PDA

View Full Version : Hoe zit het nou met remy bonjasky?



Bartju
05-07-2010, 00:11
Heeft misschien iemand een idee hoe de toekomst er uitziet voor remy.
De laatste berichten die bij mij binnen zijn gekomen is bij it's showtime
dat hij waarschijnliijk niet meer zal gaan vechten. maar dat is alweer even geleden
is er ondertussen nog iets op zn agenda gekomen!?

het zou heel jammer voor de sport en voor de fans zijn om hem te moeten missen!


http://www.youtube.com/watch?v=Dalo98Bpfp4&feature=related

Petrosyan188
05-07-2010, 00:14
het zou heel jammer voor de sport en voor de fans zijn om hem te moeten missen!

ik ga hem geen seconde missen hoor... iniedergeval las op een site(fansofk1.com) dat die geen contract heeft gekregen in japan en dat die iniedergeval dit jaar niet uitkomt in de WGP...

Vale Tudo
05-07-2010, 00:15
Ik hoorde dat hij flink aan het aftrainen is, over 3 maanden gaat hij vechten in de K1 MAX...;)

Petrosyan188
05-07-2010, 00:18
dat zou pas echt een drama zijn... hij heeft de k1 HW verneukt met zijn defense stijl en dan ook nu nog de MAX, kunnen ze gelijk de sport afsluiten

jk
05-07-2010, 00:23
dat zou pas echt een drama zijn... hij heeft de k1 HW verneukt met zijn defense stijl en dan ook nu nog de MAX, kunnen ze gelijk de sport afsluiten

Hoop toch voor je dat dit een poging tot een grap is...

arne046
05-07-2010, 00:24
dat zou pas echt een drama zijn... hij heeft de k1 HW verneukt met zijn defense stijl en dan ook nu nog de MAX, kunnen ze gelijk de sport afsluiten

Grappig dat je iemand met een heel erg defensieve stijl als Machida als plaatje hebt terwijl je Bonjasky zo afkraakt om zijn goede dekking. Misschien mag je hem niet omdat hij je 'held' Badr 2 x heeft verslagen....

Ik zal Remy Bonjasky in ieder geval wel missen mocht hij stoppen.

Pahlavan
05-07-2010, 00:27
Grappig dat je iemand met een heel erg defensieve stijl als Machida als plaatje hebt terwijl je Bonjasky zo afkraakt om zijn goede dekking. Misschien mag je hem niet omdat hij je 'held' Badr 2 x heeft verslagen....

Ik zal Remy Bonjasky in ieder geval wel missen mocht hij stoppen.

x2

remy is een van mijn favorieten... een topper zowel binnen als buiten de ring.

Bartju
05-07-2010, 00:31
x2

remy is een van mijn favorieten... een topper zowel binnen als buiten de ring.

Mee eens!!
Ook mijn favoriete daarom ben ik heel erg benieuwd naar wat de toekomst zal brengen!

Petrosyan188
05-07-2010, 00:36
hij heeft badr naar mijn gevoel nooit verslagen, en noem me dan maar weer fanboy, badrhari-bril of wat heb jullie nog meer? etc. iniedergeval. 1e keer waren zowel de 1e als de 2e ronde voor badr en de 3e voor remy en ging die dus onterecht naar remy toe zeiden trouwens de commentatoren ook en ernesto hoost die erbij zat, 2e partij kennen we allemaal en lijkt me nou geen win voor bonjasky, gewoon een diskwallificatie van badr en dan zie je gelijk wie er een echte vechtershart heeft want hesdy bv. is 10x harder geraakt maar probeert op te staan en ik weet zeker als het aan hem lag ging die nog door ook nog eens. maar remy gaat dan weer zitten rollen dat die bijna zelfs de stadium uit rolt enz. dan denk ik bij mezelf komop gozer je kunt ook gewoon opstaan en aangeven dat je of weigert te vechten met iemand die de regels niet naleeft of gewoon opstaan en zeggen dat je niet verder kunt, maar het was gewoon fake want was het niet op de grond maar staand gebeurt was het voor hem niet eens 8tellen, sindsdien ben ik echt al me sympathie voor hem kwijt.... in de jaren 2003/2004 echt een topper met z'n vliegende trappen/knieen was ik zelfs een fan van hem maar toen ging die naar defense en was ik al snel over hem heen en gaf ik weinig om hem en na die acteerwerk 2008 ben ik helemaal uitgekeken van hem, kortom ik ga hem zeker niet missen een zege voor de sport lijkt me want er zitten genoeg jongens die wel willen vechten en zijn plekje nu kunnen pakken!!

Pahlavan
05-07-2010, 00:42
hij heeft badr naar mijn gevoel nooit verslagen, en noem me dan maar weer fanboy, badrhari-bril of wat heb jullie nog meer? etc. iniedergeval. 1e keer waren zowel de 1e als de 2e ronde voor badr en de 3e voor remy en ging die dus onterecht naar remy toe zeiden trouwens de commentatoren ook en ernesto hoost die erbij zat, 2e partij kennen we allemaal en lijkt me nou geen win voor bonjasky, gewoon een diskwallificatie van badr en dan zie je gelijk wie er een echte vechtershart heeft want hesdy bv. is 10x harder geraakt maar probeert op te staan en ik weet zeker als het aan hem lag ging die nog door ook nog eens. maar remy gaat dan weer zitten rollen dat die bijna zelfs de stadium uit rolt enz. dan denk ik bij mezelf komop gozer je kunt ook gewoon opstaan en aangeven dat je of weigert te vechten met iemand die de regels niet naleeft of gewoon opstaan en zeggen dat je niet verder kunt, maar het was gewoon fake want was het niet op de grond maar staand gebeurt was het voor hem niet eens 8tellen, sindsdien ben ik echt al me sympathie voor hem kwijt.... in de jaren 2003/2004 echt een topper met z'n vliegende trappen/knieen was ik zelfs een fan van hem maar toen ging die naar defense en was ik al snel over hem heen en gaf ik weinig om hem en na die acteerwerk 2008 ben ik helemaal uitgekeken van hem, kortom ik ga hem zeker niet missen een zege voor de sport lijkt me want er zitten genoeg jongens die wel willen vechten en zijn plekje nu kunnen pakken!!

grappig dat jij wel genoeg hebt van remy's "acteerwerk" maar niet van badr's onsportief gedrag...

Petrosyan188
05-07-2010, 00:50
kijk weet je wat het is... ik heb lopen schelden vloeken etc. toen die hesdy natrapte maar bij hari weet ik de volgende keer haalt die weer een mooie KO uit de hoge hoed en vergeet je z'n mindere eigenschappen snel. van bonjasky wordt ik echt echt heel moe, sorry hoor maar ik vind er zo niks aan dat wanneer ik het nu schrijf me al kapot frustreer. ik moet hem echt niet, vorig jaar bv. heb ik live zitten kijken bij die WGP en heb ik gewoon die quart-final van hem geboycott omdat ik weet dat ik dan mezelf alleen ga irriteren en heb toen maar ontbijt zitten maken en achteraf toen ik de sbs uitzending keek ben ik er blij mee dat ik dat heb gedaan want het was 3x niks een keer een counter en dan weer 8min die armen omhoog en af en toe een keertje een trap. geef z'n plek aan hesdy en ik ben super tevreden!!

Bartju
05-07-2010, 00:52
Ten eerste Niemand maar dan ook Niemand zal weten of het acteer werk was of dat hij echt last had.
Alleen hij zelf.
Ten tweede ik ken geen groter voorbeeld voor de sport (ongeacht vechtstyle defensief of aanvallend) in de ring
zowel een heer en groot voorbeeld voor de sport buiten de ring.
ten derde dit is geen badr topic die zijn er al zo focking veel dus als je over badr wil ouwebetten is dit niet het gepaste topic.
zie remy en badr een keer los van elkaar.

Petrosyan188
05-07-2010, 00:56
1e punt, als je bij de prijsuitreiking 5min later gewoon helemaal weer helder bent en je kunt een speech geven dan moet je heel naief zijn wil je echt geloven dat het geen acteerwerk is.
2e punt helemaal mee eens zou een uitstekende ambassadeur voor de sport zijn, hoop dat die dat doet want zie hem dat soort dingen buiten de ring liever doen dan vechten binnen de ring
3e punt , je hebt gelijk maar ik begon er niet mee maar zal badr vanaf nu beide deze topic laten..

Bartju
05-07-2010, 01:00
1e punt, als je bij de prijsuitreiking 5min later gewoon helemaal weer helder bent en je kunt een speech geven dan moet je heel naief zijn wil je echt geloven dat het geen acteerwerk is.
2e punt helemaal mee eens zou een uitstekende ambassadeur voor de sport zijn, hoop dat die dat doet want zie hem dat soort dingen buiten de ring liever doen dan vechten binnen de ring
3e punt , je hebt gelijk maar ik begon er niet mee maar zal badr vanaf nu beide deze topic laten..

hahah 2 uit 3 waarvan 1 discutabel (nee gaan we niet weer op in:p) is best goed!

Hanuman
05-07-2010, 01:09
Kansloze discussie. Petrosyan zit gewoon te trollen ofzo...

Remy heeft zijn skills al genoeg bewezen & kan mooie ko's scoren, en hij is bovendien een rolmodel. Ik ben ook wel benieuwd wat hij van plan is !

Vinand
05-07-2010, 02:51
Grappig dat je iemand met een heel erg defensieve stijl als Machida als plaatje hebt terwijl je Bonjasky zo afkraakt om zijn goede dekking. Misschien mag je hem niet omdat hij je 'held' Badr 2 x heeft verslagen....

Ik zal Remy Bonjasky in ieder geval wel missen mocht hij stoppen.

Ten eerste: Remy>>>>>>Badr

ff serieus petrosyan188: mt alle respect maar, jij hebt zo een vervelende en voornamelijk respectloze visie op veel zaken hier op mixfight. Als je Remy Bonjasky geen goede en getalenteerde vechter vind dan ben jij gewoon iemand die geen ene kloot weet over vechtsport (FACT!!!), maar jij hebt wel degelijk verstand van vechtsport... Daarom is jouw mening puur gebaseerd rondom Badr Hari, alsof je een mancrush op hem hebt man. Doe ff normaal mt wat je allemaal zegt en uit kijk eerst naar jezelf: ik durf te wedden dat jij je niet anders zou hebben gedragen als je eenmaal in de schoenen van remy stond,, kijk dat je ht eenmaal zegt dat je remy een acteur is, oke go ahead, express your opinion, maar dat je verdomme iedere kans aangrijpt om remy maar te bashen in welke topic maar ook vind ik zelf echt zo zwaar kansloos. Ik kan jouw "narrowminded" mening over remy hierzo vaker terugvinden dan het aantal wijven dat de gehele mixfight community in totaal geneukt heeft.

Jij snapt echt niet wat deze man allemaal betekent heeft voor de vechtsport. Iets wat Badr niet gedaan heeft voor de sport, en iets wat hij waarschijnlijk ook niet meer zal doen jammer genoeg. Laat me ht ff voor je uitleggen: remy zijn carriere is op een relatief late leeftijd begonnen. Remy had vroeger een andere passie en dat was voetballen. Maar door een naar ongeluk heeft hij een hele smerige botbreuk opgelopen/ Er werd hem toen verteld dat hij nooit meer normaal zou kunnen gaan lopen, laat staan sporten. Toen hij 18 was is hij d.m.v een vriend pas begonnen met kickboksen, en kijk wat hij allemaal bereikt heeft sindsdien. Op zo een leeftijd beginnen en toch uitgroeien tot een van de allergrootste kickbokser aller tijden !!! En daarnaast is het gewoon een enorm goede persoon, iemand die een enorm hart heeft, en iemand die verantwoordelijk is geweest voor een enorme groei van de sport. Met al zijn interviews naar publiek die eigenlijk niks weten over de sport. moet je bijvoorbeeld maar eens kijken naar het verschil tussen hoe geenstijl naar remy kijkt (GeenStijl : Rutger wil lowkick van Remy Bonjasky (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/04/rutger_gaat_stoeien_met_remy_b.html)) en hoe geenstijl naar badr kijkt (Die link staat in die badr topic). En probeer dan maar te achterhalen wie meer fans heeft. Alleen bepaalde "groepen" mensen zijn echt fan van badr maar dan ook in de vorm van sociale cohesie. De echte diehard vechtsport fans staan achter remy jochie.

A-team
05-07-2010, 09:55
kijk weet je wat het is... ik heb lopen schelden vloeken etc. toen die hesdy natrapte maar bij hari weet ik de volgende keer haalt die weer een mooie KO uit de hoge hoed en vergeet je z'n mindere eigenschappen snel. van bonjasky wordt ik echt echt heel moe, sorry hoor maar ik vind er zo niks aan dat wanneer ik het nu schrijf me al kapot frustreer. ik moet hem echt niet, vorig jaar bv. heb ik live zitten kijken bij die WGP en heb ik gewoon die quart-final van hem geboycott omdat ik weet dat ik dan mezelf alleen ga irriteren en heb toen maar ontbijt zitten maken en achteraf toen ik de sbs uitzending keek ben ik er blij mee dat ik dat heb gedaan want het was 3x niks een keer een counter en dan weer 8min die armen omhoog en af en toe een keertje een trap. geef z'n plek aan hesdy en ik ben super tevreden!!

Daar heb je de kontelikker van Badr weer!

Collina
05-07-2010, 10:42
Ik zag Remy lekker hossen en springen in Afrika (WK) toen Nederland won van Brasil samen met Yolante in de hal.

Die blijft daar nog wel even denk ik.

Mister T.
05-07-2010, 10:47
Ik zou hem ook missen vind wel mooie stijl hebben en hoop dat hij weer vecht in het K1 !

Bartju
05-07-2010, 12:42
Laat de discussie maar lekker loslopen maar als er nog nieuws is zet t er ook even tussen:d

dirk5
05-07-2010, 13:15
Kansloze discussie. Petrosyan zit gewoon te trollen ofzo...



Spijtig genoeg meent hij alles wat hij zegt...

veder hoop ik dat we Remy toch nog wel 1 keer kunnen aanschouwen, het blijft een topper.

mario the count
05-07-2010, 14:42
dat zou pas echt een drama zijn... hij heeft de k1 HW verneukt met zijn defense stijl en dan ook nu nog de MAX, kunnen ze gelijk de sport afsluiten

Misschien krijg ik hier een ban voor maar dat is me dubbel en dwars waard.

" jij bent serieus een achterlijke debiel met je uitspraken"

Voor de mensen die interesse hebben in hoe het verder zal gaan met remy:

Remy heeft een vergunning aangevraagd om een sportschool in almere stad te openen. Het is nog niet zeker of hij ooit nog zal vechten, dat zal afhangen van de aankomende oogoperatie. Dit wordt zijn 4e oogoperatie al. Hij neigt meer naar stoppen omdat het toch gevaarlijk begint te worden voor zijn oog.Na zijn eerste operatie was het advies al om te stoppen met vechten maar omdat hij toen aan het begin van zijn carriere stond is hij doorgaan, nu heeft al inmiddels 3 K-1 titels op zak en wilt hij liever het risico niet meer lopen. Het is dus even afwachten maar ik zou er niet op rekenen dat hij nog in de ring verschijnt, aan de ring daarentegen wel.

wrestler_nl
05-07-2010, 14:48
Remy is een topper.
Ik hoop dat we hem nog aan het werk kunnen zien binnen de ring dan!

Hendy
05-07-2010, 14:59
--Laten we wel op een respectvolle manier met elkaar communiceren hier aub!--

YoMarK
05-07-2010, 15:03
Petrosyan188: Ik snap echt niet waarom je zo'n hekel hebt aan bepaalde mensen. Nu is het Bonjasky en eerst was het Overeem. Bij Bonjasky zeg je dat hij te defensief vecht....Overeem gaat voor de kill en dan is het ook niet goed?
Je moet eens tot 10 te tellen, je mening te overdenken, en dan pas op Post Reply drukken. Feit is dat Bonjasky veel gepresteerd heeft in de vechtsport(d'r zitten een paar saaie potten bij, maar hij heeft ook enorme gave/brute KO's gezorgd ), daar mag je best wel een beetje respect voor hebben.

Naj85
05-07-2010, 15:06
Ik ga er niet op in op de nutteloze discussie over Hari, maar heb wel respect voor Remy wat hij allemaal bereikt heeft. Mag Badr toch wel een puntje aan zuigen.
Zou erg jammer zijn als Remy niet aanwezig zou zijn dit jaar, wil graag hem weer zien tegenover Overeem en Aerts (als die doorgaan)

tegen Hari hoeft hij zich niets meer te bewijzen want hij heeft hem op K1 REGELS 2x al verslagen, de eeuwige discussie van de Hari fans dat het niet zo is doet er niet toe, regels zijn regels!

Peter0711
05-07-2010, 16:28
Ik ga er niet op in op de nutteloze discussie over Hari, maar heb wel respect voor Remy wat hij allemaal bereikt heeft. Mag Badr toch wel een puntje aan zuigen.
Zou erg jammer zijn als Remy niet aanwezig zou zijn dit jaar, wil graag hem weer zien tegenover Overeem en Aerts (als die doorgaan)

tegen Hari hoeft hij zich niets meer te bewijzen want hij heeft hem op K1 REGELS 2x al verslagen, de eeuwige discussie van de Hari fans dat het niet zo is doet er niet toe, regels zijn regels!


Duidelijke taal inderdaad..Remy is heel goed voor de sport geweest,zowel binnen als buiten de ring! En inderdaad,Badr is gewoon 2x verslagen door Remy,maakt geen moer uit hoe de Badr Fans dit verdraaien..Zoals hierboven al vermeld,regels zijn regels!!

Bartju
05-07-2010, 17:23
Misschien krijg ik hier een ban voor maar dat is me dubbel en dwars waard.

" jij bent serieus een achterlijke debiel met je uitspraken"

Voor de mensen die interesse hebben in hoe het verder zal gaan met remy:

Remy heeft een vergunning aangevraagd om een sportschool in almere stad te openen. Het is nog niet zeker of hij ooit nog zal vechten, dat zal afhangen van de aankomende oogoperatie. Dit wordt zijn 4e oogoperatie al. Hij neigt meer naar stoppen omdat het toch gevaarlijk begint te worden voor zijn oog.Na zijn eerste operatie was het advies al om te stoppen met vechten maar omdat hij toen aan het begin van zijn carriere stond is hij doorgaan, nu heeft al inmiddels 3 K-1 titels op zak en wilt hij liever het risico niet meer lopen. Het is dus even afwachten maar ik zou er niet op rekenen dat hij nog in de ring verschijnt, aan de ring daarentegen wel.

Oke thanks ik ben heel erg benieuwd wat zijn sportschool dan naar voren zal brengen!! ik zal m zo goed als ik kan blijven volgen.
Maar ik hoop natuurlijk wel dat hij niet in de hoek stata bij de ring maar lekker weer gaat knokken!

Bartju
05-07-2010, 21:35
http://www.fansofk1.com/uploads/fighters/3/remybonjaskyk1fighter2.jpg

Niet om te f*cken maar ik vind deze foto een mooi symbool van
respect ,fair play, inzet en een geweldige vechter die zoveel
goeds doet voor de sport!

Pahlavan
05-07-2010, 22:39
tja of mensen remy nou mogen of niet... een ding is een feit en dat is dat remy erg veel voor de sport heeft gedaan. hij is precies het tegenovergestelde van een stereotype beeld dat mensen hebben over vechters. hij is geen thug, heeft geen straatmentaliteit, is erg intelligent, wellspoken, vriendelijk en dat allemaal gecombineerd met skills! 3x k-1 kampioen word je echt niet zomaar. hij is iig een van mijn favorieten en als we hem niet meer terugzien in de ring dan wens ik hem het allerbeste!

Bartju
16-07-2010, 15:24
Deze is me even voorbij geschoten..

http://www.youtube.com/watch?v=7bx81M3JrFo

Slome
16-07-2010, 16:13
het is niet anders.....

wel vindt k dat deze topsporter een waardig afscheid verdiend!

Volgend jaar ArenA?!?!

Bartju
16-07-2010, 16:18
het is niet anders.....

wel vindt k dat deze topsporter een waardig afscheid verdiend!

Volgend jaar ArenA?!?!

dan ben ik bij maar als daar het afscheids gevecht komt ga ik zeker voor de betere kaartjes!

Darkness
16-07-2010, 23:54
Ik hoop dat hij nog trugkomt!
Dan slaat Badr hem zwaar K.O in de 1e ronde.
Dan mag hij stoppen.
Badr verdient eigenlijk een huldiging,was 2e geeindigd.

Naj85
17-07-2010, 01:13
net als hoe Badr hem 2x eerder zwaar KO heeft geslagen zeker..
Hari heeft zijn kansen al gehad tegen Bonjasky klaar, Remy is de betere geweest in beide gevechten en hoeft niks meer te bewijzen tegen Hari
Ik hoop dat hij nog trugkomt!
Dan slaat Badr hem zwaar K.O in de 1e ronde.
Dan mag hij stoppen.
Badr verdient eigenlijk een huldiging,was 2e geeindigd.

tik_tok
17-07-2010, 01:33
net als hoe Badr hem 2x eerder zwaar KO heeft geslagen zeker..
Hari heeft zijn kansen al gehad tegen Bonjasky klaar, Remy is de betere geweest in beide gevechten en hoeft niks meer te bewijzen tegen Hari

X2


Hij hoeft niks meer te bewijzen tegen niemand. Heb altijd genoten van zijn gevechten en hij is gewoon een topper, in en buiten de ring.

Nog even een vraagje.. Hij had een keer een KO waar hij iemand een high kick gaf of een knie en die gast kwam een hele tijd niet meer bij.. Die KO lieten ze vaak zien op de highlight reel op eurosport.. Weet iemand mischien tegen wie dat was of heeft iemand het filmpje daarvan?

dutchnl
17-07-2010, 04:29
X2


Hij hoeft niks meer te bewijzen tegen niemand. Heb altijd genoten van zijn gevechten en hij is gewoon een topper, in en buiten de ring.

Nog even een vraagje.. Hij had een keer een KO waar hij iemand een high kick gaf of een knie en die gast kwam een hele tijd niet meer bij.. Die KO lieten ze vaak zien op de highlight reel op eurosport.. Weet iemand mischien tegen wie dat was of heeft iemand het filmpje daarvan?

dat was k1 WGP 2002 in paris tegen Petar Majstorovic

filmpje is niet de beste kwaliteit maar wat een ko!!
http://www.youtube.com/watch?v=SIrCaf2OkcA

tik_tok
17-07-2010, 11:19
dutchnl (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?6476-dutchnl) THANKS MAN!!

Hier was ik naar op zoek!

Wat een KO..!!

Petrosyan188
17-07-2010, 11:55
Remy is de betere geweest in beide gevechten en hoeft niks meer te bewijzen tegen Hari

die 2e partij misschien want totdat de DQ was hij beter maar we zullen helaas nooit weten hoe de match had kunnen eindigen maar als je op basis van die anderhalve ronde bekijkt was remy beter, maar die 1e partij was Badr echt veel beter en dan kan ik met of zonder badr bril kijken, dan kunnen er legendes zoals hoost kijken maar die hebben allemaal gezegd na 3rondes deze is voor badr en dat de jury 'm toen aan remy gaf kon niemand toen bevatten.. een van de meest merkwaardigste beslissingen ooit in de K1

Bartju
17-07-2010, 13:21
hahaha als je remy zegt zeg je ook gelijk badr belachelijk!

Guillermo
17-07-2010, 13:29
Wat is dit nou weer voor gekut? Zodra er een topic is over Remy komen randdebielen als Petroysan langs om de gelegenheid te gebruiken om Badr zijn nutts te zuigen. Jezus fucking Christ, heb je niks te doen ofzo? :twak:
Reageer op de fucking topic, met je Badr heeft wel of niet gewonnen. :wtf:

Petrosyan188
17-07-2010, 13:47
ga huilen.. en ik reageer trouwens op een reactie van naj85 die badr aanhaald nadat darkness er weer over begon dus beter lezen jankerd

Bartju
17-07-2010, 14:12
hahaha als je remy zegt zeg je ook gelijk badr belachelijk!

waarom zou je als je remy totaal niks vind hierop willen reageren.
remy heeft een grootse op zichzelf staande carriere.
Ik bedoel te zeggen als je alleen maar over badr wil/kunt praten
reageer dan aub hier niet. je krijgt achterhaalde discussies en
een verneukte topic. en ja ik ben remy fan de reden is niet belangrijk
en wat andere ervan vinden ook niet.

T15Boxing
17-07-2010, 14:34
Niets is nog helemaal zeker. We zullen wel zien wat het wordt nadat Remy zn operatie heeft gehad. Ik hoop echt dat alles goed komt, hij is nog niet oud en kan nog jaren lang mooie partijen geven.

bami112
17-07-2010, 19:51
zeker allemaal levenloos om petroysian the bashen hier, die jongen heeft gewoon gelijk dus hij mag zelf bepalen wat ie hier wel of niet over iemand vind/ zegt...
lekker hem met rust laten zou ik zegen en surven naar MILF, Mothers I'd Like to Fuck - Milf Hunter (http://www.milfhunter.com) ofzo en allemaal gaan slingeren

Guillermo
17-07-2010, 23:53
zeker allemaal levenloos om petroysian the bashen hier, die jongen heeft gewoon gelijk dus hij mag zelf bepalen wat ie hier wel of niet over iemand vind/ zegt...
lekker hem met rust laten zou ik zegen en surven naar MILF, Mothers I'd Like to Fuck - Milf Hunter (http://www.milfhunter.com) ofzo en allemaal gaan slingeren

Nog zo een lamlul. Snap je nou gewoon niet van On-topic heet? Daar gaat het om, On-topic blijven. Of weet je niet hoe een forum werkt? En probeer geen wijze reactie te plaatsen want dat lukt je niet.
Ik zeg er niet veel meer over want dan ga ik zelf off-topic en dat moeten we niet hebben.

Bartju
18-07-2010, 00:09
Nog zo een lamlul. Snap je nou gewoon niet van On-topic heet? Daar gaat het om, On-topic blijven. Of weet je niet hoe een forum werkt? En probeer geen wijze reactie te plaatsen want dat lukt je niet.
Ik zeg er niet veel meer over want dan ga ik zelf off-topic en dat moeten we niet hebben.

juist idd en niet anders! remy heeft hard geknokt zowel privé als carriere en heeft een grootse carriere!
Badr moet gewoon uitblijven uit dit topic klaar! als je lekker wil gaan badren doe dat dan niet hier klaar

Petrosyan188
18-07-2010, 00:25
ik zou zeggen kom klaar...

http://www.youtube.com/watch?v=Dalo98Bpfp4

die van het verboden woord zijn trouwens wel altijd vetter... maar wat wil je als 80,5% vroegtijdig beeindigd zijn in tegenstelling tot deze acteur die nog niet eens de 50% kan bereiken *Zucht*

Pahlavan
18-07-2010, 00:57
ik was altijd ( en ben nog steeds) een fan van badr's vechtstijl en kijk graag naar zijn gevechten maar feiten zijn feiten:

remy: 3x k-1 kampioen
badr: 0 x k-1 kampioen

remy heeft ontzettend veel voor de sport gedaan omdat hij niet alleen een goede vechter was maar ook een goed persoon en een voorbeeld voor velen buiten de ring, daarentegen heeft badr de sport alleen maar in het nieuws gebracht op een negatieve manier.

zeg ik dat badr niet veel kan bereiken in de sport? nee tuurlijk niet, hij heeft alle talent van de wereld (hoewel hij tussen zijn oren niet altijd 100% is) maar vooralsnog heeft badr een lange weg te gaan.

ps: i know dat dit ook weer off-topic is maar sorry het moest er ff uit;)

yuko
18-07-2010, 02:04
Ik vind dat mensen petrosyan met rust moeten laten, hij kan er immers ook niks aan doen dat hij uit Helmond komt...

Alle gekheid op een stokje, die jongen heeft gewoon een wat aparte mening maar hij bedoelt het niet slecht volgens mij. Ik snap best dat mensen zich aan hem irriteren omdat het af en toe kant noch wal raakt, maar er zullen altijd mensen zijn die dingen anders zien en ik denk dat we daar blij om moeten zijn.

Zou anders erg saai zijn hier ;)

Zoals van der Gijp zou zeggen, laat lekker gaan joh ...

Petrosyan188
18-07-2010, 02:07
ik woon nog altijd in eindhoven.. maar ben alleen sweekends bij m'n ouders thuis in helmond...

edit: verkeerd gelezen, want kom natuurlijk wel uit helmond :p

Facade
18-07-2010, 09:35
Jammer dat ie stopt. Qua techniek vind ik hem een van de aantrekkelijkste van de HW's.
Ik hoop dat ie in ieder geval een waardig afscheid krijgt, zeker als je ziet hoe weinig talent er is om hem en anderen in zijn leeftijdscategorie op te volgen.

ArjanV
18-07-2010, 10:03
Zoals van der Gijp zou zeggen, laat lekker gaan joh ...


"Die kan er helemaal niks van...."

lijkt me een passende toevoeging die onze voetbalanalistische held ook gebruikt....

Bartju
18-07-2010, 12:57
Ik vind dat mensen petrosyan met rust moeten laten, hij kan er immers ook niks aan doen dat hij uit Helmond komt...

Alle gekheid op een stokje, die jongen heeft gewoon een wat aparte mening maar hij bedoelt het niet slecht volgens mij. Ik snap best dat mensen zich aan hem irriteren omdat het af en toe kant noch wal raakt, maar er zullen altijd mensen zijn die dingen anders zien en ik denk dat we daar blij om moeten zijn.

Zou anders erg saai zijn hier ;)

Zoals van der Gijp zou zeggen, laat lekker gaan joh ...


Moet hij wel on-topic blijven! het is zo er zijn al zoooooveel badr topics geweest.
nu is er ook een keer een remy topic.
en nog een keer dat remy en badr tegen elkaar gevochten hebben met 2 rare eindes
heeft niemand om gevraagt. hij heeft ze gewonnen en niet anders klaar.
We weten dat petrosyan er niet mee eens is en dat is al bezig vanaf het begin van dit topic
dus dat is een beetje jammer. genoeg is genoeg.
en tuurlijk ieder zijn menig! er zijn altijd meningen die haaks staan op die van anderen
alle respect voor ben ik ook blij om. maar om dit telkens keer op keer naar voren te laten komen
is jammer van het topic.

yuko
18-07-2010, 13:14
telkens maar reageren op het off-topic gelul verergert de boel alleen maar.

Bartju
18-07-2010, 23:53
natuurlijk!