PDA

View Full Version : What the !!!!



remco pardoel
09-07-2010, 15:53
Fistic Medicine: Staph Infection (http://www.sherdog.com/news/articles/Fistic-Medicine-Staph-Infection-25542)

universele
09-07-2010, 16:01
Dat is niet niks nee!

GerritTonijn
09-07-2010, 17:07
nasty

blackadder
09-07-2010, 17:29
Sporten is ongezond...

Mickey
09-07-2010, 18:21
Goddamn.

Sendur
09-07-2010, 18:37
nasty

x2

ondiep
10-07-2010, 11:55
damn!

dark
10-07-2010, 12:13
Vanaf nu alleen nog maar staand werk trainen dus :P

Hanuman
10-07-2010, 16:28
Damn ... 'k heb in Thailand zo 2x staph infectie gehad na elkaar, ging snel weg met wat antibiotica maar als ik dit lees word ik er toch niet goed van !
In Tiger Muay Thai werd de hele gym elke week volledig uitgekuist met Dettol, en het was nog niet voldoende.

Hier in België heb ik er voorlopig niks van gemerkt maar ik begin in onze BJJ club toch ook wat mensen aan te sporen dat er streng wordt toegezien op hygiëne etc.

Z'n besluit is dus dat deze bacterie alsmaar meer gaat voorkomen ??? En dan zegt hij there's hope, omdat men het dan serieuzer gaat bekijken, vind ik toch maar een naar toekomstbeeld.

Christophe
10-07-2010, 17:27
Studies show that 80 percent of Americans are colonized with S. aureus: The bacteria lives harmlessly on the skin or within the nares or rectum.

Hmmm... dus niet trainen/vechten met gringo's, en plaatsen waar ze komen proberen te vermijden! ;)

joost
10-07-2010, 19:02
hoe merk je dat je een staph infectie hebt dan? rare ziekte zeg

Jeru
10-07-2010, 20:23
Nog meer leuke ziektes die je door grapplen zou kunnen oplopen plus een opbeurend artikel ;)

Grappling Tournament Health Warning Advisory - Dirty Mats nearly caused AMPUTATION in 2009!!! | Grapplers Quest (http://www.grapplersquest.com/blogs/briancimins/grappling-tournament-health-warning-advisory-dirty-mats-nearly-caused-amputation-2)

Ga toch maar schaken...

Hanuman
10-07-2010, 23:33
hoe merk je dat je een staph infectie hebt dan? rare ziekte zeg

Staph infectie is naar mijn weten gewoon een bacterie die binnendringt via je huid en het kan veel verschillende vormen aannemen. Meestal krijg je een soort uitslag, kan lokaal zijn rond een wondje of over je hele lichaam.
En soms krijg je van die grote vieze ontstoken wonden ehm .. ff gegoogled, als je wat voorbeelden wilt :P staph - Google Search (http://www.google.com/images?q=staph&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi)

The Bulldog
11-07-2010, 14:54
hoe merk je dat je een staph infectie hebt dan? rare ziekte zeg

Joost weet je nog dat gat dat er aan het ontstaan was op mijn scheen ????

wondje op mijn scheen....scheenbeschermers erover en gewoon kick boksen...verder open...bact erin...dag erna rollen bij jullie.....weer open....2 weken later gat zo groot als een oude rijksdaalder....

ik heb heel lang door gelopen met zoudbaden en weken weken weken....toen troep eruit was antibiotica zalf geprobeerd...duurde langer zei de dokter , maar ik heb last als ik antibiotica slik...dus was blij dat het na een paar weekjes beter werd....dacht ik....totdat mijn scheenbeen begon te reageren d...dik bult op bot...pijn....dus toen toch maar pillen...en klaar...na 2 weken....

The Bulldog
11-07-2010, 15:12
575
beetje hiermee te vergelijken alleen op mijn scheen...

je zou het maar in je gelaat hebben ..of zoals randleman toen.... ...damn

remco pardoel
11-07-2010, 16:42
Begint met persoonlijke hygiene
b.v. een schoon wit pak dragen en grappling spullen een maal dragen en daarna wassen!
Nooit me schoenen op de mat die je buiten gedragen hebt

In de USA zijn ze minder op hygiene gesteld als in de Benelux

GerritTonijn
11-07-2010, 16:45
te vaak douchen kan trouwens in je nadeel werken.

The Bulldog
11-07-2010, 18:17
heheh nou dat is bij dus idd het geval geweest een combi van boven staande hehehe

vieze niet gewassen scheenbeschermers.....


douche gem 3 p/d dus hmmmmmm

in 1e instantie zag het er pijnlijker uit dan het was....maar toen het naar binnen sloeg...auwiw