PDA

View Full Version : MEDEDELING BOB SCHREIBER IVM STEFAN STRUVE OP SEMINAR AANSTAANDE ZATERDAG...



topfighter
06-07-2010, 15:05
Hallo Benny,
Hierbij wilde ik ons telefoongesprek graag nog per e mail bevestigen.
Helaas moet ik de deelname voor het te geven seminar van aanstaande zaterdag 10 juli annuleren.Zoals je misschien wel weet ,vecht Stefan 7 augustus op het UFC 117 evenement in Oakland Californië .Hier zal hij moeten uitkomen tegen Christian Morecraft. Deze wedstrijd wordt door ons zeer, ik zeg ons zeer serieus genomen.
Dit omdat zijn verliespartij op UFC Fight Night 21 tegen Roy Nelson weg zal moeten poetsen. Ik bedoel daarmee dat hij deze aankomende partij zal moeten winnen om zijn verdere contract veilig te stellen.
Stefan Struve en Irma hebben besproken en beslist dat hij zijn laatste vier weken voor deze wedstrijd zich gaat voorbereiden in LA Californië. Stefan wil zich volledig focussen op deze wedstrijd ,alleen maar bezig zijn met trainen en daaromheen geen verdere dingen aan zijn hoofd wil hebben. Wat ons betreft kan je deze mededeling die ik nu aan jou geschreven heb op internet zetten, dit omdat we vinden dat de mensen die speciaal voor Stefan komen, niet enorm zullen teleurgesteld worden,als ze alleen mij en Irma op de mat zien staan aanstaande zaterdag zonder Stefan.
Stefan zal de komende vier weken bij de sportschool van Antony Hardonck gaan trainen waarover ik en Irma uitgebreid contact hebben gehad met Antony .Iets wat veel recreanten en hobby sporters niet zullen begrijpen is dat een vechter die op een zeer hoog niveau zijn wedstrijden knokt waar veel geld valt te verdienen, af en toe een nieuwe trainingsimpuls nodig heeft om te kunnen blijven gaan. Dit weet ik en kan ik zeggen omdat ik zelf ook een aantal wedstrijdjes heb gevochten. Elke dag, zelfs twee keer per dag,jaar in jaar uit,dat eeuwige saaie dieet, sociaal leven op een laag pitje,dan is het zeer zwaar om gefocust te blijven.
Op zo’n moment moet er een beslissing gemaakt worden als er iets zeer belangrijks vanaf hangt en deze beslissing was die wij nu gemaakt hebben.
Benny , nogmaals ons excuus en hoop dat jij in onze beslissing mee kan gaan? Stefan heeft me toegezegd om na zijn wedstrijd contact met jou opnemen om eventuele een nieuw seminar te plannen die hij geheel zal verzorgen.
Groeten en Respect,
Bob, Irma en Stefan.

GerritTonijn
06-07-2010, 15:08
goed om te horen.

joost
06-07-2010, 15:14
Begrijpelijk... Stefan heel veel succes 7 Augustus!!

topfighter
06-07-2010, 15:18
Desondanks het afmelden voor de aanwezigheid van Stefan wensen wij Team Schreiber en Stefan enorm veel succes toe !!!!!!!
HET SEMINAR GAAT WEL DOOR !!!!! VERZORGD DOOR BOB EN IRMA EN ZOALS GEWOONLIJK EEN TOPSEMINAR!!!!
Als organisatie ( Topfighter België) komen we alle ingeschrevene tegemoed door de prijs te verlagen naar 15€/persoon.....Er komen nog genoeg kansen voor Stefan zijn seminars bij te wonen maar kansen om in de UFC te blijven meedraaien .....

ALLEN WELKOM OP SEMINAR:
zaterdag 10 juli
adres : Dojo Topfighter , Pastorijstraat 51, 2480 Dessel ( B)
prijs: 15€
time: 1400-1700

kracht en eer !
Benny,

Garcia
06-07-2010, 16:04
Goed om te horen dat de seminar wel doorgaat. Ik kan je garanderen dat Bob en Irma een zeer leuke training geven waar je veel van kan opsteken.

brittje-x
06-07-2010, 21:37
Bob en Irma zijn hoogst waarschijnlijk de mensen die stefan hebben geplooit tot wat hij is ... brokken van ervaring dus ... desondanks is den deze zeker aanwezig!!

Succes aan Stefan en de dag dat je de seminar komt geven bij benny zal ik er ook staan ...
Nu verheug ik me op de ervaring en inzichten van bob en irma
Tot zaterdag !!

FMACH
07-07-2010, 10:06
That`s a highly respectable and understandable decision. Wish a lot of success in August.

Cu
Frank

superfreak
07-07-2010, 14:21
Heerlijk dit soort duidelijke communicatie en transperantie in de handelingen. Van de week al Alistair die duidelijk verklaard hoe en waarom ontrent Dream en nu dit. Gaat de goede kant op met de mma wereld op dit soort vlakken.

WAR STEFAN. Wat zullen we zeggen Submission of the night in de eerste ronde... oke tweede ronde dan!