PDA

View Full Version : Verlangen naar onze nooit teleurstellende Sem Schilt .....



Jamila
12-07-2010, 13:05
Na ons 3e trauma in de voetbal wk finale verlang ik toch weer naar onze K-1 finale, de finale waar onze jongens ons nooit teleurstellen, buiten Sem Schilt hebben alle andere Nederlandse K-1 jongens ons een glimlach van oor tot oor gegeven. Ik kan niet wachten op de final 16 en de terugkeer met de wereldtitel. Misschien geen boottocht door de grachten maar wel weer wat drukker als vorig jaar, daarom roep ik iedereen op, Hosanna voor onze kickboxers.

GG-Powerrrrrrr ………….

Gr, Jamila:thup:

TOON
12-07-2010, 13:06
spoiler!

Chane
12-07-2010, 13:14
Ik heb t idee dat K1 een beetje aan populariteit aan t inleveren is.
t leeft totaal niet dit jaar... K1 Max idem.
Hopelijk wordt t vanaf de laatse 16 beter.

Bartju
12-07-2010, 13:18
hoop ik ook het is en blijft een top evenement!!
en ook ik kijk er zeker naar uit!

Petrosyan188
12-07-2010, 13:49
omg als ik ergens niet naar verlang is dat wel die houterige reus van 2.20m die niet is om aantegluren doe dan Overeem ofzo als je toch GG weer wil ophemelen

detje
12-07-2010, 14:17
het zou toch op zich ook wel eens weer mooi zijn als er weer eens wat buitenlandse concurrentie zou komen..dat zullen de japanners ook van harte toejuichen denk ik zo..altijd maar een neerlander die wint/in de finale wordt ook zo saai..pffffff de laatste was 2001 mark huntoooooo

Slome
12-07-2010, 15:26
hosanna??

ulysse
12-07-2010, 16:12
hosanna??



Hosanna is een liturgisch woord in het Jodendom en Christendom. In het Jodendom wordt het altijd gebruikt in de originele Hebreeuwse roep Hosha Na. Het betekent letterlijk: Help nu! (Help toch!) en wordt zowel door evangelisten alsook katholieken en joden gebruikt om een bepaalde vreugderoep uit te drukken. In het Hebreeuws zijn het twee aparte woorden: het eerste betekent "redding, verlossing" (verwant aan Moshiach ofwel Messias) en het tweede "alstublieft."

Bron: Wikipedia :confused:

remco pardoel
12-07-2010, 16:27
Sem, Peter, Ernesto zijn het echte Oranje evenals de ander kampioenen in Martial Arts.
Nederland is gezegend met wereld kampioenen in Judo, Jiu Jitsu en nog een paar andere disciplines

Ik hoop dat Sem veel positieve aandacht naar zich to trekt!

Hans Vos
12-07-2010, 16:34
omg als ik ergens niet naar verlang is dat wel die houterige reus van 2.20m die niet is om aantegluren doe dan Overeem ofzo als je toch GG weer wil ophemelenmeen je nou werkelijk wat je zegt of ben je gewoon iemand die praat uit onverstand ?? sem heeft tegen de beste van de wereld laten zien dat hij de onbetwiste beste is en deze keer op een spectaculaire wijze geloof ik . sem is in mijn ogen een 2,20 lang reclame bord en dan bedoel ik voor de sport en als mens . daar kan menig vechter een voorbeeld aan nemen . gr hans

blackadder
12-07-2010, 17:10
Sem, Peter, Ernesto zijn het echte Oranje evenals de ander kampioenen in Martial Arts.
Nederland is gezegend met wereld kampioenen in Judo, Jiu Jitsu en nog een paar andere disciplines

Ik hoop dat Sem veel positieve aandacht naar zich to trekt!
x2

blackadder
12-07-2010, 17:11
Ik heb t idee dat K1 een beetje aan populariteit aan t inleveren is.
t leeft totaal niet dit jaar... K1 Max idem.
Hopelijk wordt t vanaf de laatse 16 beter.
Allemaal de schuld van dat kutvoetbal.

mean machine
13-07-2010, 00:10
k1 is op sterven na dood daar komt geen japanner zn bed meer voor uit ze kunnen yokohama arena niet eens meer vullen en hun vechters betalen het word eerder nosanna

remco pardoel
13-07-2010, 00:26
Het is inderdaad een feit dat K-1 op sterven na dood is (helaas is DREAM aan de K-1 gekoppeld en die zal ook mee ten onder gaan)
Er zal wel een nieuwe organisatie opstaan.

Naj85
13-07-2010, 00:39
dacht gisteren ook zoiets toen Nederland verloor, gelukkig hebben we onze jongens nog bij de K1 en MMA (Overeem)

mean machine
13-07-2010, 01:03
Het is inderdaad een feit dat K-1 op sterven na dood is (helaas is DREAM aan de K-1 gekoppeld en die zal ook mee ten onder gaan)
Er zal wel een nieuwe organisatie opstaan.


of k1 (feg) word op een zijspoor gezet en dream gaat vrolijk verder met een nieuwe patner .(of zogenaamd verkocht)
zowiezo word het voor de meeste kickboksers een doodlopend eind (gages gaan naar beneden)mma is taking over .
mischien dat showtime het op kan vangen ,maar zit die dan te wachten op al die gg vechters .
als simon slim is wacht hij lekker af en komen de gg vechters zelf bij hem terecht .
want ik zie al die gg vechters niet voor altijd voor niks vechten in de pta
het word een heel spannend jaar voor de meeste kickboksers.
nosanna

Slome
13-07-2010, 01:09
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hosanna

Garcia
13-07-2010, 08:47
Begrijp dat niet iedereen de stijl van Sem waardeerd, maar feit blijft dat hij tegen grote namen heeft laten zien dat hij lange tijd de beste was. Wat meer respect voor zo'n klasse vechter zou wat meer op z'n plaats zijn.

remco pardoel
13-07-2010, 09:09
Ik weet niet of mensen de laatste finale met Sem vergeten zijn?
Met drie verschillende technieken je tegenstander op 8 tellen zetten...
Dat hebben niet veel mensen hem nagedaan!

Khanom Thom
13-07-2010, 09:31
Ik wist dat er weer commentaar zou komen op Sem.. waarom toch mensen!?

Sem = voorbeeld voor de (Nederlandse) sport!

remco pardoel
13-07-2010, 09:48
x2

marokkaan
13-07-2010, 10:15
Na ons 3e trauma in de voetbal wk finale verlang ik toch weer naar onze K-1 finale, de finale waar onze jongens ons nooit teleurstellen, buiten Sem Schilt hebben alle andere Nederlandse K-1 jongens ons een glimlach van oor tot oor gegeven. Ik kan niet wachten op de final 16 en de terugkeer met de wereldtitel. Misschien geen boottocht door de grachten maar wel weer wat drukker als vorig jaar, daarom roep ik iedereen op, Hosanna voor onze kickboxers.

GG-Powerrrrrrr ………….

Gr, Jamila:thup:

Nogmaals, ook Sem Schilt stelt wel eens teleur. (zie Sem vs Badr I of vs Mighty Mo)

Door dit vergoddelijken van mensen hoop ik ze te zien vallen terwijl ik persoonlijk niks tegen Sem Schilt, Gerard Mousasi of zelfs Fedor Emilianenko heb. Ik ben verdomme zelfs fan van Mousasi en Fedor, en door dit soort ophemelen van vechters wil ik ze zien vallen. Oh wat was ik blij toen King Mo lawal Mousasi op z'n plek heeft gezet. Oh wat was ik blij toen Badr binnen 51 seconden in de eerste ronde in een overvolle Arena Sem Schilt met beide benen op de grond (of moet ik zeggen; met beide billen op het canvas) heeft gezet.

Ik heb echt niks tegen Sem hoor, want hij lijkt mij echt de aardigste sportman (inclusief de dam en schaaksport) die er op de wereld rondloopt en heeft laten zien dat hij inderdaad kan anticiperen, reageren en zich kan voorbereiden op een vechter (Badr vs Sem II) maar laten we geen vechters ophemelijken.

Sommigen van ons (Lees: Jamila) draven een beetje door in "fan zijn" :fp:

reefer
13-07-2010, 12:59
Ik heb echt niks tegen Sem hoor, want hij lijkt mij echt de aardigste sportman (inclusief de dam en schaaksport) die er op de wereld rondloopt en heeft laten zien dat hij inderdaad kan anticiperen, reageren en zich kan voorbereiden op een vechter (Badr vs Sem II) maar laten we geen vechters ophemelijken.

Sommigen van ons (Lees: Jamila) draven een beetje door in "fan zijn" :fp:

Beetje rare redenering van jou als ik het mag zeggen hoor.Waarom mag iemand(in dit geval Jamila,in andere gevallen andere fans) zich niet uitspreken alszijnde fan van een vechter.Hoezo mag je een vechter niet ophemelen???En dat sommigen een beetje doordraven,ach man,dat je je daar uberhaupt druk om maak zeg.Leg het naast je neer,trek het je niet aan,life goes on!

detje
13-07-2010, 13:47
k1 is op sterven na dood daar komt geen japanner zn bed meer voor uit ze kunnen yokohama arena niet eens meer vullen en hun vechters betalen het word eerder nosanna
sumo-worstelen..daar zijn ze helemaal klaar mee in japan, nadat bekend is geworden dat die sporters hebben lopen gokken en dat is ten strengste verboden daar

Dragon Tail
13-07-2010, 15:30
Nogmaals, ook Sem Schilt stelt wel eens teleur. (zie Sem vs Badr I of vs Mighty Mo)

Door dit vergoddelijken van mensen hoop ik ze te zien vallen terwijl ik persoonlijk niks tegen Sem Schilt, Gerard Mousasi of zelfs Fedor Emilianenko heb. Ik ben verdomme zelfs fan van Mousasi en Fedor, en door dit soort ophemelen van vechters wil ik ze zien vallen. Oh wat was ik blij toen King Mo lawal Mousasi op z'n plek heeft gezet. Oh wat was ik blij toen Badr binnen 51 seconden in de eerste ronde in een overvolle Arena Sem Schilt met beide benen op de grond (of moet ik zeggen; met beide billen op het canvas) heeft gezet.
.............

Dus doordat iemand anders zo'n vechter ophemelt wilt je ze zien vallen?!
Het is toch niet de schuld van de vechter dat iemand hem ophemelt? Moet hij daarom vallen?

Jij bent een fan van Mousasi. Dus als jouw buurman hem ophemelt, mag Mousasi van jou vallen?
Raarrrrrr....

goro
13-07-2010, 16:08
Dus doordat iemand anders zo'n vechter ophemelt wilt je ze zien vallen?!
Het is toch niet de schuld van de vechter dat iemand hem ophemelt? Moet hij daarom vallen?

Jij bent een fan van Mousasi. Dus als jouw buurman hem ophemelt, mag Mousasi van jou vallen?
Raarrrrrr....

Idd domme opmerking van moccro.

marokkaan
13-07-2010, 22:57
Dus doordat iemand anders zo'n vechter ophemelt wilt je ze zien vallen?!
Het is toch niet de schuld van de vechter dat iemand hem ophemelt? Moet hij daarom vallen?

Jij bent een fan van Mousasi. Dus als jouw buurman hem ophemelt, mag Mousasi van jou vallen?
Raarrrrrr....

Ja.
Nee. Ja.

Klopt. Nee.

Facade
13-07-2010, 23:04
Door deze kansloze tokkietopics hoop ik eerder dat Golden Glory, of welke andere promotor die van dit gelul in de ruimte post, valt.... niet de sporters die ervoor vechten.

mean machine
14-07-2010, 03:14
Door deze kansloze tokkietopics hoop ik eerder dat Golden Glory, of welke andere promotor die van dit gelul in de ruimte post, valt.... niet de sporters die ervoor vechten.


heel mooi gezegt ,vaak zijn de sporters er de dupe van een bepaalde pr waar een manager voor kiest
en uiteindelijk de sporter zelf hier vaak niks mee te maken wil hebben (en gelijk hebben ze)lol

blackadder
14-07-2010, 03:25
Door deze kansloze tokkietopics hoop ik eerder dat Golden Glory, of welke andere promotor die van dit gelul in de ruimte post, valt.... niet de sporters die ervoor vechten.
Ja. Ik hoop ook elke keer dat Badr flink op z'n bek krijgt.

Lionheart
14-07-2010, 12:41
Sem is een topper!! Een echte sportman en ambassadeur voor de sport net zoals Remy, Ernesto en Peter!

Rverm
14-07-2010, 18:23
Sem is idd een topper en en ambassadeur voor de sport...
Maar om nou te zeggen dat ie nooit teleursteld, ik weet nog wel dat er in de Arena zo'n kabaal gemaakt werd en dat Sem daardoor KO ging...

Peter0711
14-07-2010, 19:03
Wat zal die Jamila zich een stuip lachen hier op MF!

Rverm
14-07-2010, 21:51
Wat zal die Jamila zich een stuip lachen hier op MF!

Dat geloof ik soms ook wel ja...:D
Alleen je laat je wel kennen als je bij minder positief nieuws niet meer online durft te komen of nergens meer op durft te reageren...