PDA

View Full Version : Shinya Aoki has a message for the haters following his DREAM 15 win



Harrie Nak
13-07-2010, 01:15
"When I caught (Kawajiri) and tried to submit him, I heard a loud crackle sound. He did not tap so I thought 'Ok, this match just became a death-fight' and I was going to destroy his leg. I knew Kawajiri never taps so I could not win without breaking his bone. I was hoping for an open-fracture. No one could have endured [that submission] like Kawajiri. His heart is iron. [I told him] 'I could show you 100% but I chose not to because I respect you. Thank you for this fight.' After I lost (to Gilbert Melendez), many people blamed me, but [my fiance] helped me through it all. The people who mocked me in my fight versus Melendez, I wanted to kill them all. Even in this fight, too many people said 'Kawajiri would win!'. I felt like telling these people 'Go to hell!'."Bron (http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2554:shinya-aokis-post-fight-interview-translated&catid=36:fighters).

GerbenV
13-07-2010, 02:43
Wat een kleine hater zeg :p
T maakt m in ieder geval wel een toffe vechter!

KayOne
13-07-2010, 03:21
Aoki van nu lijkt steeds meer op Yamamoto KID van vroeger, echt een badass dus

dirk5
13-07-2010, 09:16
simpel, niet tikken is breken....

vooral bij Aoki, dat zal iedereen toch moeten weten.

Garcia
13-07-2010, 09:44
Blijft een top vechter om te zien. Ik begrijp z'n attitude wel een beetje.

Mule-Kick
13-07-2010, 11:20
Tap or snap, it's that simple.

Djani
13-07-2010, 17:47
Die gozer lijkt rechtstreeks uit een anime film te komen. Hardcore bushido-minded mofo, that's why i like him so much

redjuh
14-07-2010, 12:25
dat agressieve van aoki komt niet door zijn karakter, althans, hij is geen agressieve bad ass mofo. hij is boos omdat een tegenstander uit stupiditeit, hem tot iets dwingt dat eigenlijk helemaal niet bij de sport hoort. hij vindt het echt niet tof om shit te breken bij een ander...

je kent het toch wel met training... als er een beetje grote, sterke, nieuwe gast meedoet. eerst gaat ie je kop proberen fijn te knijpen en wil niet afkloppen. als je zegt van hey je mag afkloppen hoor... en daar geeft ie geen gehoor aan. je gaat dan toch lekker hard knee on stomach doen, en lekker de kraag van zijn gi in ze nek schuren, elleboogje op het kaakgewricht drukken etc etc...

Tsuki
14-07-2010, 12:39
ik wil ook wel eens iets breken bij iemand ............... redjuh heeft gelijk

sebastiaan
14-07-2010, 12:39
Vindt Aoki soms wel nogal een vreemde houding hebben,zal ook wel met de Japanners te maken hebben. Soms is ie ook echt disrespectfull.
En, hij ging voor een "Open fracture"? wtf.

Verder wel een leuke vechter met een aparte stijl.

universele
14-07-2010, 22:51
Aoki rulez, wanneer tegenstanders tapt los laten en wanneer hij niet tapt doorgaan met vechten.(Jammer genoeg word er dan wel wat gebroken)
Vind vechters die niet los laten wanneer er getapt word veel erger.