PDA

View Full Version : germaine de randamie "iron lady"



yuko
14-07-2010, 02:18
Ik heb al een tijd niks over haar gehoord? Ze zou naar Amerika gaan om zich daar op het mma te storten maar weet niet of ze daar nu nog mee bezig is. Ik zou haar graag mma partijen zien draaien, misschien zou ze nog een bedreiging kunnen vormen voor Cyborg.


Wie weet meer?

FightingDutchman
14-07-2010, 08:54
Voor zover ik weet heeft ze 1 MMA partij gevochten en die verloren op armbar. Verder kan ik je ook niet helpen helaas...

Ulis-E
14-07-2010, 10:12
zou tof zijn als ze zich al die tijd heeft gewijd aan BJJ en worstelen in de states...

superfreak
14-07-2010, 11:42
Kan me nog herinneren een filmpje te hebben gezien dat ze aan het trainen was bij AKA ofzo in Amerika. Dat die gasten daar nog wisten te melden dat ze nog nooit een dame hadden meegemaakt die zo sterk was.
Als ze aan haar ground game werkt kan ze inderdaad een dreiging zijn voor Cyborg.

m.g
14-07-2010, 14:29
Ze is inderdaad hard aan het trainen zowel staand als op de grond, in afwachting op een mooie mma partij!

R_D
14-07-2010, 14:34
Ze is inderdaad hard aan het trainen zowel staand als op de grond, in afwachting op een mooie mma partij!

dit klopt voor een deel, ze is naar amerika geweest voor mma partijen maar daar werden ze ook afgezegd. Ze dacht geen tegenstanders te hebben in nederland voor het kickboksen dus is ze naar amerika gegaan voor ufc partijen, maar daar durfden ze ook niet.

nu is ze terug bij haar trainer en ik hoorde dat ze naar thailand wilt gaan om daar te vechten

maar goed, who knows wat ze echt gaat doen

yuko
14-07-2010, 14:49
dit klopt voor een deel, ze is naar amerika geweest voor mma partijen maar daar werden ze ook afgezegd. Ze dacht geen tegenstanders te hebben in nederland voor het kickboksen dus is ze naar amerika gegaan voor ufc partijen, maar daar durfden ze ook niet.

nu is ze terug bij haar trainer en ik hoorde dat ze naar thailand wilt gaan om daar te vechten

maar goed, who knows wat ze echt gaat doen

vreemd verhaal dat ze geen mma partijen zou kunnen krijgen, waarom is dat? In Amerika kennen ze haar toch niet en haar groundgame zal waarschijnlijk niet meteen super goed zijn lijkt me. Er zijn ook vrouwen die het tegen Cyborg opnemen wat toch op zijn minst geen pretje is. Ik kan niet geloven dat er niemand is die tegen haar een mma partij wil draaien.

Zijn er in Thailand tegenstanders op haar gewicht?


Ik hoop eigenlijk dat je verhaal, niet waar is want ik zou haar wel in een paar mma partijen willen zien. Wat is je bron?

Mario Witteman
17-07-2010, 02:07
Zo wel mooi zijn als ze een strakke basis op de grond zou krijgen voor mma. Hele goede dreiging voor Cyborg zou ze dan kunnen worden. Meeste dames tot nu toe zijn niet staand sterk en dominant genoeg.

R_D
17-07-2010, 14:46
vreemd verhaal dat ze geen mma partijen zou kunnen krijgen, waarom is dat? In Amerika kennen ze haar toch niet en haar groundgame zal waarschijnlijk niet meteen super goed zijn lijkt me. Er zijn ook vrouwen die het tegen Cyborg opnemen wat toch op zijn minst geen pretje is. Ik kan niet geloven dat er niemand is die tegen haar een mma partij wil draaien.

Zijn er in Thailand tegenstanders op haar gewicht?


Ik hoop eigenlijk dat je verhaal, niet waar is want ik zou haar wel in een paar mma partijen willen zien. Wat is je bron?

dat zei ze zelf tegen mij, ik vond het ook al raar om na 1 afgezegde mma partij meteen terug naar nederland te gaan, maar daar kiest ze zelf voor toch?

marcelt
17-07-2010, 14:53
Toevallig had ik haar op Hyves gevraagd wanneer ze weer zou vechten. Ze schreef dit:

hoi marcel,

bedankt voor je berichtje! ik vecht als alles mee zit in dec na 3 jaar voor het eerst weer in nederland!! dus duimen!!!hahahaha

Gr
germaine

marcelt
18-07-2010, 19:33
Wow , na drie jaar. Dat is een lange tijd. Maar je hebt nog steeds veel fans. Hopelijk wordt dit niet nummer zoveel die toch maar niet komt. En mma vechten ga je dat nog doen?

Ja ben nog steeds bezig met mma, ik vertrek volgende maand naar amerika weer terug om me voor te bereiden op een partij die spoedig zal komen.

ja 3 jaar is zeker lang geleden!! het is leuk om te horen dat dat ik nog fans heb!!! hahaha dat geeft me zeker kracht en motivatie om te gaan knallen!!!

xxxGermaine

m.g
18-07-2010, 20:19
dat zei ze zelf tegen mij, ik vond het ook al raar om na 1 afgezegde mma partij meteen terug naar nederland te gaan, maar daar kiest ze zelf voor toch?

Ik ben ook wel van mening dat ze wel redelijk gebracht moet worden in het MMA, staand is ze dan wel de Konigin maar op de grond is ze wel te verslaan. En helemaal als je tegen grondvechters moet. Ze wilde haar namelijk alleen maar tegen super goede grondvechters plaatsen aangezien iedereen bang is voor haar staande werk. En terecht... Ze slaat echt hard, ik spreek uit ervaring!

m.g
18-07-2010, 20:21
Wow , na drie jaar. Dat is een lange tijd. Maar je hebt nog steeds veel fans. Hopelijk wordt dit niet nummer zoveel die toch maar niet komt. En mma vechten ga je dat nog doen?

Ja ben nog steeds bezig met mma, ik vertrek volgende maand naar amerika weer terug om me voor te bereiden op een partij die spoedig zal komen.

ja 3 jaar is zeker lang geleden!! het is leuk om te horen dat dat ik nog fans heb!!! hahaha dat geeft me zeker kracht en motivatie om te gaan knallen!!!

xxxGermaine

ik hoop voor haar dat ze die partij mag en kan knokken. zowel mma als thaiboksen.