij minder goed met de takedowns van Brock om kunnen gaan. Echter heeft hij wel weer een goede cardio wie weet kan hij daar wat mee.
JDS zou brock snel ko moeten slaan. Heel snel want hij is al helemaal te licht.

Overeem tegen Brock zie ik als NL-er somber in. Knietjes tegen een worstelaar is zoals eerder in deze topic gezegd, zeer moeilijk te timen. Daarbij kan Overeem niet zo goed tegen stoten. Krijgt hij zo een overhand rechts dan wordt het lastig en ik wil hem het nog wel eens staande zien houden.

steftheboxer
05-07-2010, 11:59
Dezelfde partij die ik heb gekeken....

http://i49.tinypic.com/332m536.gif

http://img189.imageshack.us/img189/8650/lesnarcarwin.gif

Foetushouding says it all....

Moet je nagaan als er iemand tegenover hem staat die wel 2 keer achter elkaar raak slaat.

die beelden bedoel ik Dirk!

redjuh
05-07-2010, 12:34
de donks die hier zitten te lullen over het feit dat brock zgn bang aan het spartelen was, snappen er dus echt helemaal niets van. je ziet dat hij wist dat de ref er bovenop zat en dat hij steeds wat moest blijven doen. en dat heeft hij gedaan, ondanks het feit dat ie belaagd werd door 1 van de hardest hitters in de hw div. hij heeft de ref herhaaldelijk laten weten dat hij door wilde en dat was helemaal duidelijk aan het eind van de ronde. over zijn conditie... heb je hem tegen herring gezien? of in het worstelen een main event van 30-40 minuten actie zien neerzetten?? die gast zou ik zo graag 5 rondes willen zien knokken en dan jullie haters bitch-slappen

dirk5
05-07-2010, 12:43
over zijn conditie... heb je hem tegen herring gezien? of in het worstelen een main event van 30-40 minuten actie zien neerzetten?? die gast zou ik zo graag 5 rondes willen zien knokken en dan jullie haters bitch-slappen

Volgensmij ging het niet over Brock zijn conditie maar meer over die van Carwin :)

Die drie rondes LnP tegen Herring heb ik idd gezien, en showworstelen kijk ik niet, jij dus wel???

Sendur
05-07-2010, 12:46
Brock vouwt Cain op.

Sendur
05-07-2010, 12:48
nou bang om klappen te krijgen? de meeste mensen gingen ko van die klappen dus ze zullen wel vreselijk hard zijn aangekomen.

Brock gaat iig niet ko van die hits.
Iets meer respect zou op zijn plaats geweest zijn.

Remco
05-07-2010, 12:48
Ongelofelijk he Redjuh, alles wordt geprobeerd om het optreden van Brock te bagatelliseren. Dat terwijl hij juist weer op verschillende vlakken bewezen heeft te zijn gegroeid.
- Hij heeft een levensbedreigende aandoening overleefd, 42pounds verloren, maar is inmiddels weer op topniveau.
- Hij blijkt niet alleen een kin te hebben, maar zelfs een ongekend incasseringsvermogen door op de grond GnP weg te slikken van een man wiens GnP gevreesd werd, met XXXXXL gloves. Ondanks wat zwellingen en sneetjes stond hij er vrolijk bij na ronde 1.
- Hij blijkt tegenslag in voorspoed te kunnen omzetten.
- Hij blijkt submissions te kunnen uitvoeren.
- Hij blijkt respectvol te kunnen blijven.

Kortom: de Brock van vandaag is weer beter dan die van UFC 100. We zijn nog lang niet van hem af.

Petrosyan188
05-07-2010, 12:55
bang om klappen te krijgen?? nu snap ik het niet meer.. wat wil je dan dirkje dat lesnar voor carwin gaat staan en zegt haal maar uit en ik doe niks, tuurlijk is die bang om klappen te krijgen maar dat is elke vechter of anders zou er ook geen dekking bestaan, dat je er niet tegen kan dat lesnar nu de troon van fedor heeft overgenomen volgens de amerikanen en dit soort potjes alleen maar ten voordeel zijn van lesnar wil niet zeggen dat je je objectiviteit moet laten gaan. lesnar is de champ in de ufc en dat is de top van de mma(UFC namelijk) hoe je wendt of keert als je champ bent bij de UFC bij je meestal ook de beste van de wereld in jouw klasse tenzij er kleine rus 32 potjes achtermekaar wint dan is het anders maar zodra die er dan 1 verliest van een gast die gecut is van de UFC, dan zegt dat genoeg over die 32 man die hij versloeg.... fedor was ooit de beste, maar nu is het helaas lesnar(hopelijk krijgt jds snel een title shot)

Sendur
05-07-2010, 13:02
Ongelofelijk he Redjuh, alles wordt geprobeerd om het optreden van Brock te bagatelliseren. Dat terwijl hij juist weer op verschillende vlakken bewezen heeft te zijn gegroeid.
- Hij heeft een levensbedreigende aandoening overleefd, 42pounds verloren, maar is inmiddels weer op topniveau.
- Hij blijkt niet alleen een kin te hebben, maar zelfs een ongekend incasseringsvermogen door op de grond GnP weg te slikken van een man wiens GnP gevreesd werd, met XXXXXL gloves. Ondanks wat zwellingen en sneetjes stond hij er vrolijk bij na ronde 1.
- Hij blijkt tegenslag in voorspoed te kunnen omzetten.
- Hij blijkt submissions te kunnen uitvoeren.
- Hij blijkt respectvol te kunnen blijven.

Kortom: de Brock van vandaag is weer beter dan die van UFC 100. We zijn nog lang niet van hem af.

zo denk ik dus ook!

reps!

dirk5
05-07-2010, 13:03
bang om klappen te krijgen?? nu snap ik het niet meer.. wat wil je dan dirkje dat lesnar voor carwin gaat staan en zegt haal maar uit en ik doe niks, tuurlijk is die bang om klappen te krijgen maar dat is elke vechter of anders zou er ook geen dekking bestaan, dat je er niet tegen kan dat lesnar nu de troon van fedor heeft overgenomen volgens de amerikanen en dit soort potjes alleen maar ten voordeel zijn van lesnar wil niet zeggen dat je je objectiviteit moet laten gaan. lesnar is de champ in de ufc en dat is de top van de mma(UFC namelijk) hoe je wendt of keert als je champ bent bij de UFC bij je meestal ook de beste van de wereld in jouw klasse tenzij er kleine rus 32 potjes achtermekaar wint dan is het anders maar zodra die er dan 1 verliest van een gast die gecut is van de UFC, dan zegt dat genoeg over die 32 man die hij versloeg.... fedor was ooit de beste, maar nu is het helaas lesnar(hopelijk krijgt jds snel een title shot)

Just call them like I see them...

Iemand die een goede standup (2 klappen raak slaan achter elkaar) en GnP heeft had deze partij in 2 minuten gewonnen, volgensmij kan niemand dat ontkennen...

Dat ie geen goede sub had zeg ik niet.
Dat ie een klojo was bij interview ook niet (toch raar dat we daar uit bewondering over moeten spreken)
Dat ie geen goede conditie is ook niet.


Meer woorden ga ik aan jou in ieder geval niet vuil maken.

Petrosyan188
05-07-2010, 13:09
Meer woorden ga ik aan jou in ieder geval niet vuil maken.

mooi zo want ik was eigenlijk na mijn laatste post dat ik van plan bij jouw. overigens ik zou als ik jouw was proberen je fedor brilletje af te doen en dan naar remco z'n post te kijken. ik weet het is moeilijk voor jouw maar steek je nog iets van op dirkje ;)

dirk5
05-07-2010, 13:10
oeps, foutje, mag weg...

Remco
05-07-2010, 13:31
Tijd om af te ronden: niemand kan meer beweren dat het saai is rond de HW's. Er is bakken met talent, er is een keur aan karakters en er gebeurt genoeg om iedere twee weken wel een topwedstrijd te organiseren. Hopelijk lukt dat ook! Lesnar Velasquez is de eerste smulpartij!

Pernik
05-07-2010, 13:53
Je wordt een hele ronde naar de tering geslagen, je tegenstander is uitgeput, op kracht zet je dan een choke en de kenners (?) noemen je de beste zwaargewicht MMA'er van de wereld, als dat MMA is dan ben ik snel fan af.

redjuh
05-07-2010, 14:05
lesnar is een mma rookie, en toch verslaat ie 2 meervoudig kampioenen, en nu iemand met 2x meer partijen en bekend staat om zijn extreem harde stoten.
lesnar wordt elke pot veel beter, leert supersnel, en is niet bang voor een tegenstander... voor het geld doet ie het niet, aangezien ie per show in de wwe ruim een mijo verdiende excl verdere contracten/merchandise etc etc

Breugem
05-07-2010, 14:10
Snap niet dat mensen Lesnar nog op nummer 1 kunnen zetten... Carwin is idd een harde hitter, maar hoeveel sloeg hij nou écht raak (dwz: door de dekking heen ipv er tegenaan).. die uppercut was de hardste van de hele match waardoor Brock neerging. Tweede ronde Carwin gassed, wat nou als hij dit niet was? Wat nou als Brock een tegenstander krijgt die de klappen raker weet te slaan en langer door kan gaan? (Overeem, Velasquez)

Voor de mensen die me niet geloven; kijk Nog - Velasquez nog maar ff terug in UFC110... Velasquez beweegt zoveel dat hij een takedown aan ziet komen, en aangezien hij aardig kan worstelen weet hij er ook wel wat mee te doen.. Zijn standup is veel beter dan Brock's zenuwachtige semi-gejab, en zijn conditie verwacht ik wel een stuk beter dan Carwin's (hij blijft bewust op dit gewicht voor snelheid en cardio)

Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe mensen denken dat een partij tussen Lesnar en Werdum zal verlopen? :)

dirk5
05-07-2010, 14:46
Artikel bloody elbow:

like Goldberg and Joe Rogan called Brock Lesnar's title defense against the relatively unknown Shane Carwin the biggest heavyweight promotion in MMA history. We'll know next week whether that was true when the pay per view numbers trickle out, but certainly Fedor-Cro Cop and even Sylvia-Couture had significantly more buzz in the community. Goldberg made another claim I think we can dispute right away: he said these were the two best heavyweights in the world. I saw something different. I saw a wildly entertaining fight between two guys who are still nowhere near finished products in the cage. To channel Georges St. Pierre for a moment, while I was entertained, I was "not impressed with their performance."

We learned a few things about Brock Lesnar tonight. We confirmed what many suspected: Brock Lesnar doesn't like to get hit. As soon as Carwin touched him, Lesnar did more than cover up. He flat cowered against the cage. He wasn't hurt as much as terrified. Make no mistake-Carwin had that fight won. Against anyone who isn't the promotion's heavyweight champion, that fight gets stopped due to some brutal ground and pound.

Lucky for Lesnar, Carwin isn't merely a one-round fighter. He doesn't event have that much in him. Three minutes into the bout and Carwin's heaving breaths couldn't feed his mammoth muscles. Lesnar survived, less because of his own defensive prowess and more because Carwin gassed and gassed bad.

We learned a few things about Shane Carwin, too. When the fight went to the second round, Carwin was no longer participating. He looked like he was approaching a heart attack and was like a spectator at his own execution. Lesnar took him to the mat with a sloppy tackle and shortly thereafter finished him with an arm triangle. It was hardly a display of technical prowess. Carwin had either checked out mentally or simply couldn't summon the energy to defend himself.

As a spectacle, it was amazing. Lesnar's display of fortitude will become a big part of his legend. But this fight still leaves tons of lingering questions about what kind of fighter Lesnar will become. He looked helpless against Carwin, scared and desperate. His standup game is still rudimentary. He got tagged with everything and landed almost nothing. If he gets hit by Cain Velasquez, one thing is for certain. We know Cain won't falter, will never quit that prematurely. This is a winnable fight for Cain Velasquez and one I'm looking forward to very much.

remco pardoel
05-07-2010, 15:05
Andere Remco heeft gelijk
Alleen Brock hoort niet echt thuis op nummer 1

lopez86
05-07-2010, 15:33
Tijd om af te ronden: niemand kan meer beweren dat het saai is rond de HW's. Er is bakken met talent, er is een keur aan karakters en er gebeurt genoeg om iedere twee weken wel een topwedstrijd te organiseren. Hopelijk lukt dat ook! Lesnar Velasquez is de eerste smulpartij!

/thread

dark
05-07-2010, 15:45
Als Carwin meer cardio had gehad, had Brock helemaal niks in te brengen.

goro
05-07-2010, 15:47
Snap niet dat mensen Lesnar nog op nummer 1 kunnen zetten... Carwin is idd een harde hitter, maar hoeveel sloeg hij nou écht raak (dwz: door de dekking heen ipv er tegenaan).. die uppercut was de hardste van de hele match waardoor Brock neerging. Tweede ronde Carwin gassed, wat nou als hij dit niet was? Wat nou als Brock een tegenstander krijgt die de klappen raker weet te slaan en langer door kan gaan? (Overeem, Velasquez)

Voor de mensen die me niet geloven; kijk Nog - Velasquez nog maar ff terug in UFC110... Velasquez beweegt zoveel dat hij een takedown aan ziet komen, en aangezien hij aardig kan worstelen weet hij er ook wel wat mee te doen.. Zijn standup is veel beter dan Brock's zenuwachtige semi-gejab, en zijn conditie verwacht ik wel een stuk beter dan Carwin's (hij blijft bewust op dit gewicht voor snelheid en cardio)

Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe mensen denken dat een partij tussen Lesnar en Werdum zal verlopen? :)
Wat als Carwin niet gassed was wat als Carwin Brock hard had geslagen op zijn kin? Dan was Brock neer gegaan ja. Maar Carwin was gassed out en Brock heeft de slagen kunnen weerstaan en afgemaakt.

Wat als telt niet in de kooi of ring. Wat als Fedor wist dat hij ging gesubmit worden als hij vr de 2de x probeerde te GPnden? Dan had hij iets anders verzonnen.

Wat als: telt niet... Feiten wel

steftheboxer
05-07-2010, 15:49
De Amerikaanse sites zijn het er ook over eens, als de pot in de eerste ronde was gestopt ( ik weet het "als") hadden ze allemaal geschreven dat Brock ontmaskerd was en toch niet de belofte blijkt te zijn. Een andere scheidsrechter had de pot misschien eerder gestopt en dan had iedereen geschreven dat Carwin, Brock vernietigd heeft.......

nu komt er een tweede ronde en gaf Carwin aan dat hij zijn eigen benen al niet meer voelde en compleet gassed was..

Beide vechters viele me tegen en dat had ik niet verwacht....

goro
05-07-2010, 15:50
Als Carwin meer cardio had gehad, had Brock helemaal niks in te brengen.
Als als, als telt niet! Nu weten ze wat ze moeten doen tegen een Carwin. Effe eerste ronde doorstaan en outgassen.
Een Machida weten we ook aan te pakken. Nu nog een Anderson Silva analyseren en dan hebben we die ook!

superfreak
05-07-2010, 16:18
Wordt een hoop gekletst over ranklijsten en wel of niet op nummer 1. Tegen wie heeft hij al dan wel niet gevochten zeggen ze dan. Carwin is een rookie. Big Nog is over z'n hill, Fedor blijkt ook te kunnen verliezen. Je kan in mma niets zinnigs over zeggen. Het is geen boksen. Daar moet je al zo door de ranklijsten en dergelijke heen. Dat is in mma nou juist niet. Dat maakt het ergens ook wel aantrekkelijk om naar te kijken. Brock is goed bezig meer ook niet. Nummer 1 wil ik hem nog niet noemen. Moet z'n strepen nog verdienen.

Trouwens, stel dat Big Country wint van JDS dan ga je hem tegen de Champ zien.. zou nog leuk kunnen worden LOL!

steftheboxer
05-07-2010, 16:20
Run Brock, Run Brock!!!!

Breugem
05-07-2010, 20:08
Wat als Carwin niet gassed was wat als Carwin Brock hard had geslagen op zijn kin? Dan was Brock neer gegaan ja. Maar Carwin was gassed out en Brock heeft de slagen kunnen weerstaan en afgemaakt.

Wat als telt niet in de kooi of ring. Wat als Fedor wist dat hij ging gesubmit worden als hij vr de 2de x probeerde te GPnden? Dan had hij iets anders verzonnen.

Wat als: telt niet... Feiten wel

True; laat ik het dan zo zeggen dat dit in deze partij voor mij de zwakte van Brock heeft laten zien die door andere contenders ook gezien is.. Je vergelijkt vechters toch op basis van hun prestaties om ze te ranken? Dit bewijst voor mij dat Brock niet #1 is en dat wou ik er duidelijk mee maken..

El Bambino
05-07-2010, 20:23
Dit partij vergelijk ik met Shogun - Machida.
Je zag in Machida zijn ogen voor de wedstrijd dat ie bang was voor Shogun zijn stoten en trappen, 1e wedstrijd is ie gesloopt maar ontkwam. 2e wedstrijd heeft Shogun heel duidelijk gemaakt wie de baas is. Carwin idemdito, heeft Lesnar gesloopt en vergeten af te maken. 2e westrijd zal ie orde op zaken stellen 100%!

The_Rock
05-07-2010, 22:11
Ik vind het jammer wanneer mensen niet eens in de vechtsport wereld eerlijk kunnen blijven. Zelfs hier is haat aan de gang.

Let op - Brock lesnar stapt in de UFC:

Verliest door onervarenheid van Frank Mir (zijn 2e partij - die hij domineerde)
Wint van Heath Herring ..dominante vertoning.
Wint van Randy Couture ..ervaring vs Youth.
Wint van Frank Mir (maakt zijn verlies weer goed) ..DOMINEERT Frank Mir.
Wint van Carwin ..waar 60% zeker van was dat Carwin hem KO zou slaan.

Zijn laatste partij krijgt ie paar harde stoten. Wat ik slim vond is dat hij zich uiteindelijk liet vallen zonder een stoot te ontvangen.
Dit vond ik echt slim, want Lesnar voelt zich staand kwetsbaar na 3/4 harde stoten. Beneden weet hij dat hij met zijn benen Carwin weg kon pushen en Carwin iets meer kon controleren ..staand lukt dit niet. Mensen falen om in te zien dat hij tactisch dacht ..TERWIJL hij klappen kreeg.
Hij overleeft alles ..staat op en CONTROLEERT Carwin tegen the cage. Dit koste veel energie voor Carwin.

Tweede ronde domineert Lesnar en verslaat een zwakere tegenstander. Je kan zeggen "Ja maar Carwin's conditie was slecht" ..wat ik zag is dat Lesnar alles overleefde wat Carwin gaf en gewoon de betere vechter was. Conditie of niet ..het ligt aan je tegenstander of je gassed of niet. Geef wat credit aan Lesnar. Als Carwin zo makelijk gassed is ..waarom kon Mir daar niks aan doen? Gonzaga? noem maar op. Gonzaga een beest van een man was zwaar KO na een rake stoot. Lesnar overleefde dit.

GerritTonijn
05-07-2010, 22:48
http://cdn1.sbnation.com/fan_shot_images/129652/2qwk6qv_jpg.gif

GerritTonijn
05-07-2010, 22:49
Mensen falen om in te zien dat hij tactisch dacht ..TERWIJL hij klappen kreeg.

lol

Splinta
05-07-2010, 22:58
Als Carwin meer cardio had gehad, had Brock helemaal niks in te brengen.

Als mn billen een oven was kon ik broodjes bakken.

Vinand
05-07-2010, 23:02
http://cdn1.sbnation.com/fan_shot_images/129652/2qwk6qv_jpg.gif

/topic

Briant
05-07-2010, 23:35
Dit partij vergelijk ik met Shogun - Machida.
Je zag in Machida zijn ogen voor de wedstrijd dat ie bang was voor Shogun zijn stoten en trappen, 1e wedstrijd is ie gesloopt maar ontkwam. 2e wedstrijd heeft Shogun heel duidelijk gemaakt wie de baas is. Carwin idemdito, heeft Lesnar gesloopt en vergeten af te maken. 2e westrijd zal ie orde op zaken stellen 100%!

Het verschil is dat Machida Shogun in de eerste partij niet finishte en Brock deed dat wel. Kortom Carwin kwam tekort, terwijl Shogun bestolen was.

Sendur
06-07-2010, 01:13
Fucking shit zeg.

Brock is gewoon een baas want hij kopte wel degelijk harde stoten, die uppercut was hard een vooral die elbow op de grond vol op zijn kaak.
Hij staat op en totaal geen dizzy indruk en finishte Carwin goed.

Dat Carwin gassed was oke, maar dan nog Brock zijn cardio is ook sick en hij was waarschijnlijk de 2e ronde zoiezo naar de grond gegaan of Carwin gassed was of niet en dan had hij hem nog wel gepakt.

Show Brock some love.

El Bambino
06-07-2010, 08:04
Fucking shit zeg.

Brock is gewoon een baas want hij kopte wel degelijk harde stoten, die uppercut was hard een vooral die elbow op de grond vol op zijn kaak.
Hij staat op en totaal geen dizzy indruk en finishte Carwin goed.

Dat Carwin gassed was oke, maar dan nog Brock zijn cardio is ook sick en hij was waarschijnlijk de 2e ronde zoiezo naar de grond gegaan of Carwin gassed was of niet en dan had hij hem nog wel gepakt.

Show Brock some love.

Om wedstrijden te kunnen anyseren dan moet je je emoties uit zetten. Met een realistische bril zou jij ook zien (je mag mijn bril best lenen hoor :-) dat Carwin Brock de baas is en dat het slechts een foutje was van Carwin om het niet af te maken.

Briant
06-07-2010, 09:57
Om wedstrijden te kunnen anyseren dan moet je je emoties uit zetten. Met een realistische bril zou jij ook zien (je mag mijn bril best lenen hoor :-) dat Carwin Brock de baas is en dat het slechts een foutje was van Carwin om het niet af te maken.

Laat die bril maar even nakijken dan, want Brock stond op uit de situatie en verdedigde zich goed. Dit is meer de verdienste van Brock dan van Carwin, menigeen was out gegaan op de klappen die hij gaf.

amilster
06-07-2010, 12:16
Fucking shit zeg.

Brock is gewoon een baas want hij kopte wel degelijk harde stoten, die uppercut was hard een vooral die elbow op de grond vol op zijn kaak.
Hij staat op en totaal geen dizzy indruk en finishte Carwin goed.

Dat Carwin gassed was oke, maar dan nog Brock zijn cardio is ook sick en hij was waarschijnlijk de 2e ronde zoiezo naar de grond gegaan of Carwin gassed was of niet en dan had hij hem nog wel gepakt.

Show Brock some love.



Tsja je hebt wel gelijk maar Brock is gewoon somone that you love to hate :)

dat vind ik ook wel de charme van MMA beetje het WWF gevoel van the good guys VS the bad guys


Ondanks dat ik toch iets tegen Brock heb heeftie wel heart en chin laten zien hoe je het ook wend of keert, zelfs zijn postfight interview was positief

bladetrinity
06-07-2010, 17:41
Ik vind het zeer netjes wat Brock heeft gedaan. Toch vind ik niet dat deze partij zijn super status bevestigd. Volgens iedereen in het een hulk. Hij heeft bij iedereen zo even een taka-down en dan binnen 1 min G&P. Dit geloof ik dus echt niet. De eerste ronde heeft hij geen take down geschoord. Hij heeft wel doorzettingsvermogen dat zeker.

Ook kwam zijn super snelheid niet naar boven. Ik vond hem log en ongemakkelijk ogen. Zijn top-game was wel weer goed.

Ik dnek dus ook niet dat hij de komende jaren hw champ blijft.

dirk5
25-10-2010, 15:14
effe een keer dit topic naar boven halen.

Brock vs Cain

...Several ringside observers thought they heard Lesnar verbally ask for the fight to be stopped, although Velasquez said he was too busy punching to hear it."

Hoe denken we nu over Brock en zijn kunst om klappen te krijgen en zijn geweldige doorzettingvermogen?

Petrosyan188
25-10-2010, 15:20
http://4.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/S_5IHGcf5II/AAAAAAABSjk/9PsNThMctCM/s1600/Haters_Gonna_Hate_03.jpg

dirk5
25-10-2010, 15:21
hater = iemand die altijd alles beter weet?

jep dat ben ik :)

Fasada
25-10-2010, 15:47
Grappig om mijn eigen topic terug te lezen hahahah

Wil niet mijn gelijk gaan halen daarom heb ik maar gekozen om te wedden op deze partij en heb ik dan ook gedaan hahahah

Ik wist dat dit ging gebeuren.... ;)

lopez86
25-10-2010, 15:58
Grappig om mijn eigen topic terug te lezen hahahah

Wil niet mijn gelijk gaan halen daarom heb ik maar gekozen om te wedden op deze partij en heb ik dan ook gedaan hahahah

Ik wist dat dit ging gebeuren.... ;)

Je had idd gelijk, en jij niet alleen.


Kan ik wel in meekomen, maar ik denk dat juist die 20/25kg minder hem meer snelheid, beweeglijkheid en explosiviteit geven.
Dat gecombineerd met zijn worstelprestaties (hij doet op papier niets onder voor Lesnar) zou in theorie garant moeten staan voor takedown defense en het voordeel van Lesnar op worstelgebied opheffen.
Ik zou dan alleen niet weten hoe hij zou moeten winnen van Lesnar want zijn stand-up is daar gewoon (nog) niet goed genoeg voor.

Na het zien van deze partij zijn mijn eigen vermoedens ook bevestigd, en denk ik dat mensen die zeiden dat beide vechters exposed zijn gelijk hadden.
Het gameplan om Lesnar te verslaan ligt definitief op straat.

Requirements:

- minimaal een (collegiate) worstelachtergrond (om Lesnar z'n grote voordeel op dit gebied op te heffen.)
- een goede basis submission defense
- grote(re) gastank (om het over 5 rondes door te trekken indien nodig, ik denk nogsteeds dat dit 1 van Brock z'n zwakke kanten is)
- een killer stand-up, wat in combinatie met bovenstaande skillset de doorslag geeft.

dirk5
25-10-2010, 16:02
Je had idd gelijk, en jij niet alleen.

e mannen, de ttt was voor de mensen die niet gelijk hebben ;)

zo zie je maar wie de kenners zijn :)

lopez86
25-10-2010, 16:15
e mannen, de ttt was voor de mensen die niet gelijk hebben ;)

zo zie je maar wie de kenners zijn :)

^^



http://4.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/S_5IHGcf5II/AAAAAAABSjk/9PsNThMctCM/s1600/Haters_Gonna_Hate_03.jpg

ZakKa!
25-10-2010, 18:07
Helemaal eens met de OP. Brock is geen slechte vechter maar niet eens top 5 in de wereld IMO