PDA

View Full Version : Dana White had grote plannen met Fedor Emelianenko



Devilprince
09-07-2010, 11:03
http://www.youtube.com/watch?v=9-v0uPnmRXU&feature=player_embedded#!

Marco
09-07-2010, 11:19
ik ben Dana moe

dirk5
09-07-2010, 11:20
ik ben Dana moe

x2

PinPoint
09-07-2010, 11:38
scheid en scheid ziek word ik van de Fedor vs Dana video/ topics!

Kunnen deze geen eigen sectie krijgen ofzo net als topics over Hari trouwens


ergens ver onder weg gestopt!

XanaduNL
09-07-2010, 12:55
Het is best makkelijk om NIET op een Dana/Fedor topic te klikken. ;)

(@PintPoint: het is scheiT)

Facade
09-07-2010, 12:59
Schijt

The Bulldog
09-07-2010, 13:10
poep

XanaduNL
09-07-2010, 14:35
Schijt

Ohja, scheit is een soort geit. :P

JeMalleMoer
09-07-2010, 16:17
scheiteschijt

remco pardoel
09-07-2010, 16:47
Dana is toch geen boegbeeld
Iemand die het gezicht van een organisatie is en tien maal vloekt tijdens een minuut zendtijd
Totaal niet integer is.... Alles aan hem is nep.

Vinand
09-07-2010, 17:26
Ik wil zijn hoofd gesloopt zien worden door fedor

Mickey
09-07-2010, 19:26
Dana is een baas.

Haat hem zoveel je wil maar iedereen vergeet elke keer weer wat hij zakelijk gezien voor elkaar heeft gekregen.
Iedereen vergeet telkens weer dat wij nu bijna om de 2-3 weken wel naar een UFC kunnen uitkijken.

De wereld is geen utopie. Mannen als Dana maken het omdat ze zijn zoals ze zijn.
Good guys finish last. Bad guys go home and fuck the promqueen. Facts of life.

En laten we wel wezen.. Onze subcultuur kenmerkt zich nou juist door de rauwe uitstraling die het heeft. Dana speelt daar op in.
Amerikanen zijn er gek op en laat dat nou net het publiek zijn waar (vermoedelijk) het gros van zijn inkomsten vandaan komen.

dirk5
09-07-2010, 19:35
Dana is een baas.

Haat hem zoveel je wil maar iedereen vergeet elke keer weer wat hij zakelijk gezien voor elkaar heeft gekregen.
Iedereen vergeet telkens weer dat wij nu bijna om de 2-3 weken wel naar een UFC kunnen uitkijken.

De wereld is geen utopie. Mannen als Dana maken het omdat ze zijn zoals ze zijn.
Good guys finish last. Bad guys go home and fuck the promqueen. Facts of life.

En laten we wel wezen.. Onze subcultuur kenmerkt zich nou juist door de rauwe uitstraling die het heeft. Dana speelt daar op in.
Amerikanen zijn er gek op en laat dat nou net het publiek zijn waar (vermoedelijk) het gros van zijn inkomsten vandaan komen.

We kijken het omdat er verder niks is, daar heeft dit hele brulkikker gedrag niks mee te maken. Toen Pride nog bestond keek er bijna niemand om naar de UFC (en Dana).

En dat we nu om de 3-4 weken een gala kunnen kijken is zeker fijn. Dit doen ze echter alleen voor hun eigen bankrekening, niet voor ons.
Dat ruige spreekt de Amerikanen zeker aan, heb ik goed gemerkt toen ik bij UFC 108 in Vegas was. Maar het hele "japanse" sfeertje doet mij persoonlijk meer, jou niet?

*zucht*
Pride.....

micha
09-07-2010, 19:52
de ufc heeft pride gekocht en laten doodbloeden

Vinand
09-07-2010, 20:24
de ufc heeft pride gekocht en laten doodbloeden

Zodat de ufc verder heeft kunnen leven. Alleen sindsdien is mma meer in de naam van show in plaats van sport.

Als ik eerlijk ben vind ik ufc eigenlijk niet zo heel erg boeiend meer, de vechters zijn gebaseerd op pure hype en show, de matchmaking is pro american, en zodra er HW kampioenen gaan vechten is het net een amateur gevecht... Ik hoop echt dat sf hun zaken en doen op orde krijgt. Ik hoop nog dat Simon Rutz voor veranderingen bij sf kan zorgen. Het is voor mij nu echt tijd geworden voor kickboksen in amerika. Dan kunnen badr, errol, gokhan en andere jonge tijgers het volk daar laten zien wat echte skills, talent en sensatie inhoudt.

Sorry jongens maar ik begin met de dag meer een afkeur te krijgen aan UFC als organisatie, ik vind zelf ook dat de beste mma vechters daarbij zitten maar die krijgen niet de positie, naam en erkenning die ze verdienen (Brock de beste... kom nou jongens wat een bull shit). UFC zet de sport nogal voor lul, mma is een sport, geen WWE show bullshit. Respect voor dana als zakenman maar hij is een afschuwelijk persoon voor de sport geworden, hij had gewoon achter de schermen moeten blijven. echt een onzeker persoon dat hij is.

blackadder
09-07-2010, 21:43
Dana is een baas.

Haat hem zoveel je wil maar iedereen vergeet elke keer weer wat hij zakelijk gezien voor elkaar heeft gekregen.
Iedereen vergeet telkens weer dat wij nu bijna om de 2-3 weken wel naar een UFC kunnen uitkijken.

De wereld is geen utopie. Mannen als Dana maken het omdat ze zijn zoals ze zijn.
Good guys finish last. Bad guys go home and fuck the promqueen. Facts of life.

En laten we wel wezen.. Onze subcultuur kenmerkt zich nou juist door de rauwe uitstraling die het heeft. Dana speelt daar op in.
Amerikanen zijn er gek op en laat dat nou net het publiek zijn waar (vermoedelijk) het gros van zijn inkomsten vandaan komen.
Ik kan me vergissen, maar onder Dana is de UFC 1 of 2 x bijna over de kop gegaan.

Vinand
09-07-2010, 23:07
http://i47.tinypic.com/2z7qz6c.png

danawhite: fedor tapped like a bitch...

Dave72
10-07-2010, 09:53
1 van nederlandse beste hw verliest 2 keer achter elkaar (Gilbert Yvel, misschien een beetje over de top). Kun je niet niet zeggen dat de kwaliteit van de vechters zo slecht is