PDA

View Full Version : Dana White: "Fedor Is A Fake, A Phony And A Farce" VIDEO



Devilprince
05-07-2010, 09:51
http://www.youtube.com/watch?v=lrXKNXUn8Ao&feature=player_embedded

Simone
05-07-2010, 10:09
Hoe harder die man schreeuwt, hoe ongeloofwaardiger hij op mij overkomt.

remco pardoel
05-07-2010, 12:06
Simone heeft 100% gelijk!

Tony Galento
05-07-2010, 12:21
Misschien moet Dana maar eens uitleggen waarom vrijwel alle goede vechters het op dit punt niet met 'm eens zijn.

Misschien denkt dana als voormalige krokettenbokser dat hij er meer verstand van heeft.

TOON
05-07-2010, 12:33
Dana is gewoon gefrustreerd dat het hem nooit gelukt is fedor te signen....en hij maakt nu van ieder moment gebruik om fedor te bashen....vaak heeft hij zinnige dingen te zeggen, maar op het gebied van fedor slaat ie de plank helemaal mis....gefrustreerd mannetje....

Naj85
05-07-2010, 15:08
precies, 't is gewoon triest. Fedor is echt iemand waar de meeste vechters respect voor hebben. Dana is een klootzak
Dana is gewoon gefrustreerd dat het hem nooit gelukt is fedor te signen....en hij maakt nu van ieder moment gebruik om fedor te bashen....vaak heeft hij zinnige dingen te zeggen, maar op het gebied van fedor slaat ie de plank helemaal mis....gefrustreerd mannetje....

dtgerald
05-07-2010, 16:13
Wat een dorpsidioot die man.

Remco
05-07-2010, 16:46
Goed punt: vrijwel alle vechters respecteren Fedor, dat Dana dat niet doet geeft daarom des te meer te denken.

Mister T.
05-07-2010, 16:49
:thup:
Dana is een klootzak

Ik dacht nog ik post het niet maar X2

SjorsWilms
05-07-2010, 17:21
stomme vetklep....

-=AL CAPONE=-
05-07-2010, 17:23
Dana, bel de 'Grote Beek' ze willen hun gek terug!

Sendur
05-07-2010, 17:27
Dana, bel de 'Grote Beek' ze willen hun gek terug!

haha de grote beek ;)

ja ben het wel met je eens, Fedor is niet af te zeiken fuck die shit.

kmr
05-07-2010, 17:55
En Carwin die na 1 ronde al doodmoe is? En Brock die staand nog steeds niks klaarspeelt?

Waarom hoor ik Dana niet over die geweldig getalenteerde vechters die zoveel beter zijn dan Fedor?

Tony
05-07-2010, 18:04
Snappen jullie nu echt niet dat dit puur en alleen marketing technisch is?

Natuurlijk wilt Dana Fedor in de UFC hebben... Ook al heeft ie 1 keertje verloren. Maar Fedor zit op dit moment bij strikeforce en natuurlijk gaat Dana dan geen reclame maken voor Fedor en hem credits geven.

Dana weet ook wel dat Fedor de beste/een van de beste vechter OOIT is... Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat hij reclame gaat maken voor de concurrent.

El Bambino
05-07-2010, 18:05
Dana is gewoon gefrustreerd dat het hem nooit gelukt is fedor te signen....en hij maakt nu van ieder moment gebruik om fedor te bashen....vaak heeft hij zinnige dingen te zeggen, maar op het gebied van fedor slaat ie de plank helemaal mis....gefrustreerd mannetje....
HAHAHA 100% mee eens.
Het is net als een jongen de mooiste vrouw van de klas versiert en aanbiedt, maar dat meisje reageert niet en heeft totaal geen interesse. Uit pure frustratie gaat deze jongen dat meisje kleineren en uitschelden. Dans heeft een blauwtje gelopen !

muay kpn
05-07-2010, 18:12
Zielig mannetje die Dana

Vinand
05-07-2010, 19:10
Zielig mannetje die Dana

x2

ijsbier
05-07-2010, 19:32
Snappen jullie nu echt niet dat dit puur en alleen marketing technisch is?

Natuurlijk wilt Dana Fedor in de UFC hebben... Ook al heeft ie 1 keertje verloren. Maar Fedor zit op dit moment bij strikeforce en natuurlijk gaat Dana dan geen reclame maken voor Fedor en hem credits geven.

Dana weet ook wel dat Fedor de beste/een van de beste vechter OOIT is... Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat hij reclame gaat maken voor de concurrent.

Ik snap wel waar het vandaan komt, ik hou alleen niet zo van mensen die op deze manier hun geld verdienen.

Als Dana echt zo zeker was van z'n zaak, zou hij Fedor juist gewoon een losse partij laten draaien tegen Lesnar.

Christophe
05-07-2010, 20:10
Snappen jullie nu echt niet dat dit puur en alleen marketing technisch is?

Natuurlijk wilt Dana Fedor in de UFC hebben... Ook al heeft ie 1 keertje verloren. Maar Fedor zit op dit moment bij strikeforce en natuurlijk gaat Dana dan geen reclame maken voor Fedor en hem credits geven.

Dana weet ook wel dat Fedor de beste/een van de beste vechter OOIT is... Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat hij reclame gaat maken voor de concurrent.

Inderdaad ... Fedor héél véél geld bieden heeft niet gewerkt, dus nu probeert Dana het zo maar even. Het is extreem (respectloos), maar dat was zijn $$$-offer ook ... het toont alleen maar aan hoe graag hij Fedor in de UFC zou willen. Het heeft met Kimbo gewerkt, dus waarom zou het niet met Fedor werken zal hij vast denken.

Peter0711
05-07-2010, 20:56
Snappen jullie nu echt niet dat dit puur en alleen marketing technisch is?

Natuurlijk wilt Dana Fedor in de UFC hebben... Ook al heeft ie 1 keertje verloren. Maar Fedor zit op dit moment bij strikeforce en natuurlijk gaat Dana dan geen reclame maken voor Fedor en hem credits geven.

Dana weet ook wel dat Fedor de beste/een van de beste vechter OOIT is... Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat hij reclame gaat maken voor de concurrent.

Mooie uitspraak! Hiet is mischien niet de meest respectvolle manier,maar dit is gewoon een spelletje om keiharde cash! En hoe irritant je Dana White ook vindt,de beste man heeft het wel eve voor elkaar gebokst.. Was mischien niet de beste bokser,maar een damn goeie zakenman!! Dat spelletje speelt ie verdomd goed!

BJJCORE
05-07-2010, 21:30
Dudes!!!!! Het is entertainment!!!!!! Moet je kijken hoeveel iedereen er nu weer over loopt te babbelen. Dana White doet zijn werk goed. Fedor is bekend bij de hardcore fans en vechters maar bij het grote publiek is hij niet echt bekend. Dana White zorgt door al zijn praatjes dat zijn organisatie aan de top blijft. Mijn buurjongetjes willen allemaal bij UFC 2010 Brock Lesnar zijn ..... niemand roept om Fedor.... niet omdat hij niet in het spel zit, maar omdat het niemand wat kan schelen of hij er in zit. Mijn buurjongens zijn rond de 12 a 14 jaar. Het is een nieuwe generatie die wordt gevoed door de media. Don King had ook niet zo ver kunnen komen als hij niet zoveel praatjes had. Fedor houdt zgn wijs zijn mond, maar voor je organisatie is het gewoon kut met peren (excuse my french). Als ik eigenaar van Strikeforce was had ik liever dat Fedor riep dat hij die Brock Lesnar wel even zou pakken en dat deze maar naar Strikeforce moest komen omdat daar Overeem , Werdum , Giant Silva en hij zijn.... ik noem er maar een paar ;-) Hypen de boel....hoe meer je hyped hoe meer tickets je verkoopt. We kunnen hier wel allemaal roomser dan de paus zijn maar we lopen de Don Quichot uit te hangen. Nobel zijn ....de weg van de samurai...bla bla bla. Dat is een utopie...realiteit is dat hype tickets verkoopt en geld in het laadje brengt. Iedereen weet wie Dana White is.... weinig mensen weten wie Scott Cooker is. Het gaat er ook niet om hoe Brock Lesnar heeft gewonnen want dat was een drama en daar hoor je Dana White niet over. Hij zorgt dat we het ergens anders over hebben en schreeuwt gewoon keihard andere dingen zodat niemand het meer over heeft hoe ontzettend slecht Brock er in de eerste ronde uitzag toen hij werd geraakt en als een egeltje die zich wilde beschermen oprolde. Het was zo extreem slecht dat Dana White dit ook wist en goed oppakt door harder te gaan schreeuwen dat iemand anders niks is. En we trappen er allemaal met open ogen in.... jullie zijn allemaal the bitches van Dana White... maar hebben het zelf gewoon niet door. Dana White heeft persoonlijk niks tegen Fedor... IT'S ALL BUSINESS !!!!!!!!!!!!!!!!!

tonebizz
07-07-2010, 13:43
nee brock lesnar is superrrr...wat een mafkees die dana

Koike88
07-07-2010, 16:17
Wel zinnige comments hier; Als de meeste mensen iets doen, moet een ander het ook maar doen. Maar verder ben ik het er wel mee eens dat de man in kwestie gewoon een grote bek heeft. Maar hij kan het zich veroorloven.

ZakKa!
07-07-2010, 18:12
Heavyweight finale van ufc 116 had veel weg van een amateurwedstrijd. Het was wel leuk, maar Dana moet echt niet praten over kwaliteit...

blackadder
07-07-2010, 23:38
http://www.youtube.com/watch?v=5b2lcekeyjg&feature=player_embedded