PDA

View Full Version : Lil' Nog: 'Anderson Silva will beat Chael Sonnen like a child and shut up his mouth'



Devilprince
07-07-2010, 21:30
"I think he's just talking nonsense. He is not even a real challenger to Anderson. I think other fighters have done much more in the division, such as Dan Henderson, Nate Marquardt, whom he won against, Demian Maia, who played with (Sonnen) like a child, and Vitor Belfort. He is enjoying his 15 minutes of fame. He will take a beating from Anderson, who will beat him like a child, will beat his ass and will shut his mouth. He has no qualifications to compete for the belt -- that's the truth. He doesn’t have good boxing or ground, only good wrestling. Anderson is on another level. He hopes that Anderson will lose his control and blow up. It’s the only chance he has since Anderson is technically much better than him."


MMA Mania - UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets (http://www.mmamania.com/)

wrestler_nl
07-07-2010, 22:40
ik ben bang dat Lil Nog gelijk heeft

Splinta
07-07-2010, 23:20
Ik ben er niet bang voor! Ik weet et en hoop dat ie Sonnen zn rotkop eraf slaat, wat een flikker is dat.

Devilprince
08-07-2010, 09:50
Dit is toch geen tegenstander voor Anderson silva

dark
08-07-2010, 11:25
Wie wel?

Mule-Kick
08-07-2010, 12:22
Naja Anderson heeft met zn laatste paar fights gewoon weinig vrienden gemaakt. Ik hoop dat Sonnen wint maar ook als hij verliest hoop ik dat hij iig Anderson weer eens kan dwingen zijn ware talent te laten zien.

The Bulldog
08-07-2010, 12:36
helemaal eens over het nivo van anderson silva , maarrrrrrr laat hem waar weer eens vies tekeer gaan.....wan t je kunt de beste zijn, maar als mensen je niet willen zien ben je snel klaar

dirk5
08-07-2010, 12:47
Laten we het met zijn allen hopen...

de persoon Sonnen=fail.

universele
08-07-2010, 13:55
Zoals de meeste hier, sonnen sucks.
Silva moet gewoon weer slopen en voor de Kill gaan!!!
Hopen dat sonnen hier slachtoffer van word.
Wanneer Silva in een volgende match up weer inhoud of iets mag hij wel verliezen van mij.(hoop dat hij gewoon los blijft gaan vanaf nu)