PDA

View Full Version : K-1 HW Final 16 wel en nog niet geplaatst overzicht



Petrosyan188
11-07-2010, 15:04
Overzicht wie zich hebben geplaatst!!

Geplaatst(9)

Sem Schilt
Ruslan Kareav
Ewerthon Teixeira
Jerome Le Banner
Errol Zimmerman
Kyotaro Maeda
Konstantin Gluhov
Freddy Kemayo
Ben Edwards

Wel Geplaatst maar nog onzeker:(3)

Badr Hari--(afwachten wat betreft onderzoek politie op portier en zelf een tijdelijke schorsing gegeven)
Alistair Overeem--(mma verplichtingen)
Remy Bonjasky--(oogblessure en vooralsnog geen contract)

plaatsingstoernooien nog te gaan:(2)
Europa(onzeker na het wegvallen van dortmund)
Japan(komt nog, datum onbekend)

Wildcards(normaal 2 maar kan maximaal nog 6 worden), komen in aanmerking naar alle waarschijnlijkheid:

Peter Aerts,Gohkan Saki,Ray Sefo,Alexey Ignashov,Hesdy Gerges,Daniel Ghita,Zabit Samedov,Singh Jaideep en Melvin Manhoef.. let op al deze namen kunnen ook meedoen aan kwalificatie toernooi om zich te proberen te plaatsen!!

Vinand
11-07-2010, 15:23
Moeilijke keuze... Ik kan heel moeilijk kiezen tussen ghita, gerges, ignashov en saki. Ik denk dat het een van hun wordt. Peter aerts moet gewoon stoppen (met alle respect), jaideep moet gewoon meer skills krijgen want tot nu toe heb ik echt een bull shit indruk van hem, zamedov en sefo verdienen het gewoon niet (ze hebben de afgelopen tijd niet echt iets gedaan om het te verdienen. En manhoef heb ik een dubbelgevoel over. Ik heb hem de laatste niet vooruit zien gaan en hij heeft de laatste 4 partijen op een rij verloren. Aan de andere kant is hij wel een van mijn favos, en is hij enorm populair... Ik gun het hem maar ik zie het hem niet verschoppen ermee... (jammer genoeg). En daarnaast zou het ook echt bull shit als hij voor saki getrokken wordt. Ik ben toch maar voor ignashov gegaan.

T15Boxing
11-07-2010, 15:32
Ik zie liever Ray Sefo in plaats van Jerome Le Banner.

En verder kies ik Hesdy Gerges.

Ik ben het met Vinand eens dat Aerts beter kan stoppen want ik wil hem niet meer neer zien gaan.

Tommy v Wijngaarden
11-07-2010, 15:33
hahah aparte redenering heb je, Manhoef heeft er 4 op een rij verloren en je zou het bullshit vinden als hij voor Saki ging. Uiteindelijk ben je toch voor Ignashov gegaan? die heeft de laatste tijd flink gewonnen?? Waarom ga je dan niet gewoon voor Saki?

Petrosyan188
11-07-2010, 15:34
jerome heeft zich gewoon netjes geplaatst doordat die vorig jaar bij de last8 was

Vinand
11-07-2010, 15:37
hahah aparte redenering heb je, Manhoef heeft er 4 op een rij verloren en je zou het bullshit vinden als hij voor Saki ging. Uiteindelijk ben je toch voor Ignashov gegaan? die heeft de laatste tijd flink gewonnen?? Waarom ga je dan niet gewoon voor Saki?

Omdat hij er toch al die gp aan ht ownen was, hij wordt al in de final 16 te staan ipv freddy kemayo. Daarnaast vind ik hem de laatste partijen echt wel goed knokken.

micha
11-07-2010, 15:38
Saki

The Bulldog
11-07-2010, 15:47
igy , gerges,aerts,alistair

The Bulldog
11-07-2010, 15:48
Omdat hij er toch al die gp aan ht ownen was, hij wordt al in de final 16 te staan ipv freddy kemayo. Daarnaast vind ik hem de laatste partijen echt wel goed knokken.

dus dat

Facade
11-07-2010, 15:55
Saki en Gerges hoeveel wildcards zijn er eigenlijk..?

Petrosyan188
11-07-2010, 15:57
Saki en Gerges hoeveel wildcards zijn er eigenlijk..?

normaal gesproken 2.. maar na het wegvallen van west-europe toernooi en vooralsnog geen nieuwe west-europa toernooi waarschijnlijk al 3, en waarschijnlijk 4 omdat ik denk dat we bonjasky niet terug zien vanwege z'n oog en denk wel dat hari en overeem gewoon wel meedoen, maar kan dus nog 6 worden..

bananenplukster
11-07-2010, 15:58
Saki en Gerges hoeveel wildcards zijn er eigenlijk..?

Minimaal 2, bonjasky is in principe al automatisch geplaatst maar heeft zelf aangegeven dat hij mogelijk stopt dus zijn plaats komt dan ook vrij. Bad hari zie ik gewoon vechten, overeem ook dus er zijn volgens mij 4 plaatsen nog te vergeven ;)

bananenplukster
11-07-2010, 15:59
normaal gesproken 2.. maar na het wegvallen van west-europe toernooi en vooralsnog geen nieuwe west-europa toernooi waarschijnlijk al 3, en waarschijnlijk 4 omdat ik denk dat we bonjasky niet terug zien vanwege z'n oog en denk wel dat hari en overeem gewoon wel meedoen, maar kan dus nog 6 worden..
x2 had hetzelfde getypt : o

Sadix
11-07-2010, 16:00
ik heb op Xerxes gestemd, puur omdat hij tegen badr als een rots stond en ik hem wel kans zie maken.
Verder zouik het echt verrot vinden als gokhan er niet bij is, hij heeft de laatste jaar alles gewonnen.

bananenplukster
11-07-2010, 16:01
ik hoop dat ze hesdy gerges toelaten en dan een rematch tegen badr ; )

bananenplukster
11-07-2010, 16:02
ik heb op Xerxes gestemd, puur omdat hij tegen badr als een rots stond en ik hem wel kans zie maken.
Verder zouik het echt verrot vinden als gokhan er niet bij is, hij heeft de laatste jaar alles gewonnen.

Ik zelf denk dat saki er 100 procent bij zit de japanners hebben heus wel gezien wat hij kan en hij kon vorig jaar niet meedoen door die blessure en ze hebben zeker zijn partij tegen manhoef gezien ; )

Facade
11-07-2010, 16:12
Ok thx nouja dan zou ik Ghita en Aerts er nog bij kiezen.

Kameleon
11-07-2010, 16:15
Gerges en Aerts. En Gerges direct tegen Badr....

mario the count
11-07-2010, 16:41
Alexey ignashof, hij was goed bezig laatst totdat hij te veel last kreeg van zijn knie. Een ignashof terug in vorm is een gevaar voor iedereen en ik heb het gevoel dat het beter gaat met hem nu hij weer wat ritme heeft. Saki heeft er veel recht op en ik denk dat hij er zoiezo bijstaat, die man is echt goed bezig. Hesdy Gerges verdient het ook, een winst is een winst en hij heeft van Badr gewonnen en het maakt niet uit hoe. Met een winst op Badr verdien je het ook om er bij te staan.

Vinand
11-07-2010, 17:17
Jongens, hoezo laten jullie eigenlijk brice guidon buiten de poll en beschouwing. Hem vind ik eigenlijk wel een wildcard verdienen...

Petrosyan188
11-07-2010, 17:32
guidon heb ik aan gedacht, maar heeft zich nog nooit voor last16 geplaatst en al die andere jongens wel op hesy na maar die won van badr dusja

Fan1976
11-07-2010, 17:52
Saki zit er gewoon bij. Wat moet ie nog meer bewijzen om bij de laatste 16 te zitten, zou raar zijn?!

Go SAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIi :)

YoMarK
11-07-2010, 17:56
Saki!

marcelt
11-07-2010, 18:06
Heb Saki ingevuld. Aerts , Sefo en JLB moeten ze alleen nog superfights geven. Hun tijd is voorbij, maar hun gevechten kunnen zeker nog amusementswaarde hebben.

JeMalleMoer
12-07-2010, 01:39
guidon heb ik aan gedacht, maar heeft zich nog nooit voor last16 geplaatst en al die andere jongens wel op hesy na maar die won van badr dusja

guidon nog voor die sing, samedov en manhoef.

Bartju
12-07-2010, 01:56
Ik hoop ten eerste dat remy mee kan doen maar ik heb er een hard hoofd in! ik hoop ook dat Overeem erbij is brengt toch altijd wat leuks en kei harde ko's met zich mee.

Jerome le banner heeft eigenlijk wel zn beste tijd gehad zou zonde zijn als hij zijn grote naam niet meer kan combineren met grote prestaties.

Peter Aerts eigenlijk zelfde geval maar ik vind hem toch altijd leuk om naar te kijken!
Gohkan Saki heeft zich gewoon bewezen en verdient het
Hesdy Gerges gun ik het ook zodat hij kan bewijzen dat hij de wereld titel niet gekregen heeft van badr.
en badr mag van mij thuis blijven ik vind dat daden consequenties moeten hebben.

ik ben heeel benieuwd naar the final 16

blackadder
12-07-2010, 11:15
Aerts. Gewoon uit principe. Zamedov? Zout op met die roid freak. Gerges. Ja zeker. Verhoeven als invaller voor de geblesseerde Bonjasky.

redjuh
12-07-2010, 20:32
er moet gewoon gestart worden met een 32 man elim. Vervolgens 2 x een 8 mans toernooi tot aan de finale, en dan die laatste 2+2 in een 4 mans eindtoernooi. Dan heb je ten 1ste een veel mooier eerlijker en overzichtelijker schema, ten 2de met de laatste 4 ipv 8, minder kans op een krom reserve gevecht.ten 3de kwalitatief meer hoogstaande, veel beter over het jaar verspreide partijen

Naj85
12-07-2010, 23:33
Aerts! misschien kan hij nog een comeback maken op zijn ouwe gewicht

zou wel erg jammer zijn als Overeem, Hari en Bonjasky er dit jaar niet bij zullen zijn

Chane
13-07-2010, 09:49
zou wel erg jammer zijn als Overeem, Hari en Bonjasky er dit jaar niet bij zullen zijn
Inderdaad zeg, zou heel jammer zijn en slecht voor K1... dan wordt t echt appeltje eitje voor Schilt.

clubsportive
13-07-2010, 12:35
Spong moet ook toegevoegd worden aan het lijstje?

YoMarK
13-07-2010, 12:44
Spong komt als HW nog niet uit de verf vind ik, maar dat komt nog wel.
Ik denk dat Saki en Gerges meer kans hebben om het goed te doen op dit moment.

Tykill
13-07-2010, 17:32
kut! overeem moet mee! en waarom zijn saki en zimmerman nog niet geplaatst?

Petrosyan188
14-07-2010, 00:41
zimmerman wel, saki niet

Chane
20-07-2010, 09:39
Is al bekend wanneer t toernooi van de laatste 16 gehouden wordt?

Devilprince
20-07-2010, 10:58
ergens in september

dutchnl
20-07-2010, 11:15
2 oktober korea